hehe...als je nu ook motas gaat spelen
kan je mooi vertelle hoe je telkens na een andere level komt hehe
ben nu in level 3 maar kom niet verder van dat die stenen
in dat glazen ding zit
en hoe krijg je die kop daar naar toe dan??
ik was al wel zo ver dat ik in die andere kamer die stenen het veranderd
die kop zit nu aan de andere kant van de kamer
bij die gat in die andere kamer weer (duidelijk genoeg omschreven?? hehe)
de eerste steen moet 2 klikken naar voren
de tweede steen moet 1 klik naar voren
de derde steen moet 2 klikken naar voren
Als het goed is heb je een diskettebox.. die moet je boven dat gaatje plaatsen waar het hoofdje uitsteekt.. dat hoofdje moet je vangen met die diskettebox en dan daar op die stenen loslaten!
Wat moet ik doen met die puzzel in die bal, met die kleurvlakken?
Alle kleuren bij elkaar zetten.. aan de zijkanten van het rondje zie je waar welke kleur moet gebruiken!
Als je dat klaar heb doe je dat ding weer in de scanner.. onder het rondje zit een safe met een sleutel erin waarmee je in het volgende leven kan komen.
maar kom je er zelf achter of gebruik je ook hulp?
Op veel forum staan wel tips die je kunt gebruiken.. probeer het eerst zelf uit en als ik geen andere uitweg meer zie dan is dat wel eens gemakkelijk om door te lezen.. Veel dingen moet je toch zelf oplossen en kan een forum je niet echt mee helpen.. zoals het rondje van level 10, het poolen in level 11 en de stomme muur met vakjes in level 12 waar ik dus nu al even zoet mee ben
Pff wat een gedoe Wat is het handigst? Eerst de binnenste of de buitenste ring?
Er word gezegd dat het binnen 14 stappen kan dat rondje maar dat is mij ook niet gelukt..
Heb gewoon alles heel vaak rond zitten draaien!
Kan dat irritante muziekje trouwens ook uit?? en dan niet het geluid van computer uitzetten.. maar gewoon dat muziekje laten verdwijnene want het werkt me best wel op mijn zenuwen
owke ik ben net begonnuh en ben uit die kamer met die poster beland in die kamer waar je naar een computer ken...nu heb ik een box met een floppy...maar krijg die floppie er niet uit... wie o wie helpt mij ff stukkie verderO:)
nu ondertussen bij die securitypanel gekomuh..kdenk dat dat level 4 is...met een open haard....kheb dat ijzeren soort plaatje al in stukjes gedaan...kom alleen nie meer verder
laatste aanpassing
Hoe kom je in godsnaam in R2, heb ik nergens hier zien staan
laat maar, heb die al egvonden, nu r4 nog
laatste aanpassing
Ook al gevonden die kamer, alleen kubusje nog en kruis
je ziet letters op het beeld scherm...als je in het bleedscherm klik veranderd het beeldscherm owk als het goed is...die letters moet je opschrijven en daar een bestaand engels woord van maken.....wanneer je dat woord heb moet je de computer reseten en dat woord invoeren en dan enter...dan gaatie open
van links naar rechts gewerkt moet je eerst de grootste soort driehoek in de linker hoek doen....die kleine driehoek in de punt onder in....de rest spreekt denk wel voor zichO:)