28091x bekeken
donateur
het prikje voel je wel maar doet niet onwijs pijn.
Eten en drinken ging in het begin wel moeilijk
Eten en drinken ging in het begin wel moeilijk
doet geen pijn heb der ook 2
bij mij deed het laten zetten geen pijn maar je voelt het natuurlijk wel eventjes!
als ik jou was zou ik op heel veel ijsklontjes gaan sabbelen of een waterijsje want dan wordt je tong ook niet zo gauw dik.
dat hielp bij mij wel een beetje want het is wel iritant een dikke tong in je mond en het eten wordt ook wel een stuk minder leuk.
maarja succes ermee!!!
als ik jou was zou ik op heel veel ijsklontjes gaan sabbelen of een waterijsje want dan wordt je tong ook niet zo gauw dik.
dat hielp bij mij wel een beetje want het is wel iritant een dikke tong in je mond en het eten wordt ook wel een stuk minder leuk.
maarja succes ermee!!!
donateur
deed geen pijn, totaal niet
pijn is voor iedereen anders...gewoon je ogen dicht en over je heen laten komen...raakt een beetje opgezwollen en ik had wel last van mijn keel, gevoel alsof ik een griep had gehad met keelpijn...maar een dag of 2 en dan is alles weg...
en pijn? denk dat kindjes krijgen pijnlijker zal zijn
succes ermee
en pijn? denk dat kindjes krijgen pijnlijker zal zijn
succes ermee
Als je goed reinigt en zuivert (water drinkt) heb je weinig last
Dat is niet helemaal waar.. Ik heb een week lang niets anders gedronken dan water (1e 3 dagen met ijsblokjes) en veel m'n mond gespoeld met zo'n mondspoelmiddel dat ik erbij kreeg.. En ik kon op de 5e dag pas weer normaal eten.. Verschilt dus per persoon.. Jij hebt geluk gehad dus
laatste aanpassing
niet helemaal waar.. Ik heb een week lang niets anders gedronken dan water (1e 3 dagen met ijsblokjes) en veel m'n mond gespoeld met zo'n mondspoelmiddel
er werd tegen mij gezegd dat mondspoelmiddel juist heel slecht was,
omdat daar iets in zit,, wat dus niet goed is als je net een piercing hebt laten zetten...
ik heb ook wel beetje met ijsklontjes het gekoeld enzo,, maar toch met water drinken gaat t wel hoor
Heb mijn tongpiercing gewoon zonder verdoving laten zetten. Voelde er weinig van, niet meer dan een klein prikje. Verder heb ik er ook niet echt last van gehad, tong is wel een dag of 2/3 een klein beetje dik geweest maar dat was t dan ook. Gewoon laten zetten dus en niet bang zijn want t stelt niks voor

donateur
Heb mijn tongpiercing gewoon zonder verdoving laten zetten. Voelde er weinig van, niet meer dan een klein prikje
ik ook, en ik heb hem nu bijna 8 jaar ofzo en nooit ergens last van gehad
Heb mijn tongpiercing gewoon zonder verdoving laten zetten. Voelde er weinig van, niet meer dan een klein prikje. Verder heb ik er ook niet echt last van gehad, tong is wel een dag of 2/3 een klein beetje dik geweest maar dat was t dan ook. Gewoon laten zetten dus en niet bang zijn want t stelt niks voor
je voelt er zowiezo nix van,dus die verdoving was niet nodig geweest ....
hoe weet jij dat ik er niks van voelde??
onzin, is persoon gebonden
zonder verdoving had ik het zeker wel gevoeld hoor!
met koud spul bedoel je?
nee
gewoon verdoving dat na 10min uitwerkt.
gebruiken ze ook wel eens bij de tandarts als
voorverdoving
Bloeden is sowieso niej goed..
Hoezo is het niet goed dat t bloed dan?
Heb hem 2 dagen geleden laten zetten.. en t bloedde wel ff erna. Het zetten deed ook wel iest meer pijn dan ik had verwacht eigenlijk, juist omdat iedereen zei dat je er niets van voelde..
Het zetten doet geen zeer.. vind ik dan ik voelde er amper wat van alleen die avond en 2 dagen daarna kon ik slecht eten verder niks aan de hand! en het is onzin als mensen zeggen dan bloeden slecht is .. daar is niks mee aan de hand bij mij bloedde het ook een beetje dat hoort er bij! bij iedereen pakt het anders.
Ik ben geen held met naalden, als ik zon prikkie zie van de dokter word ik al naar, maar toen ik me tongpiercing kreeg heb ik gewoon niet gekeken na de naald, en gewoon gezegd steek hem der maar door heen, maar toch ben je nieuwsgierig wat er door je tong gaat, dus heb wel stiekem gekeken, hahaha twas zo gebeurd...

![[SF] daphie](/images/user/404499_2191872.jpg)