Partyflock

Forumonderwerp · 789023

Wat is de meest ''domme'' reden die jouw verteld is toen je werd gedumpt door je vriend/vriendin........
Of heb jij weleens een hele zwakke smoes verzonnen toen je het uitmaakte?

En waarom verzon je die smoes.....was dat om er makkelijk vanaf te komen, durfde je de werkelijke reden niet te vertellen omdat je bang was om diegene te kwetsen enz enz

Ik zou zeggen brand maar los :D
Tis nie zo dak op zoek ben naar een goede smoes want ik ben heel gelukkig met me ventje :lief:
Maarre tis gewoon interesse om te kijken hoe iedereen dat nou doet of hoe dat ooit bij jou gedaan is ;)
laatste aanpassing

hahahahahhahaha nee dat is veelste erg die jongen die gaat dan heel zijn leven in bad wonen als je dat zegt.

Ik vind je moeder te lelijk voor als me schoonmoeder sorry :flower:

Of je zegt gewoon: Ik voel me eigen te mooi voor jou et ligt echt niet aan mij et ligt allemaal aan jou.

of je zegt je vader is beter in bed :flower:

Jeeeeuuuj :d nieuw tipboekje nieuw pakje vloeitjes nieuwe sigaret nieuwe hasj :d splinternieuwe jont 8)
laatste aanpassing

ums ja ik heb wel uit gemaakt om ruzie dat nie tegen kom ofzo maarja kwam vaak weer goed tot de laaste keer dat uit heb gemaakt das 4maande gelden ik heb daar echt spijt van en wou het even tijd geven maarja voor haar hoeft nie meer maarja blijft jammer want was echt wel een schatje ook al deed ik laaste tijd nie zo :Smaarja mis er toch welnog steeds

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 23:08:
ums ja ik heb wel uit gemaakt om ruzie dat nie tegen kom ofzo maarja kwam vaak weer goed tot de laaste keer dat uit heb gemaakt das 4maande gelden ik heb daar echt spijt van en wou het even tijd geven maarja voor haar hoeft nie meer maarja blijft jammer want was echt wel een schatje ook al deed ik laaste tijd nie zo maarja mis er toch welnog steeds

Kortom.....je hebt t dus flink verneukt
laatste aanpassing

Domste smoes??

We verschillen teveel van elkaar..

mannen :/
laatste aanpassing

Ik kan best snel op mannen afknappen,dan vind ik ze gewoon ineens lelijk.Of ze zijn opeens heel stumperig
Heb toen welleens gezegd dat ik geen zin meer had
Ik ga niet zeggen: Heej sorry maar ik vind je steeds lelijker worden tis uit,das lullig
Maar voor de rest ben ik wel eerlijk
laatste aanpassing

Artiest SinSuline
''sorry schat, maar IK verdien beter!''
Whehehe... :devil:
Ik heb ooooit met de carnaval met een jongen gezoend..
Was niet helemaal mijn bedoeling...:S

Het verhaal in het kort...
Hij wou me zoenen.. maar was constant heel verlegen.
Van mij hoefde het niet zo nodig...
Op een gegeven moment had een vriendin van me met zijn vriend gezoend... Wij moesten naar huis, en ze was onvindbaar...
Toen bood hij aan me te helpen met zoeken... Hij wist wel waar ze waarschijnlijk waren...

Ik.. Lekker naief, geloofde dat...:)
Wij dus opeens een steegje in...:S

Toen veranderde dat verlegen joch, in een wild seksbeest die meteen zijn tong achterin mijn strot duwde,
en als een hond tegen me aan liep te rijden...:x:x:x

Ik was hier totaal niet van gediend, maar als 15 jarig meisje wist ik ook niet de juiste manier om dit duidelijk te maken.
Ik duwde hem weg, en stuntelde wat met mijn woorden,
waarop hij zei.
Ik weet al waarom je zo moeilijk doet...
Je vriendin is ook verliefd op mij he?

Ghehe... :[
Toen kwam dus mijn ideale maar meest domme smoes:

Inderdaad, dus ik kan dit niet maken tegenover haar...

LOSER!