1 volger · 16212x bekeken
donateur
laatste aanpassing
donateur
sommige zijn zwaar geschokt als je zegt dat anale sex lekker is.
he bah, dat kan toch niet?
Anale sex doet toch pijn, is toch voor homo's en er komt ook wat anders uit dat gaatje?
Nee bah hoor, dat gaat mij te ver, ik vind recht op en neer al eng genoeg...
sm en vinger in me arie natuurlijk
Je weet dondersgoed of dat wel of niet lekker is
Ik denk dat serieus over SM praten nog net even too much is hier Satanica...
Ze snappen er niks van
Waar zal het aan liggen?
Ik schaam me er iig niet voor
Ik denk dat serieus over SM praten nog net even too much is hier Satanica
ik denk dat jullie je te goed voelen voor partyflock met zo'n opmerking...je zou in heel veel andere forums net zulke reacties krijgen. ik denk dat jullie ook wel weten dat als je "echt" serieuze antwoorden willen dat je hier niet moet zijn.
ik denk dat jullie je te goed voelen voor partyflock met zo'n opmerking...je zou in heel veel andere forums net zulke reacties krijgen. ik denk dat jullie ook wel weten dat als je "echt" serieuze antwoorden willen dat je hier niet moet zijn.
Dacht eigenlijk dat dit een vrij open minded forum was.
Waarom zouden mensen zich hier te goed voor voelen? Dat het niets voor mij is, ok. Maar zou niet kunnen begrijpen waarom je niet gewoon voor je mening uit kunt komen hier. En ieder zijn ding toch. Absoluut geen moeite mee!
ik denk dat jullie je te goed voelen voor partyflock met zo'n opmerking
Lees het forum maar nog eens door, voor je voorbarige conclusies trekt
Dacht eigenlijk dat dit een vrij open minded forum was.
Precies ik ben gewoon geiintreseert, flauwe grapjes mogen gedumpt worden in een ander topic
wij zijn meer van de bondage, bodywraps en bodybags!
En dat vinden wij heerlijk.....hoe strakker, hoe beter.
Cool
Zondag nog gedaan:
Iemand helemaal ingewikkeld in de huishoudfolie
nee dank u!
Cool
Zondag nog gedaan:
Iemand helemaal ingewikkeld in de huishoudfolie
Dan moet je over dat huishoudfolie eens ducttape plakken, helemaal van top tot teen. Dat geeft echt een geweldig gevoel.
En als je iemand inwikkeld in ducttape dan vind ik de kick nog groter
donateur
ik vind dominante/onderdanige spelletjes wel leuk maar echt sm nee ik kan het niet ik hou ook niet van pijn.
pijn is een groot woord want je hebt verschillende soorten pijn
mensen zeggen wel is je staat wel in de ring vang wel klappen en schoppen dus hou je ook van sm
maar bij sm komt meer kijken en een hoop mensen weten dat niet zien een zweepje en dat is het denken ze nou ik ken een hoop mensen in die wereld en voor hun heb ik veel respect..
sm is voor mij ook geen shock mijn ex was er helemaal verslaafd aan kon het wel accepteren en hij respecteerde mij ook dat ik er niks voor voel....
de lichte vorm vind ik wel oke en vind ik wel leuk zoals bondage en blinddoeken dat kan ech wel spannend en lekker zijn maar wel met iemand die je goed vertrouwd en vertrouwen is heel belangrijk in de sm wereld....
pijn is een groot woord want je hebt verschillende soorten pijn
mensen zeggen wel is je staat wel in de ring vang wel klappen en schoppen dus hou je ook van sm
maar bij sm komt meer kijken en een hoop mensen weten dat niet zien een zweepje en dat is het denken ze nou ik ken een hoop mensen in die wereld en voor hun heb ik veel respect..
sm is voor mij ook geen shock mijn ex was er helemaal verslaafd aan kon het wel accepteren en hij respecteerde mij ook dat ik er niks voor voel....
de lichte vorm vind ik wel oke en vind ik wel leuk zoals bondage en blinddoeken dat kan ech wel spannend en lekker zijn maar wel met iemand die je goed vertrouwd en vertrouwen is heel belangrijk in de sm wereld....