(die van mij moet nog ingekleurd en bijgewerkt worden hoor stelletje dombo's)
heb ze wat te zeiken over mijn tattoo
heb ze wat te zeiken over mijn tattoo (die van mij moet nog ingekleurd en bijgewerkt worden hoor stelletje dombo's)
die haar pa op zn arm heb is zo blauw als de pest...cker btje aangeschoten geweest
Enne zo stoer zijn om een dreigpb te sturen naar mn vriendin??
want ik ben jou echt meeeer dan zat!!
Oepsefloeps...wat ben jij toch apetrots op je tattoo...daarom heb je m weggekalkt
Enne zo stoer zijn om een dreigpb te sturen naar mn vriendin??
en dus ook de mijne
Dreigen doen alleen domme meisjes
die mag hier op pf niet....
die mag hier op pf niet....vandaar dat ie denk ik i weggewerkt...wel een beetje bij de les blijven dames...
hihihihihi... maar we kunnen wel ff met zijn allen afspreken gaan we samen naar een goede tattoeerder...ideeetje..
Maar toch, die andere is plots verdwenen..
Maar met ze allen naar een goeie tattooshop????
ZIJ VINDT PETTY GOED, nee dus
nee ik bedoelde meer dat wij met haar een goede shop zouden gaan bezoeken...zo eentje waar wij wel onze tattoos zouden laten zetten en dan de verschillen op een rijtje...
betr wa meer geld neer leggen en een goeie tattoo dan weinig geld en een verneukte waar je je hele leven mee rond loopt
Dus de lelijkheid van die tattoo zal nog vaak symbool staan voor de tattookunsten van Petty-art...
ik zeg : DE KABOUTERTJES
nee ik bedoelde meer dat wij met haar een goede shop zouden gaan bezoeken...zo eentje waar wij wel onze tattoos zouden laten zetten en dan de verschillen op een rijtje...
Das ook weer zo.. Maar zielig is het wel.. Ze ziet het zelf niet eens in..
ik NIET ik GUN t dr van harte
ja ja best lullig dat mensen zoiets op een lichaam zetten en het dan nog mooi vinden
Dreigen via Pb is wel heel laf ja.. Maar wel stoer is ze.. Lef dat ze heeft..
je bent weer lekker hard meis....lol...
jaaa ze is ontzettend stoer..ze heeft mij ook al bedreigd ''ff te zullen langskomen''...geloof je me als ik zeg dat ik letterlijk in mn broek scheet??
Waarom..?? Alleen omdat jullie een mening geven over haar tattoo..??
Je had 7kleuren he..??
Whahahaha.. Meen je niet..???!! Triest hoor..
hahahahaha ik krijg hier nog lol in...
wel jammer dat we zo weinig antwoord krijgen!!
Jaaaaa dat is ook!!!
en weet je wat t LEUKE IS:
Mevrouw heeft een paar weken terug een topic geoepnd:
''wat als je tatoo mislukt is '' (rol hier op de grond vh lachen...)ze vermeldde er WEL ff bij dat die van haar NIET mislukt was
heb ik al een hele tijd
ik bedoel...FOEI
*proest*
ja snap niet dat jij daar lol in heb al de hele tijd
eigenlijk zouden we moeten huilen dat er zulke tattoeerders zijn...maar goed dat het mijn rug niet is... ik had hem alle hoeken laten zien van de shop...
ik had hem alle hoeken laten zien van de shop...