Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zeg Stampertjuh...nu wil ik je niet aanvallen, maar jij bent toch echt wel het levende bewijs dat jongens stom zijn!!!
Zit je de hele tijd keihard weerwoord te geven op mijn stelling....en wanneer een meisje zegt dat we jullie toch nodig hebben zeg jij....
Waarvoor???
hahahahahaa....je weet zelf niet eens waar je goed voor bent, en kijk...dat noem ik nou stom
hij is 't levende bewijs dat er toch nog mannen op PF zijn die een beetje hersens hebben ! kan ik van sommige vrouwen niet zeggen...
Shanice...ik zeg nog; Voor degene die mij serieus neemt en zich dus aangesproken voelt!!!
Blijkbaar neem je me dus serieus anders zou je niet reageren... saaie mensen die zo serieus zijn zeg!
Shanice...ik zeg nog; Voor degene die mij serieus neemt en zich dus aangesproken voelt!!!
Blijkbaar neem je me dus serieus anders zou je niet reageren... saaie mensen die zo serieus zijn zeg!
Zo typisch weer. Je loopt iets te verkondigen. Komt erachter dat het eigenlijk best wel een domme opmerking is, dat je je hebt laten kennen en dat je maar ergens anders moet gaan janken. Maar om je gezicht te redden ga je het maar snel op: 'ik ben niet serieus' gooien.
Als je denkt zo grappig te zijn, zet dit dan lekker in Onzin & Humor. Als je hier neerzet moet je niet raar op staan te kijken van reply's die jou misschien niet zinnen....
doe niet zo gemeen
Uhmmm....ik wil niet eens serieus genomen worden! Het is PF...hallo!!!!
psychiater
Maare...mijn topic doet 't goed....of niet...wat jij wilt!
Ga je daarmee vermaken en hou op met domme topic openen
ik haal het fijn van m'n volglijst...
zonde van m'n tijd
Haha jongens zijn stom! dat heb ik al vanaf groep 8 niet meer gehoord! zeg dat iets of niet?
ik sluit me in dit topic zeker bij de mannen aan
f vakkenvullen bij de AH?
Ach mensen.....ik had het misschien wel bij onzin en humor moeten plaatsen. Ik had misschien moeten nadenken over hoeveel mannen hartjes ik hiermee kwets. Ik had misschien wel moeten weten dat dit kinderachtig over komt (wat misschien wel de bedoeling is) Ik had moeten weten dat mensen, die mij niet eens kennen, mij niet meer aardig zouden vinden....
Wat erg, wat erg, wat erg.......
Zo, ik ga mij eens verdiepen in het echte leven, is weer tijd! Enne...niet zo serieus zeg, alsjeblieft!!!!
ennuh het wordt een beetje flauw als ik nu alweer over feministenclubjes moet gaan beginnen...
King Smiley & JAMPIE a.k.a. De Hekkentrekker hier
wat gezellig
andere topic is meteen stil