Partyflock
 
Forumonderwerp · 789654
weet iemand een site voor mij waarop ik de specificaties van een gilera runner 180cc kan vinden???|ik ben nu al een uur bezig en kan het nergens vinden.

greetz Ray
:S nee zou het zo niet weten :no:
dat is minder!
@®J@N (APC)

kijk daar hebben we wat aan (Y)
daar heb ik al gekeeken, maar de 180 staat er niet tussen:(
 
op ebay.de kun je iig een cdrom kopen voor een paar euro waar alles op staat, ook bedrading etc..
super heftag keertje op zo een ding gereden in spanje.
had een spaanse gozer daar ontmoet 16 jaar moet je daar voor zijn in spanje (Y)
hahah woon tegen de duitse grens..dus iedereen heeft er hier een..125-ers en 180-ers
maar ik had er toen een (180)...heb ik daar ff een 28 caberateur op gezet en blazen :9

gemeten snelheid 190 kmp/u :|

maar wat moet je eigenlijk weten dan?
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 8 juli 2005 om 13:37:
gemeten snelheid 190 kmp/u


ja op je opgevoerde teller :S
ding loopt met een 28mm max. 165 a 170 !! 190 kan je vergeten
toch liep die echt de klok uit hoor...

nu weet ik niet of dat "echte" kilometers zijn neem aan van wel want is toch een motor..bij scooters wil het veel afwijken nu weet ik niet of dat bij zo'n dingen ook is..
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 8 juli 2005 om 14:44:
nu weet ik niet of dat "echte" kilometers zijn neem aan van wel want is toch een motor..bij scooters wil het veel afwijken nu weet ik niet of dat bij zo'n dingen ook is..


ja daar wijkt hij ook veel af.. 180 cc runner is t zelfde verhaal als de 50 runner alleen bepaalde dingen qua frame enz zijn anders.. maar wil niet zegge dat je t niet hard loopt!! loopt zeker hard alleen 190 zal die niet/nooit lopen
 
zeg nooit nooit
maar ik zou als nederlander niet met een 180cc gaan rijden als je in het westen van het land woont.

want je moet constant op je hoede zijn ze willen je er af slaan alles of je mag hem overal met 5 sloten vastzetten.
190 haha.... teller gaat tot 160
Uitspraak van sr-donny op zondag 10 juli 2005 om 22:25:
190 haha.... teller gaat tot 160


teller van een aerox gaat ook maar tot 120.. maar toch loopt de mijnes harder!
180cc runner kan je 190 laten lopen !! als j maar t juiste spul ervoor hebt
maarjah beter met de auto muziekie aan en lekker droog met de rege 8)
 
levens gevaarlijk op zo'n ding rijden :(

niet om de snelheid, maar om de mafkezen die m willen jatten :x

bij mij zijn 2 180cc 's gejat, en ik woon in the middle of nowhere...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 20:25:
bij mij zijn 2 180cc 's gejat, en ik woon in the middle of nowhere...


wie zijn er ook alweer gek van 180 cc's ...... luister DHC -180 cc maar is dan weet je al wat voor mensen ik bedoel :P
 
relaxed apperaat!

wat was precies je vraag nou !?
man runners ken je ziekelijk laten blazen jho malossi cil der onder joly moto uitlaar en een 28 mm vlaschuivert en dan is het echt gaan en ook slurp slurp!!!
190 is idd wel haalbaar :)
als je mensen met een 70cctje 145kmh als ziet halen :)
en voor de 180 runner heb je hele leuke malossi MHR180 dus voor runner :P

31-11140 Cilinder kit Malossi

D=65mm, 180cc, gietijzer, LC.
Met cil. kop, zeer snelle kit om van je Runner 180 een beest te maken!
Past op oa: Runner 180.
Let op: Gratis bezorgd in NL.

€ 295,95

http://www.scootparts.nl/order.htm
laatste aanpassing
 
https://partyflock.nl/user/38633

bij zijn profile staan lieve beestjes :D

Btw, kheb zelf ook een 180cc mhr pijp op mijn runner gehad, andere rollen erin en toen liep ie al 165 teller.

dus icm andere cilinder, ontsteking, carb en die shit moet je wel flink kunnen vlammen :D
laatste aanpassing
Er is nu ook een 210cc kit van simonini voor te krijgen, alleen das net zo duur als dat ding zelf onderhand..

Wat moet je van 180cc weten?



http://www.youtube.com/watch.php?v=jV9XmhTZP9s
 
:respect: 180 cc ..... leuk speelgoed :yes:
 
lijpe shit man
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
180er werden sowieso niet meer gemaakt dacht ik... of waren het de 125ers wat niet meer gemaakt worden? In ieder geval dacht ik dat alleen nog maar die 200cc 4 taktjes gemaakt worden.

Is sowieso allemaal niet echt bijzonder. Beetje sprint scootertje met 70cc setup rijd een 180er er zo uit:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Budburner op woensdag 31 augustus 2005 om 13:30:
180er werden sowieso niet meer gemaakt dacht ik... of waren het de 125ers wat niet meer gemaakt worden? In ieder geval dacht ik dat alleen nog maar die 200cc 4 taktjes gemaakt worden.

Is sowieso allemaal niet echt bijzonder. Beetje sprint scootertje met 70cc setup rijd een 180er er zo uit


2takt`s worden niet meer gemaakt, alles is 4t nu..

Jij mag je 70cc wel langs me 180 zetten hoor, misschien ben je op de eerste meters sneller maar daarna maak je echt geen kans.. En daarbij komt dat een 180 wel heel blijft en die 70cc brommer niet ;)
ik heb het over 150 meter sprint he. Doe ik tussen 7,5 a 8 sec over, met een eindsnelheid tussen de 100/110 (is dus niet mn topsnelheid he:)) Heb vaker tegen ongelovige 125ers gesprint, ook skippertjes, wat sowieso al een licht scootertje is, maar die houden dat niet bij hoor:) Ook op top niet. En zover ik weet gaat een 180er alleen op top harder;)

Ik heb het ook niet over een normale 70cc scooter nu, k heb zelf een sprintframepje zeg maar, +/- 20 pk (afhankelijk van het weer enzo) op 60kg. Op de testbank blijft die die 20pk ook behouden tot 120km/h. Dus ik denk niet dat je het makkelijk hebt hoor, zelfs op top niet:)

Maar is wel wat je zegt, is puur gemaakt voor te sprinten. Ding word snel warm, alles slijt vreselijk snel, elke 200/250 km nieuwe zuiger, om nog maar te zwijgen over v snaren/rollen/druk en trekveren:s Majah, mag ook wel met 14,600rpm he:p
laatste aanpassing
Ik heb zelf ookwel verschillende sprintscootertjes gehad, dus weet watvoor vermogen je eruit kan halen.
Ze gaan ook ziekelijk hard (optrekken ook sneller dan een 180 dat klopt). Maar ik had het eigenlijk meer over een scooter voor gebruik op straat. Dus met een polini corsa 70 ofzo.. Daarmee houd je me niet bij. Een evo, speed of manston wordt een heel ander verhaal, maar daarmee kan je niet fatsoenlijk over straat. Om nog maar over de kosten van dat speelgoed te zwijgen.
corsa gaat dat idd niet bij houden nee:p Is sowieso maar een veredelde giet, met een abnormaal prijskaartje:nee: Met mijn scooter op straat rijden heeft ook niet echt zin, het vermogen word namelijk erg piekerig af gegeven, tis dus of pruttelen, of autowheely, er tussen in is niet veel:p
70cc mhr Team Getuned door IS
IS pijpje, (op maat gemaakte uitlaat zeg maar)
Power 1 krukasje
MHR VL13 Menbraam.
MHR kort/recht 28mm spruitje (ook bewerkt)
Keihin 28mm PWK
MHR E13 Filtertje
MHR Multivar 2004
Polini airspeed (MHR ventilvar is namelijk niet voor piaggio)
MHR overrange snaartje
MHR torque drive poellies
MHR Delta clutch
MHR Wingbel
HTQ 14/17 Primair
HTQ 13/49 secundair (komt samen neer op een rf van 9,8 )
Selletra rotortje, maar die moek nog eens vervangen door een met variable curve, ook malossi, of pvl, of hpi ofzo.

Carters zijn trouwens ook helemaal aangepast door IS op de carb en cilinder enzo

Dit alles is toch goed voor zown 20pk constant bij 14,600rpm. Tis trouwens een mhr team he, dus niet de speed, maar door het tunen ligt deze ruim boven standaart speed niveau...
laatste aanpassing
k zal ze ff uppen ergens:)
laatste aanpassing






Op de foto's hebk wel nog mn oude carb. Kreeg dat ding niet afgesteld, hebk me dus maar een pwk gehald. Is jammer dak geen scanner meer heb, anders had k je het graffiekje ook ff kunnen uppen:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Budburner op vrijdag 2 september 2005 om 11:30:
14,600rpm.


eerlijk gezegt vind ik dat niet veel voor getunde cil...
probeer eens rond 16.000 te draaien ;)
14.500 was standaard d8 ik :) zal miss eerdaags die cilinders/ toeren gegevens opzoeken 8)
standaart evo/speed/manston geeft zn topvermogen af op +/- 13,8, ligt natuurlijk ook helemaal aan de uitlaat enzo:) Meer dan 14,6 heeft gewoon niet echt nut voor 70cc, aangezien er geen uitlaten zijn voor deze toerentallen, ik heb namelijk 1 van de hoogtoerigste pijpen:)
16K kan ik wel draaien, maar of ie dan nog vermogen heeft is een 2e;)
Uitspraak van Budburner op vrijdag 2 september 2005 om 21:05:
standaart evo/speed/manston geeft zn topvermogen af op +/- 13,8,


hmmm mijn speed gaf toch echt zijn max vermogen bij 14,1 k af en dat is een standaard speed.. hij zit nu onder een beta en het rijd nog steeds perfect

21,9 pk ongecorrigeerd op een tovami testbankj
+/- 21 pk gecorrigeerd

ps. Budburner was jij diegene die met 9,9 pk binnen kwam bij VTM en met 20 pk die toko weer verliet na wat kleine aanpassingen??
zit je rf trouwens niet wat te laag??.. wat twins mij aanraade is rond de 11 te gaan zitten dat vonden hun de ideale rf, wel een leuk "brommerke"
Uitspraak van Budburner op vrijdag 2 september 2005 om 19:16:
k zal ze ff uppen ergenslaatste aanpassing 2 september 2005 19:16


Laguh set-up maar het ding zelf is niet echt veel he..
Oude Nrg met trommelrem achter, oud model vork en 190mm remschijf :S

Heb hier nogwel nieuwe model staan vork staan met nieuwe velg en met 220mm schijf :yes:
laatste aanpassing
K heb nou een andere vork er in, en 220mm schijf ook ja, foto's zijn namelijk niet echt up to date. Zijn genomen toen het motorische net af was zeg maar:)

Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 2 september 2005 om 21:49:
hmmm mijn speed gaf toch echt zijn max vermogen bij 14,1 k af en dat is een standaard speed.. hij zit nu onder een beta en het rijd nog steeds perfect

21,9 pk ongecorrigeerd op een tovami testbankj
+/- 21 pk gecorrigeerd

ps. Budburner was jij diegene die met 9,9 pk binnen kwam bij VTM en met 20 pk die toko weer verliet na wat kleine aanpassingen??
zit je rf trouwens niet wat te laag??.. wat twins mij aanraade is rond de 11 te gaan zitten dat vonden hun de ideale rf, wel een leuk "brommerke"


Zou bets kunnen, maar dat ligt ook helemaal aan de rest van je setup, voornamelijk je uitlaat natuurlijk. In ieder geval vind ik mn rf wel goed zo, had eerst ene van iets boven de 11, maar toen was ie nauwlijks aan de grond te houden, met sprinten heb ik hier eigenlijk best veel voordeel aan, aangezien hij zn vermogen lang vasthoud, en ik geen tijd verlies door autowheely's ed. K heb in ieder geval nooit gebankt bij valentino, kom uit zuid limburg, dus ga altijd naar epc hier in sittard:)