Partyflock

Forumonderwerp · 791602

ik denk dat ik dit jaar naar centerparcs op vakantie ga..:)

maar ik weet niet welke:D
weten jullie misschien nog een leuke??

:flower:

Ik ga misschien binnenkort naar dat park Huttenheugte

weet iemand of die economy cottage daar er een beetje normaal uitzien en hoe het zwembad er daar uitziet ?
wij zouden naa rhet meerdal gaan erg mooie (Y)
Ben bij allemaal wel eens geweest, maar de Belgische waren toch echt de leukste.
Vooral de wildwaterbaan was altijd verslavend.
Heb in de badpakkentijd ook wel eens aan een wedstrijdje wie is het snelste van de wildwaterbaan af meegedaan (was officieel trouwens) en ik was eerste!

centerparcs 8)
Ik vertrek morgen met een aantal vrienden voor een midweekvakantie naar de Kempervennen.. Heb er zin in! :)
Je kan net zo goed naar het buitenland gaan want Centerparcs is echt duur.

IK ga binnekort naar de Eemhof valt er in dat gehucht wat erbij is nog iets te beleven ?

heb 3 jaar op eemhof gewerkt. Zeewolde is niets aan. Of je moet in het weekend van 22 julie gaan. Is een strandfeest. 13.00 tot 01.00 entree 5 euro. Moet ook ergens op partyflock staan. Je kan op eemhof wel leuk zuipen in action factory maar na 12 uur moet je gewoon door gaan in je huisje.
de 31ste juli naar de kempervennen. kzie het helemaal zitten. Met 7 vrienden. Maareerst nog eens langs de coffeeshops paseren. we zullen dicht bij het centrum zitten.

volgens mij is er in valkenswaard geen coffeeshop. wij zijn toen naar eindhoven gereden, maar ja dat is maar 15 min. Helaas was alles al na 1 dag op en hadden toch voldoende meegenomen.
meerdal en vooral loohorst is zwaar kut
heijderbos/kempervennen en in lommel(belgie) zijn wel relaxed
ick ga over 2 weekjes naar de kempervennen
best tof daar een aanrader

en meerdal is voor oud bejaarde
laatste aanpassing
Kempervennen is de leukste in NL... Vossemeren is de leukste in Belgie...