Had het op vakantie in Oostenrijk een keer. Er zat een flinke dikke zwarte spin op de kledingkast in de slaapkamer en die wilde ik doodslaan met een bezem. Springt dat takkebeest tot 3 keer toe boven de bezem uit.
Bah, wat erbij staat, dattie in de wasbak komt enzo, dat hebben we ook een keer gehad thuis, ging een vriend van ons effe wat water drinken uit de kraan, die schrok zich een ongeluk!
kheb een ouwere broer die is op vakantie en is niej bang.. wel goed iedee
Hahaha, dan heb je er nog niks aan
en niet opzuigen met de stofzuiger, want hij leeft gewoon door in die zak
donateur
Ik mag wel een gasbrander kopen want als ik straks me eigen huisje heb en me vriend is aan het werk dan heb ik toch een probleem want ik ben er echt zo panisch van.
was meer een onderonsje tussen mister DV8 en mezelf , maar vond het wel leuk om als antwoordt erbij te zetten, en je kan het altijd proberen natuurlijk, wie weet helpt het
was meer een onderonsje tussen mister DV8 en mezelf , maar vond het wel leuk om als antwoordt erbij te zetten, en je kan het altijd proberen natuurlijk, wie weet helpt het
kzag laats in een winkel een grote opgezette volgen spin en kdag dat ie bewoog.. dus krende kie hard weg... en welke door al die ****** belgen uitgelagen