Partyflock

Forumonderwerp · 795588
Henry

Uitspraak van eureka op maandag 10 oktober 2005 om 07:57:
Ik heb een trieste mededeling voor jullie allemaal

Henry is gisteren dood aangetroffen in het bos.

Iedereen heeft met hem meegeleefd en met de familie en vriendenkring en het is voor allen een moeilijke tijd geweest.

In de krant zal een overlijdensadvertentie komen en daaruit zal blijken wat de mogelijkheden zijn om aanwezig te zijn bij of vooraf aan zijn begrafenis.

Ik laat nog van me horen.
Ik hoop dat vragen stellen nu verder niet nodig zal zijn.

Jammer dat we niet meer voor Henry hebben kunnen doen ten tijde van zijn leven.

Ik ben Hermine de zus van zijn moeder en had gehoopt om voor mijn zus en zwager en broer een bijdrage te leveren om hun zoon en broer eerder te vinden.

kranteberichtje:
Lichaam vermiste Henri Bakker gevonden
NIEUW DORDRECHT/STEENWIJKSMOER – In een bosperceel aan de Oosterwijk in Nieuw Dordrecht ontdekten wandelaars zondagavond het stoffelijk overschot van de sinds juli dit jaar vermiste Henri Bakker uit Steenwijksmoer. Bakker had zelfmoord gepleegd

laatste aanpassing door een beheerder

Heeft hij een portemenee mee?? Als die af en toe pint dan kan je opvragen wanneer en hoe laat het was?? Misschien heb je wat aan me tip. Ik hoop het. Ik houd het topic in de gaten.

(K)
Hebben ze gedaan.maar hij heeft geen geld
gepint!!!!Het is een raadsel.
Ik heb hier echt geen goed gevoel over:/

Hij moet toch eten enz... Heeft hij geen kennissen/vrienden die verder weg wonen? Misschien dat hij daar verblijfd?? Ik vind dat dit op het journaal moet komen met een foto. Zo weet iedereen er van af.

Ik lees net op vermist.nl dat hij schizofreen is. Niet zo fijn dat hij z'n medicijnen nu niet heeft. Wel vreemd dat hij helemaal geen geld gepint heeft ofzo, dan zou je haast denken dat iemand hem op sleeptouw genomen heeft.. :/

hey maar toen ik hem( als hij het was he...)
dus sprak op free festival was er een jongen bij hem, een met donker haar, wel een leuke gozer, denk dat ze elkaar tegengekomen waren daar ofzo....
kan zijn dat hij daar nog verder mee gegaan is dan..
geen idee..

ik woon trouwens heel toevallig zelf hier in Assen, maar d'r zijn hier zat plekken waar hij best kan zitten..
houd mijn oogjes wel open hier je weet maar nooit...
zou je haast denken dat iemand hem op sleeptouw genomen heeft..

Dat hoop ik wel.
Moet er nie aandenken dat ie helemaal
alleen is!!!!

Zij wel veel mensen vermist trouwens zeg... zit een beetje op die site kijken. :S
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:49:
Zij wel veel mensen vermist trouwens zeg... zit een beetje op die site kijken

idd :/

vage shit :s
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:58:
dus sprak op free festival was er een jongen bij hem, een met donker haar, wel een leuke gozer, denk dat ze elkaar tegengekomen waren daar ofzo....
kan zijn dat hij daar nog verder mee gegaan is dan..
geen idee..

In de trein stond die Henry wel een minuut of 5 relaxt te praten met een jongen met donker haar.(hij leek een beetje half indo)weet niet of ze elkaar konden of dat Henry uitzich zelf tegen hem begon te praten.
Deze jongen was daar met zijn vriendin in die trein.
En volgens mij kwam hij uit Den Haag.
Zag het net op hart van nederland hoop echt dat ze deze jongen terug vinden
Ik heb nog een keer al mn foto's doorgespit van Hellbound (800) maar kan em niet vinden, ook niet op de achtergrond. Best vreemd, want ik ben van vroeg tot laat nogal actief geweest daar :S ...

Nu waren er veel daar "druk" maar er is mij niemand opgevallen die er echt uitsprong...

hey paulo.....die jongen die ik bedoelde die bij hem was had idd donker haar en een licht getinte huid..
indo weet ik niet, maar was idd iets getint...
ik herinner me trouwens geen Haags accent aan die jongen..

wel balen, want de mensen met wie we waren hebben hun nog een aantal keer op de foto's gezet, maar helaas heeft ze t fototoestel al leegehaald.

enieg wat ik wel anders vind is zijn haar, volgens mij had hij het langer en voller dan op de foto's....
Ok ik ben gisteren al uitgeweest naar The Third Movement Label Night in de Melkweg in Amsterdam.
geen Henry gezien btw.

vandaag zit ik thuis en ben ik alle foto's aan het nalopen die ik van Hellbound kan vinden.
Nu zie ik op 1 website een foto van een jongen.
zijn gezicht is niet helemaal duidelijk en misschien lijkt het niet helemaal op hem
maar ik denk dat dit de jongen is die ik de trein zag.
(weet niet zeker)
ik vind zijn gezicht er niet helemaal op lijken
maar zijn kleding komt overeen met hoe ik hem gedachte heb

zou dit hem kunnen zijn ?
Het is de jongen die helemaal rechts staat.
op de scheidingslijn van de foto met een glas in zijn hand

http://www.kaartenrek.nl/order.php?account_id=153&rack_id=707&f=2005-07-16hellbound036.jpg

laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 00:05:
ik herinner me trouwens geen Haags accent aan die jongen..

Die jongen waar hij in de trein mee stond te praten had ook geen haags accent.
Maar hij zei dat hij uit Den haag kwam, waarop Henry iets zei over Parnassia. (dat is een instelling in Den Haag voor mensen met mentale problemen volgens mij)
Die jongen was wel met een vriendin.
Weet niet of je die er ook bij heb zien staan.

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 00:05:
enieg wat ik wel anders vind is zijn haar, volgens mij had hij het langer en voller dan op de foto's....

dat dacht ik ook
Iets langer. en niet zo netjes als op de foto.
Maar dat is normaal als je net van een feest komt
laatste aanpassing
ok ik vind zijn gezicht er ook niet helemaal op lijken
maar wel zijn kleding.
laatste aanpassing
Vin t wel goed van je dat je ons zo helpt :D (y)
:-)

als we alle puzzelstukjes naast elkaar leggen dan vinden we hem misschien wel.
maar nu is het dus niet helemaal zeker of ie naar Hellbound is geweest.
Nou ik weet t ook niet allemaal
Volgens mij weet me zus wel wat meer
PetraPetraPetra op pf

nee, die ik bedoel had echt meer haar:D
ik snap niets van dit hele verhaal

Er is een jongen vermist. En alle tips zijn dus welkom om te zorgen dat hij weer terug komt, snap je?

Graag gedaan miss Luppie(L)

Dus iedereen de oogjes goed openhouden. Miss luppie, heb je verder nog wat gehoord of tips die bruikbaar zijn??

Hmm..het duurt wel lang zeg :(
ja wel erg lang:/
zijn er op vermist ook nog geen tips binnen gekome dan??

Misschien dat jullie idd posters van hem op kunnen hangen op een feest want ook al heeft ie dan geen geld misschien dat iemand anders hem daar mee heen neemt? heel veel sterkte!

En misschien ff de foto's van free festival nakijken omdat ie daar misschien gezien is.
laatste aanpassing
Voor de bekenden van Henry...
Mijn vraag is: Heeft hij een tijd in Parnassia doorgebracht.
of is hij daar behandeld geweest.

De jongen die ik in de trein tegenkwam, noemde die instelling toen ie zat te praten met een andere jongen die uit Den Haag kwam alsof hij daar in behandeling was of is geweest.

Misschien kunnen we dan met meer zekerheid zeggen of hij het inderdaad was die met de trein na afloop van Hellbound naar Amsterdam ging.
Misschien kan er contact opgenomen worden met Parnassia?
Dan kan er nagetrokken worden of die jongen in de trein er bij was..en misschien is hij daar wel heen momenteel.

Of die jongen zit daar weer...en weet wat henry is?
Miss luppie, heb je verder nog wat gehoord of tips die bruikbaar zijn??

Nee helaas:cry:
Nix meer gehoord!!!
:/ schiet niet op dan,heeft de politie ook geen tips meer gehad,zijn die er eigenlijk wel mee bezig ?

wat een ellende... ik hoop dat jullie 'm snel vinden?! :S

lekker vaag weer....
Sommige kunnen gewoon niet normaal doen:@
Beetje jammer :cry:
Zoiets gun je toch niemand
omdat het denk dubbel is

Jah maar zo staat ie weer ff bij de nieuwste 30 onderwerpen zodat veel mensen het zien juist omdat veel mensen op pf iets kunnen weten wwat blijkt uit dit forum :)

trouwens ik herinner me nu wel weer dat toen ik met hem sprak hij dus met iemand anders op free festival was in een auto, de jongen met het donkere haar zou rijden,
hijzelf kon niet rijden.
hij reed in elk geval dus met die persoon mee in de auto.

weet niet of t kwam doordat ie teveel van de wereld was of geen rijbewijs, maar ze waren dus in elk geval toen met de auto...
laatste aanpassing

maar toch...die foto's die van hem beschikbaar zijn he, zijn die een beetje recent?

mijn vriend en ik zijn beiden van mening dat zijn haar langer was, meer gekruld, en hing iets meer over zijn voorhoofd...
ja alhoewel na een dag feesten gaat het natuurlijk zowiezo wel rommeliger zitten....
Dit is een recente foto van hem:

zooooo moeilijk he...weet je op zich lopen d'r natuurlijk een hoop jongens rond die er zo uitzien.
en als ik naar de foto kijk heeft hij t voorste kuifje wat omhoog, op zo'n feest kan dat wel naar beneden zakken natuurlijk....

nou ja, meer weet ik dus eigenlijk niet, heb meer met die jongen gesproken die bij hem was dan met hem, hij was zoo ongelooflijk druk, heen en weer draaien, dan stond hij weer te springen, keek vrij veel om zich heen..

ohw ja vergeet ik bijna, t was aan t einde, toen kwam de beveiliging dus want we moesten het terrein af, en toen was hij trouwens wel ineens heel snel verdwenen nu ik er zo bij na denk......