Partyflock

Forumonderwerp · 787659
958x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben echt goed gaan trippe van dat spul
Trip duurt wel erg kort.. maar was in compleet andere dimensies.. was echt supercoole ervaring
Maar veel mensen lukt het gewoon niet om vandat spul te gaan trippe..
Iemand ervaring mee?
Waarschuw beheerder
voelde er zo goed als niks van kreeg alleen n lachkick...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:33:
zorg ook dat je het met 1 hooguit 2 mensen doet in een rustige omgeving, je moet in ieder geval niet afgeleid worden als je je salvia aan het roken bent

Yep, heb het ook een paar keer met meerdere mensen gedaan, maar dat is idd, een stuk minder relaxed dan met z'n 2-en of alleen. Heb 2x mee gemaakt dat mensen dachten dat ze uitgelachen werden, maar ja, ik (en anderen ook) begin vaak spontaan echt gruwelijk te lachen van die shit, dat kun je niet helpen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
altijd met ze 2en of 3en ndoen, nooit met meer man

te intensieve trip voor
Waarschuw beheerder
mijn salvia trip duurde echt maar een paar seconden. Ik had het gevoel dat alles nog veel ruimtelijker was. Ik zag de mensen op tv bijna uit de tv stappen.
Maar voordat ik er echt van kon genieten was het al voorbij.
Ik had 2 pijpjes gerookt omdat de 1e keer bij mij niks deed.
Waarschijnlijk heb ik het toch niet lang genoeg binnen gehouden !
Waarschuw beheerder
binnekort is ff een potje 5 extract kopen
ben toch wel erg benieuwd

muziek zien , uittreden, noem het maar op en dat voor een paar seconden

lijkt me chiller dan paddo's want dat duur toch 6 a 8 uur bij mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Echt raar spul had x 15 in Amsterdam gehaald en voelde me echt compleet uit mijn lichaam gaan, ook kreeg ik allemaal speldesteekjes in heel mijn lijf.
Niet voor herhaling vatbaar in ieder geval
Waarschuw beheerder
vlerk00

met teveel begonnen ??
eerst misscien 5 of 10 keer exrtact moeten proberen
Waarschuw beheerder
donateur
Heb die 5x geprobeerd en merkte er eigelijk helemaal niets van.. Wat ik ook gehoord heb is dat je het maar 1 x kan gebruiken dus als de 1ste keer mislukt heeft t geen nut om nog een keer te proberen, kan lulkoek zijn hoor!
Waarschuw beheerder
das iid onzin

gaat over een heel ander middel
het kan zijn dat die info over dxm gaat
dat kan je na 1 keer proberen pas weer 24(of meer)uur lateter pas nog een keer doen

het hoeft niet zo te zijn dat jij er nix van hebt miss moet je juist een hogere dosis hebben

je moet met saliva echt een betje zoekken naar de goede dosis -->lees ook het citaat van -/|\- G-A-U-Z-Y -/|\- APC

het moet te doen zijn.
ik ga het zef ook snel is proberen heb er veel van gezlezen en ben toch erg geintreseerd
Waarschuw beheerder
donateur
:devil: ik nam vorige week 1 klein hijsje van een waterpijp met salvia x5(minst sterke extract) erin..
ik d8 dat ik er vast nix van zou merken
Maar een paar sec later: flits flits draai
het leek of ik wegsmolt in de bank
De kerel die op tv was leek er ineens echt te staan
en er wasweer een dimensie bij :devil:
ik zag de kamer nogwel en ik wou mn hand bewegen, maar t leek of die eerst door meerdere dimensies moest om ergens te komen.
Door de 'normale'wereld heen zag ik nog een wereld met gras en vage planten en nogmeer vage dimensies die niet echt te omschrijven zijn..
Ik werd nog verder weggezogen, maar ik wouniet verder, ik riep: nee nee
toen ging ik weer terug door de dimensies tot ik weer terug was in de normale wereld
Toen was ik weer helemaal nuchter en had nieteens meer een stoned of lijp gevoel wat je er meestal van krijgt
Waarschuw beheerder
we hebbe nu 20x klaarligge voor vanavond, heb er best veel zin in als ik het allemaal zo lees:P kmerk wel wat er allemaal gaat gebeure
Waarschuw beheerder
klink super vet !!!!

mischien versterkt de waterpijp het of rookte je het wel vaker door een waterpijp??

k ga snel een potje halen en is even expirimenteren
k heb er zin an
(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
de 1e x werkte x5 niet bij mij..
nu wel omdat mn hersenen de salvia herkennen ofzo?:P
Waarschuw beheerder
jah daar heb ik iid ook wat van gehoor het kan de eerte keer net als bij paddo's niet werken.
Waarschuw beheerder
donateur
mn vriend ging er nogsteeds niet van trippe
terwijl die t ookal een aantal x gerookt heeft
Maar hij blijft t proberen omdat ie jaloers is dat t bij mij wel werkt:P ;D
Waarschuw beheerder
heb het eens ooit gerookt in een joint, salvial, wiet en coke in 1 jointje, fucking hell, wist niet meer wat ik meemaakte.

nu ik dit zo lees zal ik het ook maar eens puur proberen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) ! op donderdag 7 juli 2005 om 17:47:
mn vriend ging er nogsteeds niet van trippe
terwijl die t ookal een aantal x gerookt heeft
Maar hij blijft t proberen omdat ie jaloers is dat t bij mij wel werkt

haha jah zou ik ook worde nmisschine licht zijn grans hooger

maar rook je eht altijd met een waterpijp of ook wel door een gewoon pijpje ??
Waarschuw beheerder
donateur
hasj/basepijpje werkt ookwel goed
alleen ik heb zo'n metalen ding die wordt nogal heet als je er met een paar mensen achter elkaar hard aan hijst:P
en salvia is ook vrij scherp in je keel, daar heb ik minder lastvan met een waterpijp..
maar t kanwel allebei:)
Waarschuw beheerder
inderdaad best wazig spul(Y)zekers wel lache voorn keertje, vaag wereldje
Waarschuw beheerder
kee dan jah ik koop wle ff een waterpijpje dan en ga ik lekekr in het bos(hier in de buurt ) zitten :D
Waarschuw beheerder
pfff heb net 2 portie's op maar ik werd alleen gruwelijk dol im kopf en lam, volgende keer grotere portie??
hahaha.
Waarschuw beheerder
Aardig gekke shit! Toen ik het de eerste keer had gedaan, was ik echt effe de weg kwijt! Werd naar een andere dimensie getrokken, maar wilde niet! Moest me lichaam echt tegenhouden! Voelde alsof ik naar een bepaald punt werd toegetrokken! Later nog een paar keer gedaan, maar nooit meer zo heftig als de eerste keer!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spouswaus op vrijdag 8 juli 2005 om 22:47:
pfff heb net 2 portie's op maar ik werd alleen gruwelijk dol im kopf en lam, volgende keer grotere portie??
hahaha.

als je er echt heel vaag van werd denk ik dat de salvia wel sterk genoeg was.
alleen misschien hield je de rook niet lang genoeg in of was de omgeving te onrustig of niet in de goeie stemming ofzo..
heb ook wel es 3uur lang megavaag bijna knockout gelegen van de salvia:P
maar kwam eerder door teveel salvia in 1x dan door teweinig

Uitspraak van Kevm@niac op zaterdag 9 juli 2005 om 00:20:
Werd naar een andere dimensie getrokken

:9 das echt zoooo gaaf :k
Waarschuw beheerder
morgen haal ik een potje bij de lokale smartwinkel hier in de buurt !!!!

kom zeker even een reportje posten :D :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) ! op zaterdag 9 juli 2005 om 00:43:
als je er echt heel vaag van werd denk ik dat de salvia wel sterk genoeg was.
alleen misschien hield je de rook niet lang genoeg in of was de omgeving te onrustig of niet in de goeie stemming ofzo..
heb ook wel es 3uur lang megavaag bijna knockout gelegen van de salvia
maar kwam eerder door teveel salvia in 1x dan door teweinig

ik had een beetje gegeten, radio, TV en telefoon uit. en hield de rook 30 sec. in me longen.
de salesman zei wel dat het de eerste keer tegen kan vallen, dan zal het dat wel zijn, volgende keer beter.
Wel scherp spulleke zeg in me keel, is dat erger naarmate je sterker geextraheerd neemt??