Partyflock

Forumonderwerp · 792063
Waarschuw beheerder
donateur
De politieke jongerenvereniging Jongeren Nieuw Limburg hoopt op een terugkeer van MEGARAVE.
Het jaarlijkse evenement MEGARAVE (in en rondom de Peppermill) werd verboden door de Gemeente Heerlen n.a.v. het overlijden van een 15-jarig meisje na gebruik van een partydrug.
"We vinden het voorval heel erg triest, maar het moet niet ten koste gaan van de grote groep jongeren die gewoon voor hun plezier hiernaar toe gaat", aldus Tim Weijers, voorzitter van de Jongeren Nieuw Limburg.
De Jongeren Nieuw Limburg hebben hiervoor al eerder handtekeningen opgehaald, maar konden de burgemeester van Heerlen tijdens een gesprek niet overtuigen van zijn ongelijk.
"We hebben samen met dance-liefhebber Patrick Hermans toendertijd zo'n 2500 handtekeningen opgehaald en zo'n 300 e-mails zijn binnengekomen voor het behoud van dance-party's en de megarave in Heerlen.
En dan hebben we het nog niet over de vele ideeën die op websites ontstonden."

De Peppermill heeft een rechtzaak aangespannen tegen de Gemeente Heerlen om de MEGARAVE toch weer terug te laten keren. Deze rechtzaak is aanstaande donderdag (7 juli 2005) vanaf 10.00uur in Maastricht. Kijk voor meer informatie over Jongeren Nieuw Limburg op www.jongerennieuwlimburg.nl Ook kunt u contact met ons opnemen telefonisch: 06-41857904, of per e-mail: info@jongerennieuwlimburg.nl

Nu maar hopen dat er dit keer iets positiefs uitkomt :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 15:30:
Megarave 2000 in peppermill staat nog steeds op me netvlies gedrukt! wereldavond gehad daar

Ik zie dat feestje als me beste party ooit:respect:
Waarschuw beheerder
dus volgend jaar zeker weer megaraven in de pep :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Megarave in de pep zal denk ik niet komen hoor :no:
Condor City is een veel vettere locatie en daar staat het dit jaar ook weer gepland en ik ga der ckers heen

vind het wel ram bruut dat der weer parties mogen in de pep de laatste megarave daar was egt wel kix :yes:
Waarschuw beheerder
megarave komt zeker weer na pep let ma op rige en peppermolen hebben een goede relatie :-)

en daar ging het ook voornamelijk om bij de rechtzaak over de megarave
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
Waarschuw beheerder
donateur
das wel te gek!!

eindelijk weer hardcore in heerlen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
megarave komt zeker weer na pep let ma op ridge en peppermolen hebben een goede relatie

Heb ome Distortion gisteren niet meer gezien tijden de receptie voor 25 jaar peppermill, helaas. Anders wist ik het nu al.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
van mij mag zown line up wel in de pep komen hoor:) Enige nadeel is dat de pep geen enkele zaal heeft wat epileptik waardig is:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha die tb_budburner ook...nooit tevreden :p

Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat het gezeur nu ook eens af gelopen is. ben het een beetje moe, dat gezeur over doden tijdens house feest.
Ik noem even uit respect de naam niet, maar het hele gedoe er om heen, ik vind het nu wel goed geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 21:59:
hoop dat het gezeur nu ook eens af gelopen is. ben het een beetje moe, dat gezeur over doden tijdens house feest.
Ik noem even uit respect de naam niet, maar het hele gedoe er om heen, ik vind het nu wel goed geweest.

eikels zijn het!! House feesjes staan in toch zo'n ongelooflijk negatief beeld :S Blowen is verboden terwijl ze op lowlands het verkochten samen met paddo's. En ben je eenmaal binnen is er toch niks aan de hand ongeacht het pillen smijten :S Valt er een dode dan moet alles stop gezet worden... Er zijn zoveel rock en andere soort concerten/feesten slechter afgelopen met net zo goed slachtoffers maar dat word vrolijk doorgezet zonder problemen. één relletje en de tent krijgt een waarschuwing gebeurt het vaker dan word hij gesloten of word er geen feest meer gegeven omdat er toevallig een keer een relletje ontstond op een hakkeh feest.

een slappe lul krijg je van de buurtbewoners en denhaagse kamerleden :[