Partyflock

Forumonderwerp · 787360

Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Veertig procent van de tienermeisjes met onlineprofielen wordt weleens benaderd door modellenbureaus. Dat blijkt uit onderzoek van Planet Internet in samenwerking met Sugababes.nl. Onder de modellenbureaus zouden zogeheten nep-modellenscouts actief zijn, die via profielsites als Sugababes en CU2.nl tieners benaderen. De tieners worden door nep-scouts via MSN met listige vragen gedwongen zich uit te kleden voor de webcam. De beelden worden vastgelegd.

Planet Internet wist de hand te leggen op meerdere MSN-chatgesprekken. In een van de logs maakt een persoon onder de naam Patricia de Jong van modellenbureau Boss tienermeisje Suzie warm voor het modellenvak. Met vragen als 'Laat je buikje even zien', 'Ik wil je borsten zien, je BH mag je aanhouden' en 'Je bent redelijk preuts voor een model' wordt stapsgewijs het tienermeisje gedwongen naakt te poseren voor de webcam.

Sugababes heeft sinds een aantal dagen een enquête op haar site geplaatst met de vraag wie weleens benaderd is door fotografen en/of modellenbureaus.

Als je naar http://www.nu.nl/news/544076/50/Nep-scouts_dwingen_tieners_naakt_te_poseren_voor_webcam.html gaat kan je de werkelijke tekst lezen en doorklikken naar MSN gesprekken die ze hebben weten te bemachtigen..

Echt ziek dit.

Waarschuw beheerder
Je moet toch wat doen om je avonden door te komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 13:24:
In een van de logs maakt een persoon onder de naam Patricia de Jong van modellenbureau Boss tienermeisje Suzie warm voor het modellenvak. Met vragen als 'Laat je buikje even zien', 'Ik wil je borsten zien, je BH mag je aanhouden' en 'Je bent redelijk preuts voor een model' wordt stapsgewijs het tienermeisje gedwongen naakt te poseren voor de webcam.

hoe kom je erop?!?!

Waarschuw beheerder
wat een naar verhaal :( 40 % is echt veel)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:58:
wat een naar verhaal

nou wat errug.... flikker toch op man. domme wichten zetten zichzelf voor lul, niks nieuws onder zon.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:58:
wat een naar verhaal 40 % is echt veel)

Je bent er zelf bij als je uit de kleren gaat voor 'n webcam :jaja:.Dan weet je gewoon dat zoiets kán gebeuren.

Waarschuw beheerder
Kom eens met wat nieuws! Ik ontken niet dat het ziek is, maar hoelang weten we dit nu al? Ik bedoel, dit is al vanaf het begin dat er internet is aan de gang... Zo klaar als een klontje dus...

Waarschuw beheerder
laat dat klontje van je es zien dan

Waarschuw beheerder
ik koop speciaal voor de zomer K750i hehehe... haahahah hoehowhowhehahahahwhahahaahh (gemeen lachje)

Waarschuw beheerder
Ik zeg: eigen schuld dikke bult!

Tegenwoordig maakt iedereen vriendjes via internet en gelooft men alles wat er via MSN wordt gezegd. Die goedgelovigheid is de schuld van de ouders en de brizahsletten zelf!

Als je opgroeit behoor je mensenkennis op te doen en dat kan je niet met een computer / chatten / msn. Dat doe je door persoonlijke contacten te onderhouden.

Vaak kan je uit iemands gedrag of blik al zien welk vlees je in de kuip hebt. Internet haalt die barriere weg, wat dus door mensen niet begrepen wordt. Je ziet ook niet met wie je praat/caht. Als je dat niet snapt, dan mag er van mij misbruik van je gemaakt worden.