Uitspraak van El más enfermo op donderdag 30 juni 2005 om 09:02:He Ypma komt er ook een forum !?
wel op mijn site...maar die komt later...
Uitspraak van El más enfermo op donderdag 30 juni 2005 om 18:39:Dan heb je voor mij zeker al een IP-ban klaar
meer een IVO-ban....
Respect en bedankt voor de free fast downloads. Die pics zijn wel de max, telkens opnieuw slagen jullie erin van eenvoudige ideeë¨n een crazy, stange pic te maken. Oogt in ieder geval mooi op mijn 17" Powerbook.
Iemand die Antichrist heeft gemaakt verdient ten minste 1 van zijn dromen ter in vervulling te raken.
Iemand die Antichrist heeft gemaakt verdient ten minste 1 van zijn dromen ter in vervulling te raken.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 18:56:Effe verder nadenken. Die Wallpapers moet je gewoon openen, e-mail adres invullen en op groot formaat openen, om ze dan op te slaan.
Kijk , dat is er 1 die verder denkt dan zijn neus lang is ghehe
binnenkort ga ik denk ik maar eens beginnen met de opvolger van
"conscious world"
en voor de diegene die het kleine plaatje heeft, core trexx 002, moet maar het laatste stukkie maar eens luisteren van die plaat. core trexx 002 bestaat uit 3 delen(vandaar ie 10 min duurt).
dat ga ik dus gebruiken....
wie heeft er een leuke titel voor me,of is "conscious world II" ok?
het wordt denk ik wel een beetje mainstream gerricht
"conscious world"
en voor de diegene die het kleine plaatje heeft, core trexx 002, moet maar het laatste stukkie maar eens luisteren van die plaat. core trexx 002 bestaat uit 3 delen(vandaar ie 10 min duurt).
dat ga ik dus gebruiken....
wie heeft er een leuke titel voor me,of is "conscious world II" ok?
het wordt denk ik wel een beetje mainstream gerricht
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 14:55:en we proberen hem op een verzamel EP te krijgen
Sweet...

![[t.e.]](/images/user/169176_2028433.jpg)

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)