Partyflock

Forumonderwerp · 794375

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoi, ik ben gister naar het zwembad geweest en ik en mijn vriendinnen vroegen ons toen dus echt af of veel mensen in het water plassen. Vandaar ff een onderzoekje met een berichtje naar iedereen die online is... Ik geef eerlijk toe dat ik het soms weleens doe, doe jij dat ook?
Ennuhhh, eerlijk zijn hè!
Alvast bedankt voor je antwoord!
Groetjes van Katia

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij kickt ze dr zelf nogal op, om in t zwembad te pissen, anders open je dr ook geen 3 topics over :vaag:
Waarschuw beheerder
haha ma als het water koud is wat moi dan he haha bah
Waarschuw beheerder
ik schijt ook in bad he! maakt me nix uit
Waarschuw beheerder
ik zou zo dicht mogelijk in de buurt van veel lelijke mensen plassen en dan zelf wegzwemmen... let op reacties van heey! tis hier warmer!!!

Waarschuw beheerder
zooo! stelletje hypoctriete mensjes hierzo!!

in natuurwater kan t wel,daar is geen wc in de buurt o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whuahuaha

nou, op de wc.. :P

Waarschuw beheerder
ze is NEP!!! FAKE!!! fakerrrrr :[

Waarschuw beheerder
Gewoon toilet uiteraard....

Waarschuw beheerder
iejl
Waarschuw beheerder
ik doe wel eens onderwater poepjes laten en dan komen er allemaal belletjes omhoog :p
Waarschuw beheerder
als ik aan de dunne ben......schijt ik de waterglijbaan der helemaal onder... :woop:

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die in het zwembad pissen zijn echt een van de smerigste mensen die er zijn.
Waarschuw beheerder
Ik vind t sowieso een vies idee dat idereen samen zwemt. Al die bacterien Mensen die net hebben gescheten ofzo. En al dat spuug en oorsmeer. Bleeeeeh :/

Waarschuw beheerder
Ik ga meestal achter het lekkerste wijf staan en laat het lekker lopen.

Ik weet dat ik geen kans maar bij dur dus laat ik haar geen kans maken bij anderen met die pislucht om dur heen (Y)
Waarschuw beheerder
Onderwerpen waarin Katia1986 geparticipeerd heeft

<80 · 80>

Onderwerp Forum B# Auteur Laatste Laatste
Waar plas je in het zwembad? » humor 66 Katia1986 Jan Human 28d 13:40
Wie plast er wel is in het zwembad en hoe verberg je dit. » humor 17 sanja Perfect B... 296d 15:37
Plassen in zwembaden/zee :yes: ore :no: » humor 87 AiCoN :respect:... 319d 23:17
Wie piest weleens in het zwembad? » humor 9 Katia1986 Xes 319d 21:52
Plas jij wel zwembad of in de zee? » humor 106 Katia1986 Lady Sizo 332d 12:24

Waarschuw beheerder
gadverdamme ze is geobsedeerd door pissen in t zwembad rrrr nu vind ik je gelijk een vies wijf BWEEEH

Waarschuw beheerder
hihi... vroeger plaste ik wel eens.. toen ik nog wat kleiner was... maar vind het vies want je zwemt er wel in en je krijgt ook wel eens wat in je mond... als niemand nou eens plast in t zwembad hoeven we die gedachten ook niet meer te krijgen... maar daarvoor doen ze chloor in het zwembad he... naja kuss kim veel succes met je onderzoekje
Waarschuw beheerder
op de wc! je plast thuis toch ook niet op de bank?? :S
Waarschuw beheerder
op de wc! je plast thuis toch ook niet op de bank?? :S

Waarschuw beheerder
ik plas echt never in het zwembad..
hmmz..nu snap ik waarom mijn ogen altijd zo erg prikken..
in ons zwembad heb ik er nooit last van :P