ik ga binnekort naar Portugal op vakantie, en hoor van veel mensen dat ik zelf heel gemakkelijk olie kan maken wara ik snel en mooi bruin van word, zoals ; sla olie met citroen sap..weten jullie iets wat k zelf kan maken en hoe?!
alvast bedankt!
ik gebruikte eerst noooit zonne creme.. maar doe het nu toch maar wel.. aangezien de uv ......verwekkend is smeer nu eigenlijk creme olie creme olie.. dat werknt opzich wel goed.. Dat ze zon maar weerus komt..!!
olijfolie(wel op'n voorgebruinde huid).
Wordt je superbruin van.Let wel op je strandlaken en zwemkleding.Is megavettig.
insmeren met zonnebloemolie wordt je lekker bruin van
en in buiten land zijn meestal wel van die andere olien te koop bv kokos of wortel zeer goed maar wel omdenken gaat supersnel dan na douchen wel weer goed met lotion of baby olie insmeren anders ga je snel vervellen
tip eerst douchen water wat van je schudden dan eerst baby olie insmeren en dan afdrogen
krijg je een heerlijk zachte huid van.
spititus met olijfolie citroensap en cola! je kan dr ook nog amonia in gooien!
citroen sap met olijfolie en betadine vet goeie shit .
donateur
wortels eten..
Een blok bakboter uitsmeren over je hele lichaam vooral veel in het gezicht zodat de porien goed verstoppen daar wordt je bruin van
In de olijfolie gaan liggen. Je stinkt als een Italiaanse mamma, maar je bent heerlijk gebakken
hahaha ..achjah k ga zondag k zie t allemaal wel..bedankt voor de tips iig..!!
ga hier gewoon ff naar de zonnebank 3 x ben je lekker voorgebruind, en kan je daar lekker bakken met gewoon baby-olie, of zonnebankbruin haal je gewoon bij de drogist, oja piz bruin is ook
probeer eens olijfolie!
ik ga morgen naar portugal..ik ben al een paar keer onder de zonnebank geweest en ben nu aaaardig bruin..ik ga lekker bakken in de olie..babyolie ofzo..thnx voor de tips!!
voor 1 keer kun je best olijfolie gebruiken....doe ik ook wel (als de zon ooit weer gaan schijnen), maar als je dat altijd doet ga je dat zien op latere leeftijd
doe maar gewoon met die smeersels..
ik was op vakantie 1e graads verbrand en kon nietmeer lopen..
dus gewoon hawaiian tropic factor 15 of 20..
en geen paardenmiddeltjes..
en wat dacht je dan van huidkanker...
je hebt zeker wel een beschermingsfactor nodig..
anders zie je er op je 40e uit als een uitgedroogde pruim..