Partyflock

Forumonderwerp · 794112

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 41657, 159665, 75104, 21061}
The Sneiterheadz - music contest 2

*alle stylen*
*geen bpm limiet*
*60 deelnemers*
*nieuwe samples*
*eindeloos veel plezier*
*eigen vocals*

het is nu eerst tijd voor de inschrijvingen :) de samples zullen eerdaags online komen.

stuur je pm laat wat van je horen de winnaar zal in de volgende contest in de jury komen.

link naar contest1: opgestart door Paraman
https://partyflock.nl/topic/778790

de deadline word 25 augustus

als je een pm stuurt ben je automatisch ingeschreven en zul je eerdaags een pm terugkrijgen met alle desbetreffende informatie en de link naar de samples :)
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
sneiterz, laat dit topic gewoon op slot gooien

dat lijkt ons wel een prima plan. Na al die zeikende figuren hierzo.

Hallo allen ik ga koffie halen
En er staan gelyk weer 50 berichten 8)

Doe dat na 6 uur, en de uitslag bekent is...

Zeikende figuren, ik heb een goed recht om mijn ongenoegen te laten blijken, zeker na zo'n asociale reactie.

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 10:56:
En er staan gelyk weer 50 berichten 8)

het gaat hard hiero :)
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Ja whatever, zit wel goed dan.

Blijf het ronduit kinderachtig gedrag vinden.

Net een peuter die machteloos staat, en vanuit daar boos word.

Ik word maar om 1 ding boos en dat is omdat mensen mijn intergriteit in twijfel trekken,voor de rest heb ik begrip en bied ik nogmaals mijn excusses aan.

Niet omdat Carcasa en Virulence dit nou zo graag willen maar omdat het echt onmacht was

Sneiterheads en ik hebben constant contact gehad,zelfs vanochtend om 08.00 al belde ik hem om te vertellen dat de uitslag vandaag naar mijn werk verstuurd worden

Uitspraak van Sneiterheadz op maandag 19 september 2005 om 10:54:
tot ziens dhg..

Goh probeer je me nu weer de bek te snoeren?

Nogmaals: Dat gaat je NIET lukken......

Ik zeg wat ik denk, en ik zeg wat ik vindt.
en dat recht heb ik!!! :@

EN IK VINDT DAT JULLIE HET VERKLOOT HEBBEN!!!

(en nu ga ik het weer lekker over koetjes en kalfjes
en kaalgeschoren poesjes hebben..... :P )
Uitspraak van Sneiterheadz op maandag 19 september 2005 om 10:55:
Na al die zeikende figuren hierzo.

(..) Ik zeg maar zo.... Ik zeg maar niets :D
We zijn genoodzaakt dit topic te sluiten omdat telkes dingen herhaald worden die niet meer van toepassing zijn.

Bedankt DHG, ZTS, Xeno. Jullie zijn de enige 3 gasten die hier lopen te zeiken en het ongezellig maken. De discussie is voorbij de contest is voorbij.
laatste aanpassing

Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 19 september 2005 om 10:57:

Ging niet om jou, maar om een reactie wie de sneiterheadz me gaven paar paginas terug. Dat het te laat is boeit me nieteens zoveel. :)
bied ik nogmaals mijn excusses aan.

(Y) geaccepteerd... nu de sneiterz nog...
ok
laatste aanpassing
DHG,er is maar 1 schuldige en dat ben ik,niet de sneiterheads,ook tegen jou zeg ik sorry

Uitspraak van Sneiterheadz op maandag 19 september 2005 om 10:59:
DHG, ZTS, Xeno

Dit gaat weer nergens over, ik maak het niet ongezellig, ik reageer gewoon op je (debiele) reactie.

Zoals jij dat ook bij mij deed.

Je verneukt het ZELF
laatste aanpassing
Uitspraak van VIRULENZ op maandag 19 september 2005 om 10:50:
Beste producers,

In tegenstelling tot wat ik hier allemaal lees(veel bullshit)zal ik maar ff de ware reden vertellen waarom ik later ben.

Ik werk gewoon doordeweeks,vergader veel,treed op en heb een zoon die ook mijn aandacht verdient.In mijn entousiasme om jullie een oordeel te geven heb ik ja gezegd omdat ik graag dingen doe voor talenten

Ik heb het lichtelijk onderschat want ik kreeg ineens 40 mnummers om te beluisteren en ik had de tijd er niet voor omdat in 1 keer te beluisteren.Tot diep in de nacht heb ik dingen beluisterd om het op tijd af te krijgen.

Nu kan ik twee dingen doen:
a)net doen of ik alles heb beluisterd maar zo ben ik niet
alles de aandacht geven die het verdient omdat jullie er veel tijd in hebben gestoken

gasten als Carcass en Virulens zal ik ff snel uit hun droom helpen,als jullie denken dat je met twee weken bij een label of platenmaatschappij bericht hebt of je plaat is gedrukt dan zit je in de verkeerde Bussiness.

geduld is in deze wereld waar nummers pas een half jaar later uitkomen een schone zaak.Jullie hebben heel duidelijk laten zien qua reacties dat jullie waarschijnlijk in deze bussiness niks te zoeken hebben.het gaat namelijk niet alleen om goeie muziek maken maar je zal je ook normaal moeten gedragen want collega's van jullie die het al wel gemaakt hebben zitten echt niet op dit soort kinderlijke reacties te wachten die niet eens meer iets te maken hebben met kritiek maar ronduit beledigend zijn.

Maar even iets eerder je kop laten zien of je mond laten horen had een hoop ellende gescheelt dus laat het voor jou ook een les zijn Sietse.
Je hebt de organisatie achter deze contest een behoorlijke deuk bezorgd die nu moeilijk uit te deuken is. Dit had voorkomen kunnen worden door een paar woordjes uit jouw mond.

Of bij deze uit je vingers.
Bij deze geven wij ook onze excuses dat onze beloftes telkes zijn verbroken. En waarbij de data telkens zijn verschoven.
laatste aanpassing

Ik word maar om 1 ding boos en dat is omdat mensen mijn intergriteit in twijfel trekken,voor de rest heb ik begrip en bied ik nogmaals mijn excusses aan

Sietze, er wordt NIET getwijfeld aan JOUW integriteit.
Laat ik dat even voorop stellen. Daarom zei ik al, ik weet wie je bent en wat je bent. We komen allebei uit het zelfde jaargetijde... ;)

Ik geloof best dat je je best heb gedaan, dat heeft iedereen gedaan, zowel de producers als jury....

De organisatie, die heeft gefaald.

GEEN SHULD AAN JOU!! :yes: ??

Excuses aanvaard..... :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Iedereen weer blij :D
ofniet ?
Dit gaat weer nergens over, ik maak het niet ongezellig, ik reageer gewoon op je (debiele) reactie.

Zoals jij dat ook bij mij deed.

Je verneukt het ZELFlaatste aanpassing 19 september 2005 11:00

wij hebben niks verneukt , jij verneukt het voor de anderen. en het topic wat eerst gezellig was. En nu met alleen maar negatieve berichten onder de naam zts666. Je kan blijven doorgaan , we hebben net ook gemeld dat je met de discussie moet stoppen. Want we zien er geen einde aan.
Zullen we het nu weer over die tracks gaan hebben waar het uiteindelijk allemaal om ging.
Maar even iets eerder je kop laten zien of je mond laten horen had een hoop ellende gescheelt dus laat het voor jou ook een les zijn Sietse.
Je hebt de organisatie achter deze contest een behoorlijke deuk bezorgd die nu moeilijk uit te deuken is. Dit had voorkomen kunnen worden door een paar woordjes uit jouw mond.

Of bij deze uit je vingers.

Heb je helemaal gelijk in,dat besef ik nu ook heel goed

Vriendjes weer?....... ;-)

Is het nu zo moeilijk om je iig nog te gedragen?
ja graag. die discussies gaan te ver.

Uitspraak van Sneiterheadz op maandag 19 september 2005 om 11:04:
we hebben net ook gemeld dat je met de discussie moet stoppen

Dus jullie bepalen als je kritiek krijgt dat de discussie erom maar moet stoppen...

Dat is mooi makkelijk (Y)

Uitspraak van PsYcO ParAsiTe op maandag 19 september 2005 om 11:05:
Zullen we het nu weer over die tracks gaan hebben

Goed plan
door al dat gezeik zitten we wel bijna op de 10.000
Retesneltopicditzegvandaag :D
Dus jullie bepalen als je kritiek krijgt dat de discussie erom maar moet stoppen...

Dat is mooi makkelijk

het is juist stom om er telkens op door te gaan.

Uitspraak van VIRULENZ op maandag 19 september 2005 om 11:04:
ofniet ?

nope we gaan nog ff lekker door :cheer:

Verzorg jy de plaatjes ? ;)
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 19 september 2005 om 11:05:
Vriendjes weer

Wij zijn nooit vijanden geweest.
Fouten maken we allemaal.
Anders was er ook niets om van te leren.

(y)
Uitspraak van PsYcO ParAsiTe op maandag 19 september 2005 om 11:06:
door al dat gezeik zitten we wel bijna op de 10.000

Stelletje ouwe wijven

inderdaad, kappen met dit gezeik

wees maar blij wat de sneiterz allemaal geregeld hebben, bekende mc die meedoet in de jury, paar mensen zullen de kans krijgen op cd te komen of misschien wel vinyl

het idee is mooi, en was toch mooie tijd in dit topic, verneuk het nou niet met al dat kinderachtige gedoe, relaxxxxxxx

Zo eerst een bakkie

Nog iemand ? :)

Je hebt t goed uitgelegd MOM
Had t wat eerder gedaan alleen ;)
laatste aanpassing
wees maar blij wat de sneiterz allemaal geregeld hebben, bekende mc die meedoet in de jury, paar mensen zullen de kans krijgen op cd te komen of misschien wel vinyl

:)

het blijkt maar weer wat je er voor terug krijgt als het niet zo loopt als het zou horen.

Uitspraak van Sneiterheadz op maandag 19 september 2005 om 11:10:
het blijkt maar weer wat je er voor terug krijgt als het niet zo loopt als het zou horen.

uiteindelijk loopt het zoals het hoort, alleen wat later

maargoed ik ga produceren, daar gaat het uiteindelijk allemaal om, en dat is fijner dan dit gezeik te lezen ;)

het blijkt maar weer wat je er voor terug krijgt

Wat krygen we sneiterz
Lolly`s :k
Wij zullen niet gaan stoppen met het organiseren, maar wel leren van het gene wat fout kan gaan. Het is erg zonde hoe overdreven het hier uit de hand is gelopen. Dat had nooit moeten gebeuren natuurlijk. Maar het loopt zoals het gaat. En niet voor niks. De mensen die niet mee horen te doen zijn nu ook verwijderd uit de contest en zo zit het allemaal weer prima om een verse start te maken voor contest 3

:D
Wat krygen we sneiterz
Lolly`s

hehehehe :D :P

ok dan

heb zin in contest 3 :D ga beter me best doen

Uitspraak van Sneiterheadz op maandag 19 september 2005 om 11:12:
Het is erg zonde hoe overdreven het hier uit de hand is gelopen

Mwah was ook wel gezellig toch
Beetje actie kan geen kwaad 8)

Tuurlijk zijn we daar dankbaar om, en het boeit me ook echt niet dat jullie te laat zijn.

T ging ergens anders over :)

Mja.. respecteer jullie verder, en vind het goed dat jullie het geregeld hebben.
Tuurlijk zijn we daar dankbaar om, en het boeit me ook echt niet dat jullie te laat zijn.

T ging ergens anders over

Mja.. respecteer jullie verder, en vind het goed dat jullie het geregeld hebben.

we zullen elkaar gewoon de hand moeten schudden en vergeten/vergeven wat we over elkaar hebben gezegt.
beter een goed eind dan een slecht eind.

:yes: :lief: :)

Ik ben alleen iemand die eindeloos door gaat om zn gelijk te halen.

Ken dr nix aan doen ;)

Heb ook geen problemen met vergeven, moet het alleen erkent worden ;)

Uitspraak van Sneiterheadz op maandag 19 september 2005 om 11:01:
Bij deze geven wij ook onze excuses dat onze beloftes telkes zijn verbroken. En waarbij de data telkens zijn verschoven.laatste aanpassing 19 september 2005 11:01

Okay Sneiterheads. Laten we het dan hier op houden.
Leer..... :yes: ? Okay dan...

(oftewel excuses aanvaard en ik ga er niet meer over zeiken)

Zo en ik zie al koffie met koekjes,
heb al zakken wiet gezien,
Dus feesten met die hap en op naar de 10.000

:D
laatste aanpassing