Partyflock

Forumonderwerp · 793040

Waarschuw beheerder
wat heb jij nou van audio in je wagen??
wat heb je precies in je wagen? en hoeveel daarvan
welke merken of merk heb je gebruikt???
of heb je een tv/dvd?????? in je wagen
of heb je internet in je wagen??
heb je een foto van je audio drop hem dan maar

[img width=500 height=375 cacheid=00095a90001a9af9c0a7a1901a00d82d09]http://www.soundcitycorp.com/Images/Car_Audio_display2.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.autohifi-w.de/users/Mpallstar11080%5Ckfz5%5Cbig%5CPICT0001.JPG[/img]

[img width=495 height=330 cacheid=00136dcc00046eaa24aee5541a00d82d09]http://bilder.autobild.de/bilder/1/60453.jpg[/img]

[img width=350 height=150]http://www.bosselaar.nl/sub-pages/car-audio/img/hoofd_a.jpg[/img]

[img width=390 height=250 cacheid=001373530004e9423167c9561a00d82d09]http://www.oxfordcaraudio.co.uk/images/audio/pic01.jpg[/img]

[img width=350 height=242]http://www.edmunds.com/edweb/editorial/tech/car_audio3/media/kenwood.kac-859.350.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 19:51:
En voor zover ik zie draai je alles op 1 versterker dus je fase verschillen afstellen zal nog een hele hobby worden

plus en min omdraaien :rot: dat is moeilijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 19:57:
plus en min omdraaien :rot: dat is moeilijk

Hij blijft met 2 subs zitten die elkaar tegenwerken hoe je het ook wend of keert

Waarschuw beheerder
Dat valt in praktijk ook wel mee.Ooit wel van woofertunnels gehoord?

Waarschuw beheerder
Euhm doet niet echt een belletje rinkelen maar het zal vast wel iets zijn wat ik anders noem en hetzelfde is.....

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=426 cacheid=00014dfb0002e18da678487d1a01746356]http://gallery.voodoo-people.com/albums/album679/PICT9281.jpg[/img]

En geloof me,dit gaat hard ;)

[img width=640 height=426 cacheid=00014dfc0002e18eb3e01d0a1a01746356]http://gallery.voodoo-people.com/albums/album679/PICT9782.jpg[/img]

136 woofers in een bussie op 4 amps,dus problemen over elkaar opheffen en fase problemen is ook bull...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000c83860024062eb516dc3c1a01746a36]http://image2.showyoursound.nl/Arnie/SyS_2006_5_15_23_5_53.jpg[/img]

Laatst 137,3dB mee gescoort.
Ook alles van Audio System.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 22:32:
136 woofers in een bussie op 4 amps,dus problemen over elkaar opheffen en fase problemen is ook bull...

Voor SPL niet nee

Bij SQL maakt het wel degelijk uit ben ik nog altijd van mening

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 17:24:
Bij SQL maakt het wel degelijk uit ben ik nog altijd van mening

ja oke,die foto is overdreven,maar gewoon aan elke kant bv 2 woofers speeld gewoon prima,soort bandpass effect

Waarschuw beheerder
[img width=450 height=600 cacheid=000c855500240b64c0bdae001a0174c56f]http://www.showyoursound.nl/Editorials/KoffieCorner/Boyds/epsn0015.jpg[/img]

Die goudkleurige versterker :kwijl:

Mbquart Butler een van de weinige buizenversterkers voor in de auto.

Nu nog eentje zoeken die betaalbaar & verkrijgbaar is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juni 2006 om 16:39:
Zegt de man die zelf schreeuwde dat Ford niks is

dat is een mening... :D

en dat met die woofers... dat komt wel goed. afstellen moet niet een probleem worden. het wordt wel een probleem om alles goed af te krijgen voor AMSE.

Waarschuw beheerder
Kheb ooit is een keer een systeem afgesteld met 3 woofers en het is niks als ellende geweest.

2 woofers aan de zijkanten onder een hoek van 35 graden en een in het midden onder een hoek van 40 graden.

Stond in het midden allemaal op elkaar te klappen en door de lage klep van de kofferbak werd het er allemaal niet beter op :S

Uiteindelijk de middelste op 180 graden gezet en de andere 2 op 0 graden.

Probleem 2: precies identieke subwoofers, precies identieke versterkers, overstuurd geluid op normale afstelling van 2 zijwoofers of middenwoofer.

Versterker van middenwoofer open moeten schroeven om de filtering nog meer aan te passen en zodoende de oversturing eruit te halen.

Kost je wel 2 weken tijd :S
Waarschuw beheerder
het heeft al eerder gewerkt..

toen waren het 2 gesloten kisten met in beide kisten 2 woofers. de 2 kisten stonden tegenover elkaar... en het ging helemaal super. geen enkel probleem.

en het zit allemaal in een station.. ruimte zat. haha :D

we zien wel...

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd :yes:
Waarschuw beheerder
rex van m'n collega:
[img width=600 height=400]http://groups.msn.com/_Secure/0SwDhAhUXvXEe7ZO!Rbq3P1fwaRJfKGrik3pqdiGp!m6WiVudYoG2KigqmCxFz8f3pOA3fu3p3ir3xAyCla1RHdaTt36jXSnq0atanN4!lppEbNTB3HAJKA/crx-12.jpg[/img]

2 Kicker Comp subs aangestuurd door een Kicker Impulse 1302

Waarschuw beheerder
Mooie gele sneakers :9
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe, was me nog niet eens opgevallen haha

Waarschuw beheerder
Ik heb oog voor detail

Waarschuw beheerder
:x
Waarschuw beheerder
wat ik nu heb in me auto? zou het niet weten, in iedergeval geluid om niet aan te horen

wil een nieuw instalatie gaan halen.
zat aan focal te denken is dat wat.
Waarschuw beheerder
donateur
Of het iets is? Tja, de één vind van wel de ander vind van niet. Niets is zo persoonlijk als de klank van muziek :) Het merk is iig gerenommeerd (schrijf je dat zo?) en velen vinden het goed. Daarnaast zijn er ook verchillende lijnen en dus prijsklassen. Gewoon een keer luisteren, weet je meteen of het jou ding is of niet :)
Waarschuw beheerder
ik ben van de week bij mijn in het dorp wezen kijken. en die vent verkoop dat veel. maar wat zijn nog meer goeie merken. wil me zelf er een beetje in gaan verdiepen en waar moet ik goed op leten zijn er meschien internet site die me daar bij kunne helpen
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard wat je zelf mooi vind qua klank en, als je het versterkt wil gaan spelen, de versterker die je hiervoor gaat gebruiken. Je moet je ook goed bedenken wat je wil, zo hard mogelijk of zo zuiver mogelijk. Voor superadvies kun je je het beste even aanmelden op www.showyoursound.nl en daar doorgeven wat precies je bedoeling is en hoeveel je er voor wilt uitgeven. Voor uitleg over aansluiten en geluid in het algemeen kun je ook www.12vhifi.nl ff checken (Y)

Nog meer goede merken, tja, zijn er heel veel. Heb zelf Helix, Rockford Fosgate en MBQuart en ben daar tevreden mee ook al is het merendeel niet uit de hoogste lijnen van die merken. Voor speakers schijnt Infinity ook wel goed te zijn en MBQuart ook. En zo zijn er nog wel veel meer merken die echt goed zijn, belangrijkste blijft uiteindelijk toch of jij het mooi vind :)

Waarschuw beheerder
Focal is leuk spul voor SQ voor zover ik van mening ben is focal net een stapje lager dan mbquart maar wel degelijk een van de betere.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op dinsdag 20 juni 2006 om 11:20:
2 Kicker Comp subs aangestuurd door een Kicker Impulse 1302

mooi strak ingelegd met dat leer enzo.. mooie kleurstelling: paars zwart :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 22:57:
Focal is leuk spul voor SQ voor zover ik van mening ben is focal net een stapje lager dan mbquart maar wel degelijk een van de betere.

zegt me allemaal nix:S:S ik ken alleen de 4 grote bekenden: pioneer, JVC, kenwood en sony..

verder blaupunkt, JBL, Rockford Fosgate, Kicker, Magnat, Ground Zero..

denk dat ik versterker en 2 kanaals monoblok neem van Ground Zero.. de rest van JBL:D
Waarschuw beheerder
donateur
Als je hard wilt gaan spelen niet doen die JBL (alles anders dan de GTi series voor zover ik weet), want dan kan wel eens heel schel gaan klinken en dat is niet goed voor je oortjes ;) Ga je ook een nieuwe headunit (je radio) kopen? Zou ik voor een Alpine gaan, echt superdingen :yes:(heeeeeel objectief aangezien ik er zelf ook één heb O:))

Waarschuw beheerder
was van plan om er JBL GTO in te gooien, heeft m'n broer goeie ervaringen mee, of het word RF, woofers de Punch P2, heeft mijn kameraad hele goede ervaring mee.. headunit wordt een Pioneer Avic X1-R misschien het nieuwe type met bluetooth, maar dat is niet helemaal zeker.. waarom Pioneer? hoor alleen maar goeie verhalen, zijn makkelijk in te stellen.. en kan er rechtstreeks een achteruitrijcamera op zetten en m'n xbox..
Waarschuw beheerder
donateur
Pioneer zijn idd ook goeie dingen :yes: Leuke opties trouwens, heeft die van mij allemaal niet. Moet ik allemaal kastjes voor kopen enzo, maar was toch niet van plan die dingen erop te zetten. Geluid gaat bij mij voor, kan echt niet zonder muziek en in een 106'je is een achteruitrijcamera wel een klein beetje overdreven ;)
Die Punch woofertjes klappen hem ook wel, heb zelf maar P1, maar ook die delen behoorlijke klappen uit haha. Op een beetje volume draait de achteruitkijkspiegel mooi mee, moet met P2 helemaal goedkomen dus (Y). De tweetertjes van JBL schijnen nogal schel geluid af te geven op hoge volumes, tenminste heb ik vaak gelezen op SyS en hier ook wel eens. Als je een keertje luisterd in de winkel weet je meteen of dat ook zo is :)

Waarschuw beheerder
laat me wel ff goed voorlichten door de jonges van Car Inside.. woon ik vlakbij.. die jonges hebben er wel verstand van.. 15 jaar in het vak.. ze vroegen me laatst wat ik wou.. ik zei: het moet onbenullig hard gaan, het hoeft er niet mooi uit te zien.. kreeg 2 opties: of JBL of Rockford met een alpine of Pioneer headunit. dan ga ik voor de Avic van pioneer.. achteruitrijcamera lijkt wel gaaf op een meeting:D kijken ze je auto in van achteren.. zien ze het volgende een film op 2 schermen in de hoofdsteunen, 2 in de zonnekleppen voorin, en op de avic zelf zien ze hun eigen kop:D haha dat vind ik egt vet:D heb t gezien in een showmini van Pioneer.. maar die gekken hadden ook nog s 2 schermen in de achterste hoofdsteunen.. vind ik een beetje overdreven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 22:58:
mooi strak ingelegd met dat leer enzo.. mooie kleurstelling: paars zwar

idd mooi erin gelzegd (Y)

Alleen die subs :x

Waarschuw beheerder
Zijn niet de nieuwest en de beste,maar spelen wel aardig :)

:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op woensdag 21 juni 2006 om 10:08:
de hele auto is trouwens superrrrr:

jups:D vind alleen die motorkap minder.. vind ik persoonlijk echt zo'n foute motorkap om op een opel astra te schroeven.. wel het nieuwe type astra

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:05:
vind ik persoonlijk echt zo'n foute motorkap om op een opel astra te schroeven

astra? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:08:
astra?

jah haha, bij nlpower hebben ze zo'n kap op vooraad liggen voor een astra.. en nu vind ik zo'n kap egt iets voor een astra:S:S waarom weet ik ook niet:S haha:P

Waarschuw beheerder
kap is zowiezo niks,tupperware bullshit B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 12:56:
Zijn niet de nieuwest en de beste,maar spelen wel aardig

inderdaad, zit er ook al een tijdje in, auto is al denk ik 2 jaar klaar...

jups vind alleen die motorkap minder

is ook verkocht nu, komt een gewone weer voor terug

wel het nieuwe type astra

zo'n motorkap op een nieuwe astra, vreselijk, die wil ik echt niet op mijn Astra hebben.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:08:
astra?

wat is er mis met een Astra?

Ik heb een nieuwe Astra Station en ik vind hem geweldig....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:15:
kap is zowiezo niks,tupperware bullshit

jups..

Uitspraak van Analamöbe op woensdag 21 juni 2006 om 13:19:
zo'n motorkap op een nieuwe astra, vreselijk, die wil ik echt niet op mijn Astra hebben

dat bedoel ik dus ook..
vind ik persoonlijk echt zo'n foute motorkap

[img width=640 height=480]http://imgmoto.trojmiasto.pl/moto/tapety2/opel/opel_astra_ii_02_800x600.jpg[/img]
dit type astra bedoel ik..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op woensdag 21 juni 2006 om 13:19:
wat is er mis met een Astra?

Ik heb een nieuwe Astra Station en ik vind hem geweldig....

smaken verschillen waarschijnlijk..

ik vind een opel zowiezo al nix.. nog nooit een opel gezien waarvan ik zeg dat ik t echt een gave bak vind.. de enige opel die er wel leuk uitziet is de speedster.. maarjah, dat is mijn mening..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:22:
dit type astra bedoel ik

duh, das dus een oude astra....

dit is de mijne:
[img width=500 height=375 cacheid=000c76a30024150885b8a04b1a0175643a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3D7HD4KJ[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=000c893500241511177e57131a0175643a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LZMY8OQH[/img]

lekker pk's hangen hier in trouwens:
[img width=500 height=331 cacheid=000ba11e00218dce1990b4e91a0175643a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=P6W4OIYG[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op woensdag 21 juni 2006 om 13:26:
duh, das dus een oude astra....

dit is de mijne:

weet ik.. maar astra's bestaan nog ouder..

en die achterkant van jou astra.. bah..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:25:
smaken verschillen waarschijnlijk..

gelukkig wel....

Heb ook zo'n G gehad, maar dat is echt niets bijzonders....
De nieuwe H is echt wel een mooie auto in mijn ogen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:27:
en die achterkant van jou astra.. bah..

suggesties?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op woensdag 21 juni 2006 om 13:30:
suggesties?

weinig.. het is gewoon het model van opel wat ik niet mooi vind.. het stuk metaal onder je ruitenwisser, waar normaal je logo zit. heeft geen mooie vorm met die bolling erin.. andere achterlichten zou wel een optie zijn als die te krijgen zijn tenminste.. het onderste stuk van je kofferklep moet je een stuk op zetten.. zodat het lijkt alsof je bumper doorloopt. (zelfde idee als golf 4)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:33:
het is gewoon het model van opel wat ik niet mooi vind

dat mag....;)

Ik moet zeggen dat ik de achterkant juist wel wat vind hebben, geen logo of type aanduiding...
Ander achterlichten is wel een idee, maar dan wel zwart of smoke, niet die vieze witte lexus-lampen....
Dat van die kofferklep en dat stuk erop zetten is wel een idee...

Zal echter geen van allen doen, de auto is net een paar maand oud en ik gooi er geen geld in, wil alleen nog een embleemloze grille....Geen Opel meer op de auto....

Tis wel een super praktische auto met in september de kleine op komst...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal van het weekend ff me auto opruimen maak ik er wel een foto van :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op woensdag 21 juni 2006 om 13:39:
maar dan wel zwart of smoke, niet die vieze witte lexus-lampen....

:jaja: van lexus lampen krijg je een lelijke patserbak..

Uitspraak van Analamöbe op woensdag 21 juni 2006 om 13:39:
Tis wel een super praktische auto met in september de kleine op komst...

dat ongetwijfeld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:56:
dat ongetwijfeld..

juist, en aangezien elke VW-station gewoon stukken duurder zijn, is de Astra Station voor ons de ideale oplossing...

Hijs lekker compleet en heeft, en schrik niet, wel 120pk!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op woensdag 21 juni 2006 om 13:59:
juist, en aangezien elke VW-station gewoon stukken duurder zijn, is de Astra Station voor ons de ideale oplossing...

Hijs lekker compleet en heeft, en schrik niet, wel 120pk!!!!

klopt, VW is behoorlijk duur tegenwoordig..

en 120 pk is gewoonweg netjes:)

maar ga weer verder met m'n bumpers.. mzzl

Waarschuw beheerder
succes O:)