Partyflock

Forumonderwerp · 788833

Wat vinden julli hiero van:
laatste aanpassing
geeft nix verschil moet er zijn :d

als we allemaal in dezelfde auto's reden was er ook nix meer aan natuurlijk:p
Ik hou het liever bij een ECHT merk mijn peugeot...

;)
laatste aanpassing
Artiest DanM
Franse meuk....:vaag: duur in onderhoud.....;)

nouw :S heb ook een peus gehad....bak elende
dan moet je een goede peugeot kopen en geen oude afgetrapte

tuurlijk auto uit 2002 met 40k is wel afgetrapt :/

dwaas :woep:
Uitspraak van PUSSY M@GNET op zaterdag 30 juli 2005 om 15:07:
dan moet je een goede peugeot kopen en geen oude afgetrapte

En als daar dus wat mee is....;) erg duur allemaal.....vooral de aandrijflijn...( dit vanwege de gebruikte tripode-sterren ipv de gebruikelijke homokineten bij bijvoorbeeld Duis of Japans...;)) <------overigens geldt dat niet voor elke Franse auto....mja...in mijn ogen niks dan elende....:p
40 pk dat zeg ik toc een goede peugeot een gti 2.0 16V

40k=40.00

DUS 40000 km op teller

:S

:dood:
Die bling, verchroomde draagarmen....(hangt ONDER je auto) verchroomde remschijven ( :/ ) mja die remcylinders kan ik me wel wát bij voorstellen.:p Als je zelfs je spoorstangen, schokdempers, en je stuurstang gaat verchromen heb je echt geld teveel.....
Die meuk verkoop ik dagelijks, het is al onvoorstelbaar duur, en dan nog verchromen ook....dat blijft alleen mooi als je het na elk ritje poetst, of de auto alleen als show/demoauto gebruikt.....:p ( zoals de Billstein demo autos....:geil:)
Wat voor lichtmetaal komt eronder ( maat??!!)

Mja...ben wel heel benieuwd naar het resultaat......:D
wat heb je nou aan een verchroomde draagarm niemand ziet da man was da voor onzin..?
idd vrij zinloos......... tenzij je vaak onder de auto ligt........ om nog maar te zwijgen over het steeds moeten schoonmaken....... maargoed ieder zijn hobby:)
laatste aanpassing