Partyflock

Forumonderwerp · 794809
Waarschuw beheerder
+1-2
nou?

ik eet pizza vanavond maar had liever spaghetti gehad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga vanavond burrito's maken
Waarschuw beheerder
we eten voedsel en hebben zin in sex
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee maar zin in salade

Waarschuw beheerder
Thaise Hot ajam met lenteui en cashewnootjes en daar heb ook trek in!

Waarschuw beheerder
donateur
restje burrito's en daar heb ik echt trek in :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog niets op.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil vanavond gewoon een lekker prakkie
Waarschuw beheerder
ik zou het nog niet weten :/

wel zin in shoarma :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik heb echt super zin in tapas... *jummie*
Waarschuw beheerder
donateur
Macaronie op
Waarschuw beheerder
bruine bonen met spek :p
lekker voor zaterdag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vleesje met gebakken aardappelen

Waarschuw beheerder
Chinees, een menutje bami balikai :d
Waarschuw beheerder
patat...maar k heb nou helemaal nerges zin in

Waarschuw beheerder
Pannenkoeken :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zelfgemaakte tomaten-groetnte soep met stokboord en kruidenboter :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 14:40:
zelfgemaakte tomaten-groetnte soep met stokboord en kruidenboter

ik blijf eten :O

grapje:D

OT:
verse groenten uit de wok met een kruidenmixje met gehakt en aardappelpuree...tijd dat me ouders weer terug komen 8)
Waarschuw beheerder
ik heb wel trek in een patatje ofzo :D,
maar heb vanmiddag al rijst met chickentonight gehad :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee nog geen honger

Waarschuw beheerder
donateur
of hamburgers met aardappelen en snijboonjes, of pasta met gehakt, net waar ik het meest zin in heb
Waarschuw beheerder
net waar ik het meest zin in heb

:no: ik ben de gast dus ik zeg:

hamburgers met aardappelen en snijboonjes
Waarschuw beheerder
n lkkr biefstukje met pepersaus, met gebakken aardappeltjes en wat sla!!! mmmmm en voor straks n lkkr pittige noodlesoepje!!!
Waarschuw beheerder
nog geen idee denk gebakke aardappelslekker stuk vlees en appelmoes hehehe en voor me mannetje groente(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
hmm okee dan word et dus aardappelen:D lekkur!

Waarschuw beheerder
magnetron rommel denk ik...
Waarschuw beheerder
nou schat, et was weer (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Geen honger ben ziek
Waarschuw beheerder
Vanavond tortellini met tomatensausje, altijd goed :jaja:

Uitspraak van Brennievennie op maandag 7 november 2005 om 14:24:
lkkr biefstukje met pepersaus

Heb ik zin in :jaja: met gebakken champignonnetjes :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb zin in varkenshaas en champigonesaus :kwijl:
ik weet nog niet wat ik krijg vanaaf :/

Waarschuw beheerder
Ik eet bij pa en ma dus het is nog een verrassing! ;-)

Waarschuw beheerder
vanavond eten we nasi en niet van de chinees, maar zelf gemaakt
Waarschuw beheerder
Een aardappel-overschotel met knoflook en tuinkruiden.. Zal me benieuwen of t smaakt.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gezond gegeten
Waarschuw beheerder
donateur
geen idee wat ik moet eten, heb ook nergens zin in, maar heb wel honger, en die klote friettent is dicht
Waarschuw beheerder
donateur
jaa ik weet t ineens, een gore niettefreten vette hap van de mac

Waarschuw beheerder
Ik heb zin in pannekoeken met dikke fondant chocolade die je er met een zilveren kannetje in giet, aangevuld met een bolletje Schöller vanille ijs en een tonic jaaaaaaaaaa NU :bounce: NU :bounce:

Waarschuw beheerder
Waar blijft die ober nu?

Waarschuw beheerder
Ik wil pannekoeken NU!

Waarschuw beheerder
HALLO? kan ik hier nog een beetje service krijgen?

Waarschuw beheerder
Vandaag nog aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Fuck it, ik plunder wel die snoepmachine!
Waarschuw beheerder
donateur
GATVERDAMME !!! wat een ranzige baggerzooi
ik had blijkbaar toch niet genoeg honger om de troep van de mac lekker te vinden, maarja dat irritante hongergevoel is de komende 30 min wel weg

Waarschuw beheerder
ik heb mss wel een tip voor wanneer de zuurbetaalde maaltijd niet lekker was
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 23:37:
ik heb mss wel een tip voor wanneer de zuurbetaalde maaltijd niet lekker was

nou vertel

Waarschuw beheerder
Wanneer ik in een plaatselijke aangelegenheid een limonade ga drinken, pis ik het toilet helemaal onder en breek ik een spiegel (waaraan ik me verdomme nog aan kwets ook), omdat de taverne fucking boring is en vol schooiers zit! Bij het betalen aan een veel te kleine wannabee junkie zeg ik haar dat ze dringend een manicure kan gebruiken. Ze spuwt op me en daarom geef ik haar 5€. Respect voor de mensen die nog normaal kunnen reageren in vuilbakstad Brussel.

Waarschuw beheerder
En nog eentje:

De 2de maal dat we gaan eten zijn, was ik hartstikke slecht gehumeurd, omdat ik 2 dagen later examen Duits had. Ik zat voortdurend te kankeren over van alles en nog wat, had nergens zin in en niets kon me behagen. Toen we langs een mimespeler langskwamen trok ik gekke bekken en gritste zijn geldhoed mee. Toen we een eetplaats gevonden hadden, werden we een mega slechte plaats toegewezen. Na besteld te hebben, nam een homokoppel naast ons plaats, wat mij ontzettend pissed maakte. De porties waren super klein, maar eetbaar. De homo’s stoorden mijn eten, met hun gesprek over hoe hip de nieuwe handtassen collectie van Dior wel was. Met open mond etende, gaapte ik hen aan, terwijl ik met mijn hand over mijn kruis wreef. De man-man keek me pissed aan en de vrouw-man wierp me een luchtkus toe. Ik stopte mijn hand in Julie’s decolleté en likte over Valerie’s gezicht. De pijpleiding constructeurs keken me aan alsof ik in een LSD trip zat. Desondanks ze geshockeerd waren, konden ze hun blikken niet afwenden. Julie begon het spelletje mee te spelen; ze gaf me een tongzoen, stak haar hand in mijn broek en wenkte een van de homo’s naar ons toe, terwijl ze een gevulde pijpmond vormde. Ik zweer het je, ze wisten niet waar ze het hadden. Voor Valerie werd het teveel. Ze excuseerde zich en ging naar het toilet, waarbij ze gevolgd werd door de man-man. Ik nam Julie’s rechterborst stevig vast met mijn linkerhand, terwijl ze haar ogen traag sloot en zachte geluidjes maakte. Met een verleidende blik keek ik de vrouw-man voortdurend aan. Hij raakte opgewonden en kwam nader. Wanneer hij in mijn reikwijdte kwam, greep ik hem met stevige greep vast in zijn rechterarm en trok hem naar me toe. Hij kwam op mijn linkerbeen zitten en gaapte me geil aan. Ik merkte op dat het hele restaurant ons verbaasd aanstaarde en de maître d’hotel of zo’n wannabee op ons toestapte. De onbekeerbare homo bracht zijn lippen, in slowmotion, naar de mijne en met een reflex van een lynx veerde ik recht. Met een Dolph Lundgren worp gooide ik hem over de tafel en trok ik Julie mee naar buiten.
Het gaf me een gemengd gevoel; langs de ene kant schepte het me groot genoegen, maar anderzijds vond ik het nogal erg voor die homo, ach ja... Julie vond het allemaal super, maar Valerie vond het te ver gaan, zeker toen ze de man-man met haar pepperspray had moeten oogkaspenetreren.

Waarschuw beheerder
Ken ik dat niet van ergens?
Julie, Alexander, Valerie, restaurant, misdragen, ... ik wacht al op het volgende boek waarin ik meedoe.