Partyflock

Forumonderwerp · 793176
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 9 juli 2005 om 21:30

Waarschuw beheerder
ik ben er helaas zelf niet geweest maar wel de livestream gevolgd.
zag er vet uit!!

hoe hebben de mensen die er wel zijn geweest deze nacht
ervaren?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 juli 2005 om 17:30:
haha ok dan

ja,ik lach nu ook nog steeds meis ondanks dat vertyfte anderhalf uurtje door toedoen van dat misselijke securityfiguur heeft sensation een leuk vervolg gekregen.ben nu wel compleet verrot want 2 nachten niet geslapen en vandaag gewoon gaan werken.viel net al in de bus in slaap :p

Waarschuw beheerder
donateur
mensen geen ruzie over een (stom) feest he??

Niet al te negatief he over sensation ;p

Waarschuw beheerder
Wordt steeds gezelliger hier!

Sensation is vet als je niet teveel en alleen naar de artiesten kijkt.

PUNT.

Ok? Mooi!

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 juli 2005 om 15:25:
dan moet ik elke maand 50 euro weg sparen vooral de feesten die ik volgend jaar ga

Dan doe je dat toch, spaar je niet alleen voor Sensation maar voor al je feesten. Dan voel je 'r bijna niks van in je porto. Top toch (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Kaydee op maandag 11 juli 2005 om 16:15:
Moet wel zeggen de sfeer was verder wel goed in de rij. Echt gezellige mensen

Binnen anders ook wel, ik heb met veel mensen op de bunne zitten kleppen. Ik vond het sfeertje top, niks nada gezien van een relletje of vechtpartij. Er beukte zelfs een sjonny tegen me aan, hij draaide zich om (ik d8 nog, nu krijgen we het) en stak zijn hand uit, en zijn andere duimpje omhoog.

Ik blijf het roepen, echt een goed feessie. Top show, top sfeer en 't was een top feessie :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Volgend jaar weer!

Waarschuw beheerder
donateur
white is al te downen
Waarschuw beheerder
ik vond het een super feest!! volgend jaar zekerss weer!!!
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
eerste keer sensation onverw8 heb me wel vermaakt show enz is erg moi gedaan. Weinig lasers en werd lekker gedraaid. Yoji vond ik wat ik er van mee gekeregen heb erg lekker draaien. Daarna megamix was ook wel top zonde van KOmt ie dan . (kots smiley)

Luna en Dana was ook wel relaxt :D

Prohpet was ook lekker :D

En toen deepack die gast is zowat nog erger als de darkraver Wat een gedoe. En Vond het ook slecht dat hij als 1 na laatste moest. (kots smiley)

Klein stukje van outblast gehoord was wel erg lekker maar gingen 6.15 weg.
In de auto nog wel ff opstaan en was wel lkkr.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 18:35:
white is al te downen

oww waar dan ;)

in ieder geval nog bedankt!
Waarschuw beheerder
ik heb het iig hartstikke naar m'n zin gehad, hoewel ik vanaf een uur of 3 aan 't werk ben geweest...
Maar dat werk was eigenlijk ook best leuk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SurfbAPE op maandag 11 juli 2005 om 18:47:
hoewel ik vanaf een uur of 3 aan 't werk ben geweest

waar heb je gewerkt??

Koffie geschonken bij DE?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ½jeKaaS op maandag 11 juli 2005 om 18:07:
Binnen anders ook wel, ik heb met veel mensen op de bunne zitten kleppen......

Ja vond ik ook hoor. Binnen en buiten was gewoon een hele leuke sfeer. Niks niet opgefokt ofzo. Gewoon toppie (Y)

Waarschuw beheerder
Het was weer fantastisch:P
Begin van de avond wel even met een salto en diverse loopings van de trap gelazerd maargoed.Volgende dag een dikke enkel waar ik niet meer op kon lopen:no:
Yoi Biohomo moet lekker in Japan blijven volgend jaar:yes:
Wat een prutser is dat....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 17:40:
Niet al te negatief he over sensation

woeps.. :$

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 11 juli 2005 om 18:48:
waar heb je gewerkt??

Koffie geschonken bij DE?

gratis bakkie koffie om 5.30 was zeker fijn
Waarschuw beheerder
vond ut best een klote feest eigenlijk !
In het begin vond ik het echt vet met dat vuurwerk enzo maar ik verwachte toch wel wat hardere muziek op black,
ut leek de eerste uren wel sensation white op de zwarte kledij van de mensen dan na !
En dan 2.50 voor een aangelengd biertje (waar gaat dat heen?)
Had gehoord dat het vorig jaar veel beter was, maarja voor mij dus echt nooit weer !
Waarschuw beheerder
yoij hoeft voor mij niet in japan te blijven je weer toch dat hij niet die rampiestampie hs draait. Maar hij draaide echt wel onwijs relaxte hardhouse techhouse:D

en deepack die mogen ze van mij wel thuislaten rare clown
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 16:10:
Zou vet zijn geweest als Promo nu als Rude Awakening sensation zou afsluiten.

:D Brrrrr ik moet er niet aan denken zeg, takkeherrie. Met dat soort DJ';s jaag je de massa juist weg, blijven alleen de diehard hgardcoreliefhebbers over en dat schiet natuurlijk niet op. Dr zijn al honderden hakkefeestjes elke week, je wordt ermee kapot gegooid, blij juist om wat ouwe plaatjes te horen in plaats van dat niuewe industriele geknal. :D Rude Awakenings past toch niet bij sensation, zeg nou zelf! :D :D :D

Da's hetzelfde als Johan Gielen op Awakenings laten draaien ofzo. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 17:21:
Op de eerste 2 sensations zonder dat white en black gedoe had je wel altijd goeie dj,s en muziek.

Dat is vroeger en vroeger is dood. Sensation is zoals het nu is.

Ik snap hoe irritant dat is want ik heb dat bijvoorbeeld met Extrema Outdoor. Heb me 2 jaar lang kapot geergerd aan het feit dat het daar nu ook alleen maar om harde knaken draait en dat ook flink op het forum lopen spuien.

Nu realiseer ik me dat de fout niet bij Extrema ligt, maar bnij mijzelf. Ik weet nu hoe de Outdoor is. het is niet meer klein en knus, het kost goddomme 50 euro en ik weet dat de plees vast weer bagger zijn en de parkeerplaatsen ramvol staan.

Dat WEET ik nu dus ik stel me daarop in en dan beleef je een feest gewoon heel anders.

Ik merk echt dat het een kwestie is van accepteren en als je dat niet kan, dan kun je het beter laten voor wat het is.

Wat Sensation betreft weet je gewoon al 3 jaar hoe het nu zit. Dus ofwel je gaat niet meer, ofwel je gaat en accepteert dat dit een feest is voor de mainstream. Waar niks mis mee is want dat is het mooie van de Nederlandse housescene, er is voor ieder wat wils. :)

Waarschuw beheerder
wat heeft iedereen toch me da ruimtegebrek?? khad ruimte genoeg hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 19:26:
wat heeft iedereen toch me da ruimtegebrek??

dan stond je aan de juiste kant van het veld (want aan de ene kant was het echt te druk)

of in de VIP :)

Waarschuw beheerder
Heb me de eerste 3 uren de pleuris verveelt...Yves Deruyter en Tom Harding konden beter op white draaien ( slaap verwekkend)Yoji Biomehanika kon beter thuis blijven... Vanaf de mega mix begon het feest eindelijk...Het is eenmaal geen hardcore feest..maar we gaan toch naar "black" om een snellere beat dan "white" te horen... Ieder zijn eigen mening..Ik heb me goed geamuseerd vanaf de megamix...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 11 juli 2005 om 19:28:
dan stond je aan de juiste kant van het veld (want aan de ene kant was het echt te druk)

of in de VIP

nee stond nie in de VIP .. dan zalk wel de goeie kant gehad hebben :D gelukkig maar moet wel beetje uit me dak kunnen gaan zonder tegen iedereen aan te duwen
Waarschuw beheerder
donateur
dan stond je aan de kant van die sigeretten toko ;)

Wij stonden eerst aan de andere kant maar dat was echt niet te doen. Toen we ff op de tribune stonden zagen we dat het aan die kant rustiger was en we zijn daarna maar daar gaan staan
Waarschuw beheerder
Sensation Black in 1 woord GRU-WE-LIJK of zijn dat er 3:p
Waarschuw beheerder
ja het begin was wel btje kutmuziek! maarja het einde maakte alles goed:D

en ze mogen wel is iets doen aan die ingangen, kstond er 1 uur voor

Waarschuw beheerder
Waarom staan er nog steeds geen foto's op Partyflock van Sensation Black? Er heeft toch wel IEMAND foto's gemaakt..?

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Kaydee op maandag 11 juli 2005 om 17:01:
Alleen jij noemde ook harddance en hardtrance, en ik zei dat die bij White hoorden. right..?

Daar heb je gelijk in, maar of het bij white hoort......

Marco V vind ik ook black waard. Heeft ook al eerder op black gestaan. En afgelopen keer stond ie op white.

Weet je wat ik denk? Het hele dj gebeuren is gebasseert op opbouw van muziek. Bij White begint het met club en eindigt met hardtrance (jean draaide zelfs jump), black begint met hardtrance en eindigt met hardcore. Goed concept toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexyisflexy86 op maandag 11 juli 2005 om 19:39:
en ze mogen wel is iets doen aan die ingangen, kstond er 1 uur voor

kwas zo binnen .. stond bij ingang H
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 19:43:
Waarom staan er nog steeds geen foto's op Partyflock van Sensation Black? Er heeft toch wel IEMAND foto's gemaakt..?

Nog steeds zegt ze...:D Jezus joh, het is verdomme pas maandag hoor!

Franzelare heeft foto's gemaakt en een heleboel ook...dat moet allemaal worden uitgezocht, bewerkt...daarbij heeft die arme knul ook nog een fulltime baan en spendeert daarnaast godse veel vrije tijd om deze site een beetje gezellig te houden...

Gun die jongen effe een paar dagfen rust ofzo. Ze lopen niet weg hoor. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 19:46:

Me 2, stond alleen bij J. Heb denk ik 15 / 20 minuten moeten wachten ofzow. Rij was wel lang maar liep lekker door verders.

Waarschuw beheerder
wij kwamen aanlopen ik dacht nee he super druk bij ingang b fzo ma liepen hoek om en daar viel het echt wel mee gelukkig

ik denk ook iets van 20 min gewacht meer zal het nie zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 19:44:
Daar heb je gelijk in, maar of het bij white hoort......

Marco V vind ik ook black waard. Heeft ook al eerder op black gestaan. En afgelopen keer stond ie op white.

Weet je wat ik denk? Het hele dj gebeuren is gebasseert op opbouw van muziek. Bij White begint het met club en eindigt met hardtrance (jean draaide zelfs jump), black begint met hardtrance en eindigt met hardcore. Goed concept toch?

Dat is zo'n beetje hoe het er nu aan toe gaat idd. Marco V kan met een iets hardere set zo op black staan, no problemo. Het lijkt meer van waar white eindigt, daar begint black zeg maar, overlapt op dat punt. Naja ik vond allebei best geslaagd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 11 juli 2005 om 19:48:
Ze lopen niet weg hoor

maar ik wel ;) ga overmorgen naar Kreta toe ;)

Maar ik sta (voor zover ik weet) toch niet op de foto's :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Kaydee op maandag 11 juli 2005 om 19:51:
Marco V kan met een iets hardere set zo op black staan, no problemo

maar Marco is niet echt een DJ om te openen maar iets later op de avond. En in dat geval is hij weer niet geschikt voor black maar meer een 4e of 5e DJ op White
Waarschuw beheerder
donateur
Aan de VIP kant was de muziek naar mij beleving het best en gewoon goed! En ook het minste druk!

Ik ben ook bij punt 127 geweest zegmaar aan de overkant van de vip, bij de partypic foto toestellen omhoog (127).
En daarzo in die hoek daar was het geluid echt bagger! Zegmaar in de veld opening in die hoek.

Dat is hoe ik het ervaren heb....

Het hoogtepunt van de avond heb ik toch beleefd bij de darkraver met eigenlijk stiekem z'n trieste show maar wel goeie platen.... en daar ging het mij om, muziek :D Maar een energie die daar hing... ik heb het zo geweldig onbeschrijvelijk ervaren... en dat terwijl ik zelf NIET onder invloed was!

Het was gewoon helemaal YIN YANG en zo was ik ook... :D

Zwart wit gekleed ;) :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quiet_Wildcard ™ op maandag 11 juli 2005 om 19:53:
Aan de VIP kant was de muziek naar mij beleving het best en gewoon goed! En ook het minste druk!

wij stonden voor de VIP en daar wast idd nie zo druk :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 11 juli 2005 om 19:10:
Dat WEET ik nu dus ik stel me daarop in en dan beleef je een feest gewoon heel anders

met jacky in de buurt verandert elk kutfeest in een sprankelend feest :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 19:46:

ik was ook zo binnen..................en weer buiten........................en weer binnen................... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
@MvB Hoest jouw bevallen met de gehoorbeschermers?

-15db dopjes voldoende demping of eigenlijk teveel...?

Ze hebben weer best hun werk gedaan... alleen wat ik hierboven al zei kon ik ze op dat punt net zo goed uitlaten maar toch maar niet gedaan, want daar was het zo zacht met die dopjes in en voelde ook geen bas daar.
Waarschuw beheerder
donateur
ik reageer wel ff in het andere topic omdat het hier offtopic is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 11 juli 2005 om 19:52:
maar Marco is niet echt een DJ om te openen maar iets later op de avond. En in dat geval is hij weer niet geschikt voor black maar meer een 4e of 5e DJ op White

Ik zie hem persoonlijk ook liever op White, komt ie zeker meer tot zijn recht zoals dit jaar op White, want hij was gewoon de beste van die avond. Maar wilde maar aangeven dat hij niet geheel zou misstaan op Black.

Waarschuw beheerder
TOP TOP TOp Feesiejjjj!!!
Waarschuw beheerder
Vanaf de magamix was het helemaal (Y) Het was weer een aardig nachtje :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~* Mary *~~ op maandag 11 juli 2005 om 20:47:
Vanaf de magamix was het helemaal Het was weer een aardig nachtje

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 19:43:

hoe bedoel je zeiken :/

Waarschuw beheerder
vind de foto set overigens niej zo ? :S

Waarschuw beheerder
ik vond et erg mooi..
en ga zeker volgend jaar weer

Waarschuw beheerder
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat ik het super naar me zin heb gehad!!! Geen moment verveeld! Volgend jaar ga ik zeker weer!