Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 21:12:ech wel voor een vrouw is het ook minder prettig maar ja safe is tegenwoordig wel nodig he
Ja ok minder prettig, maar voor een man is er gewoon geen zak meer aan (vind ik) en ik neuk net zo lief niet, als met condoom.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 21:22:Ja ok minder prettig, maar voor een man is er gewoon geen zak meer aan (vind ik) en ik neuk net zo lief niet, als met condoom.
valt wel mee hoor kerel, het is maar net wat je er zelf van maakt
als je echt goed geil bent en je smeert het condoom ook nog eens in met glijmiddel dan kan het echt wel geil zijn hoor
gewoon een beetje creatief zijn
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 21:25:als je echt goed geil bent en je smeert het condoom ook nog eens in met glijmiddel dan kan het echt wel geil zijn hoor
? aan de binnenkant? blijft ie er dan om zitten?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 21:14:je brengt niet alleen jezelf in gevaar met onveilige seks maar ook de mensen waarmee je seks hebt en dat kan je echt niet maken
precies!!
en dat vergeten mensen nog wel eens. ook al ben je nog altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen gezondheid.
Binnen een vaste relatie zonder, maar buiten een relatie altijd met.
Natuurlijk voelt zowel de man als de vrouw iets minder met een condoom, maar zeker nog genoeg. Mannen die zeggen dat ze niks voelen: kan zijn, maar dan zit dat tussen de oren en niet tussen de benen. Het gevoel is maar weinig minder. Ik denk dat veel mannen niet zo goed met een condoom om kunnen gaan, er lang mee zitten te prutsen voordat ie eromheen zit, waardoor de geilheid afneemt. Hier zit maar 1 ding op: vaak zo'n ding gebruiken en je wordt er handig in en hebt hem er zo om, zodat het veel minder vervelend wordt.
Natuurlijk voelt zowel de man als de vrouw iets minder met een condoom, maar zeker nog genoeg. Mannen die zeggen dat ze niks voelen: kan zijn, maar dan zit dat tussen de oren en niet tussen de benen. Het gevoel is maar weinig minder. Ik denk dat veel mannen niet zo goed met een condoom om kunnen gaan, er lang mee zitten te prutsen voordat ie eromheen zit, waardoor de geilheid afneemt. Hier zit maar 1 ding op: vaak zo'n ding gebruiken en je wordt er handig in en hebt hem er zo om, zodat het veel minder vervelend wordt.
Uitspraak van misslizard op dinsdag 5 juli 2005 om 22:41:Ik denk dat veel mannen niet zo goed met een condoom om kunnen gaan, er lang mee zitten te prutsen voordat ie eromheen zit, waardoor de geilheid afneemt. Hier zit maar 1 ding op: vaak zo'n ding gebruiken en je wordt er handig in en hebt hem er zo om, zodat het veel minder vervelend wordt.
Het gaat mij echt niet om het omdoen, als een vrouw dat doet, kan het zelfs best geil zijn, maar die warme 'american pie' voel je gewoon niet met een hoes er tussen.
Uitspraak van misslizard op dinsdag 5 juli 2005 om 22:41:Binnen een vaste relatie zonder, maar buiten een relatie altijd met
Maar hier ben ik het wel mee eens hoor
sex=vies
Uitspraak van misslizard op dinsdag 5 juli 2005 om 22:41:Mannen die zeggen dat ze niks voelen: kan zijn, maar dan zit dat tussen de oren en niet tussen de benen.
Vandaar dat me lul ook altijd wit word omdat de bloedstroom afgekapt word.. Jaja
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 10:39:Vandaar dat me lul ook altijd wit word omdat de bloedstroom afgekapt word.. Jaja Me zenuwen worden daarmee ook lekker afgekneld, dus ga nou niet beweren dat het tussen de oren zit want dat is bullshit.
Ik ben geen man dus kan er niet over oordelen..
Maar ik als vrouw vind sex zonder condoom ook elkkerder en makkelijker natuurlijk
Uitspraak van nike air max chick op woensdag 6 juli 2005 om 10:46:zonder is lekkerder, maar met veiliger.... dilemma
Je kan ook een patatje met zonder mayo bestellen.. Dus dan moet je ook met zonder condoom kunnen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 10:51:kijk ik ben natuurlijk heel heilig, maar als ik sex heb met iemand doek toch wel lieve veilig.. alleen als je wa langer kent en relatie mee hebt, hoeft nie als die geen enge ziektes heeft
Tja, ik gaat vanavond weer naar de bloedbank om te doneren.. Dus dan weet ik weer of ik helemaal 100% SOA vrij ben
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 11:01:Tja, ik gaat vanavond weer naar de bloedbank om te doneren.. Dus dan weet ik weer of ik helemaal 100% SOA vrij ben laatste aanpassing 6 juli 2005 11:02
spannend
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 19:24:Uitspraak van The Goodfucker op dinsdag 5 juli 2005 om 19:23:
Sex is zoooooo 2004
Die opmerking is zoooo 2003
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 19:25:Uitspraak van Snotaap op dinsdag 5 juli 2005 om 19:24:
Die opmerking is zoooo 2003
En die opmerking is zoooo 2002
Jullie zjin bijde zooo 1999
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 11:03:spannend
Zin om mee te gaan? Mag je me handje vasthouden
Met