Partyflock

Forumonderwerp · 787379
Waarschuw beheerder
als ik hier op de site rond kijk naar de partyfoto's dan zie ik regelmatig vrouwen die doorkijkbloesje of topje dragen en geen bh er onder nu was mijn vraag wie heeft dat ook al gedaan als ze opstap gaan en waarom draagd men dat niet in belgie??? ik heb dat in belgie nog niet gezien is dat alleen dan in nederland (land gebonden)zijn .
en mijn 2de vraag hoe oud was je doen en doe je dat nu nog ??

Waarschuw beheerder
donateur
iedere zn eigen keus toch..
ik zelf vind het niet mooi én oncomfortabel

Waarschuw beheerder
zoiets doe ik echt never nooit :s
Waarschuw beheerder
erotic one jij hebt gelijk daar is niets op tegen het omgekeerde trouwens ik heb er veel respekt voor die dat durven .
en jordy aka het is niet voor te rukken hoor nee gewoon maar een vraag want als je het mij vraagt is dat in nederland een rage of zo aan het worden .
Waarschuw beheerder
Vind het wel leuk om te zien zo om de tijd :p maar niet altijd.....

Waarschuw beheerder
Zoiets doe ik echt niet.. niemand hoeft mijn prive delen te zien..hah:p

Waarschuw beheerder
Bah nee hei :s
donateur
ik ben belgisch, en ik draag zo'n dingen idd ni, vind het gewoon mooier met n bh...
En eerlijk gezegd, bij mij zou je toch ni veel zien :p (al wil da ni zeggen da ze lelijk zijn :S)
Maare ik ken wel degelijk meisjes in belgië die t wel dragen ze, en der zeker wel mooi mee staan :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Met Bh vind ik het mooi, zonder nu echt niet... ga niet iedereen alles laten zien :-s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jean-marcske op dinsdag 21 juni 2005 om 16:06:
het is inderdaat wel zo dat men in belgie 10 jaar achterloopt maar de nieuwe zomermode truitjes zonder bh ???

Ik hoorde het een tijdje geleden op de radio en op tv is het ook geweest,het schijnt dus echt de nieuwe zomermode van 2005 te zijn.:yes:

Waarschuw beheerder
ik vind het persoonlijk ook nix,maar ieder moet het voor zich weten natuurlijk..:respect:

Waarschuw beheerder
nah.......ik heb wel eens zo,n nethemdje aan gehad met niks deronder, maar dan niet zo slutty als hierboven ;)dat was gewoon meer ontdeugend gedragen :)
Waarschuw beheerder
gaat het eigelijk niet om een beetje uitdagend te zijn??
ale als ik als man zou denken om met mijn spel zo rond te lopen dan is dat toch voor uit te dagen he (denk ik) maar hoe komen jullie daarbij om doorkijk zonder bh te dragen ?en hier zijn er zeer weinig die dat willen doen hoor ik maar op de foto's staan er toch regelmatig vreemd he of ligt het aan mij :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 14:10:
nah.......ik heb wel eens zo,n nethemdje aan gehad met niks deronder, maar dan niet zo slutty als hierboven dat was gewoon meer ontdeugend gedragen

foto,foto :D ;)

Waarschuw beheerder
wordt een warme zomer dan :)

neej vind het nogal goedkoop staan bij een vrouw, maargoed, als ze dat graag aantrekken laat ze

Waarschuw beheerder
whahaha PINO :P ;) :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jean-marcske op dinsdag 21 juni 2005 om 14:49:
als ik hier op de site rond kijk naar de partyfoto's dan zie ik regelmatig vrouwen die doorkijkbloesje of topje dragen en geen bh er onder

Waar? Waar? Waar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 21:42:
Waar? Waar? Waar?

als je hier goed rondkijkt dan zie je er geoegen vandaar mijn vraag aan jullie hier ook he maar als ik hier lees doet dat bijna niemand he ???of heb ik het mis ?

Waarschuw beheerder
zoww lelijk zeker als juh graat mager bent :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind het wel cool!
Waarschuw beheerder
maar erotic draag jij het ??
en angel ook mooi wat je aanhebt maar das weer iets anders he !
Waarschuw beheerder
dat erotic het draagt geloof ik meteen, ikzelf doe het ook wel eens (zie bv foto hiernaast, toch al zo'n drie jaar oud hihi) en ik ben dan wel geen belgische, maar wel een rasecht grensgeval en je ziet het aan die kant van de grens misschien idd niet zo vaak, maar hetkomt wel voor hoor