28663x bekeken
donateur
Bij mij zaten ook wat spiertjes in de weg, van onder is ie een beetje scheef maar zie je niets van aan de bovenkant.
Maar dat ie te kort was heb ik niks over gehoord
Ik zal binnekort eens naar de shop gaan waar ik mn tattoo heb laten zetten. Kijken of zij hetzelfde zeggen.
Maar dat stukje is best kort, kan me best voorstellen dat t irritaties kan geven bijvoorbeeld. Misschien dat ze de piercing indd schuin kunnen zetten...
ik had er 2, maar dat is gewoon niet praktisch.
nu dus gewoon weer 1, en ik vergeet gewoon dat ik m inheb. totaal geen last van
hoeso niet ?
waar had je last van dan ?
heb nu ook mn 2de..maar ik vind het niet irritant,merk het verschil niet tussen 1 of 2 piercings..
over een tijdje mis je m alleen als hij eruit is verder voel je er niks van je gaat m alleen missen
Ze zeiden dat 't wel normaal was, dat het door t spoelen kwam.
dan begin je zo vies te kwijlen enzo
is mijn piercer onderhand wel gewend van me
weet niet waar jij mee spoelde dan maar ken niemand en bij mezelf is het ook NOOIT zwart gewordne
haha spoelde zeker met dropwater
is mijn piercer onderhand wel gewend van me
hehe
Ik heb er vorige week woensdag een in m'n tong laten zetten en het deed mij echt zeer! (ik voelde die naald echt.. zo'n heel gemene prik voelde ik
) M'n tong was 2tot3 dagen een beetje opgezwollen en ik kon daardoor niet eten.. Ik heb mijn tong heel veel gekoeld met water en heel veel ijsblokjes.. En vaak gespoeld om te ontsmetten.. De dagen dat mijn tong opgezwollen was at ik babyvoeding; pap en olvarit potjes.. Kauwen kon ik toen niet.. Maar nu is het een week later en ben ik toch blij dat ik de piercing heb laten zetten.. Maar als ik van te voren had geweten dat het mij zo'n pijn zou doen, had ik het niet gedaan..
laatste aanpassing
weet niet waar jij mee spoelde dan maar ken niemand en bij mezelf is het ook NOOIT zwart gewordne
Nouja, kwam dus wel door dat spul, want kheb t nu al een paar dagen niet gebruikt en mn tong is nu weer normaal..
Was aanslag ofzoiets
Jeetje wat ben ik blij dat ik er geen last van heb gehad.....Ik ben meteen naar de supermarkt gegaan na het zetten om een doos waterijsjes op te halen en hij is bij mij niets opgezwollen, 3 uur later at ik alles alweer normaal ik heb er niets om gelaten.
Het klopt trouwens wel dat het beter is om niet te zoenen en dat is niet alleen omdat het niet wil als je tong dik is. Je hebt een wond in je mond en door het speeksel van iemand anders kan het gaan ontsteken!
Ik moet trouwens ook zeggen dat je vlak na het zetten speeksel op je tong verzamelt en dat duurt een week ofzo, lijkt me dus ook niet erg hygienisch voor de andere persoon!
Het klopt trouwens wel dat het beter is om niet te zoenen en dat is niet alleen omdat het niet wil als je tong dik is. Je hebt een wond in je mond en door het speeksel van iemand anders kan het gaan ontsteken!
Ik moet trouwens ook zeggen dat je vlak na het zetten speeksel op je tong verzamelt en dat duurt een week ofzo, lijkt me dus ook niet erg hygienisch voor de andere persoon!
.Ik ben meteen naar de supermarkt gegaan na het zetten om een doos waterijsjes op te halen en hij is bij mij niets opgezwollen, 3 uur later at ik alles alweer normaal ik heb er niets om gelaten.
ik ook ja
Je hebt een wond in je mond en door het speeksel van iemand anders kan het gaan ontsteken!
Ik moet trouwens ook zeggen dat je vlak na het zetten speeksel op je tong verzamelt en dat duurt een week ofzo, l
ja heb ik ook gemerkt haha
Bij mij hebben ze t zonder verdoving gedaan,en ik moet zeggen dat t n stuk minder pijn deed dan ik had gedacht,en nu zou ik m niet meer weg kunnen denken.
Je mag je tong niet eens verdoven want dan kan je dr in stikken, ik heb dr 2 en moest alleen maar spoelen met Listerine voordat die erin ging iets van 30 seconden ofzo.. Mn 1e weet ik niet meer of die bloedde maar mn 2 wel.. en je gaat dr zo van kwijlen hahaha
donateur
hoeso niet ?
waar had je last van dan
waar had je last van dan
ik beet er veel sneller op, en dat is gewoon NIET goed voor je tanden. ik werd gewoon para van dat ding, piercings zijn leuk en aardig maar ik moet er wel totaal geen last van hebben.
dus heb ik die 2e tongpiercing en mn tepelpiercings eruit gesloopt. nu alleen nog navel en tong en die gaan er voolopig nog niet uit
nee? ik heb er hele kleine bolletjes in merk het verschil of je er 1 of 2 hebt niet eens
ik merk niet eens verschil
Ik heb vandaag de piercing een slag kleiner gekregen, en ze zei dat ik er nog geen nieuw balletje op mocht draaien.. Duss.. Hoe lang hebben jullie er mee gewacht?
tot nu
Zou hem nu niet meer laten zetten denk omdat het niet meer origineel is...
slaat ook nergens op dat shirt dat je op diei foto aan heb ik waarschijnlijk ook niet bepaald origineel
ik heb er niets om gelaten.
K ook niet, gewoon gerookt, alcohol gedronken etc..
Als je maar goed spoeld met listerine is er nix aan de hand.
ja dan moet je snel een korterde erin doen dan bijt je er ook niet meer op
Ik heb nu een kortere gekregen.. Binnenkort weer heen voor nog een kortere
Ik heb nu een kortere gekregen.. Binnenkort weer heen voor nog een kortereDan zou het helemaal ideaal zijn denk ik
Maar eten gaat nu al veel beter, bijt er (tot nu toe) niet meer op.. *ff afkloppen*
haha ik moest vorige week terug voor mn 2de staafje voor mn 2de tongpiercing maar ben niet geweest,heb um eruit gehaald en gewoon een staafje van mezelf ingedaan
Zit er over te denken om een 2e erbij te nemen....
Mensen die dat hebben?
Mensen die dat hebben?

![¨°o.O·[-:x-Lizaaa(K)aaaa.-:x-]O.o°‘](/images/user/311063_15904.jpg)