Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 01:22:bij doggystyle komen die ballen niet tegen me billen hoor, bij mijn weten zitte de ballen onder de penis niet erboven hahahahhahahah dus komt het wel degelijk tegen iets anders aan (A)
misschien in de handstand
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 01:22:bij doggystyle komen die ballen niet tegen me billen hoor, bij mijn weten zitte de ballen onder de penis niet erboven hahahahhahahah dus komt het wel degelijk tegen iets anders aan
ik heb russische hangbalsyndroom namelijk ,die dingen zwaaien alle kanten uit gewoon
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 juni 2005 om 01:24:ik heb russische hangbalsyndroom namelijk ,die dingen zwaaien alle kanten uit gewoon
hahahaha
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 juni 2005 om 01:24:ik heb russische hangbalsyndroom namelijk ,die dingen zwaaien alle kanten uit gewoon
hahahahahhahahah
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 01:26:Tsjaa heey, plakkerige ballen is 1 ding..
plakkerige ballen onstaan door vaginale vocht.. ..
naaar mijn weten plakt alles bij hevige seks..
vooral met dit weer...
sex met dit weer op een matras is geen goed idee, dan heb je spontaan een waterbed
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 01:28:sex sex sex
sex
sexsexsexsex
sex
hahah iedereen was er gelijk goed stil van
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 27 juni 2005 om 11:06:dat was te verwachten he
Je mond is niet te snoeren....alhoewel
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 11:38:likken kreng
kom maar hierheen dan hahahahah
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 27 juni 2005 om 11:50:nou.....zeg dat niet te hard,....
Want anders??
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 11:51:wat heeft dat met t weer te maken?
alles.....
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 12:01:gebeft wordt er in alle seizoenen
ja lijkt mij ook, of willen sommige meiden niet t hele jaar door gebeft worden??