Partyflock

Forumonderwerp · 792427
2326x bekeken
Waarschuw beheerder
Mam ik ga je missen.
Onze strijd was gestreden,
de bijl op tijd begraven.
Machteloos konden wij alleen
toekijken hoe jij je laatste
eenzame strijd niet kon winnen.
Maar je werk was af.
Je 2 kinderen de wijde wereld in.
Voor jou hopelijk een nieuw begin.
Mam ik ga je missen.

30-3-1955.....6-7-2005
[img width=634 height=403]http://home.kabelfoon.nl/~mbouman/Henny.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gecondoleerd!
heel veel sterkte (F)
Waarschuw beheerder
iick weet hoe je je voelt..
Mijn vader is vorig jaar overleden 26-5-05

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd!
en heel veel sterkte!! (F)
Waarschuw beheerder
gecondoleerd en heel veel sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte (F)
Waarschuw beheerder
sterkte met je verlies (F)

Waarschuw beheerder
sterkte (F)

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst met dit verlies (f)

Waarschuw beheerder
sterkte (F)

Waarschuw beheerder
heej veel sterkte:bah:

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en ik wil jou en je familie veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode..

Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte... Gecondoleerd

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd heel veel sterkte voor jou en je familie

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en veel sterkte gewenst

Waarschuw beheerder
echt om kippevel van te krijge!
heel veel sterkte in deze moeilijke tijd (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken je niet, maar zou je nu heel graag even willen vasthouden. Wat vreselijk... Heel veel kracht en sterkte toegewenst om dit verlies een beetje te kunnen dragen. (F) Linda
Waarschuw beheerder
Allemaal erg bedankt voor jullie steun, het is fijn om dit te lezen.

Vandaag zijn de beslissingen genomen over wat er moet gaan gebeuren. Maandag wordt ze gecremeerd, ze zou het mooi vinden als ze wist hoeveel mensen er nog om haar geven en nog moeite voor haar doen.

Tijdens het afscheid is dat ook wat ik haar heb geprobeerd duidelijk te maken. Dat ze ook tijdens die uren waarin wij haar niet meer konden helpen we er allemaal voor d'r waren.
Dat ook al hebben we ruzie's gehad dat ik blij ben met hoe alles is verlopen.
De blik die ze toen met alle moeite toonde, zat vol blijdschap maar ook pijn en wanhoop dat ze niet kon reageren, zal ik nooit meer vergeten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iMock op donderdag 7 juli 2005 om 23:56:
Tijdens het afscheid is dat ook wat ik haar heb geprobeerd duidelijk te maken. Dat ze ook tijdens die uren waarin wij haar niet meer konden helpen we er allemaal voor d'r waren.
Dat ook al hebben we ruzie's gehad dat ik blij ben met hoe alles is verlopen.
De blik die ze toen met alle moeite toonde, zat vol blijdschap maar ook pijn en wanhoop dat ze niet kon reageren, zal ik nooit meer vergeten

:cry:

jezus wat ontzettend moeilijk, sterkte!

Waarschuw beheerder
Gister 10:10 is ze onwel geworden in de auto.
Per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd, m´n zus en ik zijn om half 1 aangekomen.
Nauwelijks ademend kwam ze de mri scanner uit, spreken kon ze niet meer.

In de loop van de dag is ze steeds meer achteruit gegaan, ze had een bloedprop in haar hersenen die haar levensfunctie´s bestuurde. Ademen is de hele dag vreselijk moeilijk geweest doordat ze niet meer kon slikken en bijna verdronk in haar eigen vocht.

Rond 6 uur kwam het nieuws dat de kans klein was dat ze de nacht zou halen. Omdat ze nog helder van geest was hebben we gelukkig afscheid kunnen nemen, ze kon reageren door haar ogen open te doen. 5 over half 12 is ze rustig gestorven na een dag keihard vechten.

Ze zal altijd bij me zijn.

Fuck man... Dat is echt heavy. Wat kan het dan snel geen zeg. S'ochtends onwel, s'avonds overleden :(
Zou echt door de grond zakken als ik moeder zal verliezen. Ik weet dat die dag natuurlijk wel zal komen, maar alleen de gedachte al maakt me gek.

Kan dus goed voorstellen hoe je je nu voelt.:cry:
Kerel sterkte!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van iMock op donderdag 7 juli 2005 om 15:04:
Mam ik ga je missen.
Onze strijd was gestreden,
de bijl op tijd begraven.

Wat ontzettend fijn dat het weer goed was, voordat ze je verlaten moest. Nogmaals, alle mogelijke kracht toegewenst... (F) (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje.. bah kheb helemaal kippevel :(

Sterkte moppie :aai: :hug: :Flower: (K)

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en veel sterkte voor jou en de andere nabestaanden toegewenst
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd een heel veel sterkte!

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en veel sterkte!
Waarschuw beheerder
donateur
pffff..... :(

Gecondoleerd...

Veel sterte gozert!
Waarschuw beheerder
Snif...brok in de keel...snif :(

Het is vreselijk om een dierbare te moeten missen, i know...
1 tip: hou aub je tranen niet in, laat ze stromen, dat is de beste manier om je verdriet te uiten en om het grote verlies enigzins te kunnen verwerken.

Bedenk dat ze als een beschermengeltje over jullie zal waken (y)

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte!! weet hoe het voelt om je moeder te verliezen! hoop dat je veel steun hebt in je omgeving! en blijf vooral praten!!!

Waarschuw beheerder
donateur
mijn opa is 2 juli gestorven :(
2 dagen voor mijn verjaardag. dat is pas k*t.
sterkte meis

Waarschuw beheerder
Lieve Mick, Ik hoorde het van me zus wat er is gebeurd.. Wat erg...

Lieffie heel veel sterkte je staat er niet alleen voor, Take Care... Kuss :flower:
Waarschuw beheerder
Inderdaad zoals Bridget al zegt... vanaf nu heb je er een beschermengel bij...

Waarschuw beheerder
ik moet er niet aan denken dat mn moeder iets overkomt, zij is de enige vaste familie die ik heb...

heel veel sterkte met dit zware verlies

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.. (F)

There's one more angel in the sky watching over you!

Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht meteen aan kanker toen ik je beginpost las..maar het was dus iets heel anders en totaal onverwachts :(

Volgens mij kan je het dan nog lang niet echt beseffen :(

Vreselijk lijkt me dat,ik ben ook altijd zo bang dat het bij mijn ouders gaat gebeuren..

Heel veel sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Als het rouwrumoer rondom jou is verstomd,
de stoet voorbij is, schuifelende voeten,
dan voel ik dat er een diepe stilte komt,
en in die stilte zal ik jou opnieuw ontmoeten.
En telkens weer zal ik je tegenkomen,
we zeggen veel te gauw, het is voorbij,
Hij heeft alleen je lichaam weggenomen,
niet wie je was, en ook niet wat je zei.
Ik zal nog altijd grapjes met je maken,
we zullen samen door het stille landschap gaan,
nu je mijn handen niet meer aan kunt raken,
raak je mijn hart nog duidelijker aan.

Heel veel sterkte

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en heel veel sterkte ! wat ontzettend erg :'(
Waarschuw beheerder
Gistermorgen is de uitvaart dan werkelijk voltooid.

Het begon om 10 uur met een kerkelijke dienst waar uiteindelijk veel meer mensen aanwezig waren dan verwacht.
Daar zijn we blij mee maar het blijkt wel dat ze te vroeg gestorven is. In deze dienst die lichtelijk in het teken stond van god zijn eigenlijk alle karakter eigenschappen evenwichtig belicht. Over de dode niets dan goeds was hier niet van toepassing, dit was prettig omdat er een goed beeld werd geschapen van haar leven.

De pastoor heeft de dienst in het teken van god gezet maar heeft niet met de standaard dogma's gepredikt. Ze was spiritueel maar niet binnen de vaste normen van de kerk en dat heeft hij mooi vertaald in de dienst. Daarbij heeft een oom een lied gezongen over het verloop van de avond waarop ze stierf. Dit heeft hij prachtig gedaan en dit was dan ook erg emotioneel. M'n zus en ik hebben daarna nog een stuk voorgedragen. Hierna hebben 5 neven en ik de kist de kerk uitgedragen naar de lijkwagen om vervolgens naar het crematorium te gaan.

Hier was de priester die een vriend van de familie is wederom de master of ceremony, ditmaal in pak. Bij binnenkomst stond de kist daar in de zaal maar een grote hoeveelheid bloemstukken om haar heen, en werd het nummer Fragile van sting gedraait tijdens het binnenkomen van wederom een grote hoeveelheid mensen.

Hierna heeft een van mijn tante's een im memoriam voorgedragen, hierin is eigenlijk haar leven en karakter in haar ogen beschreven wat erg prettig was.

"Stilte voor de geboorte, stilte na de dood, daartussen niets dan geluid." Een prachtig begin van haar voordracht, en de hele uitvaart in het crematorium waar vooral haar muziek werd gedraait.

Vervolgens werd het nummer "You can't always get what you want" van de Rolling Stones gedraaid. Dit nummer ging thuis altijd op standje tien en was dus vrij emotioneel.
Hierna heeft m'n zus met mij aan d'r zijde een laatste afscheid uitgesproken. "Ze zou nog graag even...."

Bij het verlaten van de zaal speelde het nummer "somewhere over the rainbow", die de laatste tijd veel op sky radio wordt gedraaid. Dit omdat toen wanneer ik haar auto ging ophalen op de plek waar ze haar infarct heeft gekregen, juist dit nummer aanstond.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 19:34:
En praat er veel over

maar doe dat niet hier...

genoeg mensen hier met t verstand van t achtereind van n strontvlieg en de opvoeding van een tokkie

sterkte...
Waarschuw beheerder
idd..
maar ik denk dat je ondertusse wel kan zien met wie je er wel of nie over ken praten..
en als je dat in een pbtje doet lezen die tokkies t niet..
Waarschuw beheerder
Onwijs veel sterkte toegewenst, voor jou en heel je familie.
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
ja man heel erg veel sterkte en respect dat je er zo over kan praten!!

had het zelf waarschijnlijk niet gekund??

Waarschuw beheerder
donateur
jij en alle nabestaanden heel veel sterkte toegewenst met dit tragische verlies :'( (F)