Goeie zaak
Altijd jammer als er leuke gesprekken beeindigd worden omdat iemand vind dat het topic dicht moet.
nee lijkt me ook nie
boomstam zonder vaseline met takken niet vergeten!
Topic opener is vaak snel weggepest omdat het over zoiets kansloos gaat!!!!
we hadden het over eenden volgens mij.
en vrouwen met terroristische neigingen , door invloed van hun vibrator
heheh mmmmm ik word nu gevaarlijk grrrrrrrr
En neuken in een Lonsdale trui dan?
ja maar jeff is er niet meer die is bezig die boomstam met zijtakken uit zijn vaselineloze aars te krijgen en die varken van zijn lul af te krijgen voor die de neusgaten voor spuit van dat varken!
ja maar jeff is er niet meer die is bezig die boomstam met zijtakken uit zijn vaselineloze aars te krijgen en die varken van zijn lul af te krijgen voor die de neusgaten voor spuit van dat varken!
Dan denkt dat joch dat ik hem wil neuken. Nee dank je.
ziet er ook nie uit,helemaal naakt en dan sokker aan
Of een vrije hand.
Vandaar de goedmaaksex.
t bonjer dan goedmaken haha
gezellig hier? ik verveel me... kan iemand me bijpraten
nou jeff zocht iemand die hem wilde pijpen toen werd hij genomen door een boomstam met takken in zijn vaselineloze aars terwijl elmo toekeek en ondertussen werd hij door een varken gepijpt maar eigenlijk ook niet echt door een varken want die zijn toch veel te lief en net toen hij wilde klaarkomen is hij gaan stappen met zichzelf en is het topic gesloten en gingen we hier verder!
bij gepraat
zocht iemand die hem wilde pijpen toen werd hij genomen door een boomstam met takken in zijn vaselineloze aars terwijl elmo toekeek en ondertussen werd hij door een varken gepijpt maar eigenlijk ook niet echt door een varken want die zijn toch veel te lief en net toen hij wilde klaarkomen is hij gaan stappen met zichzelf en is het topic gesloten en gingen we hier verder!
nou jeff zocht iemand die hem wilde pijpen toen werd hij genomen door een boomstam met takken in zijn vaselineloze aars terwijl elmo toekeek en ondertussen werd hij door een varken gepijpt maar eigenlijk ook niet echt door een varken want die zijn toch veel te lief en net toen hij wilde klaarkomen is hij gaan stappen met zichzelf en is het topic gesloten en gingen we hier verder!
loop ik toch nog 8rondes voor
Sokken kunnen best handig zijn met sex, om de zooi mee van haar af te vegen als je klaar bent
per postduif?
helemaal in de wolkjes, schatje ik mis je
ja mensen ik ga ook maar eens slapen...
Truste allemaal
leg uit ! zoek m´n spelregels maar ben ze effe kwijt..
spelregels.
elke mannelijke deelnemer, trekt een kort roze tuttu jurkje aan.
daarna gaat hij op een ophoging staan ( het liefst een stoel ).
voor die stoel , staat een kaars.
de man moet met zijn zwieber, rondjes op de kaars graaien, en het is belangerijk dat hij alleen zijn heupen in beweging brengt .
wie het eerst de kaars laat uitwaaien, heeft gewonnen
Is het dan niet saai als je alleen maar ervaren wiebelaars hebt?
vind ´t wel een beetje jammer dat vrouwen niet mee kunnen doen met dit spelletje.. voel me een beetje achtergesteld !
sorry jongens, maar ik kom net kijken ... ben de afdeling "smiles" nog niet tegengekomen
Ik zeg het verkeerd..
Ik bedoelde dus, als je een willekeurig onderwerp noemt, kan ik daar uren over lullen
Morguh mensen Tering deze topic is hard gegaan vanacht Lache .En het begon volgens mij met pijpen en beffen en zie nu messen in ruggen .Moet niet gekker worden hier
spijkerpoepen
nou ... ik mocht net op mn nuchtere maag hun cadeautje (een dooie mus dit keer)al opruimen, dus nee ... ze maken het me eerder moeilijker dan makkelijker!
nou ... bij mij houden ze alles verder heel gelukkig, maar dooie beestjes opruimen zal nooit mijn favoriete hobby worden hoor
jammer dat ik fulltime werk, anders had ik ook wel een hond gewild
Nee, alleen net heerlijk geneukt.
Hebben jullie 3 uur onder de douche gestaan dan??
in bad ... hmmmm ... dat zou ik ook wel willen, maar helaas ... dit meisje heeft geen bad en moet hard aan de schoonmaak (ja nog steeds ja *haha*)
in bad ... hmmmm ... dat zou ik ook wel willen, maar helaas ... dit meisje heeft geen bad en moet hard aan de schoonmaak (ja nog steeds ja *haha*)
kan er iemand een kopje suiker voor me komen brengen?
ben je nog steeds aan het shoonmaken ????????????
hahah
woon je in een landhuis ?.
schiet eens op de koffie is al bijna koud
dr was namelijk een kikker het huis binnen komen lopen ... opgejaagd door mn katten en die moest ik eerst het huis uit zien te krijgen
heb op een gegeven moment alle deuren maar open gezet en toen ben ik m ook nog eens uit het oog verloren
en waar is me suiker dan????
haha ... die had ik nog niet gehoord, was (ben) als de dood voor zo'n springend ding (en ik weet niet eens of ie nu echt wel verdwenen is)
ben er weer nog wat gemist of nog steeds spijkerpoepen boomstamduwen en de rest LOL
Lastig zoeken ook ja.
Maar je berekende een som, en zo kwam je erachter met wie je naar bed kon?
Moet je naar de vrijwillige brandweer
WAt een geil topic
Waar gaat dit topic over?
maar als je van boomstammen, spijkerpoepen, en andere onozele dingen houd, dan ben je hier aan het goede adres
Waar gaat dit topic over?
Gaat t over sex???? interessant
ehm wil ik me daar een voorstelling bij maken?
en dan heb ik waarschijnlijk opeens ook geen zin meer (toch?)
hoezo?
die mogen toch allemaal komen?
heb gewoon een hekel aan mn neef
miss ken je em wel,albert verlinde
Heb je wat tegen nichten ofzo?
you lucky bastard!
dat is een stille hint.
van he schat lik het ijsje, maar lik mij daarna
ehm heb ik wat gemist, volgens mij heb ik niemand gebeft of gepijpt vanavond hoor!
want dan zat ik hier waarschijnlijk niet!
achterdochtig als ik ben ,dacht ik dus ook in die richting...
ZO lief en dat terwijl ik op pf zit...
dat riekt naar een set up
DAT zal geen optie zijn,let op!!!!!!!!!!!!
maar 2 tv's ?.
is 1 van die 2 niet gewoon een camera, en een hardware matig programma, die je toetsaanslagen op het beeld toverd ?.
haha die staat op de slaapkamer ja...
nee de 2e tv is puur en alleen omdat mevrouw soaps kan kijken mocht ik dan aan t playstationnen of xboxen zijn
stiekem doe ik dat wel s...
want als zij immers de broek aan heeft
dan is t toch niet gek dat ik haar ouwe dingen s aan pas?
hoelang moet je nog??
en hoelang ben je al met verlof??
nee nee
hij leg nog op 1 oor
maar jij mag ook wel een ontbijtje op bed verzorgen hoor, alhoewel het nu eerder een brunch zal gaan worden denk ik (haha)
graag gedaan hoor ik hou ook van jou
Uitspraak van @riaantjeop zondag 24 juli 2005 om 05:44:
ha ... merk alweer dat we een uitspraak gemeen hebben!
hehehe daar zullen we er vast nog wel meer van hebben
Sex??????????
welke?
denk het wel
we denken het zelfde over dierensex dusseh
Godsamme, dat doet hij nou nooit voor mij
maar denk trouwens dat het bij jullie meer aan de dag-/nachtritme ligt ... denk dat ie anders vast wel een ontbijtje voor je wil maken
maar gelukkig zijn er nog verstandige mensen op deze aardbol
haha gelukkig dan ben ik niet de enigste ik blijf ook altijd overal nog ff hangen tot ik er uit word geveegt
Stille wateren meisje...stille wateren....
Uhmmm afgrond???
![[img width=45 height=35]http://x1.putfile.com/7/21020130850.gif[/img]](http://x1.putfile.com/7/21020130850.gif)
En wie ga je daarvoor meenemen dan???
ehmm ... ik heb heel hard geoefend op een verjaardagscadeautje die ik van iemand gehad heb
vriendje van mn zusje heeft zich er zondag trouwens ook aardig op uitgeleefd ... t is een wonder dat ie nog heel is
hmm ... zou niet meer zonder kunnen ... nu blijft de rest tenminste heel ... haha ... jij dus ook