7906x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Nou als ik zie wat Shanice voor een kritiek geeft moet ze ook wel wat kunnen ontvangen!
Enne...nu niet gaan zeuren over discriminatie! Neusapen zijn altijd blond! Maar Shanice lijkt er wel op hoor....
Iedereen lijkt trouwens op een dier! Stampertjuh lijkt op een stokstaartje, Queen-El lijkt op een marmot.
Tja...dat is gewoon zo
Enne...nu niet gaan zeuren over discriminatie! Neusapen zijn altijd blond! Maar Shanice lijkt er wel op hoor....
Iedereen lijkt trouwens op een dier! Stampertjuh lijkt op een stokstaartje, Queen-El lijkt op een marmot.
Tja...dat is gewoon zo
Nou als ik zie wat Shanice voor een kritiek geeft moet ze ook wel wat kunnen ontvangen!
ik kan ´t zeker ontvangen je krijgt ´t alleen 2x zo hard terug..
Neusapen zijn altijd blond! Maar Shanice lijkt er wel op hoor....
Altijd blond...hmm ik kijk even maar er zit nog steeds donker haar op mn hoofd...
Tja...dat is gewoon zo
Dat mensen op dieren leker was al bekend.. mjaa jij gaat dr beetje mee schelde.. is toch een beetje jammer
het is en blijft een kansloos topic....
inderdaad