Partyflock

Forumonderwerp · 788352
Leuk feestje op het strand van Noordwijk!! Niet helemaal mijn muziek, maar toch wel gaaf voor een keertje! Relaxte mensen, relaxte sfeer en bij mooi weer een vette locatie!!!
laatste aanpassing

het is op het strand!!:yes: DUUUHHHH!!
en vorig jaar was er zo'n 10.000 man!!!;p
als het weer een beetje mee zit word het weer lekker druk;)

Werkzaam bij Bar27
Belooft veel goeds voor vanavond, het zonnetje schijnt aan zee :)

Helaas het zonnige scheen niet! Lekkere mist vanuit zee dus best klef.. Was wel redelijk druk, maar zag meer mensen gaan dan komen..

Er zijn mensen die weer heeeeeeeel vroeg moetn werken dus weet niet of het leuk is :D
tjah ben niet geweest uiteindelijk maar hoorde dat er enorme mistbank was en toen was het over?
Het duurde gewoon tot half 2 en toen was de mist al aardig aan het weg trekken..

wanneer is het volgende strandfeestje?? :D

was gezellig..

gelukkig had ik m'n honcho mee b)
13 augustus is er weer een party
Is er al wat bekend over die party die er 13 aug is ??

www.19th.nl

HOUSE MUSIQUE met......

Dj Real El Canario
Johnny Kelvin
ik heb me echt perfect vermaakt :D

baal nu al dat ik er de 13de niet ben :(
Best vermaakt daaro.....mooi feestje!!!

Hmmmm et feest zelf was niet specta... veel jong volk.. weinig mensen die echt stonden te dansen enz... muziek stond vrij zacht.. het stopte om half 2 al :S die laatste dj was ook niet veel bijzonders hoor.. jammer dat niet een set met erik E of robert Feelgood was.. want die draaiden wel lekkere house.. zelfs richting de techhouse (Y)

maar ik heb me hoe dan ook zwaar vermaakt :D veel bekende.. lekker dichtbij... niet koud (vooraan)... gratis zuipen :D was weer een leuk weekendje in mn eigen dorp :) maak je neit vaak mee :9

13 aug ff kijken.. ligt eraan hoe laat ik ga vliegen de dag erop :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 10:27:
maar ik heb me hoe dan ook zwaar vermaakt veel bekende.. lekker dichtbij... niet koud (vooraan)... gratis zuipen was weer een leuk weekendje in mn eigen dorp

moet zeggen dat die mistvorming heeel gaaf was :P,

Watskeburt roeleerde :yes:
Watskeburt was zeker vetjes :D

neej die plaat zuigt duidelijk.. zeker als ze em gewoon 2x draaien :[
hmm is ie 2 keer geweest dan :/ dan heb ik wat gemist lol

ja hahahah 2 keer kwam die voorbij......

ja... en nog een plaat 2x in ander half uur gehoord ofzo :S sloeg nergens op.. maar goed... heb voor de rest best lekekre house gehoord....
Die mist was idd zwaar relax net als 2 jaar terug ofzo... mijn groene laser deed het in ieder geval goed :p
trouwens de foto's staan online op www.19th.nl...
en 13 augustus staat nog niet in de agenda :/

Nog geen filmpje he? op de site?
Uitspraak van Alexander op dinsdag 12 juli 2005 om 12:59:
Die mist was idd zwaar relax net als 2 jaar terug ofzo

ja was ook een prachtfeestje :D

Ik heb wel wat filmpjes alleen mijn pc is naar de knoppen (lang leve werken bij je pa :P), ik zal eens kijken wat ik kan doen :D

beter, ben benieuwd
feest voor 13 augustus staat in de agenda...
en waarneer kom dat filmpje dan Roelatie?
laatste aanpassing