1435x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
mwa.. dat heb ik toch heel goed onder controle hoor..
ga ook nie zomaar met iemand ovor de geilheid maar meer voor de liefde.. dus zonder relatie ga ik ook niks doen
want ik ken me zelf ik ben echt sex verslaafd. dus als ik 1 keer heb geproefd om het zonder relatie te doen dan ga ik het blijve doen denk ik..
ga ook nie zomaar met iemand ovor de geilheid maar meer voor de liefde.. dus zonder relatie ga ik ook niks doen
want ik ken me zelf ik ben echt sex verslaafd. dus als ik 1 keer heb geproefd om het zonder relatie te doen dan ga ik het blijve doen denk ik..
neuk nooit met iemand behalve je Moeder! 
laatste aanpassing
Uitspraak van
curly-me
op donderdag 23 juni 2005 om 09:51:
wat een bull shit vraag zeg, ken een hele waslijst bedenken
wat een bull shit vraag zeg, ken een hele waslijst bedenken
Dan ben je best wel triest, als je een waslijst aan mensen hebt waarmee je eigenlijk wel mee wilt neuken
even goed lezen graag!
mijn lijst met mensen waar ik niet mee wil neuken is lang ja, maar de lijst waar ik wel mee wil neuken, ach dat is geen eens een lijst!! Die ken ik op een hand tellen!!
even goed lezen graag!
Ik lees het gewoon goed, jij geeft antwoord op deze vraag:
[quote element=message id=13587049]{element is niet toegankelijk}Met wie zou jij nooit neuken,...Ook al is de verleiding nog zo groot?quote]
en jij zegt dat je een waslijst met mensen hebt waarmee je nooit ZAL neuken, maar wel wilt neuken.
Dus volgende keer gewoon goed de vraag lezen.
To D-zire!
oke, ik leg het je nog 1x uit!!ik geef aan dat ik wel een hele waslijst ken bedenken met wie ik niet zou willen neuken!!! das dus wat anders dan wel willen neuken!!!Ik zeg niet dat ik ze wel wil neuken, want het is de lijst met mensen die ik niet wil neuken!!!!
ps heb je niks beters te doen
oke, ik leg het je nog 1x uit!!ik geef aan dat ik wel een hele waslijst ken bedenken met wie ik niet zou willen neuken!!! das dus wat anders dan wel willen neuken!!!Ik zeg niet dat ik ze wel wil neuken, want het is de lijst met mensen die ik niet wil neuken!!!!
laatste aanpassing
To D-zire!
oke, ik leg het je nog 1x uit!!ik geef aan dat ik wel een hele waslijst ken bedenken met wie ik [b]niet[/] zou willen neuken!!! das dus wat anders dan wel willen neuken!!!Ik zeg niet dat ik ze wel wil neuken, want het is de lijst met mensen die ik niet wil neuken!!!!
Je moet gewoon goed lezen en niet zomaar antwoorden
Jij hapt

![Pascal [ Outrage ]](/images/user/54328_2049904.jpg)