super heftag keertje op zo een ding gereden in spanje.
had een spaanse gozer daar ontmoet 16 jaar moet je daar voor zijn in spanje
had een spaanse gozer daar ontmoet 16 jaar moet je daar voor zijn in spanje
nu weet ik niet of dat "echte" kilometers zijn neem aan van wel want is toch een motor..bij scooters wil het veel afwijken nu weet ik niet of dat bij zo'n dingen ook is..
ja daar wijkt hij ook veel af.. 180 cc runner is t zelfde verhaal als de 50 runner alleen bepaalde dingen qua frame enz zijn anders.. maar wil niet zegge dat je t niet hard loopt!! loopt zeker hard alleen 190 zal die niet/nooit lopen
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 8 juli 2005 om 15:41:ja daar wijkt hij ook veel af..
dan heb ik nix gezegd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 20:25:bij mij zijn 2 180cc 's gejat, en ik woon in the middle of nowhere...
wie zijn er ook alweer gek van 180 cc's ...... luister DHC -180 cc maar is dan weet je al wat voor mensen ik bedoel
190 is idd wel haalbaar 
als je mensen met een 70cctje 145kmh als ziet halen
en voor de 180 runner heb je hele leuke malossi MHR180 dus voor runner
31-11140 Cilinder kit Malossi
D=65mm, 180cc, gietijzer, LC.
Met cil. kop, zeer snelle kit om van je Runner 180 een beest te maken!
Past op oa: Runner 180.
Let op: Gratis bezorgd in NL.
€ 295,95
http://www.scootparts.nl/order.htm
als je mensen met een 70cctje 145kmh als ziet halen
en voor de 180 runner heb je hele leuke malossi MHR180 dus voor runner
31-11140 Cilinder kit Malossi
D=65mm, 180cc, gietijzer, LC.
Met cil. kop, zeer snelle kit om van je Runner 180 een beest te maken!
Past op oa: Runner 180.
Let op: Gratis bezorgd in NL.
€ 295,95
http://www.scootparts.nl/order.htm
laatste aanpassing
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op dinsdag 26 juli 2005 om 14:00:190 is idd wel haalbaar
zie je nou wel!!
https://partyflock.nl/user/38633
bij zijn profile staan lieve beestjes
Btw, kheb zelf ook een 180cc mhr pijp op mijn runner gehad, andere rollen erin en toen liep ie al 165 teller.
dus icm andere cilinder, ontsteking, carb en die shit moet je wel flink kunnen vlammen
bij zijn profile staan lieve beestjes
Btw, kheb zelf ook een 180cc mhr pijp op mijn runner gehad, andere rollen erin en toen liep ie al 165 teller.
dus icm andere cilinder, ontsteking, carb en die shit moet je wel flink kunnen vlammen
laatste aanpassing
waar je schuur woont
180er werden sowieso niet meer gemaakt dacht ik... of waren het de 125ers wat niet meer gemaakt worden? In ieder geval dacht ik dat alleen nog maar die 200cc 4 taktjes gemaakt worden.
Is sowieso allemaal niet echt bijzonder. Beetje sprint scootertje met 70cc setup rijd een 180er er zo uit
Is sowieso allemaal niet echt bijzonder. Beetje sprint scootertje met 70cc setup rijd een 180er er zo uit
laatste aanpassing
180er werden sowieso niet meer gemaakt dacht ik... of waren het de 125ers wat niet meer gemaakt worden? In ieder geval dacht ik dat alleen nog maar die 200cc 4 taktjes gemaakt worden.
Is sowieso allemaal niet echt bijzonder. Beetje sprint scootertje met 70cc setup rijd een 180er er zo uit
2takt`s worden niet meer gemaakt, alles is 4t nu..
Jij mag je 70cc wel langs me 180 zetten hoor, misschien ben je op de eerste meters sneller maar daarna maak je echt geen kans.. En daarbij komt dat een 180 wel heel blijft en die 70cc brommer niet
ik heb het over 150 meter sprint he. Doe ik tussen 7,5 a 8 sec over, met een eindsnelheid tussen de 100/110 (is dus niet mn topsnelheid he
) Heb vaker tegen ongelovige 125ers gesprint, ook skippertjes, wat sowieso al een licht scootertje is, maar die houden dat niet bij hoor
Ook op top niet. En zover ik weet gaat een 180er alleen op top harder
Ik heb het ook niet over een normale 70cc scooter nu, k heb zelf een sprintframepje zeg maar, +/- 20 pk (afhankelijk van het weer enzo) op 60kg. Op de testbank blijft die die 20pk ook behouden tot 120km/h. Dus ik denk niet dat je het makkelijk hebt hoor, zelfs op top niet
Maar is wel wat je zegt, is puur gemaakt voor te sprinten. Ding word snel warm, alles slijt vreselijk snel, elke 200/250 km nieuwe zuiger, om nog maar te zwijgen over v snaren/rollen/druk en trekveren
Majah, mag ook wel met 14,600rpm he
Ik heb het ook niet over een normale 70cc scooter nu, k heb zelf een sprintframepje zeg maar, +/- 20 pk (afhankelijk van het weer enzo) op 60kg. Op de testbank blijft die die 20pk ook behouden tot 120km/h. Dus ik denk niet dat je het makkelijk hebt hoor, zelfs op top niet
Maar is wel wat je zegt, is puur gemaakt voor te sprinten. Ding word snel warm, alles slijt vreselijk snel, elke 200/250 km nieuwe zuiger, om nog maar te zwijgen over v snaren/rollen/druk en trekveren
laatste aanpassing
Ik heb zelf ookwel verschillende sprintscootertjes gehad, dus weet watvoor vermogen je eruit kan halen.
Ze gaan ook ziekelijk hard (optrekken ook sneller dan een 180 dat klopt). Maar ik had het eigenlijk meer over een scooter voor gebruik op straat. Dus met een polini corsa 70 ofzo.. Daarmee houd je me niet bij. Een evo, speed of manston wordt een heel ander verhaal, maar daarmee kan je niet fatsoenlijk over straat. Om nog maar over de kosten van dat speelgoed te zwijgen.
Ze gaan ook ziekelijk hard (optrekken ook sneller dan een 180 dat klopt). Maar ik had het eigenlijk meer over een scooter voor gebruik op straat. Dus met een polini corsa 70 ofzo.. Daarmee houd je me niet bij. Een evo, speed of manston wordt een heel ander verhaal, maar daarmee kan je niet fatsoenlijk over straat. Om nog maar over de kosten van dat speelgoed te zwijgen.
70cc mhr Team Getuned door IS
IS pijpje, (op maat gemaakte uitlaat zeg maar)
Power 1 krukasje
MHR VL13 Menbraam.
MHR kort/recht 28mm spruitje (ook bewerkt)
Keihin 28mm PWK
MHR E13 Filtertje
MHR Multivar 2004
Polini airspeed (MHR ventilvar is namelijk niet voor piaggio)
MHR overrange snaartje
MHR torque drive poellies
MHR Delta clutch
MHR Wingbel
HTQ 14/17 Primair
HTQ 13/49 secundair (komt samen neer op een rf van 9,8 )
Selletra rotortje, maar die moek nog eens vervangen door een met variable curve, ook malossi, of pvl, of hpi ofzo.
Carters zijn trouwens ook helemaal aangepast door IS op de carb en cilinder enzo
Dit alles is toch goed voor zown 20pk constant bij 14,600rpm. Tis trouwens een mhr team he, dus niet de speed, maar door het tunen ligt deze ruim boven standaart speed niveau...
IS pijpje, (op maat gemaakte uitlaat zeg maar)
Power 1 krukasje
MHR VL13 Menbraam.
MHR kort/recht 28mm spruitje (ook bewerkt)
Keihin 28mm PWK
MHR E13 Filtertje
MHR Multivar 2004
Polini airspeed (MHR ventilvar is namelijk niet voor piaggio)
MHR overrange snaartje
MHR torque drive poellies
MHR Delta clutch
MHR Wingbel
HTQ 14/17 Primair
HTQ 13/49 secundair (komt samen neer op een rf van 9,8 )
Selletra rotortje, maar die moek nog eens vervangen door een met variable curve, ook malossi, of pvl, of hpi ofzo.
Carters zijn trouwens ook helemaal aangepast door IS op de carb en cilinder enzo
Dit alles is toch goed voor zown 20pk constant bij 14,600rpm. Tis trouwens een mhr team he, dus niet de speed, maar door het tunen ligt deze ruim boven standaart speed niveau...
laatste aanpassing
standaart evo/speed/manston geeft zn topvermogen af op +/- 13,8,
hmmm mijn speed gaf toch echt zijn max vermogen bij 14,1 k af en dat is een standaard speed.. hij zit nu onder een beta en het rijd nog steeds perfect
21,9 pk ongecorrigeerd op een tovami testbankj
+/- 21 pk gecorrigeerd
ps. Budburner was jij diegene die met 9,9 pk binnen kwam bij VTM en met 20 pk die toko weer verliet na wat kleine aanpassingen??
zit je rf trouwens niet wat te laag??.. wat twins mij aanraade is rond de 11 te gaan zitten dat vonden hun de ideale rf, wel een leuk "brommerke"
k zal ze ff uppen ergenslaatste aanpassing 2 september 2005 19:16
Laguh set-up maar het ding zelf is niet echt veel he..
Oude Nrg met trommelrem achter, oud model vork en 190mm remschijf
Heb hier nogwel nieuwe model staan vork staan met nieuwe velg en met 220mm schijf
laatste aanpassing
K heb nou een andere vork er in, en 220mm schijf ook ja, foto's zijn namelijk niet echt up to date. Zijn genomen toen het motorische net af was zeg maar
Zou bets kunnen, maar dat ligt ook helemaal aan de rest van je setup, voornamelijk je uitlaat natuurlijk. In ieder geval vind ik mn rf wel goed zo, had eerst ene van iets boven de 11, maar toen was ie nauwlijks aan de grond te houden, met sprinten heb ik hier eigenlijk best veel voordeel aan, aangezien hij zn vermogen lang vasthoud, en ik geen tijd verlies door autowheely's ed. K heb in ieder geval nooit gebankt bij valentino, kom uit zuid limburg, dus ga altijd naar epc hier in sittard
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 2 september 2005 om 21:49:hmmm mijn speed gaf toch echt zijn max vermogen bij 14,1 k af en dat is een standaard speed.. hij zit nu onder een beta en het rijd nog steeds perfect
21,9 pk ongecorrigeerd op een tovami testbankj
+/- 21 pk gecorrigeerd
ps. Budburner was jij diegene die met 9,9 pk binnen kwam bij VTM en met 20 pk die toko weer verliet na wat kleine aanpassingen??
zit je rf trouwens niet wat te laag??.. wat twins mij aanraade is rond de 11 te gaan zitten dat vonden hun de ideale rf, wel een leuk "brommerke"
Zou bets kunnen, maar dat ligt ook helemaal aan de rest van je setup, voornamelijk je uitlaat natuurlijk. In ieder geval vind ik mn rf wel goed zo, had eerst ene van iets boven de 11, maar toen was ie nauwlijks aan de grond te houden, met sprinten heb ik hier eigenlijk best veel voordeel aan, aangezien hij zn vermogen lang vasthoud, en ik geen tijd verlies door autowheely's ed. K heb in ieder geval nooit gebankt bij valentino, kom uit zuid limburg, dus ga altijd naar epc hier in sittard

















