Partyflock

Forumonderwerp · 790947
Betreft: evenement: Conversion, vrijdag 14 oktober 2005 om 22:00
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 70070, 45029, 28347, 165768, 10470}
Waarschuw beheerder
Nieuw feesie in Cherrymoon by Confused Events

https://partyflock.nl/party/44498

ConVerSioN 14 Oktober @ Cherrymoon!!!

DJ's:

Area 1: Hardtrance - Jump - Hardstyle

Darkraver
Zany
Ruthless

M-ystery
Blade
Demon

Area 2: Progressive - Oldschool (Retro) - Hardtrance - Techno

Reza
Raine
Double RD
Ingmar

Entree voor 02.00 € 10,-
Entree na 02.00 € 12,-
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 17:54:
jullie verneuken Dennis zn topic met jullie Techno

waarom staat er dan in je profiel snoeiharde technoo

haal dat dan eerst maar eens weg

woensdag zalt wel andere koek zijn!!

Blow The Speakers Manu Kenton :respect: das pas techno
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Celes* op woensdag 13 juli 2005 om 10:33:
Ja tuurlijk is hij buiten gesmeten, maar als hij in de line-up staat wil tog niet zeggen dat hij terug in cherry gaat draaienn??
dan moet hij wel goed stom zijn....nu is hij veel groter als alleen maar cherry moon resident

Idd,ze hadden eerst is 2x nagedacht voordat ze hem buiten gooide,zo zie je maar hé.

Kijk maar is de laatste keer die kwam draaien,de cd release party,man man,da kot zat stampende vol,en allemaal voor 1 persoon :yes:,was een superavond ook!!!
Waarschuw beheerder
Als de Cherry Q-ic binnenhaalt, halen ze in zekere mate ook Ghost binnen...
Waarschuw beheerder
[img width=339 height=480 cacheid=0004e803000c767b5a725c9b1a00daa67a]http://pic6.picturetrail.com/VOL151/1992624/3853945/104393451.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 05:39:
Er word dus echt wel gedacht aan het vaste publiek, en wellicht staat op een volgende Conversion ghost ook wel tussen de line up .

Ghost draait toch weer dezelfde set als altijd :gaap: Leuk hoor voor 1 keertje, Changes of life als openingsnummer, daarna desire, let's get ill en alle andere hitjes. Maar niet alstie 't iedere keer weer doet :[

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 17:57:
ik toon nu nog geen respect omdat ik darkraver in cherrymoon gwoon te zielig vind

Niks mis met Darkraver alstie oldschool draait, maarja die naaier is ook weer overgestapt op goedkope nederlandse jump. En in cherry hoortie idd niet thuis, zo simpel is 't. Zelfde verhaal met Dana en Zany. Ook al draaien ze hardstyle waar sommige mensen van houden, hardstyle is gewoon geen cherry stijl en dit moeten die hardstylers ook toegeven. Net als dat ik ook gewoon eerlijk zeg dat hardcore ook niet thuishoort in cherry.

En iedereen moet niet zo lopen zagen want de sfeer in cherry is nog steeds gewoon super. Er was even een dip nadat ghost weg moest (door z'n eigen domme schuld), maar nu is de sfeer weer helemaal terug. Als je dit forum zou lezen zonder dat je in cherry geweest bent dan zou je eerder denken dat het daar een grote klotezooi is, zonder enige sfeer. Er word hier gepraat alsof cherry een stronthoop is waar niks goeds over te zeggen valt sinds dat Ghost weg is. En dit terwijl de sfeer gewoon weer terug super is. Beetje jammer dat iedereen nog steeds zeikt over Ghost z'n tijd in cherry. Misschien moeten jullie allemaal eens gewoon losgaan en feesten, zonder alles te vergelijken met toen Ghost er nog was. Tijden veranderen.
Aju.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TéChNó - DúDé [Techno Aap] op woensdag 13 juli 2005 om 17:24:
waarom staat er dan in je profiel snoeiharde technoo

haal dat dan eerst maar eens weg

woensdag zalt wel andere koek zijn!!

Blow The Speakers Manu Kenton das pas techno

Waarom? Ik heb helemaal niks tegen techno hoor ( snoeiharde teminste dan! :no: ) Het gaat me er om dat je totaal niet open minded zijn.. techno dit.. techno dat.. en de rest is kut!

Folkie ik ben het helemaal met je eens :yes:
En over dat van Ghost heb je ook gelijk :yes: Ghost heeft een knal tijd in cherry gehad :cheer: maja das nu verleden tijd!
En idd heb dat gezeik hier ook wel gehad :[ Als de muziek je niet aanstaat gaat dan gewoon niet!!
Of moeten we nog een discussie ruimte in cherry afhuren? :no:

[img width=466 height=659]http://pic6.picturetrail.com/VOL151/1992624/3853945/104393451.jpg[/img]

Ziet er goed uit Dennis :cheer: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 00:36:
dit is mijn mening laat de cherry de oude stijl terug halen waar ze mee begonne zijn als thuis basis van bonzai !!!!

:respect:

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zaterdag 9 juli 2005 om 00:48:
mensen willen de oude Cherry.

:jaja:
Uitspraak van Bijouke (k) op donderdag 14 juli 2005 om 08:48:
Uitspraak van DJ THE SON OF HELLRAZOR op zaterdag 9 juli 2005 om 00:36:
dit is mijn mening laat de cherry de oude stijl terug halen waar ze mee begonne zijn als thuis basis van bonzai !!!!

welja dat bedoelde ik dus ;)

Waarschuw beheerder
Willen jullie je aanmelden voor de discussie ruimte misschien?

De oude stijl was idd :cheer: en is ook nog wel eens leuk om terug te horen :yes: Maar wat zou Cherry toch saai zijn als ze over 20 jaar nog steeds dezelfde stijl zouden draaien :/

een discussie is leuk :yes: maar je kan het ook overdrijven :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
word er nog gediscuseerd dan:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op donderdag 14 juli 2005 om 13:18:
word er nog gediscuseerd dan

Dit topic gaat toch over Conversion :/

denk dat er nu ook wel genoeg is gezegd over hoe sommige het graag in cherry willen zien..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja alsof ik dat niet snap:/ ik vraag alleen of er nu nog gediscuseerd word?? want dan ben ik een beetje blind denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op donderdag 14 juli 2005 om 14:56:
ja alsof ik dat niet snap ik vraag alleen of er nu nog gediscuseerd word?? want dan ben ik een beetje blind denk ik

3 pagina`s gaat het steeds over hetzelfde gezeik.. iedereen mag zn mening geven :yes: maar het topic wordt er niet bepaald leuker op.. en oke Celes je hebt gelijk :yes: het was geen discussie nee..maar een mening ;) alleen het blijft zich wel nogal herhalen!
Waarschuw beheerder
donateur
dat gebeurt op elk topic over cherry moon als er is geen techno dj's komen draaien...
dus bij wie ligt de fout:P
Duidelijk NIET bij ons
Waarschuw beheerder
donateur
cherry was zowiezo oorsprongelijk geen techno discotheek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op donderdag 14 juli 2005 om 15:08:
dat gebeurt op elk topic over cherry moon als er is geen techno dj's komen draaien...
dus bij wie ligt de fout
Duidelijk NIET bij ons

Nee idd ;) wel jammer!! Kijk als ze dit feest niks vinden mij best! maar post dan niks op dit topic en hou je negatieve mening voor je :yes:

wij zullen in iig knallen toch?!!! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zo is het maar net:D :bounce: :cheer:
don't like it?? Leave it

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op donderdag 14 juli 2005 om 15:24:
zo is het maar net
don't like it?? Leave it

Idd!! zal ook wel druk zijn :yes:

Gaan wij als hollanders, Belgs jumpen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en zijn wij daar goed in??? :jaja: cker wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op donderdag 14 juli 2005 om 15:33:
en zijn wij daar goed in??? cker wel

Wij zijn de beste b) ongekend! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 14 juli 2005 om 04:53:
En iedereen moet niet zo lopen zagen want de sfeer in cherry is nog steeds gewoon super. Er was even een dip nadat ghost weg moest (door z'n eigen domme schuld), maar nu is de sfeer weer helemaal terug. Als je dit forum zou lezen zonder dat je in cherry geweest bent dan zou je eerder denken dat het daar een grote klotezooi is, zonder enige sfeer. Er word hier gepraat alsof cherry een stronthoop is waar niks goeds over te zeggen valt sinds dat Ghost weg is. En dit terwijl de sfeer gewoon weer terug super is. Beetje jammer dat iedereen nog steeds zeikt over Ghost z'n tijd in cherry. Misschien moeten jullie allemaal eens gewoon losgaan en feesten, zonder alles te vergelijken met toen Ghost er nog was. Tijden veranderen.
Aju.laatste aanpassing 14 juli 2005 05:03

helemaal mee eens!
kijk maar een naar de sfeer van een nederlands feestje of een belgs feestje hier in nederland als je tegen iemand aanstoot of weet ik veel wat gaan ze gelijk ruzie maken en vechten bij de belgen precies tegen over gestelde ze gaan vrienden maken daarom ga ik ook veel liever in belgie uit dan in dit nederland..
en het muziek blijf gewoon hetzelfde als wat ghost draaide

Artiest Mekanik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 14 juli 2005 om 04:53:
Niks mis met Darkraver alstie oldschool draait

je weet dat ik geen fan ben van dat soort stijlen :P
only classics!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 17:43:
Niks mis met Darkraver alstie oldschool draait

Volgenst mij gaat het Jump worden :yes:

ben benieuwd wat Reza gaat draaien..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RamPag3 op donderdag 14 juli 2005 om 17:42:
kijk maar een naar de sfeer van een nederlands feestje of een belgs feestje hier in nederland als je tegen iemand aanstoot of weet ik veel wat gaan ze gelijk ruzie maken en vechten bij de belgen precies tegen over gestelde ze gaan vrienden

nee neee helemaal niet haha
ga laatste tijd echt veel uit in nederland...d dit ook eerst altijd maar had het dus duidelijk mis...ook nederlanders zijn relaxt:d cker in de buurt van r'dam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op donderdag 14 juli 2005 om 18:18:
nederlanders zijn relaxt

Idd, ik vind het in Nederland stukken beter!!! :yes:

hier in nederland als je tegen iemand aanstoot of weet ik veel wat gaan ze gelijk ruzie maken en vechten

:no:
Het ligt er ook aan hoe je je eigen opstelt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 18:08:
Volgenst mij gaat het Jump worden

Denk het ook,aan de line-up te zien worden het geen classics:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op donderdag 14 juli 2005 om 20:59:
Denk het ook,aan de line-up te zien worden het geen classics

Nee.. maar de line-up ziet er iig gezellig uit! :cheer:

Personeel gaat daar weer wat meemaken b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 21:25:
Nee.. maar de line-up ziet er iig gezellig uit!

Personeel gaat daar weer wat meemaken

Wees daar maar zeker van!!!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal mee eens!
kijk maar een naar de sfeer van een nederlands feestje of een belgs feestje hier in nederland als je tegen iemand aanstoot of weet ik veel wat gaan ze gelijk ruzie maken en vechten bij de belgen precies tegen over gestelde ze gaan vrienden maken daarom ga ik ook veel liever in belgie uit dan in dit nederland..

Pikkie joh wat lul je, je bent nog nooit naar een nederlands feest gegaan hahah. En de enige tent waar je in belgie geweest bent is ook alleen cherry, en het enige feest ghoststyle dus nie lullen aap. B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cheer:
bij de belgen precies tegen over gestelde ze gaan vrienden maken daarom ga ik ook veel liever in belgie uit dan in dit nederland..

Ja dat klopt wel, alhoewel ik in Nederland ook maar zelden ruzie heb gehad op een feest (was dan meestal nog men eigen domme schuld met men zatte kop :bier: )
In cherry en ook in andere discotheken als ik tegen iemand loop en diens drinken valt geef ik hem gewoon mijn drankje en als hij geen bier lust betaal ik hem iets nieuw, zo simpel is het :)
Kga ook niet ontkennen dat er in België niet gevochten wordt maar dat is dan meestal om redenen als iemand zijn/haar partner bedriegt ofja omdat ie je al een hele avond irriteert krijgt ie ook wel eens een pak slaag.
Dus je weet waar je bij ons op moet letten ;) lol
Waarschuw beheerder
tuurlijk folkie dat denk jij ;)
Waarschuw beheerder
beter gaat darkraver keiharde jump draaien en reza ook :P
Waarschuw beheerder

Ik kan dit beeld ook bevestigen ;)
Nederland is letterlijk aan het verharden.......

En sommige, verrekte nederlandse pubertjes moeten altijd zo nodig gaan pogo'en op bepaalde jumpfeesten :s

Waarschuw beheerder
Dennis wat doe je hier :[

b)
Waarschuw beheerder
ja wat doe ik hier :[

Waarschuw beheerder
Ga fietsen ofzo! :[

8) O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluisman op vrijdag 15 juli 2005 om 17:07:
sterf

Ik zou nog bijna denken dat je het meen :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aaaaaaaaahhhh

nee hoor o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluisman op vrijdag 15 juli 2005 om 17:11:
aaaaaaaaahhhh

nee hoor

Gelukkig maar O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RamPag3 op vrijdag 15 juli 2005 om 15:55:
tuurlijk folkie dat denk jij

Weet ik wel zeker, kijk maar naar je feestarchief. B)

Uitspraak van Vage Nico op vrijdag 15 juli 2005 om 16:41:
En sommige, verrekte nederlandse pubertjes moeten altijd zo nodig gaan pogo'en op bepaalde jumpfeesten

OOK AL OP JUMP :|
Ik kan dit beeld ook bevestigen

Dan zijn we reeds met 2 :)
En sommige, verrekte nederlandse pubertjes moeten altijd zo nodig gaan pogo'en op bepaalde jumpfeesten

Da meent ge ni, is de jump nu het volgende slachtoffer? :vaag:
Waar gaan we naartoe :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [BE] Industrial Freak :bounce: op vrijdag 15 juli 2005 om 18:13:
Da meent ge ni, is de jump nu het volgende slachtoffer?
Waar gaan we naartoe

Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op vrijdag 15 juli 2005 om 17:32:
OOK AL OP JUMP

Idd,waar zijn we mee bezig ...,als ik er op Conversion eentje zie pogo'en,stamp ik hem omver:9
laatste aanpassing
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op vrijdag 15 juli 2005 om 19:39:
Idd,waar zijn we mee bezig ...,als ik er op Conversion eentje zie pogo'en,stamp ik hem omverlaatste aanpassing 15 juli 2005 19:39

Dan doe ik mee, it's a deal
Kunne we die idiots eens sandwichen dan kunne wij eens lachen jupiler :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [BE] Industrial Freak :bounce: op vrijdag 15 juli 2005 om 20:29:
Gaan we die honden eens laten zien hoe we hier in Vlaanderen afrekenen met ongewenste bezoekers :9

Idd,het zal de eerste en de laatste keer zijn voor die mannen,ahum ...jonges:)