Partyflock

Forumonderwerp · 794864
537x bekeken
Waarschuw beheerder
Heb je wel eens van die dingen.. die je ineens in je op komen toen je zo en zo oud was etc:P Herinneringen etc. Afgangen.. Raak je ei hier kwijto:)// verandering --> vroeger toen.. Maak Af:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dopatha op vrijdag 15 juli 2005 om 21:35:
Friezen en Limburgers.. Hmm willen toch eigen land zijn en vinden zichzelf geen Nederlanders, als we nou wapens leveren aan de Friezen en een ander aan de Limburgers en gaan roepen Onafhankelijk..Onafhankelijk..Onafhankelijk
Mischien een fijne, Ach ja laat ook maar

(y) Hulde, Jij weet exact hoe de vork in de steel zit.

Maar dan mag ik vast wel even terug generaliseren door te zeggen dat "jullie hollanders" (goed he? ik kan het ook :) ) zo'n ontzettend arrogant volk zijn.

:gaap: zeg dan gewoon niks, knurft :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vroegah... Toen je t lipje nog van je cola blikje af moest trekken, en je hem vervolgens in je blikje gooide om er een paar slokken later bijna in te stikken.

En toen kwam die lijpe periode met die blikjes met twee drukkertjes...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjun op vrijdag 15 juli 2005 om 22:59:
Hulde, Jij weet exact hoe de vork in de steel zit.

Maar dan mag ik vast wel even terug generaliseren door te zeggen dat "jullie hollanders" (goed he? ik kan het ook ) zo'n ontzettend arrogant volk zijn.

zeg dan gewoon niks, knurft

:aai: Trek het je niet aan, Het feit dat je dit serieus neemt is voor mij al genoeg LOL. En met arrogant zijn is niks mis, ik noem arrogantie bv zelfverzekerd maargoed dat is een ander topic. Maar als je je eigen aangesproken voelt is dat niet mijn probleem kumpje.