laat het drogen en bekijk het dan,denk wel dat ie weg kan
Tis een bmw, een grote pot nat, pauperbak
Afstellen is meer dan laag,middel en hoog ,als je het goed gedaan heb hoor je bij veel liedjes precies waar de instrumenten staan en dat soort onzin
Pauperbak
Dikke bak bedoel je
heb DLS in de auto en op mijn HU heb ik de hoge tonen wat omlaag gezet, omdat ik vind dat ze TE aanwezig zijn.
je weet wie het zegt he
met bijna elke compo spelen de tweeters te hoog
een en al lul
Huub
Normaal gesproken moet mdf gewoon tegen water kunnen want als je het nat maakt kan je het ook lichtjes buigen en als het droogt heb je dus een mooie kromming zonder dat de kwaliteit minder is \
Dus denk zomaar dat je je niet al teveel zorgen hoeft te maken.
Dikke bak bedoel je
je weet wie het zegt he
Jij hebt anders ook nog wel een vies hok zonder wielen
na 5 jaar kan je ze voor een schijntje kopen
die is echt zwaar irritant
voor van die mannekes die net hun eerste beuncenten hebben verdiend met stucadoren of zo en daar dan een bmw van kopen.
na 5 jaar kan je ze voor een schijntje kopen
Voor een goeie betaal je zeker nog 25koppen
Die mensen hebben er tenminste hard voor gewerkt
Dus verdienen ze het ook om in een knappe auto te rijden.
huub je avatar of hoe heet dat plaatje, die is echt zwaar irritant
afgunst noemen we dat
Nou voor die 25koppen moet ik bijna een half jaar werken.
Doet tie beter dan ik
jezus wat doe jij voor iets? klinkt lastigmja lang voor moeten leren zeker
De baas van IKEA rijdt ook in een 15 jaar oude volvo.......
En ik krijg hier vaak genoeg naar m'n oren dat ik irritant ben en een lul,
Als je je goed genoeg verdiept in geldzaken en risico's durft te nemen kan je zo genoeg centen verdienen
jezus wat doe jij voor iets? klinkt lastig mja lang voor moeten leren zeker
Als het een 3 serie of lager is: Pauperbak, voor van die mannekes die net hun eerste beuncenten hebben verdiend met stucadoren of zo en daar dan een bmw van kopen.
no offence, maar rijdt eerst zelf maar eens in een dikke -of in jou woorden- 'pauperbak' voordat je anderen af gaat kraken.. :*
eyy dat je een lul bent is een compliment mang
Gewoon iets in de IT
Met beleggen ben je ook wel ff bezig hoor.
Als je een rendement hebt van 8% en je hebt een ton aaninleg heb je maar 8koppen perjaar als rente en daar gaat 1% belasting van af
Een auto is maar een auto en daar mag je in nederland, ongeacht type en merk nog maar steeds 120km/u mee rijden.
Je kan gaan kijken naar zaken als wegligging en comfort maar uiteindelijk brengt hij je van A naar B niets meer en niets minder.
Als je sportief wilt rijden met je auto moet je naar het circuit gaan en niet op de openbare weg.
En of dat nu een auto van 25000 of 500 euro is hij doet precies hetzelfde op dezelfde snelheid.
Ik hecht gewoon geen waarde aan een auto en het zal me ook een gruwelijke anusch roesten dat iemand me uitlacht met m'n hok, dat doe ik naar diegenen met een tupperwaretuner of met een auto die kapitalen kost aan wegenbelasting en verzekering
onzin,wat doe je dan in het auto gedeelte van dit forum?
Volgens jou een irritante lul zijn, dus ongeacht wat voor antwoord ik er op geef blijf je dat toch als antwoord voor jezelf houden
dat als je ergens geen waarde aan hecht wil dat niet meteen zeggen dat je er niet zuinig op moet zijn
wat heb zuinig er nou mee te maken?En dat ben je blijkbaar ook niet als ik je remmentopic lees.Maarja...bmw's als sjonnie autos afkraken terwijl je zelf in een vullisbak rijd met de smoes dat je er niks om geeftis ook wel erg zielig.Je zit van alles af te kraken terwijl je zelf allemaal rommel in je kofferbak heb liggen
Ik hecht gewoon geen waarde aan een auto en het zal me ook een gruwelijke anusch roesten dat iemand me uitlacht met m'n hok, dat doe ik naar diegenen met een tupperwaretuner of met een auto die kapitalen kost aan wegenbelasting en verzekering.
ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je in je kofferbak hebt liggen huub?
Head Unit JVC KD-BT1
Amplifier Caliber CA670 Competition Series III
MidRange Speakers Rear Axton CAX109
MidRange Speakers Front Boston Acoustics S35
SubWoofers Caliber CWP 12
Wiring Caliber
dat ga je toch niet serieus menen of wel? en dan iets over mijn jbl power durven zeggen