Partyflock
 
Forumonderwerp · 790032
ik volg ze allebei denk ik, ik heb geen geld voor een kaartje dus moet het zo maar :P

http://webcasting.dutchview.nl/id-t/sensation2005/white/
laatste aanpassing door een beheerder
 
sensation sucks...:[
 
Ik ga wel ff kijken denk k en daarna door naar een feestje! ff lekker in de stemming komen :D
 
ben er zelf bij natuurlijk :p, maat dat lijkt me juist zo frustrerend om het te volgen :vaag: dan kun je je toch voor je kop schieten!
ach ik vind het ook wel relax om sensation live uit mijn speakers te horen knallen terwijl ik op pf loop te ouwehoeren...ik ben de volgende dag toch bij dancetour in leeuwarden....ook leuk met armin van buuren, joop, mike, mark norman en rank 1 :respect:
 
Nja leuke line up , maar haalt t niet bij de sfeer bij zo n groot feest! Ik zou ehct knetter worden alsi k feestende mensen zie of hoor, dan moet ik er gewoon bij zijn, thuis zitten gaat er niet in, wordt t huis verbouwd 8)
Uitspraak van Trancepim op woensdag 29 juni 2005 om 22:22:
ik volg ze allebei denk ik, ik heb geen geld voor een kaartje dus moet het zo maar


Dude....life sucks.... Peace!! ( En kut dat je geen doekoe hebt)
Vorig jaar was het gratis te volgen via een stream van ID&T

Check dit topic om te volgen hoe gezellig het was:p
zelf van het begin tot het eind alles gevolgd met een aantal andere pf'ers:jaja:

https://partyflock.nl/topic/691726
het is nu ook gratis te volgen :)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 22:25:
maat dat lijkt me juist zo frustrerend om het te volgen dan kun je je toch voor je kop schieten!


euhm...voor mn kop slaan doe k sowiezo nooit, maar k ben na die zaterdag niet ongeveer 70 euro armer :P en als stemmingsmakertje voor een feest vind ik t nog zo'n slecht idee niet :jaja: En mocht t dr nou echt heeeeel cool uitzien, dan gaan we volgend jaar wel...
Het IS cool!! Geloof me! Het is een verslaving!!!! Echt!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 22:42:
euhm...voor mn kop slaan doe k sowiezo nooit, maar k ben na die zaterdag niet ongeveer 70 euro armer en als stemmingsmakertje voor een feest vind ik t nog zo'n slecht idee niet En mocht t dr nou echt heeeeel cool uitzien, dan gaan we volgend jaar wel...


Geld is het zeker waard, ga jij maar een jaar wachten (y)
Uitspraak van party4ever4m op woensdag 29 juni 2005 om 22:45:
Het IS cool!! Geloof me! Het is een verslaving!!!! Echt!


Kijk hij snapt het
volgend jaar ga ik naar sensation black met wat klasgenoten om te vieren dat we dan mbo diploma hebben gehaald :D
 
We'll see! enne NRG-Flash is ook cool en goedkoop :P:P haha...breng daar maar s wat tegenin ;)

en ik w8 idd wel een jaartje ;P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 22:25:
maat dat lijkt me juist zo frustrerend om het te volgen dan kun je je toch voor je kop schieten!


Ik nie hoor:no: vond t een groot boutfeest sensation black duzzz...
Maar asl je t zo zie top internet lijkt t natuurlijk allemaal heel gezellig:)
 
Ik heb sensation meegemaakt toen er nog geen dresscode was. Het was TOP.

De 1e met dresscode was TOP

Toen de omschakeling naar black en white en die heb ik ook beiden meegemaakt. Beiden waren TOP.

Sensation Black or White moet je gewoon 1 keertje beleeft hebben. (Y)
Er zijn twee dingen ( qua feesten) waar niets, MAAR DAN OOK NIETS tegenop kan..... Sensation White en DanceValley!!! :-)
 
Oh jawel hoor...... de Loveparade :jaja:
 
Defqon :jaja:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 22:53:
Oh jawel hoor...... de Loveparade


Ok, bedoelde in Nederland!!! Ik ben 7 jaar geweest..... DAMN De LoveParade.....
 
Uitspraak van party4ever4m op woensdag 29 juni 2005 om 22:51:
Er zijn twee dingen ( qua feesten) waar niets, MAAR DAN OOK NIETS tegenop kan..... Sensation White en DanceValley!!!


nou, dan is dr nog werk aan de winkel voor mij dus om ooit in t bezit te komen van kaartjes voor Sensation...
maar t allerbeste feest van het jaar vind ik toch altijd weer Trance Energy hoor, maar das natuurlijk ook maar een mening :D
 
Oke, maar de 1e edities van Beach Bop mochten er ook zijn. ;)
 
ik voel enige afdwaling in t topic...I know..deed dr zelf vrolijk aan mee :bloos:
ik heb eigenlijk nog nooit echt een groot feest meegemaakt :$ word maar eens tijd voor dan
 
schaam je ;) ik zeg: ga jij s ff snel een kaartje halen voor een groot feest ;P Wel 1 waar je ook zelf voor kiest natuurlijk he...
Als je het gratis kan volgen via i-net ga ik white wel even bekijken. Black ben ik op het feest zelf aanwezig. Dat is toch net effe iets leuker dan het over i-net volgen. ;)
ik hou wel van alle soorten muziek...als ik het lijstje feesten zie op id-t of q-dance, staat alles me wel aan...maar ik heb geen werk, en verdien qua studiefinanciering maar 57 per maand :(
 
zo das wel balen dan...had je ff naar Emporium gemoeten, was 28 euro en erug groot feest :D maar goed...tsjah..dan wordt t of hard sparen of vrijkaarten winnen ofzo...suc6!
 
ik heb eigenlijk nog nooit echt een groot feest meegemaakt word maar eens tijd voor dan


Hoogste tijd..
Wie gaat er streamrippen?? :p Heb van Tiësto In Concert 2004 ook nog een tijdje streamrip op m'n pc gehad.
Zou op zich wel lachu zijn.
ik vind de muziek helemaal niets, maar heb vorig jaar wel gekeken. Heb me echt helemaal kapot gelachen om de intervieuws :D
Als ik niets beters te doen heb, ga ik wel ff kijken.
wordt plezier voor het oog als het thema de zee wordt :D
 
volg ze beide in de Arena:D
 
Download het programma Snagit kan je het ook opnemen.
 
ik kijk sensation black ff via de cam... maar niet de hele avond:S
 
Uitspraak van Trancepim op woensdag 29 juni 2005 om 22:59:
ik heb eigenlijk nog nooit echt een groot feest meegemaakt word maar eens tijd voor dan


:o, dat die mensen nog bestaan ;) ik ga igg er zelf ronddribbelen :D
Das echt zo lame,

ik bedoel, jegaat toch ook niet door een verrekijker naar een volle zak chips en een biertje kijken?:9
 
ik ga hem lekker opnemen :D heb een prog waarmee je stream kan opnemen :D
(ga alleen black opnemen..) oke.. voor me broer dan white :P
laatste aanpassing
 
heb ff snapgit gedownd.. maar als ik een video afspeel op me pc en neem dit op met snagit.. dan zie ik helemaal geen beeld.. wie kan me ff helpen? need help!
word weer een gezellig avondje zaterdag op pf zo te zien :P
Heb me net effe aangemeld dus ik ga vanavond effe spieken hoe de Arena eruit ziet. Heb al een plaatje en een filmpje gevonden en dat zag er echt :kwijl: uit. Ben benieuwd vanavond. :9 :9
 
ik zal ook wel moeten helaas, khad mn kaartje al in de pocket maar heb met sporten mn enkelbanden gescheurd en door die kutgein kan ik dus mooi niet naar sensation hoerig hoor! :-(
nog een uur en een kwartier :)
Ik wil het denk ik niet zien. Heb nu al last van kriebels, moet nog gewoon een week wachten. :( :(
ik heb de kriebels, ook al ga ik er dit jaar niet heen...het idee al om gewoon live erbij te zijn, is al vet :D...voor mijn part ga ik dansen in me kamer met een biertje erbij hahaha
zeg, moet ik een smsje sturen om het live te kunnen zien of wat?, want ik zie nu nog niks, behalve een promofilmpje
 
ik heb ook nog steeds geen verbinding,krijg ook geen wachtwoord toe gestuurd,de site zal wel overbelast zijn...wil het toch eigenlijk wel ff checken,dan weet ik hoe de aankleding er volgende week uitziet,want dan zijn we dus aanwezig!
ik heb me wachtwoord enzo wel gekregen, maar het enige wat ik zie is een promofilmpje :S....maar er staat ook op de site dat ie pas vanaf 10 uur aangaat ofzo? :S
Als jullie het andere topic ff hadden bekeken had je kunnen zien dat je allang kan kijken via

http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=24&a=.asx