Rustig, wou naar dominator, maar vandaag gaak me auto kopen dus ik wou wat geld achterwege houden
Dus vrijdag avond BBQ, Zaterdag avond OOK...en gister naar amsterdam geweest met een stel zakenlui uit china die me pa weer kent om de hele dag in de plensende regen te gaan stappen
Naar Sexmuseum geweest dat was nog het leukste
En jij?
ben ik ook jaren terug keertje geweest is idd wel grappig
ik heb geen flikker gedaan .. beetje nutteloos zitten wezen ... heerlijk .. mijn huis binnenste buiten gekeerd en alles op straat geflikkerd altijd lekker niet nadenk weg pleur actie
ben alleen redelijk rot maar da's mijn eigen schuld
Zo had ik een keer een t-shirt aan met het getal 12 erop (of 14, wat dan ook) Krijg je van iedereen zo'n opmerking van 'oh ben je pas twaalf?'
donateur
Vind ik een vrj logische menselijke reactie. Ze denken nou eenmaal niet verder.. hehe
..dan zou ik een sprintje trekken naar het dichtsbijzijnde kleding-kraampje en een vet Pitbull-vest kopen!
zo fout is mijn shirtje toch niet ... dat je het vergelijkt met pitpull shit
ga je bek spoelen ... er komt poep uit
donateur
..let maar eens op hoeveel "grapjassen" er op een feest rondlopen met een origineel, "grappig", eigen gedrukt shirt..
Kutwijf, takkewijf, superbitch, etc. Draag ik toch liever een pitbull-vest ofzo..
Let maar eens op hoeveel mensen er op een feest rondlopen met een Pitbull vest/trui/shirt/top of wat dan ook. Dan loop ik liever met een ornigeel shirt met eigen opdruk
Ik vind deze niet meer echt orgineel...half nederland loopt zich te gedragen als een kutwijf en er zijn hier al helemaal geen kerels te vinden die jou ook willen uitschelden....