Partyflock

Forumonderwerp · 789715
ik laat binnenkort mn wenkbrauwen tattoeëren..
heeft iemand toevallig voorbeelden van verschillende vormen van (geëpileerde wenkbrauwen) of zoiets..
(van die soort tekeningen)

zal me erg helpen

Idd de meesten vind ik zelf veel te smal

Deze zijn ook wel mooi, of net wat ekeiram B :D zegt, iets in een punt laten lopen! (Y)

Maar ik zou ze nooit tattoeëren..! :nee:
Ik heb ze zelf wel getatoeerd
Gelukkig niet donker want das niet mooi.
Voor mij was het echt wel een uitkomst
aangezien ik ze zelf niet meer heb.'
het ziet er bij mij ook wel zo uit als bij
Britget. Het is maar net wat bij je gezicht pas
als ik ze dikker had laten maken zou het echt
niet mooi zijn. :)
hou ook van vollere natuurlijke wenkbrouwen, echter ben ik daar niet mee gezegend :nee:

Te licht, te ver uit elkaar staande haartjes, geen mooie vorm :nee:

Deze vind ik helemaal top :jaja:

Als ik ze wat breder probeer te maken krijg ik meteen zo'n hard uiterlijk :/

Doe vast iets niet goed ;)
hangt ook van persoon zelf af dus moeilijk te zeggen

Of zoals Theo Maassen mooi sprak:
Bij vrouwen die hun wenkbrauwen te veel epileren, lijkt het net alsof ze je de hele tijd verbaasd aankijken

Komt meestal door het hoekje ook wat er dan in geëpileerd wordt.
Niet lullig, maar dat zie ik heel vaak bij Marokkaanse meisjes/vrouwen, aangezien die meestal hele volle en dikke wenkbrauwen hebben.
Als je volle wenkbrauwen hebt, epileer dan met mate, een volle wenkbrauw in een mooie vorm is 10000x mooier dan een veel te smalle en in een verkeerde vorm geëpileerde wenkbrauw.

Ik ga m'n wenkbrauwen deze week permanent laten zetten. Ik teken al jaren en ben dat geteken zat. Heb ook al poeder en/of sjablonen geprobeerd, maar niet wat ik wil.
Laat het ook zetten aangezien ze qua vorm niet gelijk zijn; ze heel erg dun zijn en de haartjes die er zitten zijn licht. Mijn eigen haarkleur is bruin dus das niet echt mooi.

Vind die wenkbrauwen van Bridget trouwens echt afschuwelijk!!! Veel te dun en ze heeft de haartjes weggehaald!! Als er íets fout is.

Degene die dit gezet heeft is echt niet goed wijs, blond haar en donkerbruine Streepjes, noem dat geen wenkbrauwen meer.:S Echt te erg!

En Darkflower: jou brows zijn té walgelijk:S
laatste aanpassing