Partyflock

Forumonderwerp · 791340

Waarschuw beheerder
donateur
Tijdens het Awakeningsfestival in Spaarnwoude bij Halfweg zijn zaterdagavond zo'n 100 hooligans met elkaar in gevecht geraakt. Volgens de politie betrof het 'voetbalfans' uit Amsterdam en Rotterdam. Vermoedelijk hebben beide groepen vooraf afgesproken elkaar in Halfweg te treffen.

De hooligans bekogelden elkaar met stenen, hekken, flessen en fietsen. Eén agent raakte gewond en is in het ziekenhuis behandeld. De politie verrichte geen aanhoudingen.

Waarschuw beheerder
Boeie!! :gaap:

ze hebben mijn awake iig niet verneukt!! (L)
Waarschuw beheerder
sjonge jonge jonge stelletje mattie's |-)
Waarschuw beheerder
donateur
Bron?

Waarschuw beheerder
ja simpele zielen die hooligans

Waarschuw beheerder
~die lui moeten ze op een onbewoont eiland zetten

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Stakkers!

Ga lekker voetbalwedstrijden verklootten ofzow
Waarschuw beheerder
t gaat weer nergens over..:S
Waarschuw beheerder
Tja toen ik naar buiten liep gebeurde dat. Viel allemaal erg mee. Gewoon een stel stakkers bij elkaar die echt niets beterds te doen hebben.
Waarschuw beheerder
niks van meegekregen, en maar goed ook :)
Waarschuw beheerder
sluiten!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezelligheid weer..

Niks van gemerkt/gezien.. dus het zal allemaal wel meevallen.
Waarschuw beheerder
niks van gemerkt
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik iets gemist... :S

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
Was bij de uitgang, rond uur of 23.00.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De discusie welles/nietes is al gevoerd, maar nu kunnen zowel Feyenoord en Ajax het toch wel roerig met elkaar eens zijn dat dit stukje hier weer een typisch voorbeeld is van onwetende media, die maar alles neerkwakken zonder bronnen of feiten te kennen.

Waarschuw beheerder
waren geen eens rotterdamse hoolies!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:35:
waren geen eens rotterdamse hoolies!!!

dan was jij scheel zeker? barste van de kakkies in spaarnwoude
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:37:
dan was jij scheel zeker? barste van de kakkies in spaarnwoude

dit is geen rotterdam-ajax strijd op t forum hoor..
altijd weer beginnen..
zometeen roept iemand weer joden en dan is t weer feest...
ken t nou nooit eens normaal gaan..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan weet jij niet wat hoolies zijn terreur gesleur.

maar ben die discusie btje beu gaat over het feit dat dat media weer een onzinnig stukje schrijft
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb het ook niet over het forum :s

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 juli 2005 om 12:42:
dan weet jij niet wat hoolies zijn terreur gesleur.

dan niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat ze elkaar in elkaar meppen boeit me niet maar wij hadden er wel degelijk last van want als je naar huis wilt en dat kan niet is dat best vervelend! dus laat ze de volgende x maar weer in een weiland(zonder koeien) afspreken,lijkt me een beter plan!!!
Waarschuw beheerder
Ik zat om 00:30 uur nog op de tribune en heb dus toen ik naar huis werd gestuurd door de sicurity eigenlijk niks mee gekregen van de rellen waar ik ook erg blij mee ben want ik vind die agressie maar helemaal niks, en moet zeggen dat ik erg makelijk naar huis kon, geen files en geen rellen dus heb een schitterende dag gehad en de complimenten voor Rocco en iedereen die mee geholpen heeft.

En die agent sterkte ermee!!!

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
Sja...zulke pannekoeken blijf je toch altijd wel houden (n). Mijn feessie verpesten ze iig niet :woepwoep:
Waarschuw beheerder
@ oldskool

liepen zeker bekende gasten uit 010 rond! zowel oud als jong! daarnaast wat maluku's die bij iedereen bekend zijn, dus.. helemaal geen 010 hools??
Waarschuw beheerder
Ik hoorde ook wat anders, was er zelf niet bij ga er dus niet over oordelen, maar wat ik hoorde is dat de bekende r domse tattos zeker aanwezig waren

Waarschuw beheerder
een gerucht? waar? in de story?
Waarschuw beheerder
Jammer dat de politie ze niet allemaal heeft doodgeknuppelt.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat zoeken die gasten bij Awake? Kunnen ze geen HC feest gaan verstoren of zo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 15:16:

Dat slaat pas echt nergens op :S Ze hoeven geen een feest te verneuken dat jij nou toevallig niet naar hardcore feesten gaat :S Beetje trieste opmerking...
Waarschuw beheerder
Slaat heus wel ergens op aangezien op hardcore feesten behoorlijk wat hooligans lopen :/ En er genoeg rellen zijn geweest in het verleden op hardcore feesten ivm voetbal.

*zucht*
Waarschuw beheerder
Ik heb er dus echt niks van meegekregen, vond het hoe dan ook weer een topfeest, geen enkel boos gezicht gezien:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:13:
De politie verrichte geen aanhoudingen.

Dit is nog het meest trieste :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 13:30:
volgende x maar weer in een weiland(zonder koeien) afspreken,lijkt me een beter plan!!!

denk het niet :no:

Laatste keer was niet zo'n suc6.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 15:19:
Dat slaat pas echt nergens op Ze hoeven geen een feest te verneuken dat jij nou toevallig niet naar hardcore feesten gaat Beetje trieste opmerking...

Nope hij bedoelt dat ze normaliter bij HC feesten aanwezig zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 15:28:
Nope hij bedoelt dat ze normaliter bij HC feesten aanwezig zijn.

:jaja:

Waarschuw beheerder
Nou wat ik heb gehoord is dat het een normale bus was met partygangers uit rotterdam... Die aangevallen werden door laffe amsterdammers.. Schijnt zelfs een jongen van 16 in zn RUG gestoken te zijn omdat tie een Feyenoord tattoo heeft.. Laffe zooi weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen worden voor gewoon te TRIEST. wel iets gezien maar hou me daar niet mee bezig.zijn veel leukere dingen te doen dan naar die deuzen te kijken toch
Waarschuw beheerder
Die Hooligans........(n)

Ik stond achter in de tent toen Adam Beyer aan het draaien was, en zag achter me bij de in/uit gang een dik pak mensen staan die er dus niet uit mochten.
Dat is zeer klote voor diegene, je zult je trein of bus er maar door gemist hebben!!!!

~die lui moeten ze op een onbewoont eiland zetten

Te gek idee!!(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op maandag 4 juli 2005 om 15:21:
at heus wel ergens op aangezien op hardcore feesten behoorlijk wat hooligans lopen En er genoeg rellen zijn geweest in het verleden op hardcore feesten ivm voetbal.

dat is precies de reden waarom ik hardcorefeesten zat ben

Uitspraak van Lijkt me niet nodig... op maandag 4 juli 2005 om 15:22:
Ik heb er dus echt niks van meegekregen, vond het hoe dan ook weer een topfeest, geen enkel boos gezicht gezien

dat is de reden waarom ik technofeesten nu zoveel leuker vind dan hc. dus van mij mogen de hooligans voortaan weer lekker naar een HC feest

Waarschuw beheerder
In de harde tent, was een groepje ook al JODEN aan het roepen. Doe dat lekker in een voetbal stadion of blijf lekker thuis! Van de rellen heb ik gelukkig alles gemist maar zo zonde!

Straks komen er andere maatregelen door zo´n stelletje figuren en wordt heel awake verpest. Juist dat underground gevoel maakt het zo mooi, zo echt. Jongens laat dit zo blijven!!!

Verder heb ik een superfeest gehad!!! Het evenaarde 2 jaar terug en het was (vond ik persoonlijk) veel beter dan vorig jaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van support op maandag 4 juli 2005 om 14:21:
liepen zeker bekende gasten uit 010 rond! zowel oud als jong! daarnaast wat maluku's die bij iedereen bekend zijn, dus.. helemaal geen 010 hools??

ow maar er waren helemaal geen amsterdammers natuurlijk...
en t was natuurlijk allemaal de schuld van de rotterdammers..
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 15:34:
Nou wat ik heb gehoord is dat het een normale bus was met partygangers uit rotterdam... Die aangevallen werden door laffe amsterdammers.. Schijnt zelfs een jongen van 16 in zn RUG gestoken te zijn omdat tie een Feyenoord tattoo heeft.. Laffe zooi weer

kijk eindelijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 15:34:
Nou wat ik heb gehoord is dat het een normale bus was met partygangers uit rotterdam... Die aangevallen werden door laffe amsterdammers.. Schijnt zelfs een jongen van 16 in zn RUG gestoken te zijn omdat tie een Feyenoord tattoo heeft.. Laffe zooi weerlaatste aanpassing 4 juli 2005 15:34

heb je ook een forum gelezen :gaap:

Waarschuw beheerder
WAT ZIT IEDEREEN NAH TE OUWEHOERE......

ken jou het nou verotte wie ze schuld dat is..
dat mannetje met die feyenoord tatoo die schijnt neergestoke te zijn..
sjah RISICO van het vak je weet dat je naar spaarnwoude moet en dan ken je weleens wat amsterdammers tege kome...
volgende X bedekke die handel als je jezelf niet ken verdedigen;)

en nog wat..
De MEDIA is natuurlijk ook wereldkampioen in alles lekker opblase heh
dat moet je ook niet vergete..
als er 1 een klap krijgt van een ander dan is er een massale knokpartij geweest:S

"HOE MEER JE EROVER GAAT DISCUSSERE.... HOE LEUKER ZE HET VINDE;)"

Afz.. FCDH supporter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alsof de media het niet zou melden dat er een kakkerlak is neer gestoken...die geilen er toch zo op!! Het was gewoon een ouderwets robbertje vechten tussen twee oerstammen!! Zolang ze mij niet aanraken is alles goed!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 17:17:

sjah RISICO van het vak je weet dat je naar spaarnwoude moet en dan ken je weleens wat amsterdammers tege kome...
volgende X bedekke die handel als je jezelf niet ken verdedigen

en nog wat..
als er 1 een klap krijgt van een ander dan is er een massale knokpartij geweest

"HOE MEER JE EROVER GAAT DISCUSSERE.... HOE LEUKER ZE HET VINDE"

Afz.. FCDH supporterlaatste aanpassing 4 juli 2005 17:19

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder

wat is een normale bus met partygangers?? als er aantal tussen zitten van f111r, moet je gewoon gedeisd houden in amsterdam, en niet stoer je tattoos laten zien en provoceren. steken keurt iedereen af, en toch lopen ze overal met messen
Waarschuw beheerder
kutvoetbalsupporters!!
Waarschuw beheerder
donateur
Niet huilen... Viel hard mee!
Waarschuw beheerder
donateur

en nog wat..

Ga anders ff het hele voetbal rellen gebeuren goed praten ofzo......... ach gut, wat zijn de hooligans ook zielig he, dat ze zo benadeelt worden door mens en media :s

Waarschuw beheerder
Wat de neuk moeten rellen op en joden geroep op Awakenings.. :(

Volgende jaar die Harde tent maar wat minder hard, en gewoon maar afsluiten met Rush of Gayle San ofzo.. :S

Beetje jammer dat zit soort kansloos kenker volk ook al op het mooiste festival van het jaar moet rondlopen..

feesten als Masters of Hardcore en Defqon zijn er voor een reden, en dat is dat het proleten volk wat de Telegraaf zelfs zware kost vindt lekker daar kan gaan rellen, en de goede feestjes schoon houdt voor de mensen die voor gezelligheid komen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blij dat ik daar niks van heb gemerkt!! Maar lekker kansloos bezig hoor!!!
Waarschuw beheerder
Oxygen ..........gelukkig zijn er de betere feesten speciaal voor de zich betervoelende arrogante mensen.....en ben maar blij met dit soort proleten die gewoon feesten en niet zo zeiken ....anders viel jij toch ook niet op als ubermensch!!!En wat die relllen en joden geroep betreft....hoort idd niet thuis op feesten ......maarja daar staan ajax supporters net zoals jouw om bekend arrogantie!!
Waarschuw beheerder
Heb nog met een kakkie staan praten, die liep op awake zelf en had ook zo'n lelijke tattoo :D ben benieuwd wie van hier het is :D

Heb trouwens helemaal niks van rellen oid gezien :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker zielig, en dat ff op ons familiefeestje!!!

Ben blij dat ik dat op SMS niet tegen ga komen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 4 juli 2005 om 18:35:

en nog wat..

Rot op joh met je onzin!!!! Dit hoort niet op feesten thuis. Doen jullie :no: (voetbalsupporters):no: maar in het stadion en niet op een feest! Kan dus geen tattoo zetten van een club en dan niet meer in een andere stad komen aldus fcdh supporter??????? DENK NA>>>>>>>>
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whahaha ja idd denk na ..........met een feyenoord ta2 in amsterdam gaan lopen ..........sorry das vragen om problemen
ome bertus heb gelijk ..........als je je dan niet kan verdedigen ben je niet slim bezig .....en helaas is dit realitisch ......maar met een feyenoord ta2 lopen in spaarnwoude is vragen om problemen .....

Waarschuw beheerder
Het jammere was dat het publiek het niet kon waarderen dat ze even binnengehouden werden door ons gewoonweg om hun eigen veiligheid!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pallaver op maandag 4 juli 2005 om 18:18:
kutvoetbalsupporters!!

Even een kreet van hetzelfde kaliber:

Kut houseliefhebbers !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:32:
Was bij de uitgang, rond uur of 23.00.

Was daar rond die tijd en niets gehoord of gezien. Wat voorgevallen? Mogelijk. Maar vind het tot nu toe vooral een broodje aapverhaal.

Waarschuw beheerder
donateur
wat een gelul weer :no:
Waarschuw beheerder
zielig
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb anders wel een zooitje gezien hoor liep om kwart voor 12 weg bij awa en zag aardig wat politie en rond slingerende fietsen en scooters liggen plus een gehaverde politie auto :yes:
sja als ze het doen
dan toch buiten het feest ja toch :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
OME BERTUZ >> wie zegt dat ik dat goed praat
maar als jij een vechtpartij krijt.. en je staat met 4 vriende en die ander ook en je vecht er lekker op los...
en toevallig kom jij mischien uit lui Amsterdam en die ander uit Rotterdam
(en niet zegge dat jij nooit ruzie zou krijge)
(want dat kan altijd gebeure)

ZIJN HET DAN GELIJK VOETBALRELLE???

tegenwoordig word elke vechtepartij gezien als een "voetbalREL":s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Domme opmerking!!!
Ik liep toevallig net in mijn ééntje door de poort heen toen ik allemaal rand-debielen op me af zag rennen. En ik ken je wel vertellen dat mijn hele AWAKENINGS verziekt was. Het was behoorlijk ENG en stond te shaken.

Waren trouwens wel van die hoolies want dat moesten ze nog zo nodig als een stelletje pummels SCHREEUWEN om meer indruk te maken.

Uitspraak van Yawgmoth op maandag 4 juli 2005 om 21:22:
Was daar rond die tijd en niets gehoord of gezien. Wat voorgevallen? Mogelijk. Maar vind het tot nu toe vooral een broodje aapverhaal.

ik liep er ongeveer om kwart over elf... en het was geen broodje aap verhaal.

irene
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 04:37:
ik liep er ongeveer om kwart over elf... en het was geen broodje aap verhaal.

irenelaatste aanpassing 5 juli 2005 04:53

Net op tijd gaan chillen dus :)

Waarschuw beheerder
donateur
helemaal niks van meegekregen :nee:.
Waarschuw beheerder
ff serieus:

Kunnen die voetbal hooligans gewoon niet lekker ergens kapot vallen? Ik krijg er echt zo langzamerhand flink de schijt in dat ze niet alleen feesten naar de klote helpen, maar ook de gehele samenleving heeft er last van die domme lui. Kijk maar naar de reactie van pro voetbal tuig. Daar straalt de domheid vanaf gewoon. "Risico van het vak dat je neergestoken wordt"

OM EEN FUCKING TATOO! Hoe zielig kan je denken?

En die klote regering doet er geen ene rotmoer aan. Kei en keihard aanpakken dat tuig. Maar nee....ook hier weer 'geen enkele aanhouding'

Ik kan daar zo kwaad om maken he! Stelletje tiefusventjes.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook een jood en heb gewoon een jodenketting om, maar als ik op een feest ben doe ik die gewoon af omdat je gewoon niet veilig bent als je hem om heb. zelf maakt het me geen fuck uit. ik heb totaal geen problemen met feyenoorders of wat dan ook. vind het ook maar zielig als er om gemat wordt. maar goed wie ben ik he...

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Hoorde het net na de middag dat er rellen zouden komen.. had idd al veel gasten met SCF tattoo's gezien.. vragen om problemen... maat van me heeft ook Ajax tattoo maar die bedekt hem gewoon op feesten, geen gezeik dus
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Jah, media blaast t idd altijd wel op...maar toch...

lekker opzouten van die feesjes, provocerende kutventjes, zoek n leven...niet provoceren op feesjes, heb je niks aan...

in t stadion mag t....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb het achteraf wel gehoord, maar zoals altijd merk ik niks van rellen...

Waarom kunnen die mongolen niet ergens gaan rellen waar niemand last van ze heeft, net zo lang totdat er eentje overblijft. Toch weer 99 minder...

Vorig jaar tijdens de festivals in de zomer waren er ook van die groepen die bij de uitgang van een feest gaan matten. Ik hoop niet dat ze die trend gaat doorzetten. Je zult er maar net tussen lopen...
Waarschuw beheerder
Vandaar dat er 1 of andere Rotterdammer met zo`n scf tattoo al zo zat door te vragen waar ik vandaan kwam `s middags en of ik echt niet uit Amsterdam kwam & zo, vond het al zo :vaag:

Wel stelletje kneuzen allemaal weer, valt mij wel op dat steeds die Ajaxhoolies de feestjes/sfeer bij feesten bij hun in de buurt lopen te verzieken, vorig jaar al Legalize en DanceValley en nu hadden ze dus afgesproken bij Awake :/
Kan iemand van de Inet hoolies mij zeggen waarom het lijkt of dat soort afspraken nooit gemaakt worden op een party in Rotterdam of Den Haag maar steeds alleen bij Amsterdam in de buurt?
Waarschuw beheerder
Er waren een man of 60 uit rotterdam aan aardig wat mensen aan het vragen waar ze vandaan kwamen.
Ze hadden versterking nodig want ze waren bang:yes:
Toen ze later op de dag doorhadden dat ze dom bezig waren besloten ze om in kleinere groepjes verder te gaan:no:
Maarja buiten werden ze opgewacht door het welkoms comite.
Daar ging het los maarja eigen schuld voor die kakkies.
Komt dan niet stoer doen op internet met je SCF en je feyenooit en ga vooral niet stoer doen in de buurt van
Amsterdam

Ik kan er neit om treuren risico van et vak
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Niets van gemerkt. Rel alleen op de dansvloer o:)

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf ook niets van de rellen gemerkt, maar vindt het wel erg jammer dat dit soort kansloze, hersenloze en achtergestelde figuren het dan toch weer voor anderen moeten verpesten.

Ga dan inderdaad ergens in de polder in een weiland met zijn allen rellen totdat er nog 1 iemand staat. Heeft de rest van de samenleving er ook alleen maar voordelen van.
Waarschuw beheerder
Ik kan er neit om treuren risico van et vak

Lees nou zelf es wat je zegt man! "Risico van het vak"

het gaat om een spelletje! Voetbal is niks meer dan een spelletje man!!!!!!!!! Donderstraal toch een end op met dat domme gejank! Vechten om een club....die clubs zien jullie liever gaan dan komen hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op woensdag 6 juli 2005 om 10:45:

Wat hij bedoelt is te zeggen dat het gewoon knap stom is om met een feijenoord tatoo in spaarwoude rond te gaan lopen en op zo'n manier dat iedereen het ziet. Provoceren heet dat.
Ik ga ook echt niet met mijn ajax vaantje in me auto door Rotterdam rijden, no way! Of ik ben de lul, anders me auto wel als ik hem ergens parkeer.

Dat dit soort dingen van de zotte zijn, ben ik helemaal met je eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op woensdag 6 juli 2005 om 10:45:

het gaat om een spelletje! Voetbal is niks meer dan een spelletje man!!!!!!!!! Donderstraal toch een end op met dat domme gejank! Vechten om een club....die clubs zien jullie liever gaan dan komen hoor!

tegen mensen zoals jou ken je zoiets niet uitleggen en ga ik ook niet doen
Waarschuw beheerder
tegen mensen zoals jou

je bedoelt mensen die wel een IQ hebben en zien dat het idd maar een spelletje is.

Is het je nooit opgevallen dat dit domme gedrag alleen bij voetbal gebeurd?

Kun je me dan misschien uitleggen waarom die 'voetbalsupporters' niet fijn afspreken in een weiland ofzo en dan elkaar helemaal de tyfus schoppen? Of beter nog...in een stadion! Elke week een ander stadion...verkoop ik de kaartjes aan de rest van Nederland die graag ziet dat jullie elkaar afmaken....dan zijn we tenminste van het probleem af en kunnen we tenminste weer normaal met onze kids naar een stadion zonder angstig te hoeven zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op woensdag 6 juli 2005 om 10:58:
je bedoelt mensen die wel een IQ hebben en zien dat het idd maar een spelletje is.

Kun je me dan misschien uitleggen waarom die 'voetbalsupporters' niet fijn afspreken in een weiland ofzo en dan elkaar helemaal de tyfus schoppen? Of beter nog...in een stadion! Elke week een ander stadion...verkoop ik de kaartjes aan de rest van Nederland die graag ziet dat jullie elkaar afmaken....dan zijn we tenminste van het probleem af en kunnen we tenminste weer normaal met onze kids naar een stadion zonder angstig te hoeven zijn.

Kom kom.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op woensdag 6 juli 2005 om 10:58:

Nogmaals ik ga het niet uitleggen, je begrijpt het niet en zal het ook nooit doen :)
Waarschuw beheerder
Ik neem uit je antwoorden aan dat jij een fanatiek 'voetbalsupporter' bent?
Waarschuw beheerder
ook vaak beetje lopen rellen ook enzo?
Waarschuw beheerder
Nee daar doe ik niet aan
Waarschuw beheerder
Laten we er maar over ophouden. Feit is dat de groep uit rotterdam aardig provecerend bezig was met vragen waar mensen vandaan komen etc

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 6 juli 2005 om 11:02:
Nogmaals ik ga het niet uitleggen, je begrijpt het niet en zal het ook nooit doen

Er zijn wel meer mensen die het niet begrijpen (en het ook niet willen begrijpen). Ik ben er gelukkig 1 van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 11:24:
Nogmaals ik ga het niet uitleggen, je begrijpt het niet en zal het ook nooit doen

Er wordt langs elkaar heen gesproken hier joh heheh!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 11:25:
Uitspraak van Mijne op woensdag 6 juli 2005 om 11:24:

dit heb ik nooit gezegd. het is een quote van ouwehoeren. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 11:27:
Uitspraak van Mijne op woensdag 6 juli 2005 om 11:24:
Nogmaals ik ga het niet uitleggen, je begrijpt het niet en zal het ook nooit doenquote]
dit heb ik nooit gezegd. het is een quote van ouwehoeren.

OEPS!! SORRY!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 11:24:
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 6 juli 2005 om 11:02:

Er zijn wel meer mensen die het niet begrijpen (en het ook niet willen begrijpen). Ik ben er gelukkig 1 van.

Waarschuw beheerder
Ik zou het juist wel een keer willen begrijpen. Dat is mijn probleem denk ik.....

Als je die beelden kijkt die laatst op Opsporing Verzocht waren over Feyenoord-Ajax...dan gaan je haren overeind staan. Dan snap je als 'normale burger' niet waar het over gaat.

Probleem is nu dat het zich verplaatst van het stadion naar de rest van de maatschappij. Het wachten is nu op de 1e gewonde/dode die niets met deze rellen te maken hebt. Als zo'n kudde losgeslagen gekken op je afkomt, dan ben je namelijk nergens.

Het is toch verschrikkelijk dat zo'n fantastisch feest als Awakenings ontsiert wordt door een paar gekken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op woensdag 6 juli 2005 om 11:30:
Ik zou het juist wel een keer willen begrijpen. Dat is mijn probleem denk ik.....

Tja en dat gaat dus helaas niet ;)
Waarschuw beheerder
niet lullig bedoeld....maar begrijp je het zelf wel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op woensdag 6 juli 2005 om 11:40:

Ik begrijp het heel goed hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 6 juli 2005 om 11:59:
Ik begrijp het heel goed hoor

Uitspraak van The Emporor op woensdag 6 juli 2005 om 11:40:

Jullie lullen langs elkaar heen!!

The Emporor gaat ervanuit dat ouwehoeren het rellen steunt. En ouwehoeren heeft hoofdpijn nu dus heeft geen zin om het uit te leggen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 12:08:
The Emporor gaat ervanuit dat ouwehoeren het rellen steunt. En ouwehoeren heeft hoofdpijn nu dus heeft geen zin om het uit te leggen

Ik ga het niet uitleggen omdat ik koppijn heb ;) maar omdat het toch geen nut heeft, heb dat al meerdere malen uitgelegd aan iemand en tja het gaat er toch niet in :)

Waarschuw beheerder
donateur
Was jij d'r ook kef? (L)

hadden we weer paddo's kunnen zoeken :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 12:17:
Was jij d'r ook kef?

hadden we weer paddo's kunnen zoeken

Ik was er niet, lag bij Max op de bank :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Aha, ook knus ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 6 juli 2005 om 12:14:
Ik ga het niet uitleggen omdat ik koppijn heb maar omdat het toch geen nut heeft, heb dat al meerdere malen uitgelegd aan iemand en tja het gaat er toch niet in

Weet ik maar was een mooi excuus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 12:26:
Weet ik maar was een mooi excuus

Ach zeg liever gewoon de waarheid :)
Waarschuw beheerder
zat sensation kef?
Waarschuw beheerder
Ja ga wel ff kijken jij?
Waarschuw beheerder
Afz.. FCDH supporter

FC Den Helder????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk Punk op dinsdag 5 juli 2005 om 16:12:
waarom het lijkt of dat soort afspraken nooit gemaakt worden op een party in Rotterdam of Den Haag maar steeds alleen bij Amsterdam in de buurt?

Geloof me, die zijn overal ;) Hoef je niet 1 groep de schuld voor te geven.

Uitspraak van Ouwe :D op woensdag 6 juli 2005 om 11:24:
Feit is dat de groep uit rotterdam aardig provecerend bezig was met vragen waar mensen vandaan komen etc

Ook dat is waar, maar uh...

Hoi, ik ben nieuw hier :)
Waarschuw beheerder
Als we deze discussie op een meeting hadden gehad waren er ook rellen ontstaan! Overal waar drugs gebruikt wordt, mensen alchol nuttigen en VOORAL mensen met verschillende meningen samenkomen heb je kans dat er wat mafketels tussenzitten die elke reden angrijpen om te rellen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op woensdag 6 juli 2005 om 13:27:
Overal waar drugs gebruikt wordt, mensen alchol nuttigen en VOORAL mensen met verschillende meningen samenkomen heb je kans dat er wat mafketels tussenzitten die elke reden angrijpen om te rellen!

Juist! :yes:
Waarschuw beheerder
The Emporor. (Y).

Dat jullie de drang hebben om te rellen, kan ik best begrijpen. Die primitieve drang is er al sinds mensenheugenis, maar jullie moeten anderen niet lastig vallen met jullie gekloot. Doe het inderdaad in het stadion of van mijn part in de ring, maar wil niet persé in de fucking spotlight staan door het openbaar te doen. Het is nogal sfeerverziekend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 13:30:
The Emporor. .

Dat jullie de drang hebben om te rellen, kan ik best begrijpen. Die primitieve drang is er al sinds mensenheugenis, maar jullie moeten anderen niet lastig vallen met jullie gekloot. Doe het inderdaad in het stadion of van mijn part in de ring, maar wil niet persé in de fucking spotlight staan door het openbaar te doen. Het is nogal sfeerverziekend.

zo denk jij erover... Zo denk ik erover... Maar hoe zit het met 80& van de anderen Sensatiezoekers...

Waarschuw beheerder
Kunnen ze geen HC feest gaan verstoren of zo?

Wat is dat voor een kut Bull-shit? Ben blij dat ze eindelijk een keer ergens anders aan 🇩🇪 slag waren...
Waarschuw beheerder
weet je wat ik de grap vind? Wij snappen het allemaal niet....maar ik durf te wedden dat die 'voetbalsupporters' net zo kwaad op Extremistische moslimterroristen zijn als wij op hun.

Het komt allemaal op hetzelfde neer namelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op woensdag 6 juli 2005 om 13:41:
weet je wat ik de grap vind? Wij snappen het allemaal niet....maar ik durf te wedden dat die 'voetbalsupporters' net zo kwaad op Extremistische moslimterroristen zijn als wij op hun.

Dus 2 flatgebouwen vol "onschuldige" Amerikanen die naar beneden worden gehaald is hetzelfde als een gefokte rotterdamse "voetballiefhebber" die een gefokte Amsterdamse "voetballiefhebber" neerhaald ???? :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op woensdag 6 juli 2005 om 13:36:
zo denk jij erover... Zo denk ik erover... Maar hoe zit het met 80& van de anderen Sensatiezoekers...

Die houden van de aandacht en de sensatie en die sensatie is natuurlijk stukken groter als ze het en publqiue doen en niet in een hermetisch afgesloten ragkamp, wat de perfect oplossing zou zijn voor die primaire drangen.

maar ik durf te wedden dat die 'voetbalsupporters' net zo kwaad op Extremistische moslimterroristen zijn als wij op hun.

Je moet dan ook vrij beperkt in je gedachtengang zijn om zoiets leuk te vinden. Of een paar chromosoompjes teveel hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op woensdag 6 juli 2005 om 13:44:
Dus 2 flatgebouwen vol "onschuldige" Amerikanen die naar beneden worden gehaald is hetzelfde als een gefokte rotterdamse "voetballiefhebber" die een gefokte Amsterdamse "voetballiefhebber" neerhaald ????

Het is beide buitensporing onnoodzakelijk geweld. En daar zit het gros niet op de wachten.
Waarschuw beheerder
Het is beide buitensporing onnoodzakelijk geweld. En daar zit het gros niet op de wachten.

Dat niet alleen...het komt beide uit een bepaalde 'geloofsovertuiging'. De 1 vindt de ander slecht en moet daarom kapot gemaakt worden. En inderdaad...dat gaat ten koste van onschuldigen.

De overeenkomsten zijn legio.
Waarschuw beheerder
ga ook wel ff kef
Waarschuw beheerder
een GROOT verschil.... supporters tegenover elkaar KIEZEN ervoor... Als je rustig op kantoor een Donut zit te eten, en iemand anders heeft " vliegensvlug een shoarma besteld" dan ben je goed zuur!
Waarschuw beheerder
donateur

Uitspraak van Moer op maandag 4 juli 2005 om 15:21:
Slaat heus wel ergens op aangezien op hardcore feesten behoorlijk wat hooligans lopen En er genoeg rellen zijn geweest in het verleden op hardcore feesten ivm voetbal.

*zucht*

Wat een gelul! :s
Gebeurd ook op Rukstyle feesten en blijkbaar dus ook op Technofeestjes!
Dat er op Hardcorefeesten af en toe relletjes zijn komt eerder vanwege die teringwazi's :dood: dan door voetbalsupporters hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op woensdag 6 juli 2005 om 13:53:
een GROOT verschil.... supporters tegenover elkaar KIEZEN ervoor

Zijn de supporters dan de enigen die last ondervinden van hun keuze?

Als ze ervoor kiezen om elkaar te lijf te gaan, dan kan dat net zo goed in een hermetisch afgesloten ruimte, maar men wilt persé anderen lastig vallen met hun latente primatendrang.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Dit slaat echt helemaal nergens op
omdat je toevallig niet van hardcore
hou moeten ze maar op zon feest verzieken
nou wel lachen dan dat het een keer niet
op een hardcorefeest is:p
Waarschuw beheerder
Zijn de supporters dan de enigen die last ondervinden van hun keuze?

Als ze ervoor kiezen om elkaar te lijf te gaan, dan kan dat net zo goed in een hermetisch afgesloten ruimte, maar men wilt persé anderen lastig vallen met hun latente primatendrang.

kan nog iets herinneren over Beverwijk? En last? Tsja het is vervelend dat het gebeurd! Je kan ook je blik afwenden, een slokje bier nemen en verder gaan waarmee je bezig was. (Feesten)... Ik heb heeel wat feesten gezien en ik heb NOOIT gevechten gezien... Misschien een soort instinct...

Maarja zoals ik al eerder zei.. tis een grote happening waar 15000 mensen komen... zonnetje, feesten (vermoeidheid)alcohol, drugs... Ik denk dat die gasten het niet doen om ons lastig te vallen maar gewoon dat de situatie zich voordoet... ALS ik Hooligan was zou ik ook gewoon liever rustig knokken ipv blauwe smurfen die zich emee gaan bemoeien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 10:22:
Ga dan inderdaad ergens in de polder in een weiland met zijn allen rellen totdat er nog 1 iemand staat. Heeft de rest van de samenleving er ook alleen maar voordelen van.

opnemen met video ofzow dan
fijn om zo dan een gevecth te zien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwe :D op woensdag 6 juli 2005 om 13:53:
ga ook wel ff kef

mooi

Uitspraak van Paralizer op woensdag 6 juli 2005 om 13:55:
Wat een gelul!
Dat er op Hardcorefeesten af en toe relletjes zijn komt eerder vanwege die teringwazi's dan door voetbalsupporters hoor!

8)

Waarschuw beheerder
Masters of Hardcore is er voor een reden.. :)

Daar lekker wazi uithangen of lekker rellen omdat iemand toevallig meer sympathie heeft voor een andere voetbalclubje..
Waarschuw beheerder
donateur
Tja als ze willen rellen kunnen ze toch ook gewoon op een afgelegen plek afspreken?? Waarom op een feest?
Waarschuw beheerder
is NIET afgesproken :frusty:

:gaap:

SLuiten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 15:47:
Masters of Hardcore is er voor een reden..

Daar lekker wazi uithangen of lekker rellen omdat iemand toevallig meer sympathie heeft voor een andere voetbalclubje..

(y)haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paralizer op woensdag 6 juli 2005 om 13:55:
Wat een gelul!
Dat er op Hardcorefeesten af en toe relletjes zijn komt eerder vanwege die teringwazi's dan door voetbalsupporters hoor!

:jaja:
Waarschuw beheerder
Zo kan t ook...Celtic en Rangers slechts gescheiden door een paar Stewards...BIZAR

[img width=640 height=480]http://img19.echo.cx/img19/7186/dsc046920ph.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
zijn punt? waarom iemand in elkaar rammen omdat hij toevallig liefhebber is van een andere voetbalclub dan jij. Maar ik kan dat niet uitleggen aan je hoe dat werkt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op woensdag 6 juli 2005 om 22:42:
zijn punt? waarom iemand in elkaar rammen omdat hij toevallig liefhebber is van een andere voetbalclub dan jij. Maar ik kan dat niet uitleggen aan je hoe dat werkt

dat doen ze daar niet gelukkig :S

Waarschuw beheerder
als je echt van je club houd dan is het logisch dat ze er voor knokken maar doe het dan niet op een feest maar ergens anders.
Waarschuw beheerder
als je echt van je club houd dan is het logisch dat ze er voor knokken

knokken is nooit logisch...zeker niet voor een voetbalclubje
Waarschuw beheerder
Mijn punt is dat ik dat een hele bizarre foto vind....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fake
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt te zielig!!!

Beetje zo'n mooi feestje verpesten :S

Niemand kon het terrein verlaten, zaten allemaalvast voor de hekken van de uitgang.. Eerst komt er een brandweer het terrein opstormen (prullebak in de fik ofzo?!) en dan gaan ze nog vechten ook BAH!

Waarschuw beheerder
Die prullenbak die in de fik stond was wel ff leuk.. :)

Klein applausje ter plekke voor de brandweer.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op woensdag 6 juli 2005 om 13:23:
Uitspraak van Funk Punk op dinsdag 5 juli 2005 om 16:12:
waarom het lijkt of dat soort afspraken nooit gemaakt worden op een party in Rotterdam of Den Haag maar steeds alleen bij Amsterdam in de buurt?

Geloof me, die zijn overal Hoef je niet 1 groep de schuld voor te geven.

Nou noem mij 1 feest dan buiten regio Amsterdam, liefst regio Den Haag/Rotterdam/Eindhoven waar er ook is afgesproken om met elkaar te knokken?

Ik kan mij geen FFWD ofzo bedenken waar Ajaxhoolies naar toe zijn gegaan of een Impulz etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAR!SKA op donderdag 7 juli 2005 om 07:56:
Eerst komt er een brandweer het terrein opstormen (prullebak in de fik ofzo?!)

dat is wel een zwaar misdrijf hoor :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vleestor op woensdag 6 juli 2005 om 22:31:
Zo kan t ook...Celtic en Rangers slechts gescheiden door een paar Stewards.

Zijn dat geen agenten dan, ?
Waarschuw beheerder
nee man, en alsof daar niks gebeurd :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toen ik met GlasgowRangers-Feyenoord daar werd opgepakt in het stadion, toen kwamen die stewards of agenten weet niet wat het waren, die sloegen er vrolijk op los met die stokkies, hehe. Daar wil je geen problemen mee krijgen. Bij 'the old firm' Celtic-Rangers, zijn zovaak geweldadige incidenten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En op zo'n housefeest, gebeuren wel vaker dingen tussen voetbal supporters, als die mensen er zon last van hebben , zeg er dan wat van, de maatschappij, dat ben jij...
Waarschuw beheerder
snoep verstandig eet een appel
Waarschuw beheerder
die hooligans zouden zelf es een keer na moeten denken....ik weet het...het is veel gevraagd, maar het zijn toch mensen met hersens?

Verder zou de pliesie es wat harder op moeten treden....niet zo mieterig, maar gewoon keihard optreden. In de USA heeft iedereen respect voor de pliesie. Daar hoef je echt nx te proberen of je heb al een stok tegen je harses aan....dan denk je wel 2 x na voordat je wat doet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Emporor op donderdag 7 juli 2005 om 11:20:
die hooligans zouden zelf es een keer na moeten denken....ik weet het...het is veel gevraagd, maar het zijn toch mensen met hersens?

Waarover zouden ze moeten denken joh, dit is al 30 jaar zo, dat dit soort dingen gebeuren, in Nederland. Dus wat een gejank allemaal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maak je liever druk TBS'ers die los rond lopen en je kinderen verkrachten en mensen vermoorden, en om die huismoedertjes die de kindertjes afslachten. Nee, de Hooligans moeten het ontgelden, Want die vechten met elkaar bij het voetballen, en nu ook al op feesten.
Stoute jongens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juli 2005 om 11:26:
Waarover zouden ze moeten denken joh, dit is al 30 jaar zo, dat dit soort dingen gebeuren, in Nederland. Dus wat een gejank allemaal

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op donderdag 7 juli 2005 om 11:20:

Ik denk dat daar het probleem zit met die gasten.
Die willen ff uit de dagelijkse sleur.
Veel van die mensen die na Feyenoord-Ajax waren opgepakt waren hoog opgeleid. Volgens mij denken die teveel na:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weus! op donderdag 7 juli 2005 om 12:15:
Veel van die mensen die na Feyenoord-Ajax waren opgepakt waren hoog opgeleid. Volgens mij denken die teveel na

dat denkt nog steeds iedereen dat het kanslozen zijn zonder baan enzo en dat is complete bullshit
Waarschuw beheerder
klopt, dit komt doordat het eigenlijk ook een bezigheid van kanslozen zou moeten zijn:P

What the fuck moet een manager vertellen als hij met een bebloede keumes op z'n werk komt? Whehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weus! op donderdag 7 juli 2005 om 12:32:
What the fuck moet een manager vertellen als hij met een bebloede keumes op z'n werk komt? Whehehe

ruzie met ze wijf?
Waarschuw beheerder
Whehehe
Onze manager laat zich slaan door z'n wijf:P
Komt ook niet echt goed over.
Waarschuw beheerder
Tegen de deur aan gelopen
Waarschuw beheerder
Wat is eigenlijk een Hooligan? Daarbij zie ik meer een nerd in een voetbalshirtje die in het stadion met stoelen gooit naar andere nerds in een ander shirtje (vooral de supernerds in blauw uniform zijn vaak de klos).. Ook is een Hooligan iemand die de tram omgooit als hij verloren heeft of een heel plein afbreek als ze gewonnen hebben (Y)

Kan het bijna niet geloven dat zulke lui "in hun rol als hooligan" naar Awake gaan om te knokken.. Zijn wel goedkopere plekken om te knokken??? Is er gewoon niet iets gebeurd dat een groepje amsterdamse technoliefhebbers ruzie heeft gekregen met bijv. een groepje rotterdamse technoliefhebbers over iets onbenulligs...
Waarschuw beheerder
Hehe we zijn eruit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op donderdag 7 juli 2005 om 13:23:
Wat is eigenlijk een Hooligan? Daarbij zie ik meer een nerd in een voetbalshirtje die in het stadion met stoelen gooit naar andere nerds in een ander shirtje (vooral de supernerds in blauw uniform zijn vaak de klos).. Ook is een Hooligan iemand die de tram omgooit als hij verloren heeft of een heel plein afbreek als ze gewonnen hebben

Kan het bijna niet geloven dat zulke lui "in hun rol als hooligan" naar Awake gaan om te knokken.. Zijn wel goedkopere plekken om te knokken??? Is er gewoon niet iets gebeurd dat een groepje amsterdamse technoliefhebbers ruzie heeft gekregen met bijv. een groepje rotterdamse technoliefhebbers over iets onbenulligs...

als je er geen moer van af wete hou dan lekker je mond :)
Waarschuw beheerder
Zal ik doen... Wou net gaan ontbijten en ik mag toch niet met volle mond praten (Y)
Waarschuw beheerder
Maar zoals jij praat ouwehoeren heb je dus met die gasten uit Rotterdam afgesproken.
Waarom doe je dat op een feest?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Technomania op donderdag 7 juli 2005 om 13:23:
Wat is eigenlijk een Hooligan? Daarbij zie ik meer een nerd in een voetbalshirtje die in het stadion met stoelen gooit naar andere nerds in een ander shirtje (vooral de supernerds in blauw uniform zijn vaak de klos).. Ook is een Hooligan iemand die de tram omgooit als hij verloren heeft of een heel plein afbreek als ze gewonnen hebbe

Nee sorry, Je ziet het verkeerd
Waarschuw beheerder
ik denk dat ouwehoere zijn naam eer aan doet :P

(zou er niet openlijk voor uitkomen dat ik een sukkel ben iig)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom zou hij een sukkel zijn dan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weus! op donderdag 7 juli 2005 om 13:33:
Maar zoals jij praat ouwehoeren heb je dus met die gasten uit Rotterdam afgesproken.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juli 2005 om 13:44:
Waarom zou hij een sukkel zijn dan...

Of ik begrijp het anders dan bedoeld wordt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb JIJ er persoonlijk last van, als bijvoorbeeld ik en ouwehoeren daar gaan staan vechten met een man of 20 ?
Waarschuw beheerder
Als ik het zie wel... draai me wel om en loop weg omdat ik het niet wil zien!

dringt het niet tot jullie door dat er ook mensen die niet het nivo stenen tijdperk hebben!!! Zoek hulp voor jullie probleem!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn eerste voetbal rel, vond plaats in 1982 toen, zei niemand er wat van, de laast die ik heb gezien/meegemaakt. was nog in 2005. Dat is heel wat jaren, en niemand die me heeft kunnen helpen...nog nooit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weus! op donderdag 7 juli 2005 om 13:33:

ouwehoer jij nou weer :S

Uitspraak van Technomania op donderdag 7 juli 2005 om 13:37:
ik denk dat ouwehoere zijn naam eer aan doet

(zou er niet openlijk voor uitkomen dat ik een sukkel ben iig)

:gaap:

Uitspraak van Technomania op donderdag 7 juli 2005 om 13:55:
Zoek hulp voor jullie probleem

whahahaha :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja Ouwehoeren zoek hulp. Hihi
Waarschuw beheerder
waar :cry: ze willen me allemaal niet
Waarschuw beheerder
tja....iedereen kotst hooligans inmiddels uit :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op donderdag 7 juli 2005 om 16:38:
tja....iedereen kotst hooligans inmiddels uit

Je blijft altijd fanatiekere supporters houden :) ze moeten zich lekker druk gaan maken om pedos en moslimextremisten en meer van dat tuig :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Emporor op donderdag 7 juli 2005 om 16:38:
tja....iedereen kotst hooligans inmiddels uit

Tja weet niet wie, maar binnen mijn familie, en directe omgeving ken ik niemand die dat doet hoor
Waarschuw beheerder
dat turkse voer hou je wel binnen? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daar doen wij niet aan, alleen Nederlandsch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij dan gozert

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn vrouw vind altijd dat wij gewoon Turkse shit moeten, maar ik en de kids, altijd nederlandse en europeese dingen
Varkensvlees de geksteeeeee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zaterdag naar mokum ouwe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja winkelen met me oudste dochter, en haar vriendje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja zullen we dan afspreken om te vechten ofzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of zullen we dat doen, op een feest. Dan kunnen we dat weer kapot maken, en alle zielige jankerds op PF weer een topic maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juli 2005 om 18:05:
Of zullen we dat doen, op een feest. Dan kunnen we dat weer kapot maken, en alle zielige jankerds op PF weer een topic maken

whahahaha
Waarschuw beheerder
het was geen afgesproken werk bij awake.

als die gasten uit rotterdam niet zo provocerend in de rondte liepen met hun scf tattoo's en geen gasten uit amsterdam aanspraken en soms heel erg verveelden, was er waarschijnlijk helemaal niks gebeurt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
S.C.F tattoo's :x hehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tegenwoordig, lopen er ook knulletjes van 15 met petjes daarvan, enzo. Lijkt wel of het een commercieel bedrijf is
Waarschuw beheerder
ja scf tattoo's

en nu sluiten.... want het gaat weer helemaal nergens heen.
Waarschuw beheerder
Waarheen leid de wegggggggggg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van B*kx op donderdag 7 juli 2005 om 18:19:
ja scf tattoo's

en nu sluiten.... want het gaat weer helemaal nergens heen.

Ik ken ze...
Open laten, is mooie topic dit
Waarschuw beheerder
laterz kef.
gaat eten.
Waarschuw beheerder
wie de tattoo's of de mensen die ze dragen.
Waarschuw beheerder
eet ze

ik ga naar huis

eindelijk klaar hier
Waarschuw beheerder
Wat een stelletje zielepieten hier op PF die zogenaamde hooligans, ga ff in het voetbal forum kijken en zie dat de meeste van die gastjes geen beter leven hebben dan de hele dag de held lopen uit te hangen op internet. Allemaal stoer doen en wazig praten en nooit op details ingaan omdat ze er ook niks vanaf weten, maar wel doen net alsof...Rot op met je (voetbal)geweld! Gewoon normaal doen en genieten van het leven!
Waarschuw beheerder
De hele dag op PF ja! Get a life.
Waarschuw beheerder
is op me werk moet wat he, en nu tja lam en bij een vrien en hier slap ouwehoeren
Waarschuw beheerder
Wat jij wil...Mssl
Waarschuw beheerder
Nee niet wat ik wil, het is nou eenmaal zo :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rellen wil ik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het regent
Waarschuw beheerder
je moet er wat voor over hebben :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wacht wel tot de FFWD

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijken of daar nog iemand valt neer te prikken
Waarschuw beheerder
Nou nou gedraag je toerkie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als er weer nazi's komen niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga ook niet meer de poltie provoceeren, zoals op soort festival 3/4 jaar geleden ofzo. Anders lig ik weer 3 uur lang geboeid op de grond :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2005 om 10:47:
Ga ook niet meer de ME provoceeren, zoals op soort festival 3/4 jaar geleden ofzo. Anders lig ik weer 3 uur lang geboeid op de grond

gezellig :P
Waarschuw beheerder
he malle zie je morgne?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*kx op donderdag 7 juli 2005 om 18:10:
als die gasten uit rotterdam niet zo provocerend in de rondte liepen met hun scf tattoo's en geen gasten uit amsterdam aanspraken en soms heel erg verveelden, was er waarschijnlijk helemaal niks gebeurt.

En als de andere hoolies wat meer hersencellen hadden gehad en er niet dom op in waren gegaan dan was er idd helemaal niets gebeurd ja, probleem is juist dat dat soort een dikke betonplaat voor hun kop heeft en het denkvermogen van een pak melk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk Punk op vrijdag 8 juli 2005 om 13:01:
En als de andere hoolies wat meer hersencellen hadden gehad en er niet dom op in waren gegaan dan was er idd helemaal niets gebeurd ja, probleem is juist dat dat soort een dikke betonplaat voor hun kop heeft en het denkvermogen van een pak melk.

a natuulek :D:D:D:D

ALS me tante ene pikkie had gehad was het me oom geweest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 8 juli 2005 om 13:03:
a natuulek

ALS me tante ene pikkie had gehad was het me oom geweest

Maar idd, je tante heeft geen pikkie dus is het nog steeds je tante, en ook idd, hoolies hebben het denkvermogen van een pak melk en amper hersencellen dus vandaar dat dat soort holbewoner acties steeds zullen blijven gebeuren.

Kunnen jullie dus ook niets aan doen dat jullie achterlijk als wat zijn he :D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehehe, ik denk dat jij hier de achterlijke bent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juli 2005 om 17:50:
Mijn vrouw vind altijd dat wij gewoon Turkse shit moeten, maar ik en de kids, altijd nederlandse en europeese dingen
Varkensvlees de geksteeeeee

Nee jij bent een goed voorbeeld van iemand met een hoge intelligentie (en dan heb ik gewoon de eerste beste post van jou geciteerd)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, wat is daar mis mee dan ?
Waarschuw beheerder
Als jij niet snapt dat hetgeen jij zegt in die post niet getuigd van hoge intelligentie ben jij de achterlijke dus, waarvan akte :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, wat is daar mee dan, ik ben Turks, en daarom ben ik ook dom mang, ik ben niet goed geintergeerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk Punk op vrijdag 8 juli 2005 om 13:38:
Maar idd, je tante heeft geen pikkie dus is het nog steeds je tante, en ook idd, hoolies hebben het denkvermogen van een pak melk en amper hersencellen dus vandaar dat dat soort holbewoner acties steeds zullen blijven gebeuren.

Kunnen jullie dus ook niets aan doen dat jullie achterlijk als wat zijn he

dat vindt jij (K)

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2005 om 13:54:
Ja, wat is daar mee dan, ik ben Turks, en daarom ben ik ook dom mang, ik ben niet goed geintergeerd

hehe 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2005 om 13:54:
ik ben Turks, en daarom ben ik ook dom mang

En nog racistisch ook en slecht Nederlands, lijkt mij nu wel helemaal duidelijk wie de achterlijke is.
Maar ben een beetje klaar met deze discussie, blijven jullie maar lekker in jullie eigen stoere bubbel leven...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat lul je nou met je racistisch joh, kanker sukkeltje.
Maar ja, loop maar weg, Joh ga je lekker druk maken om los lopende tbs'ertjes ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2005 om 14:07:
Wat lul je nou met je racistisch joh, kanker sukkeltje.

Kan je niet lezen debiel? Oh nee, je bent achterlijk 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Klopt, leg het mij maar eens uit..
Waarschuw beheerder
Geen zin in, veel plezier met je stumperbestaan verder (k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, leg mij nou maar eens uit hoe het probleem voetbal supporter moet worden aangepakt, of ben je daar te achterlijk voor, of heb ik dat mis ?

Ik promoot het hooliganisme niet, ik verdedig het ook niet, maar ik zet me wel af tegen een inconsequente aanpak, waar veelal nog eens de verkeerde mensen de dupe van worden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2005 om 14:14:
Ja, leg mij nou maar eens uit hoe het probleem voetbal supporter moet worden aangepakt, of ben je daar te achterlijk voor, of heb ik dat mis ?

Ik promoot het hooliganisme niet, ik verdedig het ook niet, maar ik zet me wel af tegen een inconsequente aanpak, waar veelal nog eens de verkeerde mensen de dupe van worden...laatste aanpassing 8 juli 2005 14:18

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hossam Akbar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ken niet, net onder de douche geweest

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ruik je zeker wel met zo'n NEUS
Waarschuw beheerder
me neus is verstopt ken je nagaan hoe je meurt :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moetje effe nippie nemen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daar zit de duivel in
Waarschuw beheerder
precies net als in drank

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehehe, ik ga naar Barendrecht toe., Barendrecht - Feijenoord begint om 19:00.
Mzzl
Waarschuw beheerder
zie je morgen kef
Waarschuw beheerder
Altijd weer dezelfde discussie als er ergens een akkefietje heeft plaatsgevonden. Ik ben Ajacied, ben geen hooligan en geef me er niet voor uit. Toch kan ik me wel een beetje in mensen verplaatsen die ontzettend ver gaan voor hun club. Ze steken er ontzettend veel geld, tijd en energie in. Voor hun is een voetbalclub veel meer dan alleen een voetbalclub. Dat praat geen rellen of vechtpartijen goed maar dat er mensen eens een keer door het lint gaan in the heat of the moment als een of andere pannenkoek gaat lopen provoceren kan ik me wel indenken. Een leek zal nooit begrijpen hoe ver mensen kunnen gaan voor een voetbalclub.
Waarschuw beheerder
donateur
mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2005 om 10:11:
Rellen wil ik

Je hebt wel grote mond voor iemand die er nooit is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die schade hoop ik wel weer in te halen hoor. ;)

Waarschuw beheerder
trieste naam

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hihi
Waarschuw beheerder
Ach toerkie boeit me weinig je naam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2005 om 15:28:
Hossam Akbar

rot op met je turkse gelul hiero!!! :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2005 om 15:32:
Ken niet, net onder de douche geweest

dat wil niks zegge hè... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op Awakenings zelf niks van meegekregen maar inderdaad aan het einde rond 23.45 gingen we naar buiten en zagen een hele politiemacht staan en we mochten niet naar links, en moesten een heel stuk omlopen, we hoorden daar alleen dat er Ajaxsupporters stonden die aan het vechten waren, verder niks gezien. Alleen wil ik opmerken toen we s'middags aankwamen op het parkeerterrein dat daar al een mannetje of 20 bij een aantal auto's stonden met afca shirts en jasjes en die stonden er echt zo bij van we gaan er tegenaan vandaag.

Ik vind het trouwens erg triest om op feesten te vechten met elkaar, dat zijn dus mensen die een kaart kopen voor €40,- en die dan de hele dag opzoek zijn naar een gevecht.

Ik ben voor Utreg en heb nog nooit op een feest gevochten met iemand die toevallig voor een andere club is, maar het valt me wel op dat dit soort dingen vaak bij feesten gebeurd in de buurt van A'dam.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 juli 2005 om 10:22:
Die schade hoop ik wel weer in te halen hoor. ;)

Hoop het wel, ouwe bluffert. Hehehe.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Geine1987 op maandag 11 juli 2005 om 12:08:
dat wil niks zegge hè... 8)

Zeg dat anders even tegen hem op de ffwd. :x
Waarschuw beheerder
Vermoedelijk hebben beide groepen vooraf afgesproken elkaar in Halfweg te treffen.

:O

hadden ze afgesproken :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 13:41:
maar het valt me wel op dat dit soort dingen vaak bij feesten gebeurd in de buurt van A'dam

ja dat gebeurd indd nergens anders :s

:z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 13:46:
ja dat gebeurd indd nergens anders

Nou soms ook in R'dam maar dan alleen bij FFWD, en vroeger in de Energiehal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wij hebben wat afgevochten hoor op die oldschool feesten in Rotterdam jaja, Hoeren, Coke & muziek.
Ik werd gek...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
energiehal altijd gek :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ernergie hal, Parkzicht, Club X ?
Waarschuw beheerder
energiehal uit verveling kettingen pikken :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Houseboat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ajax vorig jaar op de ffwd, kijken hoe Feyenoord met de kit bezig is.
Boefjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 juli 2005 om 14:15:
Ajax vorig jaar op de ffwd, kijken hoe Feyenoord met de kit bezig is.
Boefjes

nou waren er veel hoor :z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 11 juli 2005 om 14:16:
nou waren er veel hoor :z

Ja zeker die zuid holland groep. Nou lekker slim zeg om daar te gaan wonen
Waarschuw beheerder
ach ja zijn dara geboren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maakt mij niet zoveel uit ik heb K, van jullie uit dord ook vaak beschermd omdat ik hem wel voor vol aanzag en de rest niet. Als ze maar niet achter hun adres komen eh..
Ach ik lul weer te veel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Slotje nu

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jawel. Laat je casual kleding thuis als je gaat feesten want waar je ook komt in iedere provincie is het raak met de de plaatselijke fc.
Groetjes uit Rotterdam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 13:46:
[quote element=message id=14225092]{element is niet toegankelijk}maar het valt me wel op dat dit soort dingen vaak bij feesten gebeurd in de buurt van A'dam

ja dat gebeurd indd nergens anders :s

:z[/quote]

Nou ook in R'dam dan soms maar dan alleen bij FFWD
Waarschuw beheerder
ACh vechtpartijtje op ze tijd is toch leuk