Partyflock

Forumonderwerp · 795046
Waarschuw beheerder
iedereen droomt van een ferrari, lambo of porsche maar wees realistisch dat blijft voor de meeste ook een droom

plaats hier een lijst met auto's die je ooit erg graag zou willen hebben en ook te betalen valt..

voor mij is dat op nummer 1: Subara Impreza
en voor de rest:Lexus is200 sport, Audi s4, 206 rc, Astra G OPC, BMW M3(bwjr.98 ongv.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind de prijzen eigenlijk wel meevallen. Is toch vrij goedkoop voor zulke auto's, zijn allemaal 2 liter dus das wel de moeite toch. Vind het model ook wel mooi. Heb er zelf ook nog voor gekeken maar waren toen nog wat prijziger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wouser op maandag 14 november 2005 om 20:15:
Vind de prijzen eigenlijk wel meevallen.

met haalbaar bedoel ik zeg maar haalbaar als volgende auto niet over 10 jaar maar eerder volgend jaar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op dinsdag 15 november 2005 om 17:31:
niet over 10 jaar maar eerder volgend jaar

Dat is haalbaar als volgende auto!! Zeker binnen een jaar
Waarschuw beheerder
dat verschilt per persoon uiteraard
Waarschuw beheerder
.
Waarschuw beheerder
206 gti'tjes worden ook al lekker betaalbaar! :-d
Waarschuw beheerder
De Impreza is voor mij ook altijd een droomauto geweest, vorig jaar brak dan eindelijk het moment aan dat ik een proefrit ging maken.... en ik was meteen verkocht! wat een power, wat een geluid! Wat een wegligging! Deze wagen moest ik hebben!

Heb uiteindelijk nog een tijdje gezocht naar een exemplaar dat zowel optisch als motorisch in zeer goede staat verkeerde, en heb deze dan ook redelijk snel gevonden!

:)
Waarschuw beheerder
lucky you :)
Waarschuw beheerder
eind volgend jaar bmw 3.20 coupe uit 2001/02

en over 5 jaar iets als een X5....

maar dan moeten de zaken wel zo door blijven gaan:)
Waarschuw beheerder
doe mij maar een mitsubishi 3000GT maar wel een van minimaal 1996 (dus nie met bassie en adriaan lampe)
Waarschuw beheerder
1; Saab 9-3 (binnenkort staat er eentje voor mijn deur) :D
2; Land Rover Discovery 3 (misschien volgend jaar) :P
3; Volvo S70 (heel mooi maar best oubollig en oud) :)

1;
[img width=640 height=480]http://hometown.aol.com/deniseannenorris/images/f-5014.jpg[/img]

2;
[img width=640 height=480 cacheid=000b1c9600203c63b7fd407f1a0126224a]http://www.ongarbridge.co.uk/images/LC54WWB%20HQ1.jpg[/img]

3;
[img width=435 height=312]http://carpictures.duble.com/Volvo/S70/2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
hmmmm als je die land rover hebt gaan we wel ff daten denk ??
mag jij de bob zijn :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op maandag 19 december 2005 om 18:04:
hmmmm als je die land rover hebt gaan we wel ff daten denk ??

Haha, nou, dat duurt dan nog minstens een jaar. Vind 'm nieuw nog veels te duur, ga tegen die tijd dan wel op zoek naar een leuk 2ehandsje. :) Een vriendin van me heeft er nu één, misschien dat ik die dan over kan nemen. Maar ik beloof niets over daten en dergelijke hoor. :P
Waarschuw beheerder
Honda Civic Type - R of een integra type r b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pontiac Formulah 400
Chevrolet Nova (Yenko, Year one)
de nieuwe retro Dodge Challenger
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
r33 of r34 skyline :kwijl:
Waarschuw beheerder
Supra of Skyline iets in die trend
Dodge Charger
Lancia Delta integrale
BMW E30 M3
R5 GT Turbo 2

Lijstje is op willekeurige volgorde, maar iets in die richting lijkt mij wel wat voor later. Zo'n Renault 5 turbo 2 kon ik enkele jaren geleden nog kopen voor 5000 gulden. Was wel een uitgeleefd ding, maar had ik het toen maar gedaan.