drukte 143,9 later een stuk hoger maar helaas nooit gemeten 4x 12"op 5000w rms
doe je toch wat fout
duw ik een speakerkabel uit de sub en die komen tegen elkaar
compo setje gekocht 100 watt rms
condensator gekocht 1 farad ...
nu nog een versterker erbij en knallen
Yes morgen db's raggen! ben benieuwd
2x 12 inch infinity 300 rms woofers
2x 400 rms (gebrugd) versterker
1 farad condensator ....
ben benieuwd wat ik scoor
Ik heb de 1000-D van Hifonics en hij kan op 1 ohm spelen.
Is dat aan te raden om op 1 ohm te gaan spelen?
Met de 2 * kicker cvr ? die zijn 2 * 2ohm dubbel spoels.
En een condensator van zeus 1.2F
Hey, Effe een vraagje voor de Kenners. Ik heb JBL T595 speakers, ik wil die appart gaan aansluiten en afstellen twee andere speakers vóórin en eventueel nog een subwoofer erbij. Wát raden jullie mij voor speakers, subwoofer en Versterker aan???
als ik moet gokken... +/- 133/135 db.
Hey, Effe een vraagje voor de Kenners. Ik heb JBL T595 speakers, ik wil die appart gaan aansluiten en afstellen twee andere speakers vóórin en eventueel nog een subwoofer erbij. Wát raden jullie mij voor speakers, subwoofer en Versterker aan???
Denk dat een groot aantal dingen van persoonlijke smaak afhangt,wie bepaald of iets goed klinkt?
db's raggen is eerlijker
Denk dat een groot aantal dingen van persoonlijke smaak afhangt,wie bepaald of iets goed klinkt?
idd,alleen jammer dat altijd dezelfde winnen en het dus geen wedstrijd meer is.
Ligt eraan wat je wilt. wil je db's knallen of wil je zuiverheid. en dan heb je nog de dingen zoals: budget, wat vind jij mooi... etc.
de demo auto's? LOL bmw neppe //M serie .. 136.? db LOL
kom ik aan als ammateur! niet eens me bekisting op liters berekent(kom anders niet uit wegen inbouwmogelijkheden) niks afgesteld nog niet eens klaar 134.7 whaha
Kijk laat ik het zo zeggen, ik streef een beetje naar discotheek geluid(niet té letterlijk opvatten want dat zal altijd moeilijk gaan)ik bedoel dus zuiver maar wel lekker dreunende bas, maar de melodiën en andere toontje moeten nog duidelijk te horen zijn.
En ik wil die JBL's die ik nú heb niet weg doen, ik wil er wél gebruik van maken, ze staan erom bekend dat ze zuiver zijn. Nu wil ik dus passende front speakers en versterker, en om de bas dan lekker te laten klinken denk ik een sub-woofer.
Ja ik ben bereid te sparen, ik wil éigenlijk niet over de 800Euro,
nu nog een versterker erbij en knallen
Ja ik ben bereid te sparen, ik wil éigenlijk niet over de 800Euro
Nu wil ik dus passende front speakers en versterker, en om de bas dan lekker te laten klinken denk ik een sub-woofer.
maar zo'n maxximus XX is ook smullen
XX Maxximus Dual Mono-Block
Ultra D-Class Amplifier Design 2 x 5000-Watts RMS @ 1-Ohm or
10-kiloWatts/1 x 10,000-Watts RMS @ 2-Ohm
Uitspraak van Huubop woensdag 7 juni 2006 om 18:43:
V-drive kopen
Is dat er ook een van kicker?
er staat een amp te koop wel van de fabrikant Kicker... weet ff de naam niet 1200 rms op 2 ohm
V-Drive is van het merk Crunch en komt idd uit dezelfde fabriek als Hifonics. Alleen kan je de kwaliteit niet met elkaar vergelijken. Hifonics blijft stukken beter.
heb zelf ook een V-drive 1800D. 1300w rms op 1 ohm.