| Betreft: | evenement: Hellbound, zaterdag 16 juli 2005 om 18:00 |
maar muziek nu ook??
Uitspraak vanJeffrey
op woensdag 13 juli 2005 om 21:25:
is de buiten area eigenlijk de hele nacht open of gaat dat weer om 12 uur dicht en gaan we binnen verder?
Heb gehoord dat het 1-malig de hele nacht open zal zijn maar je weet het maar nooit natuulek, Gast!!!!
Heb gehoord dat het 1-malig de hele nacht open zal zijn maar je weet het maar nooit natuulek
ach, ik kan me ma niet laten zitten, jij weet wel waarom niet
me ma maakt me echt af als ik er niet ben
en ik ga al lekker vroeg naar hellbound, beetje in het zonnetje zitten enzo, ff borreltje doen
helft van de dj's kome nzeker niet dus hebben ze nog geen tijdtafel
idd laten we het maar hopen..
en dat er dan niet eens opeens wat dj's worden vervangen net zoals toen laatste aanpassing 16 juli 2005 12:08
kheb de info van Bass-D
eigen schuld
idd allemaal even bij tjeerd kijkenen zijn tijd komt nog best goed uit met de rest
idd allemaal even bij tjeerd kijkenen zijn tijd komt nog best goed uit met de rest, tot vanavond allemaal
tjeerd gaat flink beuken dus dat wordt zweten ben benieuwd in welk zaaltje hij moet denk het sauna hokje hehehehe
tjeerd gaat flink beuken dus dat wordt zweten ben benieuwd in welk zaaltje hij moet denk het sauna hokje hehehehe
ITALIAN INFILTRATION MEETS DUTCH DYNAMITE
HARDCORE > 00.00 – 06.00
00.00 _ NOSFERATU VS. ENDYMION
01.15 _ LUNATIC & MISS HYSTERIA
02.15 _ ARMAGEDDON PROJECT [IT]
03.30 _ CLAUDIO LANCINHOUSE [IT]
04.45 _ TOMMYKNOCKER [IT]
HOST: DA MOUTH OF MADNESS
Heehee eindelijk mag eens een ander afsluiten dan die standaart dj,s Tommyknocker
tenminste ik denk dat het claudio was.. het was in ieder geval die gast met die lange haren, die draaide echt lekker alleen volgens mij in zijn set hoorde ik 1 of meerdere liedjes meer dan 1x...
toen was ik al naar huis....
had geen poten meer over....
en was het ookal aardig zat
ik was de BoB moest dus clean blijven en kon niet drinken...
achteraf maar goed ook want op weg naar huis had ik 2x controle
en toch nieuwe benen??
meesten hebben dat na een goeie lijn... of pilletje ofzo