Partyflock

Forumonderwerp · 789953
4984x bekeken
Waarschuw beheerder
ik heb twee (binnen wiet) wiet planten in mijn tuin staan!!
in twee potten, die geef ik vanaf vandaag 29-06-05
twaalf uren licht!!
dat doe ik door ze om 5 uur 'savnds binnen (in donkere schuur te zetten, en als het dan 'savonds weer donker is zet ik ze weer buiten!!

dit is mijn methode!! weet jij een betere?????

grtn arjan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
killburg> ik zou niet op zoek gaan naar een 'lage plant' :no:

als je binnen kweekt bepaal je zelf hoe hoog ze worden, kweek je buiten kun je ze ook laag/klein houden :yes:

buiten uit zaad:

je bepaald zelf wanneer je zaait... zaai je in maart binnen met tl erboven dan krijg je bomen ja....zaai je ze in mei en zet je ze voor je ramen blijven ze al wat kleiner... ook kun je ze een aantal keren toppen...

ik heb toevallig de planten van topicstarter gezien...die heeft ze ook mooi klein gehouden, mooie compacte plantjes :yes:
Waarschuw beheerder
mijn ervaring is dat je de zaadjes moet kiemen!! en dan van die planten stekjes snijden!! die stekjes als wiet plant gebruiken!! die blijfen kleiner, deze hebben niet zo de drang om naar de zon te groeien, en als je ze op een winderige plek zet!! tot en met het moment dat ze drie weken bloeien dan zul je zien dat de plant zich mooi netjes gedraagd!! hij blijft mooi klijn of zo groot als jij dat wil je kunt ze volledig sturen!!

maare< deze forum had ik eingelijk geopend voor een paar ECHTE tips over binnen wiet buiten kweken!!

grtn arjan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaal of kammu op zaterdag 2 juli 2005 om 19:57:
mijn ervaring is dat je de zaadjes moet kiemen!! en dan van die planten stekjes snijden!!

ja als je een hokkie binnen hebt wel :yes:

voorkiemen hoeft opzich niet, gewoon zaadje halve centimeter in zaaigrond steken, bedekken water erbij en bij mij kwamen ze binnen 3 dagen boven (Y) met voorkiemen heb je weer meer kans dat je de wortel beschadigd etc ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaal of kammu op zaterdag 2 juli 2005 om 19:57:
deze forum had ik eingelijk geopend voor een paar ECHTE tips over binnen wiet buiten kweken!!

tja, je bent gewoon al goed bezig met eerder in de bloei trekken, veel meer tips kan ik je ook niet geven... ja als je toppen hebt en het weer is slecht (regen etc) kun je leaf-coat kopen...dit over de toppen spuiten... zo krijg je een soort van waslaagje (biologisch uiteraard) die er een week ofzo op blijft zitten, zo houd je de regen uit je topppen = minder kans op toprot

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 13:45:
haha dat valt reuze mee kijk hoe klein die zijn heel zoldertje vol

er zit gewoon weinig aan 1 plant
Waarschuw beheerder
dit over de toppen spuiten

ik denk dat ik ze tog liever binnen zet met slecht weer!!

maare bedankt, ik zet er nog een plant bij!! en daar ga ik dat spul dan op proberen!! bedankt I.C.

HARDDORE FOR LIFE!!

Waarschuw beheerder
zooi is alleen wel btje duur... en gewoon 2 weken voor de oogst ofzo niet meer erop spuiten';)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaal of kammu op woensdag 6 juli 2005 om 17:22:
ik denk dat ik ze tog liever binnen zet met slecht weer!!

Binnen zetten is beter dan buiten laten staan. Maar wel licht blijven geven dan.

Als je binnen bloeit doe dat dan in een licht dichte omgeving/kast. Maar zorg voor een goede ventilatie das beter voor je planten. Niet te vochtig anders vraag je om toprot. En dan gewoon het schema 12/12 aanhouden. Beetje bloeivoeding geven, later in de bloei wat PK13/14 meegeven of een ander soort bloeibooster. Goed naar je planten kijken voor problemen. Komt 't allemaal goed :D
Waarschuw beheerder
komt wel goed halfje kaas!!

ik ga deze topic sluiten over twee dagen dus els jullie nog een gouden tip weten!! dan hhor ik het graag!!
iedereen bedankt alvast!!

grtn arjan

Waarschuw beheerder
hoe staan ze er inmiddels bij? ze staan dus in de bloei alleen is dr weinig zon :/
laatste aanpassing