Partyflock

Forumonderwerp · 787674

Waarschuw beheerder
Hoe zijn ze/ben jij miljonair geworden?

En ik heb veel meer vragen, maar die komen als jullie er zijn.

Waarschuw beheerder
hebnooit wat te klagen gehad?

Waarschuw beheerder
De miljonairs die ik ken hebben allemaal hun school niet afgemaakt ! De één begon op ze 16e autos te slopen en heeft nu een eigen heel goedlopende autosloperij en de ander begon bloemen te verkopen en heeft nu een bloemenexportbedrijf. Gewoon je school niet afmaken dus dan komt het wel goed met je

Wat hier niet bij verteld wordt is dat de helft van de zelfstandigen binnen 10 jaar failliet gaat. En een groot deel van de andere helft het gemiddeld met een minimumloon moet doen. Risico's nemen : prima, maar dan wel met een goede opleiding achter de hand.

2 Alias Bandulu> Sorry, ik las het verkeerd, dacht dat je opties van AEX fondsen bedoelde. Opzich wel verstandig om het over de AEX te doen, want met 1 fonds ben je nogal afhankelijk van het gesjoemel van banken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben miljonair.

Waarschuw beheerder
ik ben miljonair also

Waarschuw beheerder
familie van ... IK HAAT GELD :@

Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
Wat wil je vragen dan !!!
Waarschuw beheerder
ben t zelf net niet.. maar voel me wel een miljonair

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 11:47:
Wat wil je vragen dan !!!

Genoeg O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 14:00:
rijk worden is ook veel geluk hebbe!

Alleen als je de lotto wint, jan modaal vergeet nog wel eens dat mensen die miljonair zijn geworden over het algemeen véél harder gewerkt hebben, véél meer risico's hebben genomen en vaak ook nog een tikkeltje zakelijk inzicht hebben. Heeft niets met geluk te maken, wel met kunde en hard werken. Of denk je dat John de Mol het met geluk hebben heeft verdiend?

Die mensen die zeggen 'Ja, maar een vuilnisman werkt ook hard' hebben er niets van begrepen. Als je bezig bent een eigen bedrijf op te bouwen dan heb je geen negen tot vijf baan maar werk je 80 tot 100 uur in de week. Als het allemaal gelukt is, dan kun je wat rustiger aandoen. Dat is dan welverdiend zou ik zeggen.

Van de ongeveer 180.000 miljonairs in Nederland zijn er denk ik nog geen 200 lottowinnaars. Enkele voetbalmiljonairs en artiesten, een aantal CEO's en de rest is van ondernemers en erfgenamen van ondernemers.