Partyflock

Forumonderwerp · 788415
donateur
Bij deze de IHC "Infected Hardcore Crew" Topic.

- waar staan wij voor met het bekende "infected Hardcore Crew" shirt?

[img width=222 height=333]http://www.partyvibes.nl/pictures/albums/pandemonium-11062005/pand-11-6-364.jpg[/img][img width=222 height=333]http://www.partyvibes.nl/pictures/albums/pandemonium-11062005/pand-11-6-363.jpg[/img]

Zoveel mogelijk hardcore feesten afgaan en lekker uit je dak gaan, het zij ook hardstyle feesten naar keuze!

- Wat doen wij zoal als IHC Club?

Geheel ontspoord, knetter geinfecteerd en gek met zoveel mogelijk crew members naar feesten gaan en met veel gezelligheid en schaamteloos van alles en nog wat meer gewoon maf doen. een bepaald herkenningspunt tussen vrienden en bekende, een hecht Clubje dus.

- Hieronder de crew Nr. leden tot op dit moment:

JoHnnY-B : 1
Draskovic: 2
Mijk: 3
Assie: 4
MiQaeltje: 5

- Kan ik ook bij de Club of kan ik ook zo'n shirt krijgen?

- Je kan wel bij de club komen al gaat daar een gehele test aan vooraf en zijn daar ook weer regels aan verbonden ;) met een must "capaciteitswaardig en gekheids gehalte!"

- Zo'n shirt kan inderdaad wel geregeld / bedrukt worden, door veel positiefiteit en leuke complimenten tot over de club leden "he cool shirt, waar haal ik die, kan ik ook zo'n shirt krijgen!" dat kan, is dus geen probleem :D

- Wil je ook zo'n IHC shirt hebben gaat dat als volgt.
koop / neem zelf een zwart shirt of een ander lekker zittend shirtje naar keuze dat zoveel mogelijk "katoen" stof bezit. Het moet in ieder geval wel een zwart shirt zijn. Reden tot waarom een eigen shirt nemen / kopen is: De IHC club kan dan wel shirtjes regelen, al wil iederen een geheel eigen lekker zittend shirt hebben naar keuze waar hij / zij zich lekker in voelt. Daarna moet het naar bestemming geleverd of verstuurd worden zodat het bedrukt kan gaan worden "waar wel dergelijke kosten aan zijn verbonden van € 50.00" voor de gehele procedure.

- Opmerking over de kosten:
De kosten bedraagd dus € 50.00 , de drukkerij geeft mij in ieder geval wel de betreffende garantie dat het bedrukte op het shirt langer dan gemiddeld 2 jaar mee zal gaan, zonder dat de kleur vervaagd of in enige zin na loop van tijd niet meer goed zou zijn.

- Aanstormende IHC Club leden & Members:

Leden / Crew - die wel een nummer en naam zullen bemachtigen na enige tests:

MyQué : 7
The Irritainer : 11
Hardstyleboy : 13
ROB_OUWE : 14
Pussycat : 15

Members - die een IHC symbool krijgen in plaats van een nummer, en een naam maar zullen bemachtigen. En waarbij het woord Crew wordt vervangen door Member, Puur voor het willen van het shirt maar die wel bij de IHC Club zullen horen:

In ieder geval. Dit is het Infected Hardcore topic!
we gaan er wat leuks van maken :yes:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
wat een groot topic :|

Waarschuw beheerder
Succes ouwes :P

Waarschuw beheerder
Ja ouwe :D ik wil er ook wel 1
met ROB_OUWE errop :D

wat kosttie? hihih

Waarschuw beheerder
en me wijffie wil der vast ook wel 1

Heb je ook topjes?

jaaaaa zo'n vraag haddie nog niet gehad he ouwe :D

Waarschuw beheerder
Leuk :D :yes:

Waarschuw beheerder
:P strings :jaja: ook mannestrings? WHHHAHAHHAH

nou ik hoor de prijzen van je je heb me nr he?

Waarschuw beheerder
Quanta costa es?
donateur
(Y)

mijn shirt heeft +- 60 euro gekost.

het is niet zomaar een opdruk...het blijft gegarandeerd 3 jaar op zitten. dus goeie kwaliteit.

shirt kan ik daarvan daan halen of
als je het prettig vind een eigen gekocht zwart shirt / topje / slip / string etc wat je lekker vind zitten en dat het daarop bedrukt wordt...let wel op dat dit kleding stuk voor grotendeels katoem Moet wezen.

hierdoor wordt het shirt ook weer goedkoper en krijg ik er nog korting bij ook :D per groeps oplage
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je ook kontveters met dat logo erop?
B)
Waarschuw beheerder
ha ha

Waarschuw beheerder
Kannonne 60 pleuro

al la ma maggies alsof het feesten nog niet duur genoeg is :P

Waarschuw beheerder
wil je er een dan kan dat zo

:jaja: ja ja ja die wil ikkes hebbuh
Waarschuw beheerder
Hallotjes Daar! Ja Rob's WIJFFIE wil er zeker ook een man!!! Kan wel geregeld worden he?? Pussycat!! IHC Is super.. Zo voor meer complimentjes Just scream no problemo :P!! (K)
Waarschuw beheerder
Ja oke oke oke doe mij dan ook maar zo'n string als we toch bezig zijn.. Maaaaaaar dan moeten jullie mannen er ook een he en showen die handel! Oh bah nee kreeg even het beeld voor me never mind alleen de dames maar :D! :P

Waarschuw beheerder
ik wou voor jouw geiten wollen sokken regelen met IHC errop :P
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 22:10:
Kannonne 60 pleuro

al la ma maggies alsof het feesten nog niet duur genoeg is

feesten is idd wel duur ja

maar iig met het shirt het klinkt duur al heb ik er nu wel plezier van...het is gegarandeerd goeie kwaliteit

geen afdruk rotzooi dat vervaagt na een paar weken.

maar kan het wel doen voor je
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 22:20:
ik wou voor jouw geiten wollen sokken regelen met IHC errop

speciaal voor mij :D

DOEN!!! maar is wel copyright he :S

oke voor deze 1ne keer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jahhh!!

:kwijl:

haha fijn weekend lieverd!

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
oww je ga toch????

beter :D:D
donateur
Uitspraak van Peetjuhhh op zaterdag 25 juni 2005 om 19:42:
oww je ga toch????

beter

:no:

jammer genoeg niet lieverd....ben toch naar impulz geweest en was wel mega strak :P

heb toch wel de hardcore in eindhoven gemist en jou natuurlijk al komt dat de volgende keer wel goed :D

(L)

Waarschuw beheerder
druk je ze zelf die shurtjes ouwe handelaar :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op zondag 26 juni 2005 om 09:15:
heb toch wel de hardcore in eindhoven gemist en jou natuurlijk al komt dat de volgende keer wel goed

jah :cry: maar volgende keer weer :yes:

in eindhoven was het best (Y):) alleen weer erggg warmmmmm :S maar jah dat is daar altijd he (N)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 16:13:
druk je ze zelf die shurtjes ouwe handelaar

neee ik laat ze drukken door een pro. drukker

Uitspraak van Peetjuhhh op zondag 26 juni 2005 om 19:06:
jah maar volgende keer weer

komt goed meis
volgende keer ben ik er wel bij :D

in eindhoven is het altijd wel warm ja waar het nou aan ligt :S denk gewoon slechte bebouwing of geen goeie airco etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zal er nog 1 nachtje over slapen ouwe misschien weet ik het morguhhh
donateur
Uitspraak van The Irritainer op dinsdag 28 juni 2005 om 16:48:
ik wil ook wel natuurlijk had ik je gezegd

maar wel sleeveless en ik wil nummer 11

dat is dan wel geregeld.

sleeveless met nummer 11

van jou weten we dat je de tests wel hebt doorstaan

al had je nog geen shirt klopt!
dus bij deze....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hé Johnny zoals al wel eens verteld: ik wil ook zo'n shirt!!:Yes:

Was nummer 5 nou al in gebruik? Doe anders nummertje 10 maar dan.

Wel beter een IHC-topic, meteen ff toevoegen aan de volglijst ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga voor nummertje 5 dan :lief: mijn oude rugnummer met voetjebal ;). Btw van de party/ij op Dominator?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke oke oke dan reserveer ik bij deze graag nr 14

het nr van onze volksheld Johan cruijf :D

moet alleen ff kijken wanneer ik het geld hep ouwes
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 28 juni 2005 om 22:04:
Ik ga voor nummertje 5 dan mijn oude rugnummer met voetjebal . Btw van de party/ij op Dominator?

oke dan krijg je nummer 5 (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 22:38:
oke oke oke dan reserveer ik bij deze graag nr 14

hoe kan het ook anders jij nummer 14 (Y)

btw de prijs zal ik binnen kort nauwkeurig op dit topic vermelden dat ga ik nog ff mee in conclaaf...met de drukker

Waarschuw beheerder
oki doki
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi, :bounce:'en is weer mogelijk dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha idd :cheer: doen we ook, gaan we ook van die pluisgevallen met IHC logo ontwikkelen dan? ;) Nemen we die ook elke keer mee haha
Waarschuw beheerder
donateur
Haha wellicht voor in de toekomst als we oude lullen zijn en in het bejaardenhuis achter onze rollators staan te beuqen & hakkuh :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ow ja voor mijn shirt wel gewoon MiQaeltje als naam hè, weet iedereen iig dat ik het ben :D
Waarschuw beheerder
donateur
mooi, same thought ----> setje :P
donateur
:yes: liep ook met me shirt op impulz...ze dachten dat ik verdwaald was...wel een mooie gezicht :P

zou namelijk op laatste moment naar hardcore united gaan maar dat had ik alsnog verandert :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Was Impulz nog een beetje wat dan? HU was erg vetjes geweest, heb ik hier op PF gelezen :D
Waarschuw beheerder
Oke ik wil nummer 16! Ik wil wel gewoon mouwtjes enzo maar hij moet strak zitten hoor!! Niet zonder mouwtjes maar wel gewoon met korte mouwtjes! Met Pussycat

Waarschuw beheerder
Oke ik wil nummer 16

Hoeso moet jij nummer 16 ouwes
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil natuurlijk ook een strak zittend shirt (wordt de bierbuik tenminste een beetje gelift ;))
donateur
impulz was zeker tof :yes:
je hebt zeker wat gemist Michael :D

Uitspraak van Pussycat op donderdag 30 juni 2005 om 12:51:
Oke ik wil nummer 16! Ik wil wel gewoon mouwtjes enzo maar hij moet strak zitten hoor!! Niet zonder mouwtjes maar wel gewoon met korte mouwtjes! Met Pussycat

oke bij deze staat dat op de reserverings lijst :D

zo'n shirt wordt geregeld...

moet nog steeds die drukkerij bellen :S

beetje druk overal...vandaag ga ik dat ff doen :D

Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 30 juni 2005 om 22:44:
Ik wil natuurlijk ook een strak zittend shirt (wordt de bierbuik tenminste een beetje gelift )

wat je anders kan doen is het volgende...

koop in amsterdam of ergens bij de winkel Zara een zwart strak zittend shirt ( wat ik ook heb gedaan) en dan geef je die aan mij en dan laat ik die bedrukken overigens nog net wat goedkoper al moet ik daar de prijs van strak trekken dat het niet al te duur wordt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ga ik zeker ff doen dan van de week dat shirt halen bij Zara, kan ik hem ws nog wel ff voor 15 juli brengen, ga dan nl naar Turkije toe. Beters dat Impulz vetjes was, volgend jaar dan toch maar eens naar toe gaan dan :D Keep contact about that :)

/edit t-shirt net ff gehaald dus die is alvast binnen :D
laatste aanpassing
donateur
oke mooi zo :D dan moeten we ff kieken wanneer je het langs kan komen brengen...

maar idd impulz dat was zeker vetjes :D
je had dit jaar moeten gaan...ik wilde al jaren maar dit keer moest ik er aan geloven en heb momenten getwijfelt en dat moest ik dus niet doen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zou maandagochtend evt kunnen lukken? Moet die middag toch naar een tentamen toe dus ben in A'dam dan. De een na laatste gelukkig, ben wel weer toe aan een vet feestje eigenlijk :bounce:
Waarschuw beheerder
Ja 16 is mijn lievelinggetal dat weet je toch wel? Maar als jij 14 neemt kan ik ook wel 15 nemen eigenlijk staat leuker.. Heeft iemand leuks daar ook nog mee gevoetbald??
(K)
donateur
Uitspraak van Pussycat op zaterdag 2 juli 2005 om 14:27:
Ja 16 is mijn lievelinggetal dat weet je toch wel? Maar als jij 14 neemt kan ik ook wel 15 nemen eigenlijk staat leuker.. Heeft iemand leuks daar ook nog mee gevoetbald??

oke welk nummer wil je :P
in het volgende bericht wil ik het zeker weten :cheer:

i know you can do it girl :P

Uitspraak van Pussycat op zaterdag 2 juli 2005 om 14:27:

ligt er maar net aan hoe laat in de avond als het maar na 7en is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Roppy 14, Danielle 15 maar we komen de t shirtjes nog een keertje brengen!
Waarschuw beheerder
Ow maar met de letters ROB_OUWE (volgens mij) en ik met Pussycat
Waarschuw beheerder
donateur
Johnny: weet je al iets over de prijzen enzo? :D
donateur
Uitspraak van Pussycat op zondag 3 juli 2005 om 20:53:
Roppy 14, Danielle 15 maar we komen de t shirtjes nog een keertje brengen!

Uitspraak van Pussycat op zondag 3 juli 2005 om 20:53:
Ow maar met de letters ROB_OUWE (volgens mij) en ik met Pussycat

is genotert :D

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 3 juli 2005 om 20:57:
Johnny: weet je al iets over de prijzen enzo?

is bijna rond...moet nog ff langs gaan om met die gozer te babbelen maar nog geen tijd gehad dus dat ga ik op zijn vroegst ehm woensdag of donderdag ff doen.

Waarschuw beheerder
wrom wist ik hier niks van dan :/

Waarschuw beheerder
:9
Waarschuw beheerder
donateur
Hé het topic leeft weer :P De eerste vijf zijn nu compleet zo te zien, maar Johnny voortaan wel iedereen ff in de lijst vermelden hè ;)Hoe zit het btw met mijn tests, doorstaan ofnie?? :P Maar goed zie je vanaaf @ CS
donateur
nou ben momenteel wel ff druk maar alles komt binnenkort wel vermeld te staan :D

de tests????

die heb je naarmate de tijd wel dootstaan met een goed voldoende :cheer: zie je vanaaf wel (Y)

Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee man, vijf is betah :P

Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
vrijdag feestje in de trappist
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen, maak er wat van daar, ga ik lekker een biertje drinken in Turkije :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 14 juli 2005 om 07:50:
biertje drinken in Turkije

:\
Waarschuw beheerder
Ik ook ik ook ik ook...... :P

Nr. 7 dan hoor, J.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo :\?????? Met een biertje drinken in Turkije is toch niets mis of moet er meteen weer aan de sterke drank worden gegaan? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ;) Tot de 30e jump zo het vliegtuig in namelijk :)

Waarschuw beheerder
:cocktail:

Waarschuw beheerder
owjah :bier:...ga je ook?

Waarschuw beheerder
welke tekst

Waarschuw beheerder
owkeeej dan
donateur
nou weer op naar hellbound...waar IHC ook bij zal zijn :P

alleen moeten we een paar leden in fisiek en figurlijke zin missen

onder andere Draskovic die zit met ze gat in een warm land te genieten van al dat vrouwelijk schoon.

en een paar mensen die nog officieel met het IHC shirt worden ingeweid
Waarschuw beheerder
donateur
Joh?! ;) Is jouw shirt dan ook al in bestelling gegaan dan?
donateur
alleen die van jou michael...

sommige mensen komen niet met een shirt over de proppen
anders gaat het shirt niet in producee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja je moet natuurlijk wel een beetje moeite doen doen om bij de IHC te mogen horen ;) Als ie van de week klaar is, wordt het weer eens tijd om het bananenpak uit de kast te trekken :)
Waarschuw beheerder
Welke test moet ik door staan? :)

En ik wil nummer 83 O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nummer 83? :| Dat wordt nog een uitgebreide crew zo ;)
Waarschuw beheerder
Maar nu heb ik nog geen antwoord op die andere vraag :9

Welke test moet ik door staan Johnny?
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 24 juli 2005 om 02:53:
Tja je moet natuurlijk wel een beetje moeite doen doen om bij de IHC te mogen horen Als ie van de week klaar is, wordt het weer eens tijd om het bananenpak uit de kast te trekken

moeite moet er zijn...de zon gaat voor niks op idd maar iets willen gaat niet vanzelf....tenzij je nill gates heet :P

maar bananen pak :P

hardbass herinneringen krijg ik :S

oja die foto....ga ik van de week weer ff online gooien....nou 2 weken vrij dus ik kan me website goed onder handen nemen :D

Uitspraak van Thunderboefje B) op zondag 24 juli 2005 om 02:55:
Welke test moet ik door staan?

En ik wil nummer 83

ehm welke test :S

had in het verleden de test: hoe goed kan je in me nek sabbelen test maar dat scheen geen goeie te zijn.

een hoe goed kan je zoenen test lijkt me niet verstandig.

voor jou de kansbare test....die je dan met dominator moet afleggen is....stamp zo hard als je kan :yes:

maar ehm qua nummeriek...we beginnen laag....dus ehm moet alweer geupdate worden trouwens :P
Waarschuw beheerder
voor jou de kansbare test....die je dan met dominator moet afleggen is....stamp zo hard als je kan

maar ehm qua nummeriek...we beginnen laag....dus ehm moet alweer geupdate worden trouwens

Dat gaat wel goed komen B)

Welk nummer krijg ik dan?
donateur
Uitspraak van Thunderboefje B) op maandag 25 juli 2005 om 11:51:
Dat gaat wel goed komen

Welk nummer krijg ik dan?

eerst zien dan geloven :P

maar welk nummer ik zal ff snel een updat van de gehele stamlijst doen en dan zie je welke numers op zijn :D

begin wel laag mogelijk ;)

Uitspraak van :xtc:Hardstyleboy:bounce: op maandag 25 juli 2005 om 18:13:
me naam klopt niet in het forum

ff aanpassen dus...geen ppt meer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie zijn 6,7,8,9 en 10 dan
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:10:
6,7

die staan op dermate gerserveerde positie al moet ik daar nog opheldering over krijgen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:10:
8,9 en 10 dan

die staan nog vrij voor aanmaak

Waarschuw beheerder
oh oke
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker van die boeren uit dorpen zoals Warder? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ow dat figuur ;) Die moet gewoon zijn bek houwe :P
Waarschuw beheerder
donateur
Oef dan moeten we maar ff de brandweer bellen hé ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoort ook zo O:) Anders ben je natuurlijk geen volwaardig crewmemeber ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Idd de geinfecteerdheid moet natuurlijk wel zichtbaar zijn ;)

Waarschuw beheerder
NR 8 Was al voor mij gereserveerd he!!!!!! :bounce: :-p :cheer:

Waarschuw beheerder
ey hebbe we een nieuw lid er bij?
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja zeker weten. Alleen versie één van het shirt was een beetje op zijn kop gezet (het nummer, maar goed dat hoort eigenlijk wel een beetje bij IHC, dat op zijn kop zetten van ;))

Waarschuw beheerder
nou volgens mij is die winkel die dat doet niet helemaal goed...want mijn shirt en die van mijk en jur zijn ook niet helemaal goed.....en heb meerdere klachte gehoord :/

btje jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Ja weet welke winkel het is en ze willen nog wel eens iets verkeerd doen ja. Mijn letters aan de voorkant stonden ook behoorlijk ver uit elkaar.....Maar krijg een nieuwe, is al klaar trouwens, en die moet ik van de week ff ophalen bij Johnny. Ben benieuwd :) De oude blijft nu gewoon dienst doen als opvulling van de hoedenplank in de auto ;)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 7 augustus 2005 om 20:36:
Jaja zeker weten. Alleen versie één van het shirt was een beetje op zijn kop gezet (het nummer, maar goed dat hoort eigenlijk wel een beetje bij IHC, dat op zijn kop zetten van

hoort er opzich bij maar ja beetje dom dat wel.

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 15:17:
want mijn shirt en die van mijk en jur zijn ook niet helemaal goed.....en heb meerdere klachte gehoord

welke klachten meis :S

ja dat de letters anders staan dan dat op het shirt van mij dat had ik nog wel gezegd ja maar oke...ik ga binnenkort is zoeken naar een betere.

met het shirt van MiQaeltje zou ik goedkoper uit moeten zijn maar door die omgekeerde cijfer 5 ben ik alsnog duurder uit geweest :S

Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 8 augustus 2005 om 16:48:
Mijn letters aan de voorkant stonden ook behoorlijk ver uit elkaar.....Maar krijg een nieuwe

de letters staan nu wel wat dichter op elkaar...alleen kwamen ze met het verhaal de kleur die wordt gebruikt dat ze daar niet meer aan kunnen komen dus het is een iets donker groene kleur geworden..opzich wijkt het niet al te veel af maar dat vind ik nou wel het jammere...heb nou wel een kennis van me die shirts kan bedrukken al moet ik daar is een afspraak mee maken.

moet natuurlijk wel goed gedaan worden voor dat geld en voor het clubbie.
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 8 augustus 2005 om 16:48:
De oude blijft nu gewoon dienst doen als opvulling van de hoedenplank in de auto

infected auto crew :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd :)

Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op dinsdag 9 augustus 2005 om 11:28:
de letters staan nu wel wat dichter op elkaar...alleen kwamen ze met het verhaal de kleur die wordt gebruikt dat ze daar niet meer aan kunnen komen dus het is een iets donker groene kleur geworden

Tja als het teveel af zou wijken of helemaal niet op de oorspronkelijke gele kleur lijkt, zou je dan je geld terug kunnen krijgen, want ik (en anderen ook ws) vind 35 of in mijn geval 50 euro wel een hoop geld voor het bedrukken van een shirt en zoals je zelf al zegt moet het dan natuurlijk wel goed gebeuren. Maar ik zal het shirt van de week op komen halen. Zou donderdagavond jou uitkomen? Dan pak ik nl ff de auto en kunnen we het ff snel regelen
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 16:01:
nou die shirtjes van sophie esmee enzow weetje wel zijn ook niet goed gelukt

wist niet dat hun ook een IHC shirt hadden of was dat gewon een ander shirt?

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 9 augustus 2005 om 15:15:
Tja als het teveel af zou wijken of helemaal niet op de oorspronkelijke gele kleur lijkt, zou je dan je geld terug kunnen krijgen, want ik (en anderen ook ws) vind 35 of in mijn geval 50 euro wel een hoop geld voor het bedrukken van een shirt en zoals je zelf al zegt moet het dan natuurlijk wel goed gebeuren. Maar ik zal het shirt van de week op komen halen. Zou donderdagavond jou uitkomen? Dan pak ik nl ff de auto en kunnen we het ff snel regelen

idd ja de shirtjes moeten wel goed zijn...maar geld terug denk wel dat daar wat over te regelen valt...al is dat een kwestie even langs die zaak gaan....maar zoveel afwijkend is het niet het is een tikkeltje donker...maar donderdag avond dat schikt wel...
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 15:20:
een ander shirtje

ach zo...ja ik zit te denken om ff verder te zoeken dan me neus lang is want die kleur gif groen / geel krijgen ze ook niet meer :S

dus wellicht als het zover is dat iedereen een nieuw shirt krijgt of dat ik op zoek ga naar die kleur. maar dat is nog toekomst taal.

alles moet wel hetzelfde zijn natuurlijk geen verschillende kleuren...dat staat niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
al we dan toch een nieuw shirtje neme..wil ik dit x toch wel 1 zonder mouwe :p...dit shirtje is best warm :/...
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 15:37:
al we dan toch een nieuw shirtje neme..wil ik dit x toch wel 1 zonder mouwe ...dit shirtje is best warm

je had er toch een zonder mouwen :S

maar oke is goed...zoals vermeld...een eigen gekocht shirtje lijkt me toch de beste optie qua inkoop...ik moet het niet dragen maar de persoon in kweste dat ben jij dus...dus dan moet je nog ff een goed zittend shirtje hebben...

btw ik ga is kijken of ik dat anders kan regelen qua inontvangst name van de shirtjes...

om telkens af te spreken gewoon op te sturen
scheelt ook weer tijd, figuurlijk gezien dan
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 16:06:
kheb korte mouwtjes

is opzich wel goed toch?

maar dan wil je geheel zonder mauwen?

maar iig de kleur die het origineel is dat is deze:

[img]http://html.op-het.net/tekst/kleuren.html[/img] greenyellow

en van het laatste shirt is dat nu deze kleur geworden:

[img]http://html.op-het.net/tekst/kleuren.html[/img] lime

het wijkt niet echt af maar opzich is die lichtere kleur mooier
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
plaatjes?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja die kruisjes hebben dezelfde kleur hé ;)

Gewoon ff selecteren, eigenschappen en bla bla en dan zie je ze wel. Vond de originele kleur ook niet echt op het kleurtje lijken dat op het t-shirt zit dus denk niet dat je eral teveel over kunt zeggen. Kan natuurlijk ook aan mijn beeldscherm hier liggen natuurlijk

Waarschuw beheerder
http://html.op-het.net/tekst/kleuren.html
Waarschuw beheerder
donateur
Ook al FFWD? Ga misschien ook, moet nog ff kijken hoe laat enzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
Aha ok, misschien ga ik je dan nog tegenkomen, want zoals het er nu uitziet ben ik rond half vier 's middags pas in Rotjeknor :S
Waarschuw beheerder
Hey J...

7 was dus dermate gereserveerd voor mij he :P

Waar moet ik dat shirt heen sturen dannnnn????
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 11 augustus 2005 om 14:00:
Aha ok, misschien ga ik je dan nog tegenkomen, want zoals het er nu uitziet ben ik rond half vier 's middags pas in Rotjeknor

(Y) ik ben er dus smorgens al :P

maar we zullen elkaar wel tegen komen

Uitspraak van MyQué op donderdag 11 augustus 2005 om 15:35:
7 was dus dermate gereserveerd voor mij he

Waar moet ik dat shirt heen sturen dannnnn????

idd ja :D adres etc volgt nog (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wie weet zie je iig vanavond al hè :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vooooooooooooogel :P
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 11 augustus 2005 om 15:55:
Wie weet zie je iig vanavond al hè

vast en zeker

Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:59:
Vooooooooooooogel

O:) niet copyen...dat is weer vogels taal geheim :P
al heb ik het weer van een vriend van me...dat blijft een intern verhaal :P

UIL
Waarschuw beheerder
donateur
Oeps :bloos:

tentakel :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tja kies steeds de verkeerde hé ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er helemaal bevlogen van, poeh hé stijg zowat op om te gaan vliegen, doordat het tandwiel van de band om het fietswiel achter de spaak die daarin zit bleef hangen en ik zo van mijn fiets uilde...

Zoiets???
donateur
ik dacht dat ik vaag was maar dat kan dus nog vager :/

jij bent een ware bevogeling voor de infected hardcore crew.... tis toch weer bevogeld...krijg er zowat de uilen van dat de tandwielen er de tentakels van krijgen..die spaken overleven het wiel dan ook niet meer...snap ie hem nog....zal wel aan de banden gelegen hebben die plat gingen na een beuiling van een langs vliegende bespitsende vogel met een gespitste spaak als snavel die hij zo lek prikte
Waarschuw beheerder
donateur
Vrees na wat je hierboven postte dat je toch nog iets geinfecteerder als ik. Das wel :vaag: namelijk, ben op de helft de rode draad kwijtgeraakt die op de weg lag en waar de uil over struikelde met zijn tentakels, terwijl het wiel met spaken langs vogelde in een bevlogen fietswiel met banden dat betand door het leven vliegt :vaag:

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
beter heb ik een spaakvergunning

Waarschuw beheerder
nee dankje

Waarschuw beheerder
heb liever snellesnelbinders
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 16:53:
snellesnelbinders

meestal zijn ze al snel uit de verpakking :P
leuke is dat ze meestal niet in de verpakking zitten en dat is pas snel :D

geef ik je een extra setje klipjes ervoor als ze zouden breken
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, gaat weer eens lekker nergens over hier :P
Waarschuw beheerder
donateur
Broem broem vogelende uil

TENTAKEL!!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
En 'paste' das misschien nog wel erger, maar mag ik toch? O:)

/editje: volgens mij is die hoofdvogel echt vaagstyle in het kwadraat. Heb wel de beschuitjes gemist na MOH :)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 16 augustus 2005 om 19:19:
En 'paste' das misschien nog wel erger, maar mag ik toch?

:/ ................. :no: dan is het niet zo leuk meer hoe meer mensen het gaan doen O:)

/editje: volgens mij is die hoofdvogel echt vaagstyle in het kwadraat

:yes: helemaal correct...mallie is vaagstyle itself (Y)

Heb wel de beschuitjes gemist na MOH

ja die waren op geloof ik..vandaar die chinezen in dat kraampie waar ze van die loempia's hadden....ik vroeg nog heb je er flokken of jam bij :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ow ja toen, kan ik me niet meer herinneren :X

Please ik wil ook tentakelen enzo......alsjeblieft????? O:) (blijft binnen de spaken van dit topic hoor :P)
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 16 augustus 2005 om 19:30:
Ow ja toen, kan ik me niet meer herinneren

dat was buiten met die kar en ehm marcel die het topje van sabine aan had

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 16 augustus 2005 om 19:30:
Please ik wil ook tentakelen enzo......alsjeblieft????? (blijft binnen de spaken van dit topic hoor

:nee: no comprendee

tis dat ik VOGEL tot mezelf verkondig...maar er schijnen nu al vogels te zijn die het irritant vinden...dat ik het van mallie vogel virus heb opgelopen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeer irrie inderdaad

tijd voor wat nieuws :yes:
donateur
ik heb dan wel het vogel virus opgelopen maar ik me medicijnen ervoor...dus ja als andere mensen dat ook gaan doen dan is de lol er snel vanaf....laat ik het bij mijn fietsen obsessie houden :[

gekke fietsen hiero :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ok ga jij maar lekker fietsen dan ;)

Ga ik (en/of de rest hier) wel ff brainstormen over iets nieuws
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
red band....als je voor pret bent 8)
donateur
ik ben fietsdebiel
en ventielmongool

en mijn naam is zadel

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 17 augustus 2005 om 16:05:
Ok ga jij maar lekker fietsen dan

:yes:

profiel de fietsspecialist :P

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 17 augustus 2005 om 16:05:
Ga ik (en/of de rest hier) wel ff brainstormen over iets nieuws

auw niet te veel want dat doet pijn..zouden mijn spaken ook niet leuk vinden :no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 16:50:
red band....als je voor pret bent

erg lekker ook idd :D
rooie banden daar hou ik nog wel van en likkend ook nog :)
donateur
zal verboden moeten worden :P

eigenlijk moeten ze ook een variant

lekke fietsbandendrop moeten maken.
weet je hoe je dat dan noemt?

lekkendefietsdrop

Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we het maar bij auto's houden, fietsen zijn alweer een beetje achterhaald eigenlijk :) En daarbij is autodrop niet te evenaren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Egaliseren die zooi, zo hoort dat :) Gewoon DefQon-style doen B)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
[img width=207 height=224 cacheid=00138062001cb41d323a78981a00ed8bfc]http://www.nick.com/all_nick/tv_supersites/jimmy_neutron/characters/images/img_jim_jim.gif[/img]

Waarschuw beheerder
jimmy neutron man :[

kijk je dat nooit of zow :/
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 15:25:
jimmy neutron man

dat was het ja :P

nee dat kijk ik nooit...ik kijk vanaf vorig jaar november al bagger weinig tv...komt alleen maar crap op tv...ook sinds mijn tv toen kapot is gegaan en nog geen nieuwe heb gekocht.

op zich heb ik daar geen moeite mee.
ben merendeels achter de pc aan het werk :woep:

Waarschuw beheerder
oooohw zit dat zowww

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Jou kennende een pornofilm :yes::P
donateur
inderdaad :D

btw de drukking store heeft de originele kleur weer terug :D

dat is ook weer fijn...ik kreeg van hen een berichtje dat ze dat speciaal voor mij hadden gedaan :D

omdat ik ze er attent op maakte dat ik die kleur wil en dat het dus vaker bedrukt gaat worden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Das beter nieuws haha, kon dat niet ff eerder dan :P. Nee hoor geintje, vind dat groen nog steeds mooi. Zijn er btw al nieuwe clubleden en t-shirts voor hen gemaakt? Met vijven is ook maar met zijn vijven hé ;)
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 5 september 2005 om 10:15:
Das beter nieuws haha, kon dat niet ff eerder dan . Nee hoor geintje, vind dat groen nog steeds mooi. Zijn er btw al nieuwe clubleden en t-shirts voor hen gemaakt? Met vijven is ook maar met zijn vijven hé

ja dat zeker wel :D
ja dat had van mij ook wel eerder gemogen :yes:
maar er komen er nog wel een paar bij hoor al komt dat wel goed :) alles op zijn tijdje
Waarschuw beheerder
IK KOM ERBIJ :cheer: Jeeeee
Waarschuw beheerder
Niet te snel :P

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
wat is het hier gezellig ;)
donateur
ehm niet al te snel :o krijg nou de fietswielen :[
die zijn altijd snel :P

maare oke ik stuur je ff een bericht :yes:

het is hier altijd gezellig...stelletje IHCérs....laten het zich afweten O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja druk met andere dingen, heb je wel eens hè : Dat studentenleven......
Waarschuw beheerder
En wat gaan we allemaal doen van het weekend????
Waarschuw beheerder
donateur
Q-Base!!!!! :bounce: What about you?
Waarschuw beheerder
Mwah... niet naar Q base iig :(

Vanavond naar Darkraver Matrixx... Morgen naar Ikea lol... ga niet stappen morgen ...

Waarschuw beheerder
kga naar D.D.O.D in de trappist

Waarschuw beheerder
donateur
Wat heeft iederereen dan tegen Q-Base ofzo? Line-up te standaard, locatie, te ver weg......Tell me, snap er echt helemaal niets van :(

Maar goed ga wel, het weer zal sowieso beter zijn dan vorig jaar, maar dat kan snel en hoop dat dat met het verkeer net zo is. En kan nog ff 'goedkoop' tanken daar ook haha ;)

In ieder geval heel veel stampplezier allemaal :bounce:
donateur
Uitspraak van MyQué op vrijdag 9 september 2005 om 10:04:
En wat gaan we allemaal doen van het weekend????

waakzaamheid, q-base waarschijnlijk savonds weer waakzaamheid of kardinge, zondag? ehm dag om lekker in me bed te blijven liggen met me meissie O:)

Uitspraak van MyQué op vrijdag 9 september 2005 om 14:31:
Darkraver Matrixx

wil ik opzich ook wel heen

Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 9 september 2005 om 16:42:
Wat heeft iederereen dan tegen Q-Base ofzo?

dat heeft ook wel te maken met no tolerance atitude, de reis er heen en ja de line up zal dan wel goed zijn want ze nemen het voorbeeld Defqon in de mond dus het zal zeker wel goed zijn maar ja veler persoon wil toch liever in NL een feesie hebben

Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 9 september 2005 om 16:42:
In ieder geval heel veel stampplezier allemaal

gaat goed komen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is idd goed gekomen dat stampplezier, was vanmorgen zo stijf als onbreekbaar staal.....Maarre wel een heel vet feestje gehad haha :bounce:
donateur
is zeker wel goed gekomen ja, zelf was ik vanmorgen ook wel stijf als een ijzerenpaal :P maar dan op een andere manier O:)

maar was zeker een vet feesie gozer, jij bent zowieso een ware IHC´er naast alle andere :D

volgende keer weer man
Waarschuw beheerder
donateur
Haha bedankt voor het compliment :bloos: Ben best geinfecteerd hè, misschien zelfs wel geindoctrineerd haha :P Heb de foto's inmiddels ook allemaal binnengehaald, sta er er weer charming op steeds. Kan ook niet normaal op foto's poseren :S

Volgende keer is Qlubtempo toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 15 september 2005 om 12:23:
Kan ook niet normaal op foto's poseren

Haha.. ik ken dr nog 1 ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Vast niet zo erg als ik hoor O:)
Waarschuw beheerder
Erger :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wil ik wel eens zien dan :P

Waarschuw beheerder
:gaap:
donateur
Haha bedankt voor het compliment Ben best geinfecteerd hè, misschien zelfs wel geindoctrineerd

graag gedaan mede IHCér (6)
gek ben je zeker wel :bounce:

Heb de foto's inmiddels ook allemaal binnengehaald, sta er er weer charming op steeds. Kan ook niet normaal op foto's poseren

wanneer sta je er nou wel normaal op O:) hahaha

Volgende keer is Qlubtempo toch?

is nog niet helemaal zeker ;)

Uitspraak van MyQué op vrijdag 16 september 2005 om 20:26:
Haha.. ik ken dr nog 1

jij bent niet erg... :[ denk dat ik er ook wel wat van kan.

Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 16 september 2005 om 21:28:
Dat wil ik wel eens zien dan

zal het is vast leggen (6)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 15:16:
:gaap:

er wordt niet geslapen :no: :P
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 01:09:
neej idd alleen maar mdmagegapen natuulek

noeste sjit :P heb het weekend rustig aan gedaan :S was wel zekerz gezellig wel ff ook als me meissie bij me is.
zat eigenlijk bij haar en we niet meer naar silverstone konden jammer genoeg.

Waarschuw beheerder
[img width=30 height=18]http://www.wzc-ehv.nl/gbook/emot/y/24.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Druk hier... J. kom je bed eens uit ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MyQué op zondag 25 september 2005 om 18:14:
Druk hier... J. kom je bed eens uit

jah heel druk :\...
donateur
nou dit weekend was wel weer gezellig, jammer dat ik je niet gezien heb Assie :( volgende keer dan maar weer.

het zou wel weer leuk zijn idd als de hele IHC weer is met z''n geheel naar een feest gaat :D

Uitspraak van MyQué op zondag 25 september 2005 om 18:14:
Druk hier... J. kom je bed eens uit

heb idd wel tot lang geslapen meissie.

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 18:24:
jah heel druk

vandaag niet :vaag:

Waarschuw beheerder
:\ nou lekker dan
Waarschuw beheerder
donateur
Convertible maar doen dan? :P (En wel het shirt aan natuurlijk :yes: )
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 26 september 2005 om 16:46:
Convertible maar doen dan? (En wel het shirt aan natuurlijk

geen convertible

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 16:54:
kwas er wel..alleen de laurens wou weg

ja je belde me nog dat je daar was toen was ik onderweg.
wel een beetje jammer

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 16:54:
die wou naar de subway...

maar wat was er leuker te doen in de subway dan?
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 18:28:
sjah " laurens " kan daar " gratis " zuipe

:gaap: dat is ook niet zo boeiend...dat kan ik ook wel doen...maar ga daar nou niet speciaal ergens heen omdat ik er gratis kan zuipen.

Waarschuw beheerder
neej..maar t drinke daar was wel btje duur en soms maakte ze ook hun eige prijze hebbe we gemerkt..en we hadde ook niet zo heel veel geld meer..
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 10:36:
neej..maar t drinke daar was wel btje duur en soms maakte ze ook hun eige prijze hebbe we gemerkt..en we hadde ook niet zo heel veel geld meer..

ja dat is wel vervelend als ze hun eigen prijzen gaan maken...wettelijk gezien is dat niet eens toegestaan :no: dan horen ze zich aan een afname beleid te houden qua inkoop en verkoop prijs...maar ja weinig aan te doen.

maar tuurlijk is het handig als je gratis kan drinken waar het duur is.

Waarschuw beheerder
Nou wil ik ook wel een keertje bij de IHC horen! :Yes:

En is nummertje 8 nog vrij??

Ltrss
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 19:23:
meen je dat nouw

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 19:03:
Nou wil ik ook wel een keertje bij de IHC horen!

En is nummertje 8 nog vrij??

dat is mogelijk gappie, dan maar is de test ondergaan op het volgende feesie :D

ik stel binnenkort wel ff eentje voor ;)
waar de rest van de IHC dan ook bij is

Waarschuw beheerder
Nou kom maar op!
Kben der helemaal klaar voor!!! :Yes:

Waarschuw beheerder
I hate trance :bounce:

Waarschuw beheerder
heb dr zin in :cheer:

Waarschuw beheerder
Weet niet of het nou de bedoeling was of ik ook naar I hate trance moest komen, maar ben ik dus niet geweest, beetje saai weekend gehad! :S

Maar ik wil wel knallen met de "IHC"

En neem je dan ook meteen me shirtje mee, want gek doen kan ik wel! :P

Ltrss
donateur
he gooz ben zelf ook niet meer naar I Hate Trance geweest.
had andere plannen gemaakt.

was ook wel veel leuker :yes:

maare gelijk het shirtje meenemen dat zal niet zo snel lukken....moet je wel ff goed het bovenstukkie doorlezen (Y)

dan weet je waarom natuurlijk.

maar we gaan idd wel snel knallen met de andere IHC leden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 23:10:
Weet niet of het nou de bedoeling was of ik ook naar I hate trance moest komen, maar ben ik dus niet geweest

nou volgens mij had jezelf ook wel door dat ik ook niet naar I hate trance was geweest hahahaha ;p

Waarschuw beheerder
maar we gaan idd wel snel knallen met de andere IHC leden

Heb er zin an! Zet je dat dan hier in het forum waar ik heen moet, of stuur je ff een pbtje?! :)

nou volgens mij had jezelf ook wel door dat ik ook niet naar I hate trance was geweest hahahaha

Je hebt gelijk, maarja ben ook maar blonT! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 20:10:
Je hebt gelijk, maarja ben ook maar blonT!

;p
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 16:58:
nou volgens mij had jezelf ook wel door dat ik ook niet naar I hate trance was geweest hahahaha

ben je ook niet meer geweest :o
dat is niet goed he :|

Heb er zin an! Zet je dat dan hier in het forum waar ik heen moet, of stuur je ff een pbtje?!

beide is wel makkelijk :D

Je hebt gelijk, maarja ben ook maar blonT!

beter blond dan niks he gooz

btw 26 november stel ik voor in de waakzaamheid.

:D dat wordt een uitermate leuk feesie
waar mijn website exclusief foto's mag gaan maken :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 16:19:
neeej morge 14 oktober dan is iedereen dr zelfs jurjen

Zou wel graag willen, maar denk dat dit een heel rustig weekend voor mij gaat worden! :S

Waarschuw beheerder
ow hoezo dat dan???
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 13:18:
Heb hem in me agenda staan, nou nog hopen dat het doorgaat!

dat is mooi :D dat wordt een super leuk feesie :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 16:19:
14 oktober dan is iedereen dr zelfs jurjen

daar ga ik ook heen :yes:

daar moet ik ook foto's maken

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 16:25:
Zou wel graag willen, maar denk dat dit een heel rustig weekend voor mij gaat worden!

je gaat er gewoon heen :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 16:28:
ow hoezo dat dan???

ja vertel eigenlijk is ff pikko :S

Waarschuw beheerder
Nou het probleem is, (zoals meer mensen ook wel kennen!) GELD.:S

Dus ga me best doen, en laat het horen! :D
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 18:12:
Nou het probleem is, (zoals meer mensen ook wel kennen!) GELD.

Dus ga me best doen, en laat het horen!

ja oke geld is ook wel een probleem
zelf heb ik deze maand ook niet veel meer te makken

maar ja dat ik dan foto's maak dat maakt het weer gezellig zowieso...dus dat is geen probleem

ik zou zeggen dan kan je wel met mij mee dan regel ik dan wel wat morgen voor de deur binnen....ben daar zo ongeveer de huis fotograaf ;)

btw niet vergeten om zowieso de 26ste in de agenda te zetten...met het zeer hoog op mijn agenda gezette bassrulez feesie :D waar hardcore meets porn elementen in komen :P

dus komt u allen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op donderdag 13 oktober 2005 om 20:56:
ik zou zeggen dan kan je wel met mij mee dan regel ik dan wel wat morgen voor de deur binnen....ben daar zo ongeveer de huis fotograaf

Ja is opzich wel een optie, maar heb wel nog een beetje geld, maar moet het wel nog tot het einde van de maand volhouden!:S
Maar ik ga ff kijken of er iets valt te regelen en dan hoor je het wel.:D

Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op donderdag 13 oktober 2005 om 20:56:
btw niet vergeten om zowieso de 26ste in de agenda te zetten...met het zeer hoog op mijn agenda gezette bassrulez feesie waar hardcore meets porn elementen in komen

Die staat er zeker in, lijkt me wel een knallend feessie! :Bounce:
Dus daar ga ik dan zeker weten naartoe! :Yes:
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 08:03:
Ja is opzich wel een optie, maar heb wel nog een beetje geld, maar moet het wel nog tot het einde van de maand volhouden!

ja idd dus gewoon doen, ik zit momenteel ook zonder maar ja dat houd mij niet tegen ;)

Maar ik ga ff kijken of er iets valt te regelen en dan hoor je het wel

is goed man :D

Die staat er zeker in, lijkt me wel een knallend feessie!
Dus daar ga ik dan zeker weten naartoe!

die wordt ubergeil:yes:
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:59:
Als jij het zegt ga ik helemaal zeker!

dat is mooi dan zie ik je daar zowieso :D

Vanavond toch maar niet naar de Waakzaamheid!

ik wel en het was super gezellig :D

Is Outblast 5 november geen optie??

Nope ga foto's maken op pandemonium
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 10:06:
zpw gezellig dat je nu op krukke loopt

nou zo dat is nog is wat....iig maar niet meer van de trap springen :no: denk dat komt wel goed maar kwam dus verkeerd neer :S

me voet is nou wel erg goed gekneusd maar aankomend vrijdag of zaterdag ga kan ik er wel weer tegen aan als ik wat ga doen :D

Waarschuw beheerder
slimmerd ;p
donateur
ja ach ja zou toch is moeten gebeuren he...

alleen niet op een goed moment morgen een afspraak voor werk bij het cwi :X

ja lig er op 1 december uit dus ik moet wel wat

Waarschuw beheerder
juist wel goed moment man :p
donateur
nope niet in dit geval...als ik namelijk een uitkering zou moeten voor 1 of 2 maanden dan brengt dit namelijk wel in gevaar...qua ziekte want daar valt het dan onder zou ik momenteel ziek melden van het werk dan wordt dat mee genomen in de beoordeling...
Waarschuw beheerder
Wilbert wat doe jij hier nu weer :P

Waarschuw beheerder
ach zow...
donateur
Uitspraak van MyQué op woensdag 19 oktober 2005 om 16:00:
Wilbert wat doe jij hier nu weer

komt er ook bij :)

oja check ff op mijn site onder IHC leden ;)
staan we allemaal die al in de IHC zitten maar het wordt nog wel wat uitgebreider

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 18:18:
ach zow...

komt wel goed assie.....ben vandaag lekker thuis gebleven.

oja we moeten de hele groep wel updaten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MyQué op woensdag 19 oktober 2005 om 16:00:
Wilbert wat doe jij hier nu weer

Whaha vind het wel gezellig hierzo! :Yes:
donateur
[img width=375 height=500]http://www.12house.nl/partys/viruzbday2005/images/100_2742.jpg[/img]

beetje zonde van deze foto maar hier kijk ik ook wel wat raar

en die gozer ervoor is aan het mediteren :P

oja gezellig met me meissie

jammer dat ie zo vaag is

[img width=375 height=500]http://www.12house.nl/partys/viruzbday2005/images/100_2749.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=375 height=500]http://www.12house.nl/partys/viruzbday2005/images/100_2991.jpg[/img]

eum :S gebruik je echt geen drugs? je heb echt van die faaaaakcing grote doppe man :vaag:
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 21:52:
Gek genoeg!

Ja dat kan je wel zeggen ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 23:46:
eum gebruik je echt geen drugs? je heb echt van die faaaaakcing grote doppe man

nope geen drugs assie dat weet je nou toch wel (Y)
zal wel door me gekke bekkentrekkerij komen of door de flits
Waarschuw beheerder
donateur
Las net dit topic door en ben ook even gaan kijken op IDC-Quest.com. Wel lachen dat de club site inmiddels een beetje vorm krijgt, we moeten alleen ff de foto opnieuw gaan maken, want die er nu staat is niet zo heel leuk (understatement) :no: Zag dat je zaterdag ook in de Fun bent dus zal het shirt meenemen. :bounce:
Waarschuw beheerder
Nummero tres is hier
donateur
ja he Miqaeltje ben je er nou weer is uit de doden herrezen ;)

hoe zit dat nou met die economische rompslomp?

maar krijgt idd al wel form :D
ben nou ook wel druk bezig met de rest van aankleding van de website :D

maar idd nieuwe foto's die moeten er wel komen ja

neem je shirt maar mee beter nog doe maar aan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja moest nog even bijkomen van Q-Base hè, was behoorlijk vermoeiend as you know ;)

Economische rompslomp? Gaat goed, beetje bedrijven af, beetje dineren, beetje borrelen, beetje slijmen en ow ja af en toe nog een college volgen en een tentamen maken. Wel wat anders hoor om strak in het pak naar school te ,moeten, maar je krijgt wel een hoop (vrouwelijke) aandacht op die manier :p

Hoe is het met jou baan, tenminste het solliciteren? Ik las al dat je je baan kwijt was, echt wel klote :( Je vertelde er al wel iets over tijdens Q-Base, maar dacht zelf dat het wel mee zou vallen en dan ook nog op krukken...
....het zit niet mee hè

Ow ja zaterdag gaat het shirt wel aan, maar er gaat een ander shirt overheen. Roze van kleur :lief: Trek hem graag even uit hoor voor de foto :P
donateur
ja ik dacht al wel dat je bij moest komen van Q-base.
je was er ook zo aan toe ;) snacht's in de auto terug was je dan ook gezellig :bounce:

maar de economische gebeuren gaat goed dus, beetje van het geoie leven genieten dus ;) maar om nou strak in pak naar school te gaan dat is nou ook niks :S maa een hoop aandacht krijg je zeker op die manier :yes: geil is dat he :P

maar met mijn baan? ik zit hier iig nog tot 1 december dan ben ik werkeloos dus dat wordt dan wel zoeken naar een andere baan :) ach ja als het bedrijf falliet is kan ik er ook weinig van maken.

maar qua krukken die heb ik gelukkig weer aan de kant gezet. ja had maar niet van een trap moeten springen van de 14 traptrede...kon er niet doorheen en moment dat ik naar beneden wilde ging er iemand omhoog dus ik dacht ik ga er wel langs...was ook wat aangeschoten dus kwam ook niet goed neer op mijn voet :S was flink gekneusd dus...nou nog wel ietsjes last van maar gaat wel weer weg :D

maar we zien je zaterdag pikko, maar als je het nou aan doet moet je er geen bovenaantrekken :S moet wel zichtbaar zijn dat is het leuke ervan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nog even in beraad dan met mijn tweede gespleten persoonlijkheid dan ;) Is iig al een erg leuk feestje, want eentree is for free. Heb gastenlijstplaatsten gefixed :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Echt wel beter, had ik dat altijd maar, want die kaartjes voor feesten zijn echt veel te duur :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op vrijdag 21 oktober 2005 om 00:53:
Nummero tres is hier

mijk :knuffel: :D

Waarschuw beheerder
:bounce: wat ga je doen johnny? vanavond

Waarschuw beheerder
whehehe nou je kan ook ff je andere been doen loop je weer recht ;p
donateur
he assie en michael en jur niet te vergeten sisje :D

was weer gezellie zaterdag :yes:

alleen jammer dat ik michael op een gegeven moment niet meer zag :S

voor de rest super jumping in de hm :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee idd, ik vloog, beter jumpte, weer alle kanten op haha. :bounce: Vond het echt superrelaxte muziek. Hbe de laatste tijd nogal een afkeer gekregen van Hardstyle, vanwege een te hoog percentage jonge huppelkutjes (m+v) :yes:. Dit feestje kwam daardoor echt net op tijd, want had de harde stijlen al bijna afgeschreven :P. Vond het ook erg gezellig, moet alleen ff wat beter gezichten leren onthouden, want ik herkende Marion in eerste instantie niet eens :bloos: Sorry Marion :flower: Wanneer gaat er btw weer gejumpt worden?
donateur
hahaha jij jumpte idd wel ja.
denk dat je elk plekkie wel gehad hebt ;)
maar muziek was zeker super relaxt...en Dr. Rude was ook wel zeker gezellig. maar een afkeer tegen hardstyle :S en dat nog wel door huppelkutjes :[ dan moest je idd maar snel de hardstyle en hardcore weer in ja :yes:
het is denk ik ook wel weer goed gekomen neem ik aan :D

maar gezichten herkennen dat komt vanzelf wel.
zelf ben ik niet zo'n ster in namen maar dan wel weer in gezichten :)

maar wanneer er weer gejumpt gaat worden?
geen idee eigenlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op dinsdag 25 oktober 2005 om 10:37:
hahaha jij jumpte idd wel ja.

Jaja als ik die muziek al hoor, ga ik al springen. Vreemd heb ik met Hardstyle, Hardcore, Club, eigenlijk alle muziek wel. Volgens mij doen ze daar tegenwoordig ook al drugs in en laten ze het niet bij je drinken ;)

Idd, was een supersfeertje, iedereen (kunstmatig) vrolijk, lekkere beats, veel vrouwelijk schoon, nee kon eigenlijk niet beter :yes:

Tja muziek laat je zweven en dan wil je natuurlijk nog wel eens iets vergeten :bloos: Ga mijn best doen, want heb volgens mij Assie ook niet herkend....Ga ff mijn best doen jullie allemaal te herkennen zonder shirt, want mèt is toch wel iets te makkelijk ;)
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 25 oktober 2005 om 18:04:
Jaja als ik die muziek al hoor, ga ik al springen.

dat is ook de bedoeling :D

Vreemd heb ik met Hardstyle, Hardcore, Club, eigenlijk alle muziek wel. Volgens mij doen ze daar tegenwoordig ook al drugs in en laten ze het niet bij je drinken

dat is een optie maar waarom merk ik er weinig van dan qua drugs :S

Idd, was een supersfeertje, iedereen (kunstmatig) vrolijk, lekkere beats, veel vrouwelijk schoon, nee kon eigenlijk niet beter

alles kan beter maar ja dit was gewoon prima goed :yes:

Tja muziek laat je zweven en dan wil je natuurlijk nog wel eens iets vergeten Ga mijn best doen, want heb volgens mij Assie ook niet herkend....Ga ff mijn best doen jullie allemaal te herkennen zonder shirt, want mèt is toch wel iets te makkelijk

assie niet gezien :o ja ze liep idd zonder was eigenlijk met jou de enigste....tijd voor een oppep beurt met de shirts op een feesie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Pcies, denk dat mijn eerste stamp feestje Audio Attack gaat worden, dus dan wordt het een christmas reunion. Doen we ook meteen een kerstmuts op, herkennen we elkaar sowieso;)

Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op dinsdag 25 oktober 2005 om 18:11:
dat is een optie maar waarom merk ik er weinig van dan qua drugs

Hoe bedoel je? Wordt je er niet superenergiek van dan? Zo bedoelde ik hem nl. Drugs in muziek stoppen, gaat uiteindelijk toch wel een klein beetje moeilijk...
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 25 oktober 2005 om 18:43:
Pcies, denk dat mijn eerste stamp feestje Audio Attack gaat worden, dus dan wordt het een christmas reunion. Doen we ook meteen een kerstmuts op, herkennen we elkaar sowieso

gezellig

weet je dat dat me een heel strak en leuk idee lijkt
heb hier nog wel een kerstmuts liggen :P

Hoe bedoel je? Wordt je er niet superenergiek van dan?

heb te veel energie van mezelf dus heb het niet nodig
zelfs ghb doet me niks :S

Drugs in muziek stoppen, gaat uiteindelijk toch wel een klein beetje moeilijk...

ja dat kan je wel stellen ja

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
En vanavond nog Smurfen op Smurfenland????????? :woep:

Waarschuw beheerder
:no: kga ff lekker buurten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 19:44:
kga ff lekker buurten

Kan leuk zijn, maar ik weet wel dat je aardig wat gemist hebt!
Heb aardig lopen smurfen daarzo! :P
donateur
ik was in utrecht met smurfenland

vond het nou niet echt heel erg om niet te gaan...had ook niet veel zin eigenlijk eerlijk gezegd.

maar je hebt wel goed gesmurft dus ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op maandag 31 oktober 2005 om 10:10:
maar je hebt wel goed gesmurft dus

Nou de muziek was wel een beetje snel om bij te houden, maar heb er me zeker vermaakt! :yes:

Wat was er in Utrecht dan? Was er zaterdag wel op Hardbass, dus wel een beetje een ontspoord weekend gehad! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wtf een feest dat Smurfenland heet?! Hoe komen ze erop :D
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 19:43:
Nou de muziek was wel een beetje snel om bij te houden, maar heb er me zeker vermaakt!

dat is mooi man :D
ik ben niet meer gegaan...vond het wel ff welletjes zoveel keer de waakzaamheid...volgende keer weer :D

Wat was er in Utrecht dan?

ehm geen idee niet meer daar uit gegaan O:)

Was er zaterdag wel op Hardbass, dus wel een beetje een ontspoord weekend gehad!

ja dat kan je wel zeggen eerst de waak en dan jaarbeurs :P

Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 31 oktober 2005 om 19:52:
Wtf een feest dat Smurfenland heet?! Hoe komen ze erop

is overigens 2e editie afgelopen vrijdag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 31 oktober 2005 om 19:52:
Wtf een feest dat Smurfenland heet?! Hoe komen ze erop

Tja liepen ook echt blauwe mensen met witte mutsen op! Gekkehuis maar wel lachen! :Yes:
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 22:10:
Tja liepen ook echt blauwe mensen met witte mutsen op! Gekkehuis maar wel lachen!

tja dat was vorige keer ook zo dat is wel lache moet ik zeggen :P

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Ben toch wel benieuwd geworden :) Hé kom naar Smurfenland welkom allemaal....:cheer:
donateur
Assie...dat wordt weer feesten op Pandemonium?

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 1 november 2005 om 21:00:
Ben toch wel benieuwd geworden Hé kom naar Smurfenland welkom allemaal....

dat is meer harde hardcore en terror he michael, wet niet of je dat wat vind ;)

is wel echt raggen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ach voor een keertje, je moet tenslotte (bijna) alles een keertje geprobeerd hebben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer is er weer een Smurfenland? Heb nog een appeltje te schillen met Gargamel namelijk :P

Waarschuw beheerder
Ik Smurf, Jij Smurft, Wij Smurfen! Zeker weten volgende keer weer!
Zeker een aanrader! :Yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi, gaan we ook ff een blauw/wit IHC-shirt smurfen dan? We moeten tenslotte wel in stijl langs komen smurfen :yes:
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 19:39:
Ik Smurf, Jij Smurft, Wij Smurfen! Zeker weten volgende keer weer!
Zeker een aanrader!

gaan we wel doen dan

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 2 november 2005 om 20:20:
Mooi, gaan we ook ff een blauw/wit IHC-shirt smurfen dan? We moeten tenslotte wel in stijl langs komen smurfen

ehm nou dat is wel een optie maar ja ff kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Inclusief witte muts :P Of geeft dat een verkeerde indruk? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog drie nachtjessss :P

En dan geef je me ook maar es de benodigde informatie over het welgewilde IHC shirt... :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Das zaterdag toch? Helaas geeft onze dj'ende vriend Ed dan een feestje waar ik aanwezig moet zijn :bounce:

Waarschuw beheerder
kga zaterdag denk ik lekker niks doen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n zware uitgaansweken gehad dan? Want het weekend moet normaal gesproken natuurlijk wel worden gevierd:yes:
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 2 november 2005 om 21:22:
Das zaterdag toch? Helaas geeft onze dj'ende vriend Ed dan een feestje waar ik aanwezig moet zijn

ja klopt dat hadden ze gezegd maar kan niet komen :(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 21:28:
kga zaterdag denk ik lekker niks doen

:o

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 2 november 2005 om 21:39:
Want het weekend moet normaal gesproken natuurlijk wel worden gevierd

Waarschuw beheerder
Niemand naar Outblast b-day dan???
Waarschuw beheerder
Wil je moet gewoon lekker naar Pandemonium komen... Outblast B-day :X
Waarschuw beheerder
donateur
Nee joh, lekker naar Zwaagdijk allemaal, gezellig ;)
Waarschuw beheerder
En dat is? waar? haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet ik ook niet haha :P Ergens tussen de koeien vrees ik ;)
Waarschuw beheerder
:O Gezellig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vlaai in overvloed ook haha ;) (of het ook lekker is das een tweede)
Waarschuw beheerder
Of stampen in de vlaaien... is weer es wat anders :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MyQué op vrijdag 4 november 2005 om 20:43:
Of stampen in de vlaaien... is weer es wat anders

Op klompen ofzo :P

Waarschuw beheerder
Nou me keuze is toch op de Hemkade gevallen vanavond, sorry! :P

Veel plezier allemaal vanavond! :Bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Same to you. Jij gaat nu die kant al op? Ik moet nl nog ff wachten op de rest van de groep, tot een uurtje of half elf.....

Waarschuw beheerder
ik blijf lekker thuis vanavond
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker hoor, volgende week wel weer ff stappen natuurlijk hè? ;)

Waarschuw beheerder
jaaah tuulek..buzz fuzz :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Woei :bounce: daar moet natuurlijk wel energie voor worden gespaard :yes:

Waarschuw beheerder
whehehe neuj hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Middelen voor zeker :P

Waarschuw beheerder
:nee: :x

Waarschuw beheerder
Zo jij doet altijd alles zonder hulpmiddelen??

Maar jij gaat naar Buzz-Fuzz vrijdag? Wie is er allemaal nog meer van de partij daarzo?
Zit nog te twijvelen of ik ga!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 21:36:

tuulek :$

Maar jij gaat naar Buzz-Fuzz vrijdag? Wie is er allemaal nog meer van de partij daarzo?

ik heb er geen idee van volgens mij gaat de hele IHC
Waarschuw beheerder
donateur
:no: Niet helemaal, ga Korsakoff ff pesten in Volendam ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 6 november 2005 om 21:39:
Niet helemaal, ga Korsakoff ff pesten in Volendam

jah tuulek verpest jij t ma weer :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 21:40:
jah tuulek verpest jij t ma weer

Schiet idd niet echt op! Moet wel een feestje hebben waar de hele IHC aanwezig is, om te kijken of ik gek genoeg ben!
Waarschuw beheerder
donateur
Johnny neemt de gekheid wel even van me over ;) Lukt hem vast, als hij het eens is, ben ik dat ws ook wel :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 6 november 2005 om 21:45:
Johnny neemt de gekheid wel even van me over Lukt hem vast, als hij het eens is, ben ik dat ws ook wel

Nou het is ook niet helemaal zeker of ik ga, maarja anders komt het vast wel weer een ander keertje goed toch?!
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het wel hoor, anders maak ik er op een vrije week geen probleem van een lekker HC feestje te doen ;)

Waarschuw beheerder
;p
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zaterdag 5 november 2005 om 00:37:
Op klompen ofzo

was dat wel gezellig dan ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 20:08:
Nou me keuze is toch op de Hemkade gevallen vanavond, sorry!

Veel plezier allemaal vanavond!

geen probleem man...pandemonium was toch zeker wel weer te gek :yes:

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zaterdag 5 november 2005 om 20:19:
Same to you. Jij gaat nu die kant al op? Ik moet nl nog ff wachten op de rest van de groep, tot een uurtje of half elf.....

ik kwam marcel en sabien dan ook wel tegen op pandemonium wel lache...michael die had iets aan ze arm maar wat die mafdaas nou gedaan had weet ik niet

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 20:51:
jaaah tuulek..buzz fuzz

dan ben ik er ook bij :D

ik doe ook alles zonder middelen O:)

maar ben dan ook bijna overal...dus ook bij buzz fuzz :P
mag ik weer foto's maken...overigens kan ik met me nieuwe camera spelen :D

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 6 november 2005 om 21:39:
Niet helemaal, ga Korsakoff ff pesten in Volendam

:S dat is nou weer jammer gooz :(

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 21:44:
Schiet idd niet echt op! Moet wel een feestje hebben waar de hele IHC aanwezig is, om te kijken of ik gek genoeg ben!

ja precies maar denk wel dat je slaagt hoor...maar ja de rest van de pennel leden moeten dit nog keuren op eigenwijze wijze.

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 6 november 2005 om 21:45:
Johnny neemt de gekheid wel even van me over Lukt hem vast, als hij het eens is, ben ik dat ws ook wel

geen probleem (Y) komt voor de fietswielen :[

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 22:01:
Nou het is ook niet helemaal zeker of ik ga, maarja anders komt het vast wel weer een ander keertje goed toch?!

dan gaan we wel een eigen feest organiseren O:)

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 6 november 2005 om 22:02:
Denk het wel hoor, anders maak ik er op een vrije week geen probleem van een lekker HC feestje te doen

goed plan :D
Waarschuw beheerder
Goedenavond allen te saam.... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig hoor, zo in je eentje :yes: ;)
Waarschuw beheerder
Altijd toch :P
Waarschuw beheerder
donateur
Liever met twee of meer hoor :P

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe, ja duh ;)

Hoe bedoel je hier? Het topic? Mwoa vrij rustig hè...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 15 november 2005 om 15:03:
Mwoa vrij rustig hè...

jah lekker
Waarschuw beheerder
donateur
Zo op z'n tijd wel ja ;)
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 15 november 2005 om 15:03:
Hoe bedoel je hier? Het topic? Mwoa vrij rustig hè...

met jezelf bijvoorbeeld....ziet je nauwelijk op feesten voorbij komen :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 17:23:
jah lekker

mooi zo....hoe was dat feesie nou laatst?

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 15 november 2005 om 23:04:
Zo op z'n tijd wel ja

moet gewoon elke dag maar ja soms kan het wel is tegen zitten ja

vandaag ff een brief of 12 aan sollicitaties de deur uit gedaan om nieuw werk te verzoenen ;)
jaja alle IHC gekheid gaat door elk bedrijf heen ;)

btw ik heb wel wat leuks bedacht.

degene die naar mijn mening en de juri die ik zal aanwijzen een leuk beeldmerk maakt voor de IHC die zal dan ook geplaatst worden op de website
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op woensdag 16 november 2005 om 18:20:
met jezelf bijvoorbeeld....ziet je nauwelijk op feesten voorbij komen

Tja doe nog af en toe wel eens wat idd, maar niet zo veel meer. Ben er achter gekomen dat als ik meer dan één keer per maand naar een feest ga, het op een gegeven moment niet echt leuk meer is. [slijm mode on] Kan natuurlijk ook komen, doordat dat de feesten zijn waar jullie niet komen [slijm mode off] :P

Lukt het een beetje met de sollicitaties btw?

Ow ja ben niet zo handig met fotosoep, maar als ik een gaatje in m'n agenda kan vinden, ga ik wel even aan de slag :yes:

Waarschuw beheerder
kwas weer es ff aan t trugblikke in mijnpf foto boek 8)

en wat kwam ik tegen

vet lijpe fotow

[img cacheid=00139623000acc7ac5f6e0281a01159786]https://photo.partyflock.nl/images/32665/main/153422.jpg[/img]

;p
Waarschuw beheerder
donateur
lekker leip is niet vies :P
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 16 november 2005 om 18:25:
Tja doe nog af en toe wel eens wat idd, maar niet zo veel meer.

als je maar leuke dingen doet daar gaat het om

maar niet zo veel meer. Ben er achter gekomen dat als ik meer dan één keer per maand naar een feest ga, het op een gegeven moment niet echt leuk meer is

dan moet je het ook niet TE vaak doen he, al ligt het er wel aan welk en wat voor feest je gaat.

Kan natuurlijk ook komen, doordat dat de feesten zijn waar jullie niet komen

dat zou het kunnen zijn, vorige keer met die vlaaien O:) dacht ik ik ga gewoon me normale route bewandelen :P

Lukt het een beetje met de sollicitaties btw?

gelukkkig wel het is goed zoeken, 60% valt weg en heb nou wel een gesprek te pakken :D

Ow ja ben niet zo handig met fotosoep, maar als ik een gaatje in m'n agenda kan vinden, ga ik wel even aan de slag

alleen voor de handigen dan natuurlijk

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 18:26:
kwas weer es ff aan t trugblikke in mijnpf foto boek

en wat kwam ik tegen

vet lijpe fotow

hahahaha die blijft leuk assie :P
gewoon een meesterlijke foto net voor dat de IHC ontstaan is :P:P:P

Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 18 november 2005 om 01:49:
lekker leip is niet vies

:no: zeker niet....lekker vies is gewoon lijp :[

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=454]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAAAOIXsqV2yRjgxk2lrgFZZGAM1f49KCspsKdMUcPbT9ZrZb7m90h2xxEJ4b7sxw35zXk60tRYibuvOVAqahFkhO!MMjy3q3XNRAcXP!NILYy0kciKlg/naamloos0.bmp?dc=4675520283976939243[/img]
donateur
hahahahaha

nog wel wat tegels kunnen verkopen of gingen al die auto's nou via utrecht omdat daar een nieuwe autodealer is met de mooiste auto's?
Waarschuw beheerder
donateur
Lol, dat plaatje lijkt wel geschoten vlakbij Purmerend, kom daar vaak langs als ik weer eens moet werken :)

Waarschuw beheerder
;p
Waarschuw beheerder
donateur
daar issie dus ook gemaakt wil je zeggen? ;)

Waarschuw beheerder
hahaha kheb geen idee ;)
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 21 november 2005 om 13:27:
Lol, dat plaatje lijkt wel geschoten vlakbij Purmerend, kom daar vaak langs als ik weer eens moet werken

dan weet jij waar het is :P
dan heb je er wel handigheid in als je het nodig hebt ;)

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 23 november 2005 om 23:10:
daar issie dus ook gemaakt wil je zeggen?

let you be the judge

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 20:05:
hahaha kheb geen idee

je stond er bij en klikte er na :P

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
donateur
En was het ook zo gezellig als verwacht?

Zag dat je ook naar Het Opzwepende Jumpfeest bent geweest. Was het wat? Als ik geen gala had gehad, was ik zeker ook van plan geweest daar heen te gaan, maar helaas dus.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 27 november 2005 om 17:33:
En was het ook zo gezellig als verwacht?

dat zeker wel :D

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 27 november 2005 om 17:33:
Zag dat je ook naar Het Opzwepende Jumpfeest bent geweest. Was het wat? Als ik geen gala had gehad, was ik zeker ook van plan geweest daar heen te gaan, maar helaas dus.....

je had er eigenlijk wel bij moeten zijn :D
maar jammer dat je gala had al moet dat opzich ook wel gezellig zijn geweest :D

dit weekend ga ik me onthullen op Thunderdome :D

ASSIE :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja gala, blijft gala hè. Stampen houden ze niet zo van en dat heb ik toch wel een beetje gemist hoor:bloos: Dit weekend Thunderdome idd, maar heb al een ander (veel softer) feestje dus ga me ook wel vermaken :yes: Hoeveel IHC'ers gaan er eigenlijk wel dan naar TD?

Waarschuw beheerder
[img width=150 height=115 cacheid=0000a1fc0001303af5f8429c1a0120590c]http://extr4.free.fr/misc/vince.gif[/img]
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 2 december 2005 om 07:01:
Tja gala, blijft gala hè. Stampen houden ze niet zo van

dan gaan ze dat maar mooi leren :yes:

en dat heb ik toch wel een beetje gemist hoor

dan had je zeker een goeie leermeester kunnen zijn :D

Dit weekend Thunderdome idd, maar heb al een ander (veel softer) feestje dus ga me ook wel vermaken

:o je had echt op thunderdome moeten zijn :yes:
kwam sabien en marcel nog wel tegen maar die ben ik niet expres ontlopen...kwam meer door wat geheel anders.
dat laat ik liever hierbuiten :yes:
jammer dat ik ze niet meer zag iig.
kwam madelief nog wel tegen met vriend op het station :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 20:07:
riept u mij???

wanneer roep ik nou niet :P

[img width=150 height=115]http://extr4.free.fr/misc/vince.gif[/img]
GRRRaaaaaa BITE ME
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Qrime time :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Wie weet ik ook......Er zijn nl nog total geen concrete plannen voor O&N:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 16 december 2005 om 18:46:
Wie weet ik ook......Er zijn nl nog total geen concrete plannen voor O&N

gewoon gaan :9
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 17:40:
Qrime time

heb ook nog Ghosttown en een feesie in de waakzaamheid :cheer: early rave :P club en hardcore :P wat een jaar wisseling

Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 16 december 2005 om 18:46:
Wie weet ik ook......Er zijn nl nog total geen concrete plannen voor O&N

:S heb nog wel kaartjes voor je voor ehm de waakzaamheid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op zaterdag 17 december 2005 om 02:55:
heb ook nog Ghosttown en een feesie in de waakzaamheid early rave club en hardcore wat een jaar wisseling

gewoon naar Qrime time komeeeeeeeh!!!!! :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk wel Qrime Time voor mij :cheer: (en op 1 januari ook Crazyland :P zwaar naar de klote het nieuwe jaar in dus)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 18 december 2005 om 14:22:
zwaar naar de klote het nieuwe jaar in dus)

dan is t goed :cheer:
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 18 december 2005 om 14:22:
Waarschijnlijk wel Qrime Time voor mij (en op 1 januari ook Crazyland zwaar naar de klote het nieuwe jaar in dus)

lekker druk dus :P
denk dat ik het ook wel druk ga krijgen :S

GT, QT en misschien nog een feest
1 januari....hemkade en nog wat ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 19:22:
dan is t goed

vind ik nou ook :P

Waarschuw beheerder
cker..heb er ook zwaar zin in...moet alleen nog wel een kaartje zijn morge maar ff kijke
Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje heb ik ook nog niet, is ook nog niet helemaal 100% zeker. Maar de kans dat ik ga is wel erg groot hoor :yes:

Waarschuw beheerder
gezellie :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat sowieso, wat mij betreft gaat het nl ook gewoon door :cheer: Maar ja ik ben niet de hele groep in mijn eentje ;) Ga ze nog even flink overhalen :yes:
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 20:06:
cker..heb er ook zwaar zin in...moet alleen nog wel een kaartje zijn morge maar ff kijke

doen doen doen

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 20 december 2005 om 20:14:
Kaartje heb ik ook nog niet, is ook nog niet helemaal 100% zeker. Maar de kans dat ik ga is wel erg groot hoor

gaan gaan gaan

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 20:18:
gezellie

zeker wel :p

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 20 december 2005 om 20:57:
Ga ze nog even flink overhalen

mij heb je al binnen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En daar heb ik niet eens wat voor hoeven doen haha O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt dus toch geen Qrime Time. Net toen ik de kaartjes wilde gaan halen, was het uitverkocht :( Moet ik mar een ander feestje gaan zoeken hè. Wel jammer, de hele IHC bij elkaar is nog niet (zo vaak) voorgekomen :(

Waarschuw beheerder
zeer spijtig
Waarschuw beheerder
donateur
Vind he eigenlijk ook best wel k*t, maar goed ga 1 jan naar Crazyland dus luidt ik het nieuwe jaar dan wel goed in. Moet nu maar aan de drank om oudejaarsavond te overleven :bier:

Waarschuw beheerder
whehehehe voorberdeidinge zijn getroffe????
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd een krat :bier: in de buurt dus dat komt wel goed hoor :P

Waarschuw beheerder
:D we zijnd r weer

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn de plannen voor vanavond?

Waarschuw beheerder
de valk of de doele of de N201

kheb geeen flauw ideee

en jij?
Waarschuw beheerder
donateur
Op dit moment heb ik totaal geen plannen, maar zou natuurlijk wel ff in de Doele kunne gaan kijken, is nog geen 10 minuten rijden van hier. Moet er nog ff over nadenken, volgende week ook al 2 feesten en mijn bankrekening lijkt wel leeggeroofd ofzo :/

Waarschuw beheerder
okeeej okeeej...

jahaa duur maandje cker die december :p hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kun je wel zeggen ja haha, maar het was de moeite waard ;)

Waarschuw beheerder
nou gelukkig maaar
Waarschuw beheerder
donateur
Pcies, anders houd je er helemaal zo'n kater aan over (nu ook wel, maar dat kwam omdat het juist wel gezellig was haha ;))

Waarschuw beheerder
dan ist minder erg ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Pcies, dan vergeet je de hoofdpijn enzo ook weer wat sneller, omdat je weet (of denkt, hangt ervan af hoe gezellig het was) dat je een leuke avond hebt gehad ;)

Waarschuw beheerder
whahaha :respect: idd

t word vanavond toch maar the one :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja joh, Purmerend was toch iets te ver? Ben zelf naar the city of Schagen geweest. Niemand wilde mee naar Busters dus dan ja dan pas je je maar aan hè. Was wel erg gezellig haha :bier:

Waarschuw beheerder
jah denk ut :p
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe was het daar btw? :)

Waarschuw beheerder
ja leuk hooord vet druk alleeen en ware weer van die kk marokkane die konde niet t niet late om een vriendin van me met rust te late duz dat werd weer matte op t einde
Waarschuw beheerder
donateur
Hé bah, dat zijn de mindere dingen. Jammer dat er dan weer gevochten moet worden, wel een beetje zonder kleerscheuren eruit gekomen uiteindelijk?

Waarschuw beheerder
jaaah wellll
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig maar :D Ook naar MC zaterdag?

Waarschuw beheerder
neeeej kga lekker niks doen dat weekend

weekend erna cker naar partyraiser
wie nog meer :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Niks doen? Gaat je niet lukken :P

Ga zelf niet naar Partyraiser, houdt ff sabbatical dat weekend (of ga een poging doen ;))Weekend erop ook al weer feest gepland nl.. Een maatje van me gaat wel overigens
donateur
he er is nog leven :D

ik moet natuurlijk wel naar MC...vaste prik is dat natuurlijk he ;)

BZRK zit er ook weer aan te komen :D

en volgende week naar partyraiser :cheer:

dat zou een goed IHC uitje kunnen zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, waar was je nou? Oprichter moet natuurlijk wel betrokken blijven bij het wel en wee van IHC ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Met MC zeker van de partij/y, Partyraiser niet, ff sabbatical hoor, Trip2Dreamland staat ook nog op de agenda natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
n wat is dat nou...doen dan partyraiser ipv mindcontroller :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tja zo nu en dan prioriteiten stellen hè ;) Wilde eigenlijk naar XQ die avond, maar financieel en mentaal-technisch (tjees wat een woord) was dat ff niet mogelijk :(

Waarschuw beheerder
whahaha dan nog als je dan al prioriteiten moet stelle hahaha zou ik alsnog naar partyraiser gaan als ik jouw was :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de kaartjes voor MC nog niet :P Maar ga in principe alleen naar MC, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ook Partyraiser, maar ik reken er zelf niet op. Overigens ook een pittig tentamen die maandag erna......

Waarschuw beheerder
gewooooon naar partyraiser gaaaaaaaaaaan
Waarschuw beheerder
donateur
Nu ik zo naar z'n album zit luisteren, is het toch wel errug verleidelijk :bounce: 'This is generation X... dengdengdengdengdeng'

Waarschuw beheerder
:woep:

duzzzzzzzzzzzzz????
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 18 januari 2006 om 15:28:
Jaja, waar was je nou? Oprichter moet natuurlijk wel betrokken blijven bij het wel en wee van IHC

dat dacht ik ook wel ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 16:18:
wellus...

ehm gewoon niks doen :P

ik gaat vanavond weinig doen moet leren...jawel leren :P
en morgen naar mindcontroller foto's maken ;)

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 18 januari 2006 om 16:42:
Met MC zeker van de partij/y, Partyraiser niet, ff sabbatical hoor, Trip2Dreamland staat ook nog op de agenda natuurlijk

bij mij alle drie standaard ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 19:27:
whahaha dan nog als je dan al prioriteiten moet stelle hahaha zou ik alsnog naar partyraiser gaan als ik jouw was

prio's genoeg maar foto's maken hoort bij me prio :D
en feesten natuurlijk ook

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 18 januari 2006 om 18:55:
Wilde eigenlijk naar XQ die avond

was ik ook wel van plan maar 2 feesten op een avond zonder rijbewijs is toch net iets te veel van het goeie

Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 19 januari 2006 om 19:25:
'This is generation X

lekker he :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zo hé is echt een superlekkere cd, luister hem nu alleen ff niet meer anders is MC zo soft ;) En das niet de bedoeling natuurlijk :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna Mindcontroller :cheer: :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Die Oom Slokop hoe draait die *hik*scratch*hik*? :P
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zaterdag 21 januari 2006 om 20:16:
Bijna Mindcontroller

was gezellig pikko...had je maar ff gezien...hoorde al iemand wat in me oor zeggen maar kon het ff niet plaatsen :P had het een beetje druk :cheer:

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 20:36:
https://partyflock.nl/party/56934.html

denk niet dat ik erbij ben

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 22 januari 2006 om 21:52:
Die Oom Slokop hoe draait die *hik*scratch*hik*?

hahaha das lache :P

ehm ik ben er helaas niet bij
Waarschuw beheerder
donateur
Ja je was idd erg druk bezig gister en normaal sta ik ook altijd vooraan. Was door mijn knie gegaan dus moest ff rustig aan doen vandaar dat ik daar stond.

Ik moet ook nog ff kijken voor dat feestje de 24e. De studie begint ook richting een climax te gaan en moet toch echt ff gaan bikkelen de komende tijd. Als ik ga merk ik wel wat er allemaal gebeurd :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een stilte hier zeg, druk aan het voorbereiden voor zaterdag?
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 22 januari 2006 om 22:34:
Ja je was idd erg druk bezig gister en normaal sta ik ook altijd vooraan. Was door mijn knie gegaan dus moest ff rustig aan doen vandaar dat ik daar stond

das niet zo mooi man, was ook wel mega druk :D

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 22 januari 2006 om 22:34:
Ik moet ook nog ff kijken voor dat feestje de 24e. De studie begint ook richting een climax te gaan en moet toch echt ff gaan bikkelen de komende tijd. Als ik ga merk ik wel wat er allemaal gebeurd

denk niet dat ik er met qlimax in de Fun erbij ben maar ik moet maar ff kijken

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 16:12:
want

andere plannen, of althans me plannen veranderen altijd

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 25 januari 2006 om 20:25:
Wat een stilte hier zeg, druk aan het voorbereiden voor zaterdag?

ik altijd...btw i am back :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op donderdag 26 januari 2006 om 02:20:
denk niet dat ik er met qlimax in de Fun erbij ben maar ik moet maar ff kijken

Bedoelde eigenlijk dat de studie een beetje spannend begit te worden, scriptie enzo en dat ik er toch wel even iets meer energie in moet gaan steken ;)Qlubtempo aanwezig, das standaard, vanmiddag kaartje binnen gehad :yes:

Waarschuw beheerder
vanavond partyraiser :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Jajaja voor jullie wel... Ik duim vroeg m'n bed in, ben ongelooflijk moe en degene die vorige week met z'n kisten op mijn voeten moest gaan dansen erg dankbaar. Tering wat doet dat zeer :yes:

Waarschuw beheerder
:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel hoor, doet me goed, maar heeeeeeel veeeeel plezier vanavond :woep::cheer:

Waarschuw beheerder
kheb me wel vermaakt op partyraiser :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja toch wel, wel een aantal reacties gelezen die niet zo positief waren, zolas slechte organisatie enzo. Mooi dat het een lekker feesie was :yes:

Waarschuw beheerder
dat zijn cker mense uit den-haag ofzow ;p wha..ware wel wat relletjes geweest ma dat moch de pret niet drukke :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat niet gewoon een onderdeel van de pret dan? :P

Waarschuw beheerder
jah mwa na ligt eraan in wat voor bui je bent denk :p
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de gemiddelde Den Haag supporter is het bijna standaard om daar een uitzondering voor te maken ;) Maar dat doe ik niet hoor, verspilde aandacht O:)

Waarschuw beheerder
nou niet alleen voor de Den Haag supporter hooor...majaaa doe je verders niks aaan hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Hoort er inmiddels een klein beetje bij jammer genoeg :( Zolang je er niet bij betrokken bent en er een feest van maakt, hoef je er eigenlijk ook niets aan te doen :no:

Waarschuw beheerder
neej pcies...ik rel wel met andere mense in de stad ofzow :9
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe precies :P

Waarschuw beheerder
aankomende zaterdag brain cracker in de doele purmerend :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Ga ik naar Hoorn, is wat softer. Wordt oud :P

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Nee joh, valt best mee hoor. Is een feestje wat de afgelopen keer zo leuk was dat we gewoon weer gaan ;) IS techno en techhouse, ook best chill op zijn tijd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hé Assie wasjij ook op Q-Factor gister? Heb eigenlijk niet op gelet of ik je wel zag.....Zeg maar blonT van mijn kant ofzo :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: ik was er....hahahaha

kheb jou ook niet gezien ofzowwww...:9
Waarschuw beheerder
donateur
Neejoh, schandalig :P Hoe was ie in Purmerend gister?

Waarschuw beheerder
jah was wel vet....werd lekker gedraaid enzo (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Das mooi, was op een gegeven moment ookogvan plan heen te gaan, maar maatje wilde niet mee......Heb dus weer wat gemist :(

Waarschuw beheerder
je heb cker wat gemist

Waarschuw beheerder
http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf moet je is kijken

Waarschuw beheerder
http://www.break.com/movies/patiencechild.html
Waarschuw beheerder
donateur
Had ze laatst al op het forum gesignaleerd, die gast uit dat wteede filmpje is echt helemaal wappie volgens mij :yes:

Waarschuw beheerder
jah spoooort echt niet :p
Waarschuw beheerder
donateur
tja Duitser hè :P

Waarschuw beheerder
Aanstormende IHC Club leden & Members:

hoe zit t daar nou mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Tja moeten we maar ff aan Johnny vragen :) The Irritaner spreek ik zaterdag weer dus kan ik hem er ff aan herinneren :yes:
Waarschuw beheerder
Haha en Myque is hier :P

Maar ja... wat stelt de IHC nog helemaal voor??? J. is zowiezo nergens te bekennen :P:P:P En heb de test allang gedaan :D

Waarschuw beheerder
we moete ma ff een reunie organiesere ofzow :p...en dan gelijk de nieuwe mense dr bij en de IHC weer tot leven brenge :Cheer:
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 26 januari 2006 om 16:05:
Bedoelde eigenlijk dat de studie een beetje spannend begit te worden, scriptie enzo en dat ik er toch wel even iets meer energie in moet gaan steken Qlubtempo aanwezig, das standaard, vanmiddag kaartje binnen gehad

nou als je studie dan toch echt spannend begint te worden moet ik er aan geloven O:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 22:51:
Aanstormende IHC Club leden & Members:

hoe zit t daar nou mee?

dat moet nog komen eigenlijk O:)

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 1 maart 2006 om 14:54:
Tja moeten we maar ff aan Johnny vragen The Irritaner spreek ik zaterdag weer dus kan ik hem er ff aan herinneren

je kan het ook nu vragen natuurlijk..maar dat moet wel goed komen...wel gezien dat iedereen zijn eigen shirt moet hebben nogmaals...bovenstaand is niet verandert. ga het natuurlijk niet uit me eigen zakkie betalen ;)

in de toekomst kan dat wel veranderen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 18:24:
we moete ma ff een reunie organiesere ofzow ...en dan gelijk de nieuwe mense dr bij en de IHC weer tot leven brenge

klopt ja :D

geloof dat mijk ook een opfrisbeurt nodig heeft ;)

ben de bijna de enige trouwe IHC member die bijna elk HC feesie in shirt loopt O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op woensdag 1 maart 2006 om 21:16:
geloof dat mijk ook een opfrisbeurt nodig heeft

vooral hij jah :phahaha

Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op woensdag 1 maart 2006 om 21:16:
je kan het ook nu vragen natuurlijk..maar dat moet wel goed komen...wel gezien dat iedereen zijn eigen shirt moet hebben nogmaals...bovenstaand is niet verandert. ga het natuurlijk niet uit me eigen zakkie betalen

in de toekomst kan dat wel veranderen.

jah als iedereen nou een btje mee werkt :p
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 21:18:
vooral hij jah hahaha

hem zie ik nou niet meer in het IHC shirt

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 21:18:
jah als iedereen nou een btje mee werkt

ja als de mensen nou met een shirt komen...wel zwart en dan de bekostiging naar mij toe sturen dan kan ik gaan bestellen :D

Waarschuw beheerder
idd..mischien moet je iedereen die zo'n shirt wil ff een ter herrinering mailtje sture ofzow :9

trouwens zag ik nou dat je zaterdag ook naar de doele gaat?

vrijdag wel weer ddod he :D???

nou he he 1-0 :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou vooruit John, vraag ik het ff hier ;) Hebben alle members die niet meer (actief) in dit topic hebben geparticipeerd al contact met jou opgenomen? Of was nhet meer een kwestie van ik wil, ik wil, ik wil, maar toen bleef het stil.... Anyways zaterdag ook van de party in de Fun? Denk niet dat het shirt aangaat, net geshopt voor een andere outfit nl :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 21:53:
idd..mischien moet je iedereen die zo'n shirt wil ff een ter herrinering mailtje sture ofzow

trouwens zag ik nou dat je zaterdag ook naar de doele gaat?

vrijdag wel weer ddod he ???

dat zou ook kunnen :D

maar nee ik ga niet naar de doele ;) ik ga nog steeds naar bobs en zaterdag naar de hemkade.

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 1 maart 2006 om 22:45:
Hebben alle members die niet meer (actief) in dit topic hebben geparticipeerd al contact met jou opgenomen

nope...wel de test afgelegd ;)

Of was nhet meer een kwestie van ik wil, ik wil, ik wil, maar toen bleef het stil

ze willen nog wel maar ik verbijster mezelf dat de nieuwe IHC lingen een enige luiheid word opgedaan :(

Anyways zaterdag ook van de party in de Fun? Denk niet dat het shirt aangaat, net geshopt voor een andere outfit nl

het is ook geen hardcore he ;)
ik ben alleen vrijdag in me shirt
Waarschuw beheerder
donateur
Hoef ik hem ook niet aan haha, heb echt zin in QT zit de hele week al van ^&%(%( artikelen te lezen voor mijn scriptie, wordt er gek van....
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 2 maart 2006 om 09:01:
Yupz, helemaal

precies...we gaan er grondig de fis onder brengen :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 18:32:
ben je vrijdag dan wel bij ddod????

deze keer jammer genoeg niet..

doe je wel de groetjes van me aan daantje dan?
en zeg er wel bij dat ik wilde komen maar werd gevraagd om elders te fotograferen

heb tot nu toe bijna alle ddod staan fotograferen kom ik net tot mijn verbazing
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zaterdag outblast :woep:

trouwens...wete we al wat jullie met koninginneNACHT en DAG doen?
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag après ski in Frankrijk :cheer: :P Mwoa met Koninginnenacht Audio Attack denk ik, dag waarschijnlijk Aknathon zoals ieder jaar, met uitstapjes naar het Rembrandt :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aknaton gaat toch niet meer dooor??? :S
Waarschuw beheerder
donateur
O nee? :O Hoezo dat niet? Vanwege de relletjes?

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Das mooi klote dan, ook op Koninginnedag moet er gewoon gestampt worden :yes: Weet jij of er ergens anders iets dergelijks georganiseerd gaat worden?

Waarschuw beheerder
nou trappist is altijd wel stampe...ma er zal vast nog wel meer plekke zijn...moet t allemaal nog ff bekijke (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Trappist? Nooit van gehoord :no: Kijk ook nog wel ff tis tenslotte nog geen 29 april ;)

Waarschuw beheerder
duurt cker nog een maandje :p
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 17:17:
rouwens...wete we al wat jullie met koninginneNACHT en DAG doen?

audio attack ;)

Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 9 maart 2006 om 17:37:
dag waarschijnlijk Aknathon zoals ieder jaar, met uitstapjes naar het Rembrandt

:D

Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 9 maart 2006 om 18:48:
Das mooi klote dan, ook op Koninginnedag moet er gewoon gestampt worden Weet jij of er ergens anders iets dergelijks georganiseerd gaat worden?

volgens mij gaat dat wel door en zo niet dan is er genoeg te stampen :D

Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 9 maart 2006 om 20:05:
Trappist? Nooit van gehoord Kijk ook nog wel ff tis tenslotte nog geen 29 april

leuk klein tentje nabij leidseplein
Waarschuw beheerder
donateur
Back from the snow & ready to go. Allemaal al een beetje zin in Pandemonium zaterdag?
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 17:57:
vehet me 2

das mooi :D dan gaan we ff de IHC omhoog halen

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 19 maart 2006 om 19:48:
Back from the snow & ready to go. Allemaal al een beetje zin in Pandemonium zaterdag?

zeker wel...ben al weken klaar gestoomd :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 19 maart 2006 om 19:48:
Allemaal al een beetje zin in Pandemonium zaterdag?

:yes: jacker heb vandaag me kaartje al vast gehaald :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi, mijn kaartje is voor me gehaald :P Allemaal het shirt aan neem ik aan?!

Waarschuw beheerder
eum....jah kenne we wek doen denk :yes:

ff ook aan mijk vrage....weet eigelek niet of jurjen gaan :S
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon ff een PB-bom doen dan? weten we het snel genoeg. Zal iig mijn shirt aandoen :yes: (misschien met iets er overheen...)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 21 maart 2006 om 18:21:
misschien met iets er overheen...)

hmmz...kom je dr anders niet in???
Waarschuw beheerder
donateur
Vanwege de kou ;) Ben een beetje een koukleum

Waarschuw beheerder
oooohw zow whahahaha :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe is die locatie, Amsterdam Studio's, eigenlijk?

Waarschuw beheerder
jah goed hooor (Y)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 17:38:
jacker heb vandaag me kaartje al vast gehaald

das mooi dan ben je iig van de party:P

Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 20 maart 2006 om 18:48:
Allemaal het shirt aan neem ik aan?!

ik wel :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 17:57:
niet of jurjen gaan

jurjen gaat denk ik niet...zal het hem vragen..heeft een beetje andere dingen aan zijn hoofd

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 19:03:
hmmz...kom je dr anders niet in???

jawel hoor, hoeft niks boven

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 22 maart 2006 om 22:09:
Hoe is die locatie, Amsterdam Studio's, eigenlijk?

helemaal toppie :D

leuke locatie...het is eigenlijk een oude TV studio

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Wel steeds stiller hier hè :S Volgende keer wel het shirt aan doen hoor, daar is ie voor :P

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaah je gelooft t vast niet, ma ik was t echt vergete :s kztond voor me kast e kwist gewoojn encht net wat ik aan moest trekke :S :p vette dilemma duz majaaaa...kzal t in me agenda zette ;p

t word idd steeds stiller hier, volgens mij zijn wij de enige die hier lulle :9
Waarschuw beheerder
donateur
Je brengt het overtuigend genoeg om het te geloven :P Dat argument van het voor de kast staan doet het em, vrouwen eigen hè :P Dilemma's altijd lastig haha. Wel feestje gaat het weer gebeuren? Zal ik het er ook ff in zetten ;)

Waarschuw beheerder
jah ma weetje wat t ook is...niets in me kast ligt netjes opgevouwe en kwas m eigelek ook niet eens tegen gekome :o :p
Waarschuw beheerder
donateur
OOOOOOOHHHHH :P Dat kan natuurlijk niet :P Maar aan de andere kant, zwart/wit gestreept stond je ook goed hoor :yes:

Waarschuw beheerder
ah gelukkig maar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zag dat je zaterdag ook Buzz Fuzz gaat. Zo zie je elkaar nog eens haha :D

Waarschuw beheerder
jah idd :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het echt net besloten ofzo....Maar wordt weer :woep::woep:

Waarschuw beheerder
tuurlek :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt het nog een beetje gezellig daar dan ofnie? :P

Waarschuw beheerder
zaterdag club r_AW :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker hoor :yes: Zag trouwens dat je bij DDOD was geweest. Hoeveel hardtrance wordt daar eigenlijk gedraaid, vind dat erg vet nl. Ow ja liep je vrijdagavond toevallig op het Damrak riching Dam, rond een uur kwart voor tien? Volgens mij zag ik je daar dan lopen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 18 april 2006 om 18:17:
Zag trouwens dat je bij DDOD was geweest. Hoeveel hardtrance wordt daar eigenlijk gedraaid

genoeg....altijd gezellig daarzo :D

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 18 april 2006 om 18:17:
Ow ja liep je vrijdagavond toevallig op het Damrak riching Dam

jah klopt helemaal :D
Waarschuw beheerder
donateur
Toch niet om te gaan stappen hè :P

Waarschuw beheerder
was eerst naar de film geweest en daarna wat gedronke
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd gezellig :) Welke film ben je heen geweest?

Waarschuw beheerder
final destination 3

is wel goeie film
Waarschuw beheerder
donateur
Ga ik ook maar eens bekijken dan. Bijna Koninginnedag- en nacht :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 23 april 2006 om 18:31:
Bijna Koninginnedag- en nacht

jah heb dr al zin in :D

audio attack en koninginnedag lekker naar de stad...hope dat het een btje mooi weer word:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij ook Audio Attack :yes: (nog maar ff snel een kaartje scoren). Het is idd te hopen dat het weer een beetje gaat meezitten, het weer zoals vandaag is behoorlijk zwaar k*t met peren :( Vorig jaar was het ook al niet al te best dus dat zonnetje MOET dit jaar gewoon komen :yes:

Waarschuw beheerder
kmoet ook nog kaartje halen :/

weer van vorug jaar was nog best te doen hoor...alleen idd dat zonnetje maakt t nog net ff wat lekkerder :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het vorig jaar vrij koud, maarja welke mafketel trekt er dan ook meteen een korte broek aan :S Tis nog niet uitverkocht mag ik dan maar hopen, anders wordt het toch nog Hellbound en daar heb ik niet zo'n trek in....Maar ff hopen en duimen voor een zonnetje dan :yes:

Waarschuw beheerder
whahaha jah? had je een korte broek aan :p

neej kwil liever ook niet naar hellbound...:no: altijd t zelfde..wel leuk daar niet van, ma af en toe ff wat anders he..
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja helaas wel. Zatg 's morgens dat het zonnetje scheen dus ik dacht: joepie, lekker weer vandaag. Viel dus even vies tegen....

Hellbound gaat mij eigenlijk ff te hard, doe m'n feestjes eigenlijk alleen nog maar nuchter en hardcoore trek ik dan niet meer zo goed. Wordt echt oud denk ik:P

Waarschuw beheerder
:O

audio attack ga ik ook nuchter...alleen maar zuipe :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ik denk dat ik dat ook ga doen, flink wat alcohol scheelt weer voor de volgende dag, hoef ik dan niet meer zoveel te zuipen of in te komen :P 's morgens je eerste biertje is vrij ranzig heb ik vorig jaar gemerkt :yes:

Waarschuw beheerder
whahahaha jah kweet r alles van :9

moet dan ma ff he :9
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt een moeilijke beslissing vrees ik: :bier: of geen :bier:. Wordt toch dat eerste denk ik haha :P

Waarschuw beheerder
denk t ook jah

ma kga dr vandoor..spreek je snel!
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag denk? :) Kga ook ff Ajax bekijken

Waarschuw beheerder
word waarschijnlek toch hellbound :o
Waarschuw beheerder
donateur
Nee?! Dat meen je niet :(

Waarschuw beheerder
denk t wel

Waarschuw beheerder
ow word toch audio :p :vaag:

Waarschuw beheerder
pfff kzie t allemaal wel...mischien ga ik wel niets doen O:) :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
dat geloof ik niet hoor. Jij en niets doen :no: :P

Waarschuw beheerder
O:)

Waarschuw beheerder
[img width=200 height=285 cacheid=0001084a00023101037cf9301a0161ef3c]http://www.legalize.net/images/agenda/tn_poster%202006%20.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Terug bij af, wat moet ik me daar bij voorstellen? Wat heb je uiteindelijk gedaan afgelopen vrijdag en zaterdag btw?

Waarschuw beheerder
vrijdag wask toch nog naar hellbound gegaan :D had een promo ticked gekrege van een vriendin van mij

en zaterdag lekker door de stad gebanjerd:D

jij dan
Waarschuw beheerder
donateur
Audio Attack hè, zoals gepland, viel alleen een beetje tegen. Dag daarna ook door Amsterdam heen gewandeld, je moet wat als er geen Aknathon is, was op zich ook wel te doen, betje uitvhillen met een :bier:'tje erbij. Wel relaxed trouwens dat je gewoon een promo ticket had, zulke vriendinnen (of vrienden of gewoon beiden) wil ik ook wel :P

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Maar jij hebt je dus ook wel vermaakt @ Queensday?
Artiest {SHOWLIST artist 38398, 51083}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op vrijdag 5 mei 2006 om 13:06:
zulke vriendinnen (of vrienden of gewoon beiden) wil ik ook wel

zie je gastenboek voor een goed idee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kaycie op dinsdag 9 mei 2006 om 10:58:
zie je gastenboek voor een goed idee

Check uitgevoerd en goedgekeurd :P
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 9 mei 2006 om 11:50:
Check uitgevoerd en goedgekeurd

ik keur het ook wel goed...maar ja waar heb ik die kaartjes nou voor nodig :S ach ja dan speel ik ze wel ff door

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 9 mei 2006 om 11:51:
Mogge, je bent niet zo vaak meer in dit topic te vinden hè

helaas te weinig als IHC hoofd...maar komt wel weer in orde ;) momenteel druk bezig met de IDC tak ;)
Waarschuw beheerder
donateur
IDC-tak? Que?

Die kaartjes wil ik voortaan ook wel gratis haha, ben ook maar een arme student ;) That's the reason :)

Ff een vraagje als er met Koninginnedag een boot gaat worden gehuurd. zou je dan ook mee willen varen? Kosten zijn pp ongeveer 35 euro..
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 9 mei 2006 om 12:14:
IDC-tak? Que?

me webshity he pikko :P

Die kaartjes wil ik voortaan ook wel gratis haha, ben ook maar een arme student That's the reason

dat scheelt dan wel ja :)

Ff een vraagje als er met Koninginnedag een boot gaat worden gehuurd. zou je dan ook mee willen varen? Kosten zijn pp ongeveer 35 euro..

dat is dan weer voor volgend jaar toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, ik was het met Michael en nog een par anderen roerend eens over het feit dat er gewoon gebeukt moet kunnen worden in Amsterdam. Dus geen Aknathon? Dan doen we het wel gewoon in de grachten gnegne ;)
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 9 mei 2006 om 16:23:
Yep, ik was het met Michael en nog een par anderen roerend eens over het feit dat er gewoon gebeukt moet kunnen worden in Amsterdam. Dus geen Aknathon? Dan doen we het wel gewoon in de grachten gnegne

dat kan niet zomaar ;)
iig het kan wel maar daar zijn ook vergunningen voor nodig geloof ik
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik, moeten we ook nog achteraan. Ben ook wel benieuwd hoeveel Db je mag produceren haha :P

Waarschuw beheerder
:o
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 9 mei 2006 om 16:48:
Weet ik, moeten we ook nog achteraan. Ben ook wel benieuwd hoeveel Db je mag produceren haha

ehm dat ze het aan de grachtkant nog net horen en niet meer voorbij de stoeptegels...na onmogelijke situatie dus
Waarschuw beheerder
donateur
Zou je denken? Denk dat ze wel iets relaxter zullen zijn, maar goed als we de aanvraag hebben gedaan, merken we het wel. We zijn eerst aan het polsen of er animo voor is. We gaan voor 30 man en vijf dj's in totaal, zijn wel aardig wat mensen nodig voor ons plan :)

Waarschuw beheerder
johnny...ga je naar extrema????
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 9 mei 2006 om 17:54:
We zijn eerst aan het polsen of er animo voor is. We gaan voor 30 man en vijf dj's in totaal, zijn wel aardig wat mensen nodig voor ons plan

ehm hoe wil je het gaan bekostigen?
teminste als je goeie dj's wilt hebben komen ze niet zomaar natuurlijk.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 17:57:
ga je naar extrema????

weet ik nog niet...vrij drukke periode
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op dinsdag 9 mei 2006 om 18:18:
teminste als je goeie dj's wilt hebben komen ze niet zomaar natuurlijk

Gewoon wat vrienden die ook kunnen draaien en zin hebben om mee te gaan (gratis uiteraard, zij draaien als tegenprestatie). Zat niet aan een Luna of Dana te denken hoor ;)
donateur
nee oke want denk als je wat dj's kent zeg maar, niet al te grote naam dan draaien ze liever voor geld natuurlijk maar goed...gewoon een leuk feesie :)

hmmz misschien dat ik daar nog wel een draai aan kan geven :P

krijg ineens een leuk idee :P
Waarschuw beheerder
donateur
Give it try, ben benieuwd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
We willen alles wel vrij rap hebben geregdl, kan kosten scheleln, maar ook teleurstellingen ;) Wat was je idee dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Wel hard mag ik hopen?! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe dan is het goed :P
Waarschuw beheerder
donateur
En Hardstyle/trance natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dat nou, geen Hardtrance? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ow shit haha. Welke DJ's wil je allemaal laten komen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Chill hoor, nu al weer zin in het weekend :) Revodam :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
hey ik heb ook zo'n shirt
Waarschuw beheerder
donateur
Revodam? Tja laten we hopen dat het gezellig wordt. Ga met de stampgroep vanuit Oosthuizen dus de kans dat het leuk wordt is minimaal 200% :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ook leuk, klinkt iig hard, maar ben dan ook niet anders van je gewend ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Techno is idd ook erg goede shit, vind voornamelijk het hele harde werk of minimal (hoezo tegenstrijdig :S) heel erg lekker. Hardcore vind ik eigenlijk steeds minder worden, alleen feestjes met heel veel bekende vriendjes en vriendinnetjes en early rave/oldschool vind ik nog goed te doen, verder weinig eigenlijk (ok er zijn uitzonderingen). Hardstyle, de oude, daarentegen....:bounce:

Waarschuw beheerder
minimal is kut
Waarschuw beheerder
donateur
Mwoa op zijn tijd vind ik het wel lekker hoor (dat is dus vooral op nazitjes ;))

Waarschuw beheerder
[img width=320 height=200 cacheid=0000ac7e00079c17f48abc661a016cb97b]http://members.lycos.nl/Puschkin_Vibe/hpbimg/a%20little%20hi.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe die is leuk :yes:

Waarschuw beheerder
ja he :D
Waarschuw beheerder
donateur
Yupz, waar haal je die kaartendingetjes vandaan? Komt vast nog wel eens een moment om iemand zo'n grappig kaartje te sturen :)

Waarschuw beheerder
zin in legalize :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Kan niet :( Wilde wel, maar heb een BBQ op m'n werk, ook erg leuk natuurlijk :)

Waarschuw beheerder
legalize is leuker :9

mare wat word je volgende feessie dan?
Waarschuw beheerder
donateur
DefQon wordt de volgende :cheer: Echt hele dikke zin in, ga je ook?

Waarschuw beheerder
neej helaas niet :(

wel naar awake festival en extrema :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Das ook leuk :yes: Ga misschien nog naar Extrema, maar dat hangt een beetje van de financien af, moet ook nog op vakantie nl. Gat ook duur genoeg worden :(

Waarschuw beheerder
owjaaah okeeej

kheb me kaartje afgelope maand gehaald :D heb dr zin an :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Is in Best toch dat Extrema? KLijkt me wel superchill. Lekker clubben bij het water met een rosétje of een cocktail lekker hangen daar. Moet toch nog maar even heel goed gaan nadenken ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 4 juni 2006 om 14:23:
Is in Best toch dat Extrema

cocktail lekker

Moet toch nog maar even heel goed gaan nadenken

:yes: :9
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe eigenlijk zou ik nu ook wel iets van een cocktail lusten, maakt het nadenken makkelijker :P

Waarschuw beheerder
nou wat let je :D
Waarschuw beheerder
donateur
Die klote tentamens hè, maar pak zo wel ff een biertje tijdens NL onder 21 ;)

Waarschuw beheerder
oki gezellie :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, vast wel een mededrinker te vinden hier thuis ;)

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Was trouwens wel nodig bij die wedstrijd, vond het nou niete echt heel spannend ofzo. Maar natuurlijk wel heeeeel blij dat ze hebben gewonnen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 6 juni 2006 om 18:21:
Maar natuurlijk wel heeeeel blij dat ze hebben gewonnen

uiteraard :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt leuk, mis alleen wat dj's ;)Ga de dag erna ook naar Sensation dus moet ff kijken hoe het met geld enzo uitkomt...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een stilte hierzo :(

Waarschuw beheerder
jah echt he :/
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zondag 21 mei 2006 om 21:43:
Techno is idd ook erg goede shit, vind voornamelijk het hele harde werk of minimal (hoezo tegenstrijdig ) heel erg lekker. Hardcore vind ik eigenlijk steeds minder worden, alleen feestjes met heel veel bekende vriendjes en vriendinnetjes en early rave/oldschool vind ik nog goed te doen, verder weinig eigenlijk (ok er zijn uitzonderingen). Hardstyle, de oude, daarentegen....

tijd voor een infected techno crew?

Uitspraak van MiQ!:cheer: op zaterdag 24 juni 2006 om 19:02:
Wat een stilte hierzo

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juni 2006 om 20:04:
jah echt he

nieuw leven in blazen dan maar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Jazeker, de beste crew is er eentje die open staat voor alle vormen van (house)muziek, iets van een Infected Music Crew ofzo haha :P. Thanx voor het inblazen van nieuw leven Johnny hahahaha. Let's get started again :yes:

Waarschuw beheerder
the infected all style crew :lol:
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 10 juli 2006 om 18:36:
Jazeker, de beste crew is er eentje die open staat voor alle vormen van (house)muziek, iets van een Infected Music Crew ofzo haha . Thanx voor het inblazen van nieuw leven Johnny hahahaha. Let's get started again

ook al is het druk...ik houd het in de gaten :P

maar infected music crew...

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 19:52:
the infected all style crew

hmmmzzz

ik had meer een idee van voor elk soort muziek soort wat gegaardigd is een shirt te maken
Waarschuw beheerder
donateur
All style crew vind ik ook wel een goede :P

ik had meer een idee van voor elk soort muziek soort wat gegaardigd is een shirt te maken

Als ik nu een goedbetaalde baan had :P

Waarschuw beheerder
nou bedenk maar wat..kga me alvast ff voorbereide op extrema :p
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat er heen?! Vet, het is dat niemand mee wil of kan, maar anders was ik ook zeker gegaan. Have fun!

Waarschuw beheerder
veel plezier :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 10 juli 2006 om 21:14:
het is dat niemand mee wil of kan,

jah had t dan ff gezegt :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd, had ik ff moeten doen. Maar goed ga nu ff chillen wat betreft feesten. Sensation was zo'n tegenvaller dat ik maar ff paar weekies gewoon de kroeg in duik ofzo ;)

Waarschuw beheerder
whahahaha ja zou ik ook doen ja :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ff de alcoholist uithangen hehe :P

Waarschuw beheerder
ow ma dat kan op een feest ook hoor :p :lol:

ma ik begrijp wat je bedoeld :p ook leuk :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja joh, weet ik niets meer van dat dat kan :lol::P

Free Festival maar weer eens ff kieken denk ik :yes:
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 10 juli 2006 om 20:01:
Als ik nu een goedbetaalde baan had

mhua als ik de shirts goedkoper kan krijgen ;)

maar dat komt nog wel (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 21:10:
nou bedenk maar wat..kga me alvast ff voorbereide op extrema

extrema :respect: denk alleen niet dat ik er ben...
ff rustig momenteel al zal ik het misschien wel missen.

Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 10 juli 2006 om 21:14:
het is dat niemand mee wil of kan, maar anders was ik ook zeker gegaan. Have fun

ik hou me nog wel beschikbaar....maar denk niet dat het gaat lukken aangezien dat me cam op reperatie is

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 21:18:
veel plezier

Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 10 juli 2006 om 21:22:
Nieuwe IHC'er?

niet echt catagorie voor ihc etc. :x

Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 10 juli 2006 om 21:37:
Sensation was zo'n tegenvaller dat ik maar ff paar weekies gewoon de kroeg in duik ofzo

ben ik blij dat ik niet geweest ben :D

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 11 juli 2006 om 09:11:
Free Festival maar weer eens ff kieken denk ik

ben ik denk ik wel weer bij :) vorig jaar was dat ook wel gezellig...al ben ik niet van plan in me IHC shirt te lopen zoals vorig jaar nadat we van de fun kwamen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe toch maar niet? :P Trance, Hardcore wat maakt het uit hahaha. Idd geen nieuw lid :X Of misschien voor een bReEzEr AnAnAs :P
Extrema gaat uiteindelijk helemaal niet door voor mij. Inmiddels plannen gemaakt voor een avondje stappen in club Santé in Hoorn, beetje club/electro daar. Komt dus eigenlijk op hetzelfde neer als Extrema, maar dan tien miljoen keer kleiner ;)
Watskeburt met je cam dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 11 juli 2006 om 20:11:
bReEzEr AnAnAs

doe er ook maar een dubbele wiskey bij :woep:

want vanavond gaan alle remme los...
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe, idd. Hij is echt superfout dat nummer,maar daardoor juist ook wel weer goed. Draai hem bijna helemaal grijs tegenwoordig B)
donateur
Whehehe toch maar niet? Trance, Hardcore wat maakt het uit hahaha. Idd geen nieuw lid Of misschien voor een bReEzEr AnAnAs

nee mang :x

Extrema gaat uiteindelijk helemaal niet door voor mij. Inmiddels plannen gemaakt voor een avondje stappen in club Santé in Hoorn, beetje club/electro daar. Komt dus eigenlijk op hetzelfde neer als Extrema, maar dan tien miljoen keer kleiner

ik ga dus ook niet naar extrema...al had ik best wel willen gaan wel gezellig maar ja ff rustig aan doen...

Watskeburt met je cam dan?

functioneerde ff niet lekker...dus ff na laten kijken..
ben hem nou ehm denk 2 weken kwijt...ligt er aan hoe snel de reperatie etc is

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 11 juli 2006 om 21:53:
Draai hem bijna helemaal grijs tegenwoordig

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna hè, moet ondertussen toch die breezer ananas nog even opdrinken :P

Waarschuw beheerder
die bestaat niet eens :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Pineapple is ananas en die bestaat echt! :yes:

Waarschuw beheerder
ow :p
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is nog best lekker ook :P

Waarschuw beheerder
mwa...kheb liever die groene of die cassis smaak :p
Waarschuw beheerder
donateur
Die groene is idd :kwijl:

Waarschuw beheerder
zondag free festival????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop het wel ja, hangt een beetje van een paar vrienden af er is nl kermis in Beemster en daar willen ze misschien ook heen. Leef dus nog in onzekerheid :( Lijkt me wel vet, eerste keer ook :bounce:

Waarschuw beheerder
owkeej owkeej...nou kzie t wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je maar ff aanstoten ofzo, ben ws helemaal wappie dan en dan herken ik mensen wel eens niet ;)
Waarschuw beheerder
Kermis in Tilburg is veeeeeeel vetter hahahaha :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Nummer 9? Nog niet gezien dus die is volgens mij nog wel beschikbaar dan :yes: Kermis in Beemster gaat ook niet om de attracties, er is maar één attractie: de kroeg :bier:
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op zaterdag 15 juli 2006 om 19:26:
breezer ananas

doe mij maar een biertje :P het is weekend :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 19:19:
ow

dacht ik ook assie :P
ik vind die peer wel lekker...maar BreeZah hou ik niet zo van verder...alleen als het puur is ...bacardi dus :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 16:51:
zondag free festival????

:yes: ben er vroeg heen denk ik...

Uitspraak van MiQ!:cheer: op woensdag 26 juli 2006 om 16:56:
kermis in Beemster

overal is kermis en niet eens in amsterdam (N)
die in tilburg mis ik dit jaar weer is :(
zit er al 2 jaar elke keer op te kijken dat ik dan is ga maar komt er niet van :( wel jammer...dan maar volgend jaar....geen genoeg tijd hebben sucks big time...

Uitspraak van ..: Qty :.. op donderdag 27 juli 2006 om 11:22:
Is nr "9" al bezet ?

nog niet bezet nee...vanwaar nummer 9 precies ;)

Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 27 juli 2006 om 15:04:
er is maar één attractie: de kroeg

Oleeeeee :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Free Festival gaat door :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kun je ook je eigen drank meenemen? Al wordt dat voor mij toch wel water ;)

Waarschuw beheerder
neej kan niet :no: zo free is t nou ook weer niet ;p

kzie jullie morge dan wel :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Das dan weer een beetje jammer, maar ach er zijn ergere dingen. See ya all tomorrow :yes: :Bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Was geslaagd gister dame en heer :P En dat voor een gratiz feestje :bounce:
Waarschuw beheerder
Nr 9 is mijn geluks nummer ... duuuuuuh :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 31 juli 2006 om 14:33:
Was geslaagd gister dame en heer En dat voor een gratiz feestje

jah voor zo lang ik daar was..ging al iets van 20.00 uur naar huis had t helemaal gehad met die kut trance zeg hahahaha

geef mij maar hardcore of techno ofzow :woep: veel beter
Waarschuw beheerder
donateur
Wij waren ook zoiets weggegaan hoor, hadden nog wel wat langer willen blijven, maar er was er één van ons die echt niet meer kon en toen hebben we ons maar in ons lot geschikt. Vond de muziek niet eens zo slecht eigenlijk, evengoed wel lekker uit mijn dakkie gegaan daar :yes:
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 31 juli 2006 om 14:33:
Was geslaagd gister dame en heer En dat voor een gratiz feestje

he gooz was idd weer gezellig je weer is te zien man...was een toppie vermakend feesie :) en dat idd voor een gratis feesie...ondanks de regen...helemaal toppie...

enne al die mensen die van suiker dachten te zijn...tjoow had ook wel in die regen willen staan :P

Uitspraak van ..: Qty :.. op maandag 31 juli 2006 om 17:36:
Nr 9 is mijn geluks nummer ... duuuuuuh

tja nr 9 is nog vrij...dus
als het je geluks getal is...dan hou ik die wel vrij voor je O:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 21:07:
jah voor zo lang ik daar was..ging al iets van 20.00 uur naar huis

vond het toen ook wel welletjes om na 8 uur op free festival te staan zu house te gaan :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 21:07:
helemaal gehad met die kut trance zeg

dat was bij die club deja vu....die grote tent heb ik geen trance gehoord :o

dat was techno...randy katana :repsect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op maandag 31 juli 2006 om 23:23:
dat was bij die club deja vu....die grote tent heb ik geen trance gehoord

dat was techno...randy katana :repsect:

nou daar stonde we ook de heletijd..maar ook daar werd op een gegeven moment trance/hardstyle gedraaid hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Trance tent was ook wel grappig, maar de sfeer in die andere tent vond ik vele malen beter. En Hardstyle? Niet gehoord, alleen een beetje pompende techtrance met een vleugje harde techno (ofzoiets), was iig erg goed te doen :yes:

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is ie verdwaald en zoekt ie vrienden ofzo :S
donateur
Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:42:
Trance tent was ook wel grappig, maar de sfeer in die andere tent vond ik vele malen beter. En Hardstyle? Niet gehoord, alleen een beetje pompende techtrance

die grote tent was idd beter en gezelliger :)
die andere was meer voor de wat old people...

Uitspraak van MiQ!:cheer: op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:42:
harde techno (ofzoiets

net geen schranz jammer genoeg
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Yupz, natuurlijk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga iets verder ;) Spanje :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Twee weekies :cheer: even die regen hier ontvluchten :P
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 14:58:
was wel de bedoeling dat ik zou gaan, ma ik denk dat ik me gald pas na het weekend krijg

ik ben ook lekker thuis gebleven gezien het weer...en ik krijg me doekoe ook pas over ongeveer uno weeko

Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 10 augustus 2006 om 15:54:
Twee weekies even die regen hier ontvluchten

doe je goed kerel...drink zoveel mogelijk tequila voor me :P
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer dat het hier ook regent :( Maar Tequila zuipen ga ik daardoor wel een stuk meer doen haha :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker hoor, ben je terug regent het weer :( Gelukkig nog wel een hoop zon gehad in Spanje een dus mooi rood verbrand (a la Free Festival ;)). Voor de mensen die gisteren naar ML zijn geweest, hoe was ie daar?