Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 00:35:haha serieus ? ik woon daar 2 min vandaan (lopend)
rif zit bij de besterd
En ik woon 2 minuten lopen van de growshop
Dan wordt et vanmiddag retourtje besterd voor mij...
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 02:33:kun je nog goed typen zeg...had mij in die toestand niet meer gelukt..
kan bijna altijd wel typen
maar herbals ... werken ook een beetje anders dan xtc
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 02:50:partyflock leeft dag en nacht
er zijn altijd wel mensen die posten hoelaat het ook is
partyflock ownd
partyflock is net zo goed als stoned wezen !!!! PF rulez the internet-scene !!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 03:01:is alweer uitgewerkt
Simpel: Nieuwe draaien
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 03:03:Simpel: Nieuwe draaien Hier is het net een non-stop-joint-draai-fabriekje
heb jij
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 03:02:Met VageJetje aan de wiet, lolliger kan haast niet"
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 03:29:Joint draaien met menthol tabak..
hih ja is soms wel grpapig .. alleen proef je de wiet niet meer dan
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 02:36:kan bijna altijd wel typen ... tenzij ik moe begin te worden .. dan is het einde verhaal .. hihihi
VageJetje wordt moe
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 03:33:volgende week proberen, ik zoek geloof ik maar mijn bedje op....
ik word altijd acuut moe van dat spul...
Slaap zacht !