potverdrie bubbeltjes
wie ken me helpen, ik was bezig met inbouwen van me zooi maar heb me versterkes nog niet. maar dat zijn dus lappen van 555x78x255MM en 590x78x255mm.BxHxD
en die ken ik dus niet zo makelijk kwijt in me fiesta xr2itje want me sub kist is ook al 582x440x339MM BxDxH.
hebben jullie misschien goede optie ken allen hoogten in zo als ik nu denk.
lees het wel als jullie een iedeen hebben
alvast bedankt
Uitspraak van - tommy - op dinsdag 30 december 2008 om 00:46:
potverdrie bubbeltjes
wie ken me helpen, ik was bezig met inbouwen van me zooi maar heb me versterkes nog niet. maar dat zijn dus lappen van 555x78x255MM en 590x78x255mm.BxHxD
en die ken ik dus niet zo makelijk kwijt in me fiesta xr2itje want me sub kist is ook al 582x440x339MM BxDxH.
hebben jullie misschien goede optie ken allen hoogten in zo als ik nu denk.
lees het wel als jullie een iedeen hebben
alvast bedankt
Dubbele vloer maken waar versterkers onder liggen, en boven op die vloer de sub kist, of kist verbouwen met zelfde aantal liters waardoor je meer ruimte krijg voor je versterkers.
Denk wel bij dubbele vloer aan de warmte die de versterkers produceren, daarvoor zul je koeling voor moeten verzorgen door bijv. fan's.
Goodluck
iemand nog een 5 kanaals versterke te koop
ik heb wel nog 4 x 65 en 1 x 335 @ 4ohm
DLS versterker?
snap niet dat mensen zulke troep nog kopen
ovale speakers kan je ook in de deuren inbouwen
en dan nog zijn die ovale echt niet beter dan een goeie compo set
Ja maar ik heb op mn kenwood radio maar 1x RCA out en in mn radio instelling kan ik die als sub uitgang kiezen zodat ik via mn radio mn bass kan verstellen..dus aan 4 kabels heb ik dan toch niks als ik maar 1x RCA out heb..
Voor de mensen die het leuk vinden, hier meer foto`s van de bouw van de installatie:
Inclusief sub weegt`ie bijna 60kg
Da`s een efficiente setup.
Maar dat is met een gepoorte kist. Als ik m`n kist zou poorten komt er nog een dikke 3dB.
Een gepoorte kist past klankmatig alleen minder bij mijn muzieksmaak...
jij luisterd geen snelle muziek als ik zo je favo muziek lijst bekijk op je profiel.
Voor in je eigen auto is SQ toch belangrijker dan SPL.
140db is me nogal wat