Partyflock

Forumonderwerp · 790934
610x bekeken
Waarschuw beheerder
Mensen wat moet ik doen, ik hou echt ongelovelijk veel van mijn vriend, we wonen al 3 jaar samen en het gaat echt supergoed, nog heel vaak seks en zo, maar op een of andere manier moet ik steeds aan een andere gozer denken, ik loop gewoon van hem te dagdromen de hele tijd.
Wil het niet uitmaken met mijn vriend, en wil ook absoluut niks met die andere gozer, want het is eigenlijk echt een kneus, maar kan alleen maar aan hem denken lijkt wel

ik ben gewoon verliefd op 2 mensen tegelijk.. :/

wat moet ik nou doen? gewoon niks zeggen en het zo door laten gaan of eerlijk zeggen zodat mijn vriend me Neuqt ( :o ) en dumpt en dat ik alleen achter blijf omdat ik niet met die kneus wil?

jaja heb een fake account aangemaakt omdat iedereen me kent en mijn vriend ook heel vaak het forum gebruikt..

Waarschuw beheerder
donateur
maar wel jong en naief :[

Ken je een van deze namen ? ben je inmiddels 3 jaar samen met je lieve meid , kijk uit want ze is gek op een ander :[

$har!
Evaaatje
Miss_Sanne
sjannie

*pebbles*
heroïn
MizzD
snoes4

-Petra-
HouSeKiTTen :lie...
Natte ali
spacy000

B2 is back
Iloontjuh
Neurosismatistes...
Splitzer

barconcept
itstruel0ve
nippel
studentje

Blue Fusion
Jessie Karijn
nstar
sunshine

Braziliansunshin...
Jo'tje-HardstyLE
O.L.D. :bounce: ...
Techno Chiara

charmah
Jude
princesofdarknes...
Technofreax

Classy Rowena *
Mariekie!
S@SH@NN@
Vivje

dina666
mella1980
Sabine 24
Wicked Weasel

Dutch Bird
Miss_Carootje
Shaila
~Dees~

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1234567890 op zaterdag 2 juli 2005 om 20:17:
ben 25 en woon al 3 jaar samen he, heb al bijna 5 jaar met me vriendje

Bullshit je wou jezelf toch niet verlinken. Hoeveel mensen zijn nu 25 jaar en zijn 5 jaar samen met hun vriend. Zitten er wel tussen.

Denk je dat iedereen dom is en denken dat je nu hier je echte gegevens neerzet.

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1234567890 op zaterdag 2 juli 2005 om 19:53:
aja heb een fake account aangemaakt omdat iedereen me kent en mijn vriend ook heel vaak het forum gebruikt..

Goed dat je het er zelf bij zet (Y) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1234567890 op zaterdag 2 juli 2005 om 19:53:
aja heb een fake account aangemaakt omdat iedereen me kent en mijn vriend ook heel vaak het forum gebruikt..

kut ik heb nu al relatieproblemen