Partyflock

Forumonderwerp · 789380
Waarschuw beheerder
donateur
19 November 2005
De Valom - Huissen (GLD)
Huissen

Prijs:
10,= euro (mensen met een ticket van part1: 8,=euro)
Muziekstijlen: Jump, Hardhouse, Oldskool and Hardcore.
Dj's: Tha Playah, Max Enforcer, A-Lusion, Frenetic, Supremacy, Sampler.
Website:http://www.danceyourassoff.nl

Dit is de discussie! Praat mee....

Wie komt er, suggesties, DJ's, wat moet er gedraaid worden? Brand maar los!

Aanvullende comments:
Voorafgaande aan de vorige editie (de eerste) waren er nogal wat discussies en comments over de entree, én het plotseling wegvallen van Tha Playah. Ondanks het feit dat Dazzler hem uitstekend heeft vervangen hebben wij toen bedacht 20% korting te geven voor part-2 op de (harde)kern die op Part-1 zijn geweest. Daar houden wij ons aan... Verder kunnen we (met trots) melden dat ditmaal 3 dj's met naam zullen draaien op ons feest! Bang voor het wegvallen van deze publiekstrekkers hoeven jullie niet meer te zijn. Er staan straks handtekeningen onder een papiertje...

Hoop dat we ditmaal positief;-) kunnen opkijken tegenover deze editie!

HQS
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 1682, 56391, 59512}
Waarschuw beheerder
nou dat word dus eerst lekker naar huissen gaan , effe goed indrinken daar op goeie muziek (Y) en dan pas naar qlimax toe , daar begint het toch pas na 2 uur gezellig te worden dus komt goed uit :P
Waarschuw beheerder
Ik weet het nog niet hoor. Ik denk dat het toch alleen Qlimax wordt... Ik wil toch altijd vanaf het begin bij zo'n feest zijn en vind het zonde van mn geld om pas ergens halverwege binnen te komen vallen.

Dusja, de eerst volgende editie ben ik er natuurlijk wel weer gewoon bij... :)

Artiest {SHOWLIST artist 58500, 51904}
Waarschuw beheerder
Pff lastige situatie..wil eigelijk ook wel naar allebei maar vind het wel zonde van het geld om pas halverwege qlimax binnen te komen....
F goed over denken nog..

Waarschuw beheerder
daar zit wel wat in maarja in het begin word er toch rustig gedraaid en hoe later hoe meer gas ze gaan geven op qlimax dusss word het combi :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is een lastig verhaal. Maar toch hopen we jullie op Dance Your Ass Off te zien. Net wat Da Supremacy zegt, er wordt niet vaak een feest gegeven in deze regio, dus hopen we toch op eengoede respons
Waarschuw beheerder
ben bang dat jullie weinig bezoekers zullen trekken.Ben zelf op qlimax te vinden, maar anders was ik wel even een kijkje komen nemen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Update:

Door een inmiddels voor velen bekende reden (bekendmaking Qlimax op 19 november) hebben wij het volgende kunnen regelen:

MAX ENFORCER is gecancelled als dj op Dance your ass off! Part 2.

daar is een nieuwe dj voor in de plaats gekomen:

EVIL ACTIVITIES deze bekende hardcore dj moet ervoor zorgen dat Danceyourassoff! Part 2 alsnog een gezellig feestje gaat worden door iets meer het hardcore publiek (*wat sowieso niet echt naar Qlimax trekt) naar Huissen te doen laten komen...

Good.....?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nouja je trekt nu wat ander publiek aan. Maar ik ga nu zeker niet dit feest als opwarmertje gebruiken. Dan gaat het al te hard vrees ik :)

Ohwja nog iets...het is Qlimax en niet Climax ;):P
Waarschuw beheerder
donateur
De intentie is nog steeds er een opbouwend feestje van te maken; van jump naar hardhouse, en van hardhouse naar hardcore. Voor de switch naar hardcore ben ik verantwoordelijk. Afhankelijk van de sfeer en het publiek zal dat direct en/of na een 3 kwartiertjes gebeuren... Dan is de verhouding van stijlen nog steeds 50/50. Jump/Hardhouse vs hardcore.

Toch is inderdaad de nadruk nu iets meer richting hardcore gaan liggen, en dat is meer een geforceerde keuze na de bekendmaking van Qlimax.

Desalniettemin ben ik het persoonlijk niet oneens met deze verandering... Nu nog hopen dat anderen daar ook zo over denken!

Voor mij een Anti-Qlimax, maar daar kan het publiek vooralsnog verandering in gaan brengen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze de eerste paar uren op qlimax wat hardtrance/jump dj's neerzetten...
Dan zit Dance your ass off er wel in denk ik;)
Waarschuw beheerder
Misschien dat ik dan inderdaad nog wel de eerste paar uur ff ga opwarmen bij jullie. Afhankelijk van de tijd dat jullie beginnen natuurlijk :)

En ach...het is nog zo ver weg!
Waarschuw beheerder
donateur
van 14.00 tot 02.00 ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Qlimax is toch te soft, aanwezig in huissen dus :yes:

Waarschuw beheerder
oke dan janssuh (Y) !!!! effe zuipen daar :P:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
huisje, boompje...?

Waarschuw beheerder
kwurpje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 23:55:
huisje, boompje...?

Biertje ?

Heel goed dat je gewoon komt !
Waarschuw beheerder
donateur
What about promotional activities in Duiven en omstreken?

Is er een markt op HC gebied? Heren?

Waarschuw beheerder
heel veel zelfs (Y) veel leuke feestjes daar in de regio en alleen maar HC

Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad, teveel hardcore is nooit genoeg aldus Nosferatu :P
Waarschuw beheerder
donateur
MAD, kan ik je straks een stapelje posters en flyers opsturen?

Waarschuw beheerder
jazeker kan dat , heel graag zelfs , ik stuur je effe een pb bericht (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Cool, we kunnen nog wel wat bezoekers gebruiken om er een gezellige avond van te maken. Ik denk minimaal 300 anders is het ook maar zo'n lege bedoeling in de (best mooie) zaal...

Waarschuw beheerder
donateur
moet goedkomen toch ;) wil duiven ook wel ff onderhangen met posters, flyers bij jongerencentrum neerleggen etc
Waarschuw beheerder
donateur
Da's cool! Kan ze meegeven aan mijn vriendin, die werkt in Duiven... Kan je ze daar ophalen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nieuwsbericht op pf??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 augustus 2005 om 16:29:
nieuwsbericht op pf??

Da's een goeie; weet niet wie er er over gaat om een bericht te plaatsen en/of dat je moet betalen (promo)?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
naar nieuws, en dan op 'nieuws melden' klikken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kost geloof ik nix
Waarschuw beheerder
donateur
Ik w8 tot website online is, en posters en flyers ontwerpen klaar zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende editie is trouwens outdoor...of nietERWIN:-)

Uitspraak van Frenetic op dinsdag 23 augustus 2005 om 16:28:
Buitensex is geil

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Buitensex geil ?

Outdoor versie lijkt me in ieder geval wel wat
Waarschuw beheerder
donateur
Website is online mensen...! Aanpassingen volgen deze week...

Artiest {SHOWLIST artist 4216, 130938}
Waarschuw beheerder
doe eens een nieuwe track van me in de player joh :P
Re-bel ga ik toch niet meer draaien :)

en de muziek bij de artiesten blijft ook aanstaan en je kunt de muziek ook niet meer uitzetten dan ;)

Verder weer (Y)
Waarschuw beheerder
Komt eraan ! Wordt voor gezorgd ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Idd fixed.
Waarschuw beheerder
donateur
Voorverkoopadresje is toegevoegd! Kaarten á 10euro (incl. fee) zijn vanaf 07/10 verkrijgbaar!
Waarschuw beheerder
de website ziet er weer heftig uit en hij klinkt ook niet verkeerd vraag maar aan mijn buren hihi.
Waarschuw beheerder
donateur
We zijn nog op zoek naar flyer locaties in Huissen, Elst etc. Is er iemand die nog leuke locaties weet waar we een mogelijke doelgroep kunnen benaderen?
Waarschuw beheerder
Is er niemand die leuke/goede locaties weet om flyers neer te leggen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, deze discussie is niet echt hot op het moment; ander onderwerp dan maar: Qlimax.

Die website is echt zwaar bagger!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bah bah wie ga er na qlimax:P
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, smaken verschillen. Line-up lijkt verdacht veel op een early-rave line-up:

Balistic (panic)
Beholder (neophyte)
Isaac
The Prophet
Vince
Zany

Maar goed; tijden vervliegen en soms ruikt geld best lekker... En ik moet eerlijk bekennen; de hardstyle zonder iritante 1000x nageaapte afterbeat (whow) kan best cool zijn, en heeft meer weg van de oude (happy) hardcore dan de tegenwoordige (piep,kraak,industrial klinkende) hardcore.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap: hardstyle sucks:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
k*tzooi heb de 19e nachtdienst :/
Waarschuw beheerder
donateur
Nachtdienst op zaterdag avond? Brrr, slechter kan haast niet...!

Waarschuw beheerder
donateur
Sterker nog, vrijdag, zaterdag en zondag :S maarja in december gelukkig geen nachtdiensten in het weekend :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, slechte zaak; we kunnen elke gast gebruiken (vanzelfsprekend). T'is niet anders...
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de laatste keer noem ik de naam: Qlimax is uitverkocht; voor alle mensen zonder ticket; We have the alternative!

Waarschuw beheerder
nog 2 wekies en dan omvallen in de valom :P:P:P:P