Partyflock

Forumonderwerp · 795658
3921x bekeken

Waarschuw beheerder
Hoii, ik stond laatst op leiden centraal op mn vriend te wachten, en toen kwam er een man naar me toe (helemaal netjes in pak, koffertje bij zich.. beetje een gladjanus 8) )

en die sprak mij dus aan of ik ook niet als model wilde werken en voor zijn bedrijf wilde promoten.
nouja, ehh ik had haast, want had nog meer te doen, dus heb toen mn telnr. + Naam gegeven.

ben ik vandaag gebeld, of ik morgen naar Amsterdam wilde komen om me in te schrijven en dan zou ik een proefperiode krijgen ofzo? en een fotoshoot. beetje vaag. maar het zou goed verdienen (20 tot 35,- per uur)

hij vertelde ook dat hij op een dag zo'n 50 meiden aansprak hier over. en nu is dus mijn vraag...

Iemand bekend met Aswell?! (zo heet dat bedrijf)

Want ik vertrouw het niet helemaal :/ maar 20 tot 35,- per uur :9 is toch wel aantrekkelijk.

Waarschuw beheerder
Idd, ga NOOIT alleen heen

Waarschuw beheerder
Ik zouwiezo wel een kijkje gaan nemen. Misschien heeft wel andere intressante jobs voor je. Gewoon iemand meenemen.

Zolang je niks hoeft te betalen en te tekenen is er niks aan de hand.

Maar het is wel vaag, anoniem nummer, geen kaartje, onbekend bureau dus denk er wel 100 keer over na voordat je een stap zet (Y)
Waarschuw beheerder
Volgens mij wil hij je ASS WEL..

Waarschuw beheerder
haha dombo

Waarschuw beheerder
denk dat het ben dover is...................

Waarschuw beheerder
Niet intrappen :nee:
Waarschuw beheerder
Poep... daar moet je niet intrappen.