Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 17:21:
Op de eerste 2 sensations zonder dat white en black gedoe had je wel altijd goeie dj,s en muziek.
Dat is vroeger en vroeger is dood. Sensation is zoals het nu is.
Ik snap hoe irritant dat is want ik heb dat bijvoorbeeld met Extrema Outdoor. Heb me 2 jaar lang kapot geergerd aan het feit dat het daar nu ook alleen maar om harde knaken draait en dat ook flink op het forum lopen spuien.
Nu realiseer ik me dat de fout niet bij Extrema ligt, maar bnij mijzelf. Ik weet nu hoe de Outdoor is. het is niet meer klein en knus, het kost goddomme 50 euro en ik weet dat de plees vast weer bagger zijn en de parkeerplaatsen ramvol staan.
Dat WEET ik nu dus ik stel me daarop in en dan beleef je een feest gewoon heel anders.
Ik merk echt dat het een kwestie is van accepteren en als je dat niet kan, dan kun je het beter laten voor wat het is.
Wat Sensation betreft weet je gewoon al 3 jaar hoe het nu zit. Dus ofwel je gaat niet meer, ofwel je gaat en accepteert dat dit een feest is voor de mainstream. Waar niks mis mee is want dat is het mooie van de Nederlandse housescene, er is voor ieder wat wils.