MDA, 3,4-methyleendioxyamfetamine, het grote broertje van ecstasy, voor het eerst gesynthetiseerd in 1910. De roes is heftiger en duurt aanzienlijk langer dan die van ecstasy. MDA was de originele 'Love Drug' van 1968.
Het bestaat dus wel.
Vergeet niet dat het hallicunogene effecten kan hebben.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 16:56:De neurotoxiciteit is wel wat hoger dan mdma evenals de kater helaas
Had ik dus helemaal geen last van, normaal ben ik 's morgens helemaal gaar maar met MDA heb je echt gewoon nog zin om lekker te zitten en te chillen.
Waarschijnlijk voelde ik me minder gaar omdat ik van MDA veel minder nodig had.
* On the whole, we find MDA a more enjoyable and interesting trip; longer lasting and more sexual/sensual
Waarschijnlijk omdat MDMA heftiger 'upt', maar ook sneller weer 'downt' terwijl MDA een beetje een constante lijn blijft...
laatste aanpassing
Slik 2 harleys (194 mg pst) en je lichaam zet 7 % om in mda dus ongeveer 27 mg mda. Van die hoeveelheid ga ik al aardig trippen, verschilt per persoon natuurlijk. Op defqon had ik een roze harley, een blauwe mitsu en een groene versachi op en ik stond een kwartier met iemand te praten die ik niet kende en zei tegen hem ik kom zo nog effe terug ik moet eerst effe langs mijn maten. Ik loop daarna terug en denk 10 minuten lang terwijl ik met die gast praat dat het dezelfde was, zegt ie op tegen me: volgens mij ben ik niet dezelfde gast met wie jij net hebt staan praten! Ik snapte er geen klote meer van. Daarna begon ik zelf mensen te herkennen die ik nog nooit had gezien maar verdacht veel leken op bekenden van me, wazige boel..
Dit las ik op http://www.drugsinfoteam.nl
Ik gebruik nu al 1 jaar iedere week XTC en bij sommige pillen krijg ik hele rare en soms enge realistische dromen en alles voelt ook echt aan wat je droomt. Hoe komt dit?
Antwoord:
Beste vraag steller: Het effect van de drug wordt bepaald door de persoon, de situatie en de kenmerken van de stof. XTC kan de effecten die je beschrijft inderdaad veroorzaken. Dit effect kan vooral optreden bij hogere doseringen.XTC wordt door het lichaam voor 7 % omgezet in MDA, een stof die een tripachtig effect geeft. Hoe meer XTC je neemt, des te meer MDA met als gevolg een hogere kans op een tripachtig effect.
Antwoord:
Beste vraag steller: Het effect van de drug wordt bepaald door de persoon, de situatie en de kenmerken van de stof. XTC kan de effecten die je beschrijft inderdaad veroorzaken. Dit effect kan vooral optreden bij hogere doseringen.XTC wordt door het lichaam voor 7 % omgezet in MDA, een stof die een tripachtig effect geeft. Hoe meer XTC je neemt, des te meer MDA met als gevolg een hogere kans op een tripachtig effect.
Uitspraak van Early BirdVolgens mij zijn mda pillen echt zeldzaam...op donderdag 7 juli 2005 om 01:27:
Jammer genoeg wel
en toch word mda tegenwoordig wel vaker in pillen verwerkt..
oranje v2 uit leeuwarden toen getest en bleek 60 mg mdma te bevatten en daarvan was 25% mda.....
d'r zijn nog wel meer pillen waar mda bij inzit verwerkt. kun je wel merken, je word wat vager, in plaats van echt meteen waus, t staat allemaal wat langer en je gaat wat sneller hallucineren.
oranje v2 uit leeuwarden toen getest en bleek 60 mg mdma te bevatten en daarvan was 25% mda.....
d'r zijn nog wel meer pillen waar mda bij inzit verwerkt. kun je wel merken, je word wat vager, in plaats van echt meteen waus, t staat allemaal wat langer en je gaat wat sneller hallucineren.
Ik vind het misschien nog wel lekkerder dan MDMA, en kan ze hier gelukkig gewoon krijgen, rose hartjes van 60 mg MDA.
laatste aanpassing