| Betreft: | evenement: Ravezone Outdoor, zaterdag 25 juni 2005 om 18:00 |
Als ik deze foto's vergelijk met Hardcore United, zie ik dat ik eigenlijk niks gemist heb en de goede keuze heb gemaakt
Als ik deze foto's vergelijk met Hardcore United, zie ik dat ik eigenlijk niks gemist heb en de goede keuze heb gemaakt
maar waarom lult er dan zo'n fotograaf van ze kome op pf.. dan verwacht je toch iets anders dan zo'n forum?? tenminste ik wel
maar ik sta ook paar x op pf.. en toen heb ik geen partyflock kaartje gehad dus.. dat vind ik dan een beetje raar..
het is een jongen met zwart/bruin haar en een beetje lang haar.. zit in model.. en hij liep met zn shirt om zn lijf dus de bovenkant bloot..(die fotograaf dan)
Uitspraak van >Terror Meisje< op donderdag 30 juni 2005 om 13:24:
maar waarom lult er dan zo'n fotograaf van ze kome op pf.. dan verwacht je toch iets anders dan zo'n forum?? tenminste ik wel
Zeker raar. Zijn wij ook niet bij mee.
Nee snap ik maar er zijn mensen die dat ook zeggen dat hij het was.. dus beter foto zoeken van hem en dat jullie hem zelf erop aan spreken.. ( ik ga alvast zoeken)
maar ik sta ook paar x op pf.. en toen heb ik geen partyflock kaartje gehad dus.. dat vind ik dan een beetje raar..
Kaartjes zijn er ook pas sinds kort
aha..
het is een jongen met zwart/bruin haar en een beetje lang haar.. zit in model.. en hij liep met zn shirt om zn lijf dus de bovenkant bloot..(die fotograaf dan)
Geen idee maar als je hem ziet op PF mag je hem je leven lang overal afzeiken van mij. Doe ik ook met die ene Neppert die ik tegen ben gekomen en zei dat zijn fotos op Flock kwamen
Uitspraak van >Terror Meisje< op vrijdag 8 juli 2005 om 11:11:
als ik die jongen ga afzeiken ben ik zometeen weer verbannen.. en dan krijg ik weer zo'n leuke waarschuwing.. waar ik er al tig van gehad heb..
Je moet het ook lief doen