En nog eentje:
De 2de maal dat we gaan eten zijn, was ik hartstikke slecht gehumeurd, omdat ik 2 dagen later examen Duits had. Ik zat voortdurend te kankeren over van alles en nog wat, had nergens zin in en niets kon me behagen. Toen we langs een mimespeler langskwamen trok ik gekke bekken en gritste zijn geldhoed mee. Toen we een eetplaats gevonden hadden, werden we een mega slechte plaats toegewezen. Na besteld te hebben, nam een homokoppel naast ons plaats, wat mij ontzettend pissed maakte. De porties waren super klein, maar eetbaar. De homo’s stoorden mijn eten, met hun gesprek over hoe hip de nieuwe handtassen collectie van Dior wel was. Met open mond etende, gaapte ik hen aan, terwijl ik met mijn hand over mijn kruis wreef. De man-man keek me pissed aan en de vrouw-man wierp me een luchtkus toe. Ik stopte mijn hand in Julie’s decolleté en likte over Valerie’s gezicht. De pijpleiding constructeurs keken me aan alsof ik in een LSD trip zat. Desondanks ze geshockeerd waren, konden ze hun blikken niet afwenden. Julie begon het spelletje mee te spelen; ze gaf me een tongzoen, stak haar hand in mijn broek en wenkte een van de homo’s naar ons toe, terwijl ze een gevulde pijpmond vormde. Ik zweer het je, ze wisten niet waar ze het hadden. Voor Valerie werd het teveel. Ze excuseerde zich en ging naar het toilet, waarbij ze gevolgd werd door de man-man. Ik nam Julie’s rechterborst stevig vast met mijn linkerhand, terwijl ze haar ogen traag sloot en zachte geluidjes maakte. Met een verleidende blik keek ik de vrouw-man voortdurend aan. Hij raakte opgewonden en kwam nader. Wanneer hij in mijn reikwijdte kwam, greep ik hem met stevige greep vast in zijn rechterarm en trok hem naar me toe. Hij kwam op mijn linkerbeen zitten en gaapte me geil aan. Ik merkte op dat het hele restaurant ons verbaasd aanstaarde en de maître d’hotel of zo’n wannabee op ons toestapte. De onbekeerbare homo bracht zijn lippen, in slowmotion, naar de mijne en met een reflex van een lynx veerde ik recht. Met een Dolph Lundgren worp gooide ik hem over de tafel en trok ik Julie mee naar buiten.
Het gaf me een gemengd gevoel; langs de ene kant schepte het me groot genoegen, maar anderzijds vond ik het nogal erg voor die homo, ach ja... Julie vond het allemaal super, maar Valerie vond het te ver gaan, zeker toen ze de man-man met haar pepperspray had moeten oogkaspenetreren.